Ik heb juist wel een bronze star voor die thompson maar niet voor de m1quote:Op zondag 2 mei 2010 11:47 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Dat is niet de m1 die telt niet voor bronze star dat is de wii Thompson![]()
M1 schiet best goed alleen geen genoeg punten geen zoom etc
Haha ja klopt, soms nak je 3 of 4 man tegelijk met 1 raket. Maar ik heb al een platinum ster ervoor, dus gebruik em bijna niet meer.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:23 schreef Biefstuk het volgende:
Multikills met een raket zorgen voor zo'n score
Blijft raar die PS3quote:Op zondag 2 mei 2010 12:07 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Ik heb juist wel een bronze star voor die thompson maar niet voor de m1
Ik heb voor alle wapens een bronze star en ook voor alle vehicles. Voor die laatste heb ik een insigne maar voor alle wapens nietquote:Op zondag 2 mei 2010 12:25 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
Blijft raar die PS3
Volgens mij is de M1 een extra wapen dus telt niet voor Get all bronze star !!!!![]()
niet iedereen kan een M1 krijgen dus![]()
Ik heb net een mail van EA terug gekregen na heeeel wat gemail.![]()
hun zeggen dat dit probleem met de volgende patch of daarna gefixt is
afwachten dus
En dan zijn al je BF: BC2 achievements weg door een computerfoutquote:Op zondag 2 mei 2010 19:39 schreef SoldMayor het volgende:
Heb nu 53 van de 54 archievements met Bad Company 2![]()
[ afbeelding ]
Moet alleen nog 20 demolish kills archievement online heb nu daar 10 kills mee
Inderdaad je hebt ook beunhazen die gewoon campen met hun sniper terwijl ze moeten aanvallenquote:Op maandag 3 mei 2010 02:09 schreef Biefstuk het volgende:
Rush is de tofste gamemode, tenminste... Als je een team hebt wat daadwerkelijk doet wat ze moeten doen
campen met een sniper?quote:Op maandag 3 mei 2010 02:17 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Inderdaad je hebt ook beunhazen die gewoon campen met hun sniper terwijl ze moeten aanvallen
Heel rondje in een bosje blijven zitten en wachten tot iemand in beeld komt noem ik campenquote:Op maandag 3 mei 2010 02:20 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
campen met een sniper?![]()
snipers zoeken altijd dekking en moeten uit het zicht blijven..
anders zijn het ook geen snipers hea
Als het op de Xbox is, komt dinsdagavond mij wel goed uitquote:Op donderdag 22 april 2010 15:28 schreef BraveDribbel het volgende:
Ten eerste, Kick-Ass is een supervette film! Heb goed moeten lachen in de bios en hij is ook lekker grof.
Ten tweede, iedere donderdagavond vaste BC2 avond vind ik een goed plan, al zal ik deze en aankomende donderdag moeten skippenMaar de week erop ben ik er wel weer bij!
Kunnen we niet ook een andere doordeweekse avond inplannen als vaste BC2 avond?![]()
Want dit spel is alleen leuk met een leuke party, en wil wel graag meer dan 1x p/w genieten van dit spel
Ik zeg: dinsdagavond ook vaste BC2 avond! wie is voor?
Dat is op de Xbox idd!quote:Op maandag 3 mei 2010 09:17 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als het op de Xbox is, komt dinsdagavond mij wel goed uit
8=======================================================================Dquote:Op maandag 3 mei 2010 13:27 schreef MPC60 het volgende:
Shiiiiiiiiiiiiiit, dit is me een E-penis topic geworden.
WAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAquote:Op maandag 3 mei 2010 13:53 schreef zatoichi het volgende:
Ik hoorde laatst iemand beweren dat BF:BC2 voor noobs was
http://twitter.com/demize99quote:# Looking at some BC2 data. You recons love to snipe... But man your kills per minute are horrible.3:11 AM May 1st via Tweetie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |