Blijkt een britse sniper in Afghanistan iemand van meer dan 2 kilometer, 2 machinegunners te hebben neergeknalt. 1.5 MILE!quote:All right Recon Soldiers, you've got a new goal: 1.5miles
http://news.sky.com/skyne(...)01005115624184?f=rssquote:Op maandag 3 mei 2010 16:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
of
[..]
Blijkt een britse sniper in Afghanistan iemand van meer dan 2 kilometer, 2 machinegunners te hebben neergeknalt. 1.5 MILE!
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Dan duurt het verdomme 7 seconden voordat de kogel er is....
3 secondenquote:Corporal of Horse Craig Harrison fired his consecutive shots from such a long distance that they took almost three seconds to reach their targets.
This was despite the 8.59mm bullets leaving the barrel of his rifle at almost three times the speed of sound.
hoiquote:Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef KneusTeun het volgende:
halo
Iets mis met halo?quote:Op maandag 3 mei 2010 20:21 schreef KneusTeun het volgende:
Vanaaf nog hardcore fokkers? of gaan we ons allemaal aftrekken op halo reach![]()
P.S HELEMAAAAAAL NIETS IN AMSTERDAM!!!!!!!!!!!
Nope, ik heb zelf kk veel halo gespeeld, maar was bang dat iedereen naar halo vluchtequote:
je bent wel even tijdens dodenherdenking gestopt?quote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:42 schreef BraveDribbel het volgende:
Word er vanavond nog oorlog gevoerd op de 360? Ik ben er vanavond, dus ik zie wel wie er allemaal nog online komen
LOL 30 euro betalen voor een beta van 2 wekenquote:
Op de 360 word er zeker wel gespeeldquote:Op dinsdag 4 mei 2010 18:42 schreef BraveDribbel het volgende:
Word er vanavond nog oorlog gevoerd op de 360? Ik ben er vanavond, dus ik zie wel wie er allemaal nog online komen
waarom is het een dag om te knallenquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:19 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Op de 360 word er zeker wel gespeeld
het is echt een dag om te knallen
morgen ook eigelijk
Omdat jij er niet bentquote:Op dinsdag 4 mei 2010 20:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
waarom is het een dag om te knallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |