moet je op tv kijken overal oorlog films en mannen in camo pakken op de damquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waarom is het een dag om te knallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij mag ook wel weer eens komen knallen duurt allemaal veel te langXbox360 GamerTag : Bassie024
ik knal al weken nietquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Omdat jij er niet bent
Nee waarom niet, het is elke dag een dag om te knallen.
zonder dollen ik heb wel manieren ben netjes stil geweest (sommige op de dam niet|)en ga niet tijdens de dodenherdenking gamenquote:
Ik had hem gehaald toen hij net uit wasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:17 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
LOL 30 euro betalen voor een beta van 2 wekendan spaar ik liever die 30 euro en haal ik straks de game...
Impulsaankoop.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:45 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik had hem gehaald toen hij net uit was![]()
Zeg maar een pulsaankoop.
Oke, dan ga ik dat ook maar doen, ruil MW2 wel inquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:34 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
zonder dollen ik heb wel manieren ben netjes stil geweest (sommige op de dam niet|)en ga niet tijdens de dodenherdenking gamen
ps. ja heb red Besteld
quote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik dat ook maar doen, ruil MW2 wel in
Want MW2 is flop van de eeuw voor mij, ik heb verdomme meer plezier gehad met castle crashers...quote:
Jahoor, ga jij dat spel ook nog halenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 21:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik dat ook maar doen, ruil MW2 wel in
En waarom is dat dan allemaal?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 22:00 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Want MW2 is flop van de eeuw voor mij, ik heb verdomme meer plezier gehad met castle crashers...
quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:39 schreef GamePlay het volgende:
[..]
Je bedoelt Red Dead Redemption? Nee, ik ga hem downen...
De eerste paar dagen was het tof, maar alles wat nieuw is is eerst tof. AL geef je me een motherfucking furbie!quote:Op woensdag 5 mei 2010 00:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En waarom is dat dan allemaal?![]()
Ik weet nog wel dat je de eerste weken riep van, wow vet dit dat alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 GamerTag : Bassie024
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:43 schreef Basssie024 het volgende:
en na gisteren bevestigd dat 4 goede fokkers tegen heel veel kan uitmaken![]()
het was een vette pot op het laatst 4 fokkers tegen 7 a 9 tegenstanders die geen kans maakten![]()
![]()
Was leuk sold, rudy, lotto, Chokeme,legend,duplo
Dat was het zeker! Mooi dat je me ook nog had ingehaald. 6800 punten ofzo. En weer een paar weapon bronze pins gehaald, 36 pins + 1 insignia in 1 ronde en een rang hoger! Was lachen! En eindelijk de payback/nemesis insignia gehaaldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |