Ik heb ook US account.....quote:
Ja 50cent, kan ik niet van wakker liggenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jeej nieuw topic en@ alle mensen die dr pepper codes hebben gekocht, en die niet kunnen gebruiken.
Lijkt mij heeeel goed planquote:Op donderdag 22 april 2010 14:36 schreef zatoichi het volgende:
Op naar het volgende topic! Is het trouwens iedere donderdag avond vaste Fok! avond?
Kick-ass... Meen je dat nouquote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef jurix het volgende:
Ik ben wat later vanavond. Ga vanavond naar Kick-Ass. Nieuwe bioscoop opent hier in de buurt haar deuren en kon voor 1euro per kaartje naar de bios deze week. Iedereen die nog niet van deze film gehoort heeft raad ik zeker aan ff de trailer te kijken op youtube. Super grappig.
Nou ja tot vanavond dan !!1
Hij lijkt mij ook wel leukquote:Op donderdag 22 april 2010 15:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kick-ass... Meen je dat nouDat moet wel de meest trieste film zijn van de afgelopen jaren...
Veel plezier
OMG hoe oud zijn jullie? 10?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:17 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Hij lijkt mij ook wel leukmoet even kijken of ik vanavond kom hoor
denk het wel
Film ziet er inderdaad niet uit neequote:
Ja ik vind alles goedquote:Op donderdag 22 april 2010 15:28 schreef BraveDribbel het volgende:
Ten eerste, Kick-Ass is een supervette film! Heb goed moeten lachen in de bios en hij is ook lekker grof.
Ten tweede, iedere donderdagavond vaste BC2 avond vind ik een goed plan, al zal ik deze en aankomende donderdag moeten skippenMaar de week erop ben ik er wel weer bij!
Kunnen we niet ook een andere doordeweekse avond inplannen als vaste BC2 avond?![]()
Want dit spel is alleen leuk met een leuke party, en wil wel graag meer dan 1x p/w genieten van dit spel
Ik zeg: dinsdagavond ook vaste BC2 avond! wie is voor?
Dan zal het de leeftijdskloot wel zijn bij deze oude man... Up is heel wat anders btw... Dat is Pixar en Pixar is heilig!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:27 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Film ziet er inderdaad niet uit neemaar lijkt me wel droge film
![]()
Ik bedoel ik ben ook naar Disney Pixars UP 3D geweest en die was ook tof
Klopt Pixar is baasquote:Op donderdag 22 april 2010 15:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dan zal het de leeftijdskloot wel zijn bij deze oude man... Up is heel wat anders btw... Dat is Pixar en Pixar is heilig!
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
Gamertags voor Xbox 360 & Playstation 3:
[ afbeelding ] Voor de Xbox 360 gamers
[ afbeelding ] Voor de PS3 gamers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link naar de signature generator: bfbc2.elxx.net
De OP staat hier
De beste vergeten ? maar ik sta er toch bijquote:Op donderdag 22 april 2010 16:23 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
![]()
En de beste ben je weer vergeten bent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Done.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
*kan een modje ff de 12 in 13 veranderen?
Thnx, volgende keer zal ik wat beter oplettenquote:
Ook 14quote:Op donderdag 22 april 2010 15:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dan zal het de leeftijdskloot wel zijn bij deze oude man... Up is heel wat anders btw... Dat is Pixar en Pixar is heilig!
Ben jij Arjanonline? Weet ik dat ook weer lolquote:Op donderdag 22 april 2010 23:33 schreef ikookhier het volgende:
Ging net wel lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe zit met je verzekering enzo danquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik wil ook weer![]()
binnenkort maar eens proberen op een mega klein crt schermpje![]()
die lui werken niet zo snel, aangifte etc is naar de verzekering en nu wacht ik op een reactie hoe en wat nu verder. Krijg wel spullen vergoed hoor. Maar ik had een nogal mooie en dure TV en heb wel eerst centjes nodig voor ik wat nieuws kan aanschaffenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Hoe zit met je verzekering enzo danof ben je gewoon alles kwijt
Al jarenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:34 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ben jij Arijanonline? Weet ik dat ook weer lol
Nee...quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Heeft dit spel een co-op ?
Mee eenschquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Een co-op campaign vind ik altijd een super aanvulling.
Samen met iemand thuis het spel doorknallen.
kan me nog wel in MW2 een momentje met kneus voor de geest halen in CO-OP... iets met 3 meter voor het einde doodgaan ofzoquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Een co-op campaign vind ik altijd een super aanvulling.
Samen met iemand thuis het spel doorknallen.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 14:58 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
kan me nog wel in MW2 een momentje met kneus voor de geest halen in CO-OP... iets met 3 meter voor het einde doodgaan ofzo![]()
Hahaha ik leef met je meequote:Op vrijdag 23 april 2010 15:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
wat was dat ontzettend kut!!!!!!!
Daarom nu ook:
[ afbeelding ]
die m60 hebben ze aangepast toch?quote:
Nee, nog niet voor de consoles.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
die m60 hebben ze aangepast toch?![]()
http://www.badcompany2.ea.com/soldier werkt ook weer, en ben nu ook veteran level 8quote:http://blogs.battlefield.(...)h-ch-ch-changes.aspx
These changes will eventually make their way to the 360 and PS3 as we work with our partners Microsoft and Sony to continue to support BFBC2 on all platforms.
Ik kom niet eens op de site zelf.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:28 schreef RudyCarell het volgende:
[..]http://www.badcompany2.ea.com/soldier werkt ook weer, en ben nu ook veteran level 8![]()
yep, volgens mij mag ik ook niet klagen:quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:43 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Best redelijke stats zo!
maak jij die van mij dan eens pleasequote:
uniek plaatje denk ik idd met die rocket en de UAV.quote:
quote:We are experiencing high traffic,
please come back.
moest je ff kwijt zekerquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:06 schreef r3gi3boy het volgende:
Net best een aardig potje gespeeld (sorry bassie, moest je ff inhalen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
JA GAST TUURLIJK, IK WAS DIT POTJE AL TWEE WEKEN LANG AAN HET PLANNEN, IK HAD M"N FOTOTOESTEL KLAARLIGGEN ALLES!!!quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:01 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
JA GAST TUURLIJK, IK WAS DIT POTJE AL TWEE WEKEN LANG AAN HET PLANNEN, IK HAD M"N FOTOTOESTEL KLAARLIGGEN ALLES!!!![]()
maar ik kan je frustratie en jaloezie best begrijpen hoor, zo zonder TV en xbox360![]()
Dat ding was echt baas man. goede tijden aan beleefdquote:
gedaanquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:05 schreef Xblister het volgende:
Trouwens mensen die op de xbox spelen voeg me maar toe om misschien een keer samen te spelen.
Gamertag: Xblister
Godallemachtig 67000 puntenquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:06 schreef r3gi3boy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ja zo kan ik het ook 6wapens op 99 kills laten staan en in 1 potje cashenquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:06 schreef r3gi3boy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Gaan ze ook af als een persoon er overheen loopt dan?quote:Op zondag 25 april 2010 19:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik en vanavond weer van de partij
Oh en het schijnt dat je M-coms heel makkelijk kan opblazen met mijnen, ook omdat ze niet verdwijnen als je dood gaat tenzij je weer heel veel nieuwe mijnen gooit
Als je er op schiet gaan ze afquote:Op zondag 25 april 2010 19:56 schreef Xblister het volgende:
[..]
Gaan ze ook af als een persoon er overheen loopt dan?![]()
Jou K/Dquote:Op zondag 25 april 2010 14:44 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ook 6wapens op 99 kills laten staan en in 1 potje cashen![]()
maar ik heb je weer ingehaald lol![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat kan baas Bassie niks schelen, die woesteling duikt in elke lastige situatiequote:
Klopt,quote:Op zondag 25 april 2010 22:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dat kan baas Bassie niks schelen, die woesteling duikt in elke lastige situatie
Duhquote:Op zondag 25 april 2010 23:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Bassie is een baasDie doet tenminste wat voor z'n team
quote:
Ben nu online, dagje vrijquote:Op maandag 26 april 2010 08:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Vanavond ben ik er weerAndere mensen ook aanwezig?
Jij bent er toch nooit!quote:Op maandag 26 april 2010 09:50 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Was ik dat maarben nog kapot van het weekend
volgende week hele week vrij
1 Weekje nietquote:
GARPJE!!!quote:Op maandag 26 april 2010 10:02 schreef Flashbag het volgende:
[..]
1 Weekje nietJe doet net of het een verplichting is
ik speel wanneer ik zin heb en afgelopen week had ik dus niet veel zin in BF
ok duidelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 GamerTag : Bassie024
quote:Op maandag 26 april 2010 19:24 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
ok duidelijkWaarbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wist niet dat jij toost wasquote:
Joah zou kunnen, maar het past er niet meer bijquote:Op maandag 26 april 2010 19:48 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij toost was
dat kun je bij je FOK profiel bij signature of zo
Zitten denk ik in parties, terwijl in CoD je niet in je party mocht pratenquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:33 schreef Chokeme het volgende:
Valt me wel op dat (op de 360) ik echt nooit iemand de mic hoor gebruiken. Terwijl er met COD altijd volop gebragd werd door van die ventjes enzo. 20 Uur gespeeld nu en nog niemand een woord horen zeggen ?
Tja, of je moet goedkoop BF1942 kopen en BF:Vietnam.quote:Op dinsdag 27 april 2010 06:27 schreef Chokeme het volgende:
Oh en weet iemand hoe je die M1 Garand krijgt ? Beetje vaag op die website (veteran.battlefield.com)
Ik heb wel oudere battlefield's op de pc gespeeld maar daar heb ik natuurlijk geen cd key meer vanDus dat zal wel geen M1 voor mij worden denk ik dan?
Werkt die Veteran site alweer dan? want laatste keer dat hij nog up was kon ik een aantal games niet eens toevoegen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 06:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zitten denk ik in parties, terwijl in CoD je niet in je party mocht praten![]()
[..]
Tja, of je moet goedkoop BF1942 kopen en BF:Vietnam.
Moet je een Ea acount hebben dan aanmelden bij Battlefield Hero sitequote:Op dinsdag 27 april 2010 06:27 schreef Chokeme het volgende:
Oh en weet iemand hoe je die M1 Garand krijgt ? Beetje vaag op die website (veteran.battlefield.com)
Ik heb wel oudere battlefield's op de pc gespeeld maar daar heb ik natuurlijk geen cd key meer vanDus dat zal wel geen M1 voor mij worden denk ik dan?
Tuurlijk maar je hebt niks aan de M1quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:23 schreef MPC60 het volgende:
Wat Bassie zegt werkt, ga naar de Battlefield heroes site en binnen een paar dagen is die M1 unlocked ingame.
Hij schiet toch nog steeds kogels of niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:01 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar je hebt niks aan de M1![]()
die geeft geen star awards net als de Thompson![]()
![]()
Haal maar een camo/wapen pack dat werkt wel
Kogels ja en wat voor eenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:55 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hij schiet toch nog steeds kogels of niet?Net punten gescored voor de camo/weaponpack
Ben nu rank 8quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Werkt die Veteran site alweer dan? want laatste keer dat hij nog up was kon ik een aantal games niet eens toevoegen.
edit: ik heb nu rang 3 ipv van 2
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:33 schreef r3gi3boy het volgende:
waarom maakt EA mijn leven tot een kwelling om deze insignia niet te laten behalen!??!?!
Ik leef met je meequote:Op dinsdag 27 april 2010 19:33 schreef r3gi3boy het volgende:
HOE KAN IK DIE INSIGNIA HALEN WAARBIJ JE ALLE BRONZE STARS MOET HALEN????
Die kankerthompson registreert godverdomme geen kills, dus waarom maakt EA mijn leven tot een kwelling om deze insignia niet te laten behalen!??!?!
Troost je iedereen heeft er last vanquote:Op dinsdag 27 april 2010 20:44 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Ik leef met je mee![]()
zelfs op mail's stuuren ze je van het kastje naar de muur of je hoort niks meer![]()
![]()
EA
![]()
omg omg omg RAAKSCHIETENquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:33 schreef r3gi3boy het volgende:
HOE KAN IK DIE INSIGNIA HALEN WAARBIJ JE ALLE BRONZE STARS MOET HALEN????
Die kankerthompson registreert godverdomme geen kills, dus waarom maakt EA mijn leven tot een kwelling om deze insignia niet te laten behalen!??!?!
Maar ik heb dus maar 1 BF game he, althans, mijn oude PC games heb ik niet meer. Dus geen CD keys.quote:Op dinsdag 27 april 2010 09:41 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Moet je een Ea acount hebben dan aanmelden bij Battlefield Hero site![]()
Wij hebben elke avond een FOK Match![]()
misschien is jou mic kapot
Heel apart; ik zag ze er gisteren gelijk tussenstaan, helemaal bovenaan... Hoe lang heb je het nog zitten proberen?quote:Op woensdag 28 april 2010 08:09 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kan dus niet die spec kits krijgen![]()
Ze staan nergens in de store en ook nie op de marketplace!!!!
Ik heb een US account misschien dat dat hem is :Squote:Op woensdag 28 april 2010 09:05 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Heel apart; ik zag ze er gisteren gelijk tussenstaan, helemaal bovenaan... Hoe lang heb je het nog zitten proberen?
Misschien woon je te dicht bij duitsland, en mogen ze daar niet verkocht worden
Bullshit het is luiheid. Ik heb ook in het buitenland gewoond en ik heb er ook geen last van gehad.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:49 schreef MPC60 het volgende:
Ik heb het over de specact upgrade, als je die koopt worden je classes verdubbelt en sinds gister (na ik het gekocht had) blijft mn reconclass resetten.
Zo beter jeweetzz (ik weet dat mn NL soms nogal beroerd is dat krijg je van in het buitenland wonen)
schrijf je in op de site bf hero's en op de veteraan site en je hebt je M1quote:Op woensdag 28 april 2010 01:36 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Maar ik heb dus maar 1 BF game he, althans, mijn oude PC games heb ik niet meer. Dus geen CD keys.
Mijn mic is niet kapotwant ik heb hem nooit op en dan hoor je ze door de tv brabbelen.
Ow en met zo'n FOK match wil ik wel eens meedoen. Ik ben alleen misschien niet zo'n heel gezellige teamgenoottot nog toe besteed ik al mijn tijd aan het besturen van tanks en uav's
![]()
Meer dan een half jaarquote:Op woensdag 28 april 2010 12:01 schreef MPC60 het volgende:
Hoelang een half jaar?En fokken is ook niet echt goed voor je NL
Ben jij er vanaaf ook weer?quote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
wat is je gametag heb je ps of box
het niveau was misschien laag gisterenquote:Op woensdag 28 april 2010 13:00 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ook sowieso, laten we het wel wat beter doen dan gisteravond want dat was om te huilen
Ga is een tv terug jattenquote:
Misschien was dat omdat ik een geheel lege kit had, ik had me m60 leeg en me pistol leeg, je mag me wel reviven, maar niet tussen die enemy's zonder dat ik kan terug schieten.quote:Op woensdag 28 april 2010 14:53 schreef zatoichi het volgende:
Ja we kunnen wel meer mensen gebruiken die ongewild revived worden....
Gisteren ook; ik revive, naar ik dacht kneusteun, roept ie ineens ja wie revived me nou weer godverdomme, ik wil niet gerevived worden, want ik wil een andere class kiezenvervolgens vier man dood om me heen, maar ik dacht laat maar even zitten, want straks zit kneus er weer tussen
waar woont je tv? of volgens mij was die van Bassie groter?quote:
picsquote:Op woensdag 28 april 2010 16:23 schreef KneusTeun het volgende:
net nog ff in een potje weer over de 4000, en speelde niet belachelijk lekker.
Wel even me props over de uzi!!!! wat een beest
\quote:
Ja 16.000 door al die gold stars enzo,,quote:Op woensdag 28 april 2010 16:27 schreef zatoichi het volgende:
Ik had gisteren in één potje meer dan 16.000, maar ja als je daarna weer 540 punten hebt, zegt dat ook weinig....
Die Uzi is echt chill!quote:Op woensdag 28 april 2010 16:23 schreef KneusTeun het volgende:
net nog ff in een potje weer over de 4000, en speelde niet belachelijk lekker.
Wel even me props over de uzi!!!! wat een beest
nou van die grote weet ik nietquote:Op woensdag 28 april 2010 15:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waar woont je tv? of volgens mij was die van Bassie groter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zit je al helemaal in friesland en dan ook nog geen tv![]()
main ik hoop da je er weer snel bentklopt iets van 4200quote:Op woensdag 28 april 2010 16:30 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
\
Bassie en petti are my witnesses![]()
Echt die uzi heeft een impact over een level heen!
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Basssie024 op 28-04-2010 18:10:35 ]Xbox360 GamerTag : Bassie024
Het berust op waarhieid.quote:
quote:Op woensdag 28 april 2010 11:24 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik niet snappen? je weetstz
Ach je hebt de mazzel dat Sharpdressedman ook in het buitenland woont.quote:Op woensdag 28 april 2010 11:49 schreef MPC60 het volgende:
Zo beter jeweetzz (ik weet dat mn NL soms nogal beroerd is dat krijg je van in het buitenland wonen)
Gedaan gisteren, heb nog geen M1 maar misschien komt die nog.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:17 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
schrijf je in op de site bf hero's en op de veteraan site en je hebt je M1![]()
dus geen serials of andere codes![]()
![]()
![]()
![]()
wat is je gametag heb je ps of box
So truequote:Op woensdag 28 april 2010 21:52 schreef zatoichi het volgende:
En dat terwijl iedereen aan het kijken is hoe 10 italianen met zijn allen op de doellijn blijven stann...
Doorspelen met 1 class en tot lev 5 of zoquote:Op donderdag 29 april 2010 00:15 schreef Chokeme het volgende:
Wanneer kan je die spec2 instellen trouwens ?
Duurt lang
ha ha lolquote:Op donderdag 29 april 2010 00:13 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Als ik 's avonds laat online ben kan ik geen mic gebruiken want dan heb ik een koptelefoon op.
ALS JE KANKER HAD GEBRUIKT WAS JE HELEMAAL BAAS!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
IK WIL OOK WEER SPELEN!!! GA HET PROBEREN OP EEN KLEIN OUD MINI CRT TJE![]()
![]()
![]()
EN JA IK SCHREEUW, OMDAT IK DAT EENS WIL DOEN
THANKS, IK LEER ELKE DAG BIJquote:Op donderdag 29 april 2010 21:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
ALS JE KANKER HAD GEBRUIKT WAS JE HELEMAAL BAAS!
op een water voertuig kills maken, road kill of met gun op boot of met eigen gun ergens midden in het meerquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:57 schreef RudyCarell het volgende:
Hoe haal je nou een bronze star voor de water vehicles dan?
Ik ben op dit moment in gevecht met me katerquote:Op donderdag 29 april 2010 21:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik mis de online gezelligheid, lekker met een groep knallen![]()
hoi teun, hoe ist?
Goed gedaan manquote:Op vrijdag 30 april 2010 02:05 schreef Basssie024 het volgende:
Ja hoor het is gelukt get all pins [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
op een water voertuig kills maken, road kill of met gun op boot of met eigen gun ergens midden in het meer
geloof 10 kills of zo succes best lastig als je eropuit bent
OMG ik word al ziek als ik er aan moet denkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment in gevecht met me katerik ben defender en me kater attacker en me ratio zuigt....
![]()
Damn wat ben ik brak bavaria->heineken->grolsch->euroshopper in die volgorde is een bitch!
Nette K/D ratio en SPM.quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:10 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben eindelijk sigsAlleen de dogtags werken niet bij mij
Inderdaad de slechtste... Vooral die M9-Rquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:19 schreef Salsaneck het volgende:
[..]
Nette K/D ratio en SPM.
[ link | afbeelding ]
Van 45 naar 50 duurt echt verschrikkelijk lang
Ik ben nu bezig met het halen van Gold Stars voor alle wapens om sneller te levelen. Ik heb dus echt geen zin in de M9-R en de F2000. Slechtste wapens van het hele spel.
Die laatste helikopter vind ik fijn bij die eilanden [als ik het wapen bestuur en er geen malloot aan het vliegen is] (Isla Inocentes ofzoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:11 schreef Biefstuk het volgende:
Die F2000 schiet propjes, net als de M9. Man daar heb ik 14 kills mee ofzo
@salsaneck, je speelt zeker vaak conquest? Ik speel alleen rush en daar heb je alleen een gevechtsheli in port valdez en die ene map met eilandenEn ik heb altijd de pech dat ik de meest idiote piloot in m'n heli zit
wat nou, schiet ie losse flodders?quote:
Krijg er geen bronze medal voor. Wat mij ervan weerhoudt om 2 insignia's te halenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:59 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
wat nou, schiet ie losse flodders?
quote:Op zondag 2 mei 2010 00:31 schreef SoldMayor het volgende:
Ik durf te wedden dat bijna niemand een M2 gustav op zijn plaatje heeft staan
Dat is niet de m1 die telt niet voor bronze star dat is de wii Thompsonquote:Op zondag 2 mei 2010 01:09 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Krijg er geen bronze medal voor. Wat mij ervan weerhoudt om 2 insignia's te halen
Ik heb juist wel een bronze star voor die thompson maar niet voor de m1quote:Op zondag 2 mei 2010 11:47 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Dat is niet de m1 die telt niet voor bronze star dat is de wii Thompson![]()
M1 schiet best goed alleen geen genoeg punten geen zoom etc
Haha ja klopt, soms nak je 3 of 4 man tegelijk met 1 raket. Maar ik heb al een platinum ster ervoor, dus gebruik em bijna niet meer.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:23 schreef Biefstuk het volgende:
Multikills met een raket zorgen voor zo'n score
Blijft raar die PS3quote:Op zondag 2 mei 2010 12:07 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik heb juist wel een bronze star voor die thompson maar niet voor de m1
Ik heb voor alle wapens een bronze star en ook voor alle vehicles. Voor die laatste heb ik een insigne maar voor alle wapens nietquote:Op zondag 2 mei 2010 12:25 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Blijft raar die PS3
Volgens mij is de M1 een extra wapen dus telt niet voor Get all bronze star !!!!![]()
niet iedereen kan een M1 krijgen dus![]()
Ik heb net een mail van EA terug gekregen na heeeel wat gemail.![]()
hun zeggen dat dit probleem met de volgende patch of daarna gefixt is
afwachten dus
En dan zijn al je BF: BC2 achievements weg door een computerfoutquote:Op zondag 2 mei 2010 19:39 schreef SoldMayor het volgende:
Heb nu 53 van de 54 archievements met Bad Company 2![]()
[ afbeelding ]
Moet alleen nog 20 demolish kills archievement online heb nu daar 10 kills mee
Inderdaad je hebt ook beunhazen die gewoon campen met hun sniper terwijl ze moeten aanvallenquote:Op maandag 3 mei 2010 02:09 schreef Biefstuk het volgende:
Rush is de tofste gamemode, tenminste... Als je een team hebt wat daadwerkelijk doet wat ze moeten doen
campen met een sniper?quote:Op maandag 3 mei 2010 02:17 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Inderdaad je hebt ook beunhazen die gewoon campen met hun sniper terwijl ze moeten aanvallen
Heel rondje in een bosje blijven zitten en wachten tot iemand in beeld komt noem ik campenquote:Op maandag 3 mei 2010 02:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
campen met een sniper?![]()
snipers zoeken altijd dekking en moeten uit het zicht blijven..
anders zijn het ook geen snipers hea
Als het op de Xbox is, komt dinsdagavond mij wel goed uitquote:Op donderdag 22 april 2010 15:28 schreef BraveDribbel het volgende:
Ten eerste, Kick-Ass is een supervette film! Heb goed moeten lachen in de bios en hij is ook lekker grof.
Ten tweede, iedere donderdagavond vaste BC2 avond vind ik een goed plan, al zal ik deze en aankomende donderdag moeten skippenMaar de week erop ben ik er wel weer bij!
Kunnen we niet ook een andere doordeweekse avond inplannen als vaste BC2 avond?![]()
Want dit spel is alleen leuk met een leuke party, en wil wel graag meer dan 1x p/w genieten van dit spel
Ik zeg: dinsdagavond ook vaste BC2 avond! wie is voor?
Dat is op de Xbox idd!quote:Op maandag 3 mei 2010 09:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als het op de Xbox is, komt dinsdagavond mij wel goed uit
8=======================================================================Dquote:Op maandag 3 mei 2010 13:27 schreef MPC60 het volgende:
Shiiiiiiiiiiiiiit, dit is me een E-penis topic geworden.
WAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAquote:Op maandag 3 mei 2010 13:53 schreef zatoichi het volgende:
Ik hoorde laatst iemand beweren dat BF:BC2 voor noobs was
http://twitter.com/demize99quote:# Looking at some BC2 data. You recons love to snipe... But man your kills per minute are horrible.3:11 AM May 1st via Tweetie
Blijkt een britse sniper in Afghanistan iemand van meer dan 2 kilometer, 2 machinegunners te hebben neergeknalt. 1.5 MILE!quote:All right Recon Soldiers, you've got a new goal: 1.5miles
http://news.sky.com/skyne(...)01005115624184?f=rssquote:Op maandag 3 mei 2010 16:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
of
[..]
Blijkt een britse sniper in Afghanistan iemand van meer dan 2 kilometer, 2 machinegunners te hebben neergeknalt. 1.5 MILE!
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Dan duurt het verdomme 7 seconden voordat de kogel er is....
3 secondenquote:Corporal of Horse Craig Harrison fired his consecutive shots from such a long distance that they took almost three seconds to reach their targets.
This was despite the 8.59mm bullets leaving the barrel of his rifle at almost three times the speed of sound.
hoiquote:Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef KneusTeun het volgende:
halo
Iets mis met halo?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef KneusTeun het volgende:
Vanaaf nog hardcore fokkers? of gaan we ons allemaal aftrekken op halo reach![]()
P.S HELEMAAAAAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!!!!!!!!!
Nope, ik heb zelf kk veel halo gespeeld, maar was bang dat iedereen naar halo vluchtequote:
je bent wel even tijdens dodenherdenking gestopt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:42 schreef BraveDribbel het volgende:
Word er vanavond nog oorlog gevoerd op de 360? Ik ben er vanavond, dus ik zie wel wie er allemaal nog online komen
LOL 30 euro betalen voor een beta van 2 wekenquote:
Op de 360 word er zeker wel gespeeldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:42 schreef BraveDribbel het volgende:
Word er vanavond nog oorlog gevoerd op de 360? Ik ben er vanavond, dus ik zie wel wie er allemaal nog online komen
waarom is het een dag om te knallenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:19 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Op de 360 word er zeker wel gespeeld
het is echt een dag om te knallen
morgen ook eigelijk
Omdat jij er niet bentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waarom is het een dag om te knallen
moet je op tv kijken overal oorlog films en mannen in camo pakken op de damquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waarom is het een dag om te knallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij mag ook wel weer eens komen knallen duurt allemaal veel te langXbox360 GamerTag : Bassie024
ik knal al weken nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat jij er niet bent
Nee waarom niet, het is elke dag een dag om te knallen.
zonder dollen ik heb wel manieren ben netjes stil geweest (sommige op de dam niet|)en ga niet tijdens de dodenherdenking gamenquote:
Ik had hem gehaald toen hij net uit wasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
LOL 30 euro betalen voor een beta van 2 wekendan spaar ik liever die 30 euro en haal ik straks de game...
Impulsaankoop.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik had hem gehaald toen hij net uit was![]()
Zeg maar een pulsaankoop.
Oke, dan ga ik dat ook maar doen, ruil MW2 wel inquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
zonder dollen ik heb wel manieren ben netjes stil geweest (sommige op de dam niet|)en ga niet tijdens de dodenherdenking gamen
ps. ja heb red Besteld
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik dat ook maar doen, ruil MW2 wel in
Want MW2 is flop van de eeuw voor mij, ik heb verdomme meer plezier gehad met castle crashers...quote:
Jahoor, ga jij dat spel ook nog halenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik dat ook maar doen, ruil MW2 wel in
En waarom is dat dan allemaal?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Want MW2 is flop van de eeuw voor mij, ik heb verdomme meer plezier gehad met castle crashers...
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:39 schreef GamePlay het volgende:
[..]
Je bedoelt Red Dead Redemption? Nee, ik ga hem downen...
De eerste paar dagen was het tof, maar alles wat nieuw is is eerst tof. AL geef je me een motherfucking furbie!quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En waarom is dat dan allemaal?![]()
Ik weet nog wel dat je de eerste weken riep van, wow vet dit dat alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 GamerTag : Bassie024
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:43 schreef Basssie024 het volgende:
en na gisteren bevestigd dat 4 goede fokkers tegen heel veel kan uitmaken![]()
het was een vette pot op het laatst 4 fokkers tegen 7 a 9 tegenstanders die geen kans maakten![]()
![]()
Was leuk sold, rudy, lotto, Chokeme,legend,duplo
Dat was het zeker! Mooi dat je me ook nog had ingehaald. 6800 punten ofzo. En weer een paar weapon bronze pins gehaald, 36 pins + 1 insignia in 1 ronde en een rang hoger! Was lachen! En eindelijk de payback/nemesis insignia gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |