1 Weekje nietquote:
GARPJE!!!quote:Op maandag 26 april 2010 10:02 schreef Flashbag het volgende:
[..]
1 Weekje nietJe doet net of het een verplichting is
ik speel wanneer ik zin heb en afgelopen week had ik dus niet veel zin in BF
ok duidelijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox360 GamerTag : Bassie024
quote:Op maandag 26 april 2010 19:24 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
ok duidelijkWaarbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wist niet dat jij toost wasquote:
Joah zou kunnen, maar het past er niet meer bijquote:Op maandag 26 april 2010 19:48 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
ik wist niet dat jij toost was
dat kun je bij je FOK profiel bij signature of zo
Zitten denk ik in parties, terwijl in CoD je niet in je party mocht pratenquote:Op dinsdag 27 april 2010 01:33 schreef Chokeme het volgende:
Valt me wel op dat (op de 360) ik echt nooit iemand de mic hoor gebruiken. Terwijl er met COD altijd volop gebragd werd door van die ventjes enzo. 20 Uur gespeeld nu en nog niemand een woord horen zeggen ?
Tja, of je moet goedkoop BF1942 kopen en BF:Vietnam.quote:Op dinsdag 27 april 2010 06:27 schreef Chokeme het volgende:
Oh en weet iemand hoe je die M1 Garand krijgt ? Beetje vaag op die website (veteran.battlefield.com)
Ik heb wel oudere battlefield's op de pc gespeeld maar daar heb ik natuurlijk geen cd key meer vanDus dat zal wel geen M1 voor mij worden denk ik dan?
Werkt die Veteran site alweer dan? want laatste keer dat hij nog up was kon ik een aantal games niet eens toevoegen.quote:Op dinsdag 27 april 2010 06:59 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Zitten denk ik in parties, terwijl in CoD je niet in je party mocht praten![]()
[..]
Tja, of je moet goedkoop BF1942 kopen en BF:Vietnam.
Moet je een Ea acount hebben dan aanmelden bij Battlefield Hero sitequote:Op dinsdag 27 april 2010 06:27 schreef Chokeme het volgende:
Oh en weet iemand hoe je die M1 Garand krijgt ? Beetje vaag op die website (veteran.battlefield.com)
Ik heb wel oudere battlefield's op de pc gespeeld maar daar heb ik natuurlijk geen cd key meer vanDus dat zal wel geen M1 voor mij worden denk ik dan?
Tuurlijk maar je hebt niks aan de M1quote:Op dinsdag 27 april 2010 11:23 schreef MPC60 het volgende:
Wat Bassie zegt werkt, ga naar de Battlefield heroes site en binnen een paar dagen is die M1 unlocked ingame.
Hij schiet toch nog steeds kogels of niet?quote:Op dinsdag 27 april 2010 12:01 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar je hebt niks aan de M1![]()
die geeft geen star awards net als de Thompson![]()
![]()
Haal maar een camo/wapen pack dat werkt wel
Kogels ja en wat voor eenquote:Op dinsdag 27 april 2010 13:55 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Hij schiet toch nog steeds kogels of niet?Net punten gescored voor de camo/weaponpack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |