Ik heb ook US account.....quote:
Ja 50cent, kan ik niet van wakker liggenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:21 schreef HL_Dog43 het volgende:
Jeej nieuw topic en@ alle mensen die dr pepper codes hebben gekocht, en die niet kunnen gebruiken.
Lijkt mij heeeel goed planquote:Op donderdag 22 april 2010 14:36 schreef zatoichi het volgende:
Op naar het volgende topic! Is het trouwens iedere donderdag avond vaste Fok! avond?
Kick-ass... Meen je dat nouquote:Op donderdag 22 april 2010 14:58 schreef jurix het volgende:
Ik ben wat later vanavond. Ga vanavond naar Kick-Ass. Nieuwe bioscoop opent hier in de buurt haar deuren en kon voor 1euro per kaartje naar de bios deze week. Iedereen die nog niet van deze film gehoort heeft raad ik zeker aan ff de trailer te kijken op youtube. Super grappig.
Nou ja tot vanavond dan !!1
Hij lijkt mij ook wel leukquote:Op donderdag 22 april 2010 15:07 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Kick-ass... Meen je dat nouDat moet wel de meest trieste film zijn van de afgelopen jaren...
Veel plezier
OMG hoe oud zijn jullie? 10?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:17 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Hij lijkt mij ook wel leukmoet even kijken of ik vanavond kom hoor
denk het wel
Film ziet er inderdaad niet uit neequote:
Ja ik vind alles goedquote:Op donderdag 22 april 2010 15:28 schreef BraveDribbel het volgende:
Ten eerste, Kick-Ass is een supervette film! Heb goed moeten lachen in de bios en hij is ook lekker grof.
Ten tweede, iedere donderdagavond vaste BC2 avond vind ik een goed plan, al zal ik deze en aankomende donderdag moeten skippenMaar de week erop ben ik er wel weer bij!
Kunnen we niet ook een andere doordeweekse avond inplannen als vaste BC2 avond?![]()
Want dit spel is alleen leuk met een leuke party, en wil wel graag meer dan 1x p/w genieten van dit spel
Ik zeg: dinsdagavond ook vaste BC2 avond! wie is voor?
Dan zal het de leeftijdskloot wel zijn bij deze oude man... Up is heel wat anders btw... Dat is Pixar en Pixar is heilig!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:27 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Film ziet er inderdaad niet uit neemaar lijkt me wel droge film
![]()
Ik bedoel ik ben ook naar Disney Pixars UP 3D geweest en die was ook tof
Klopt Pixar is baasquote:Op donderdag 22 april 2010 15:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dan zal het de leeftijdskloot wel zijn bij deze oude man... Up is heel wat anders btw... Dat is Pixar en Pixar is heilig!
quote:Op donderdag 22 april 2010 14:06 schreef KneusTeun het volgende:
Gamertags voor Xbox 360 & Playstation 3:
[ afbeelding ] Voor de Xbox 360 gamers
[ afbeelding ] Voor de PS3 gamers
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link naar de signature generator: bfbc2.elxx.net
De OP staat hier
De beste vergeten ? maar ik sta er toch bijquote:Op donderdag 22 april 2010 16:23 schreef Basssie024 het volgende:
[..]
![]()
En de beste ben je weer vergeten bent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Done.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
*kan een modje ff de 12 in 13 veranderen?
Thnx, volgende keer zal ik wat beter oplettenquote:
Ook 14quote:Op donderdag 22 april 2010 15:42 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Dan zal het de leeftijdskloot wel zijn bij deze oude man... Up is heel wat anders btw... Dat is Pixar en Pixar is heilig!
Ben jij Arjanonline? Weet ik dat ook weer lolquote:Op donderdag 22 april 2010 23:33 schreef ikookhier het volgende:
Ging net wel lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe zit met je verzekering enzo danquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:41 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik wil ook weer![]()
binnenkort maar eens proberen op een mega klein crt schermpje![]()
die lui werken niet zo snel, aangifte etc is naar de verzekering en nu wacht ik op een reactie hoe en wat nu verder. Krijg wel spullen vergoed hoor. Maar ik had een nogal mooie en dure TV en heb wel eerst centjes nodig voor ik wat nieuws kan aanschaffenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:43 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Hoe zit met je verzekering enzo danof ben je gewoon alles kwijt
Al jarenquote:Op vrijdag 23 april 2010 11:34 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ben jij Arijanonline? Weet ik dat ook weer lol
Nee...quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Heeft dit spel een co-op ?
Mee eenschquote:Op vrijdag 23 april 2010 14:55 schreef the_legend_killer het volgende:
Een co-op campaign vind ik altijd een super aanvulling.
Samen met iemand thuis het spel doorknallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |