So truequote:Op woensdag 28 april 2010 21:52 schreef zatoichi het volgende:
En dat terwijl iedereen aan het kijken is hoe 10 italianen met zijn allen op de doellijn blijven stann...
Doorspelen met 1 class en tot lev 5 of zoquote:Op donderdag 29 april 2010 00:15 schreef Chokeme het volgende:
Wanneer kan je die spec2 instellen trouwens ?
Duurt lang
ha ha lolquote:Op donderdag 29 april 2010 00:13 schreef Chokeme het volgende:
[..]
Als ik 's avonds laat online ben kan ik geen mic gebruiken want dan heb ik een koptelefoon op.
ALS JE KANKER HAD GEBRUIKT WAS JE HELEMAAL BAAS!quote:Op donderdag 29 april 2010 21:01 schreef Sharpdressedman het volgende:
IK WIL OOK WEER SPELEN!!! GA HET PROBEREN OP EEN KLEIN OUD MINI CRT TJE![]()
![]()
![]()
EN JA IK SCHREEUW, OMDAT IK DAT EENS WIL DOEN
THANKS, IK LEER ELKE DAG BIJquote:Op donderdag 29 april 2010 21:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
ALS JE KANKER HAD GEBRUIKT WAS JE HELEMAAL BAAS!
op een water voertuig kills maken, road kill of met gun op boot of met eigen gun ergens midden in het meerquote:Op vrijdag 30 april 2010 01:57 schreef RudyCarell het volgende:
Hoe haal je nou een bronze star voor de water vehicles dan?
Ik ben op dit moment in gevecht met me katerquote:Op donderdag 29 april 2010 21:11 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik mis de online gezelligheid, lekker met een groep knallen![]()
hoi teun, hoe ist?
Goed gedaan manquote:Op vrijdag 30 april 2010 02:05 schreef Basssie024 het volgende:
Ja hoor het is gelukt get all pins [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
op een water voertuig kills maken, road kill of met gun op boot of met eigen gun ergens midden in het meer
geloof 10 kills of zo succes best lastig als je eropuit bent
OMG ik word al ziek als ik er aan moet denkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 10:25 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment in gevecht met me katerik ben defender en me kater attacker en me ratio zuigt....
![]()
Damn wat ben ik brak bavaria->heineken->grolsch->euroshopper in die volgorde is een bitch!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |