Geen RDR?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:30 schreef Koko_Banana het volgende:
Wil eigenlijk wel Alan Wake... RDR hoef ik niet.
Ik moet de SP van ODST nog 's spelen. 's kijken of ik een co-op partner kan vinden.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:34 schreef badboynova het volgende:
Ben blij dat ik ODST van AQ heb over genomen.
Laat de mp beta maar van start gaan.
Op normal heb ik hem al uitgespeeld (ben geen hardcore gamer), nu de rest nog halen.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:44 schreef PP. het volgende:
[..]
Ik moet de SP van ODST nog 's spelen. 's kijken of ik een co-op partner kan vinden.
Als je op zoek bent naar een free roamer met een enorme focus op een uitstekende verhaallijn zul je nog even een paar maanden moeten wachten.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:53 schreef Koko_Banana het volgende:
Aan RDR of aan GTA in het algemeen?
GTA wordt voor mij heel snel saai en het verhaal kan me ook nooit lang boeien. Zal bij deze echt niet anders zijn.
Mafia 2!quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar een free roamer met een enorme focus op een uitstekende verhaallijn zul je nog even een paar maanden moeten wachten.
[ afbeelding ]
Kut.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:43 schreef Cyberia18 het volgende:
Red Dead Redemption - Multiplayer Competitive Mode
Écht niet?
Lol ik weet heel goed wat je bedoelt. Veel succes met je keuze. Ik ga hem niet halen zoals ik al heb gezegd maar dat spel zal toch wel voor even de rage worden volgens mij.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Kut.
Dit wordt waarschijnlijk een 9.5, dan koop ik hem, en kots ik er na afloop net zo hard op als GTAIV, dat ik er weer ingetuind ben. Maar het ziet er zo gaaf uit.
Ik hoop het Cybquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Als je op zoek bent naar een free roamer met een enorme focus op een uitstekende verhaallijn zul je nog even een paar maanden moeten wachten.
[ afbeelding ]
Ja meneer Badboyquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:16 schreef badboynova het volgende:
AQ nu wel braaf zijn he!
Hier ook eerst AW, al heb ik er maar een weekje de tijd voorquote:Op vrijdag 23 april 2010 23:53 schreef NrSiX het volgende:
RDR Ziet er toch wel vetjes uit.. Maar eerst Alan Wake
Nog ff een vraagje mbt multiplayer.. heeft iemand een goede tip voor een multiplayer splitscreen FPS? GoW2 begint nu te vervelen (Zoek geen co-op, maar gewoon verstand op 0 en knallen).
Heb al op internet gezocht maar daar kom ik weinig verder mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |