Ja, totdat er een Steer-alike achter jou aanzit, ben je mooi klaar mee.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer ik vind jou zo aandoenlijk met vrouwen![]()
haha dat valt best mee tochquote:Op woensdag 21 april 2010 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, totdat er een Steer-alike achter jou aanzit, ben je mooi klaar mee.
You don't wanna try babe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn de mooiste telefoontjes![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
En aan iedereen: bedankt voor jullie goede adviezen, en golfer ik hoop dat je je flink vermaakt hebt
insinueer je nou dat er in Steer ook een playboy verborgen zit?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
Je begint mij al aardig kennen, he?![]()
ik was tot mijn 25ste ook echt nog niet zo'n player hoor en herken best wel wat van jouw twijfels
* Stereotomy haalt het tijdschrift onder zijn shirt vandaanquote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
insinueer je nou dat er in Steer ook een playboy verborgen zit?![]()
Kijk stereo eens de man zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy haalt het tijdschrift onder zijn shirt vandaan
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef Isabeau het volgende:
insinueer je nou dat er in Steer ook een playboy verborgen zit?![]()
Groot? Jij?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kijk naar je grote voorbeeld, Borisz!
Zei Lein niet ooit iets over wel kroelen, niet ketsen jongens? Daar denk ik aan bij een bunnyquote:
Ooitquote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Broisz wanneer ga jij aan de vrouw !?!?
wat jammer, wrom nie?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ooit. Als ik iemand tegen kom enzo. Ben niet actief opzoek
.
Omdat actief zoeken meestal toch mislukt?quote:
QFTquote:Op woensdag 21 april 2010 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat actief zoeken meestal toch mislukt?
ook een goed puntquote:Op woensdag 21 april 2010 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat actief zoeken meestal toch mislukt?
Ik heb wel eens rondgekeken op van die datingsites, maar ik vond het zo triest. Ik werd er zelf ook een beetje triest vanquote:
Mwah, ik zou niet iets triest noemen wat voor veel mensen goed werkt en een langdurige, mooie relatie oplevert.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens rondgekeken op van die datingsites, maar ik vond het zo triest. Ik werd er zelf ook een beetje triest vanIneens ga je 'eisen' bedenken, terwijl die plots allemaal van tafel gaan als je de juiste klik met iemand hebt. En dat kan op de meest onverwachte plaatsen gebeuren
Heb geen haast en heb ook niet de behoefte om actief te zoeken. Ik doe niet aan internetdaten of naar de kroeg gaan om perse iemand tegen te komen. Kom ik iemand tegen dan is dat prima maar ik zoek het niet op.quote:
Nou ja, ik vraag me af hoeveel failures er zijn tov de succesverhalen van dat actief zoeken. Ik ken namelijk ook vrouwen die al heel veel dates hadden gehad met mannen van datingsites en dat het bijna allemaal tegenviel.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
Mja niet mee eens. Actief internetdaten bijv. schaar ik ook onder actief zoeken, en ik ken daar succesverhalen van.
Uiteraard is het bij toeval tegenkomen van iemand, bij iemand anders die je al kende, bijvoorbeeld, passief en zal wel nog steeds vaker voorkomen.
holy crap die zin zit scheef in elkaar...
Ik heb me weleens afgevraagd of ik ooit uberhaupt mijn Meneer zou hebben ontmoet als we elkaar op een datingsite waren tegengekomen; ik denk eigenlijk van nietquote:Op woensdag 21 april 2010 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens rondgekeken op van die datingsites, maar ik vond het zo triest. Ik werd er zelf ook een beetje triest vanIneens ga je 'eisen' bedenken, terwijl die plots allemaal van tafel gaan als je de juiste klik met iemand hebt. En dat kan op de meest onverwachte plaatsen gebeuren
Ik vind wat dat betreft 'take me out' echt een kut show (ook al vind ik het stiekem heel leuk)quote:Op woensdag 21 april 2010 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mja, is wel perceptie van je omgeving idd.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik vraag me af hoeveel failures er zijn tov de succesverhalen van dat actief zoeken. Ik ken namelijk ook vrouwen die al heel veel dates hadden gehad met mannen van datingsites en dat het bijna allemaal tegenviel.
Naja, vele goeie dingen zijn ook niet gebeurt zonder veel faalen voorafgaande. Dat hoort er denk ik wel een beetje bij.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik vraag me af hoeveel failures er zijn tov de succesverhalen van dat actief zoeken. Ik ken namelijk ook vrouwen die al heel veel dates hadden gehad met mannen van datingsites en dat het bijna allemaal tegenviel.
En vaak ook hoe jonger de vrouw hoe groter en onrealistischer de eisenlijstquote:Op woensdag 21 april 2010 23:45 schreef Braamyo het volgende:
Ik vind wat dat betreft 'take me out' echt een kut show (ook al vind ik het stiekem heel leuk)
Al die vrouwen met van die wazige eisen, 40000 euro per jaar verdienenminimaal 3x komen per avond
mooie auto etc etc etc
Ik heb een collega die echt de leukste verhalen vertelt over haar internetdates. Daarbij kan ze dat ook nog eens heel grappig brengen, dus heb regelmatig in een deuk gelegen over de bizarre mannen die ze al is tegengekomen.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:47 schreef borisz het volgende:
Pa heeft wel succes gehad via internet. Maar ik ken ook iemand die heeft zoveel internetdates gehad dat is inmiddels niet meer te tellen
. Al heeft ze nu wel succes en een kindje
.
relaties kunnen op de raarste plekken ontstaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En vaak ook hoe jonger de vrouw hoe groter en onrealistischer de eisenlijst![]()
En er zijn ongetwijfeld succesverhalen, SteerIk bedoel, fok is dan wel geen datingsites, maar hier zijn ook heel veel relaties ontstaan en heel veel baby'tjes uit geboren
Ik heb van haar ook wel eens wat gehoord. Van een piloot met centen teveel t/m een vrachtwagenchauffeur. Gelukkig heeft ze nu iemand die goed bij haar past en een goede vent isquote:Op woensdag 21 april 2010 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een collega die echt de leukste verhalen vertelt over haar internetdates. Daarbij kan ze dat ook nog eens heel grappig brengen, dus heb regelmatig in een deuk gelegen over de bizarre mannen die ze al is tegengekomen.
Whoei, mijn relatie theorie slaat kant en walquote:Op woensdag 21 april 2010 23:56 schreef LieLie het volgende:
eens met braam! zowel over waar relaties ontstaan als de statistieken
Die heb ik ookquote:Op woensdag 21 april 2010 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een collega die echt de leukste verhalen vertelt over haar internetdates. Daarbij kan ze dat ook nog eens heel grappig brengen, dus heb regelmatig in een deuk gelegen over de bizarre mannen die ze al is tegengekomen.
Nouja. Antroposofisch gezien is er maar één ding wat mannen willen.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Alleen zij zegt dat ze maar 1 ding willen.. uiteindelijk
Yep, helaas wel en dat er diverse mannen tussen zitten die gewoon getrouwd zijn, maar hun eigen vrouw is plots frigide geworden oid. Zou ik ook worden als mijn man zich op datingsites als beschikbaar opstelt.quote:Op donderdag 22 april 2010 00:17 schreef Bluezz het volgende:
Die heb ik ookDie collega bedoel ik
Alleen zij zegt dat ze maar 1 ding willen.. uiteindelijk
Mijn vader heeft al vijf jaar een nieuwe vriendin dankzij tha interwebz en dat gaat heel goed, ook heb ik via internet diverse ex partners leren kennen én mijn nieuwe partner (maar niet via een datingsite), dus het kan welquote:Op woensdag 21 april 2010 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Details?quote:Op donderdag 22 april 2010 07:10 schreef freecell het volgende:
Ik heb een keer gedate met een datingsite
Blij dat ik TARA tegenkwam voor ik nog eens zoiets in mijn hoofd haalde
Weer een keertje een blauwtje gelopenquote:Op donderdag 22 april 2010 07:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Wat een onderschrift Braam, hoe komt dat zo?
Mja, angst werkt natuurlijk niet in je voordeel, dat ruiken potentiële partners op een of andere manier en dan zijn ze inderdaad snel weg meestal. Bang dat je wanhopig bent ofzo.quote:Op donderdag 22 april 2010 07:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Weer een keertje een blauwtje gelopen![]()
Maar dat onderschrift staat er met een dubbele reden, als ik algemeen accepteer dat ik+vrouwen niet werkt, dan heb ik niks meer te verliezenEn kan ik dus zonder angst op iedere vrouw afstappen die ik wil
Nah, de manier waarop ik nu bezig ben werkt eigenlijk wel heul goed. Volg de weg van de statistiekenquote:Op donderdag 22 april 2010 07:42 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, angst werkt natuurlijk niet in je voordeel, dat ruiken potentiële partners op een of andere manier en dan zijn ze inderdaad snel weg meestal. Bang dat je wanhopig bent ofzo.
Misschien helpt het om je te gaan richten op gewoon plezier hebben als single? Mijn ervaring is dat je iemand tegen komt als je juist níet op zoek bent.
Nou ja, als het werkt is het goed!quote:Op donderdag 22 april 2010 07:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Nah, de manier waarop ik nu bezig ben werkt eigenlijk wel heul goed. Volg de weg van de statistieken1000 maal mis moet ook 1 keer raak zijn
En het trein flirt seizoen is weer in volle gangDat werkt in mijn voordeel
Nou... Ik was 17 ofzo, ergens een half jaartje voor ik TARA leerde kennen en had me puur voor de grap opgegeven voor een datingsite.quote:Op donderdag 22 april 2010 07:13 schreef Windigo het volgende:
[..]
Details?
Ik heb mijn ex vriendje leren kennen via een datingsite.. dat was uiteindelijk ook niet zo'n succes
Ja dat kan inderdaad gebeuren, dan heb je inderdaad pech. Maar ik heb zo'n 6 dates via een website gehad, en ik heb maar één keer zoiets meegemaakt. Aan één date heb ik zelfs een ex vriendje overgehouden, dus het kan wel. Maar het is wel één op de 6, dat is misschien niet zo veel inderdaadquote:Op donderdag 22 april 2010 08:17 schreef freecell het volgende:
Braam, succes![]()
[..]
Nou... Ik was 17 ofzo, ergens een half jaartje voor ik TARA leerde kennen en had me puur voor de grap opgegeven voor een datingsite.
Aan het MSNnen geraakt met iemand. Leuk, grappig, schreef foutloos Nederlands, kwam intelligent over, had leuke foto enz.
Afgesproken....
Hij bleek héél domLeek niet op zijn foto (zo'n foto die wel héél gunstig genomen is zeg maar) Zei dingen als: 'mijn vader is een leuke man, hij is Spiegiater' en dan niet per ongeluk
![]()
Ik had hem niks te melden en hij had sowieso niks te melden, hij was niet verlegen oid, maar gewoon niks aan.
We zijn maar naar de bios gegaan naar een film van 3 uur
Ik heb nóg het idee dat die persoon op MSN iemand anders was. Zijn vader ofzo. Ik kan die jongen niet rijmen met dat mooie Nederlands en de leuke grappen van de MSN berichtjes
Half in nieuw gekleed, want het meeste kan ik niet aan, want ik heb er niks om op aan te trekkenquote:Op donderdag 22 april 2010 08:23 schreef cybermans het volgende:
jij bent vrolijk deze morgen
nieuwe kleertjes aan richting werk? vrij?
Ach, die onzekerheid hebben zoveel mensen. Ik ben er ook nooit een held in geweest, ik ben er alleen altijd wat relaxter in geweest omdat het om de een of andere manier steeds wel weer vanzelf goed kwam zonder dat ik actief op zoek moest of enge dingen moest doen zoals bellenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar leuk voor jou dat je ook eens ziet wat er in sommige mannenhoofden rondgaat, al hoop ik bij god dat anderen er wat beter mee omgaan dan ik.
Geen datum geprikt?quote:Op donderdag 22 april 2010 08:31 schreef TAV74 het volgende:
Wat ik wel vind: waarom heb je niet een datum geprikt man??
gewoon zo gekocht dat je een reden had om weer te gaan shoppen.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Half in nieuw gekleed, want het meeste kan ik niet aan, want ik heb er niks om op aan te trekken
En verder ben ik blij met m'n nieuwe jasjeMaar er moet nog meer kleding komen
en schoenen
Dat niet eensquote:Op donderdag 22 april 2010 08:53 schreef cybermans het volgende:
[..]
gewoon zo gekocht dat je een reden had om weer te gaan shoppen.
Goeie vraag, maar dat was nadat ik de situatie had ingeschat niet praktisch:quote:Op donderdag 22 april 2010 08:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat ik wel vind: waarom heb je niet een datum geprikt man??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn interpretatie, en ik denk dat ik goed zit.
Het gevoel wat bij mij zelf overheerste was meer: 'Leuk dat ze zo laat nog terugbelt, leuk dat ze zo enthousiast klinkt, aangezien ik haar elke week zie moet ik nu niet overhaasten en later gewoon nog even een kans maken als ik dat wil'.
Ik heb nu ook niet echt meer die spanning van gister, want toen ging ik er half van uit dat ze nooit meer terug zou bellen en dat ze er compleet spijt van had dat ze mij haar telefoonnummer heeft gegeven, maar dat is echt niet zo. Eigenlijk voel ik me best relaxed nu.
Nu durf ik beter, omdat ik het idee heb dat ze het leuk vind dat ik bel.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:33 schreef Laydina het volgende:
[..]
Geen datum geprikt?![]()
dan moet hij nog een keer bellen?
Confidence through competence
Hm, okquote:Op donderdag 22 april 2010 09:02 schreef Laydina het volgende:
Maar klinkt goed.
Al zou ik die bel interpretatie op de fiets, interpreteren als (Als ik naar mezelf kijk tenmisnte) ik zit toch op de fiets, moest toch nog bellen, dus doe ik dat nu maar
Het is altijd een goed teken als een telefoongesprek lekker loopt. Het zegt namelijk veelquote:Op donderdag 22 april 2010 09:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik bedacht me gisteravond in bed dat ik voornamelijk erg opgelucht was dat ze niet kil of afstandelijk klonk over de telefoon, maar gemeend enthousiast en welwillend. Ik denk dat dat bij mij 75% van de spanning wegnam.
Ze zei al eerder dat ze nooit bij een toneelvereniging zou willen omdat ze absoluut niet kan acteren, dus mja.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het is altijd een goed teken als een telefoongesprek lekker loopt. Het zegt namelijk veel
Ik ben niet onzeker! Ik ben... ehhhh... Ach laat ook maar.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; wat leuk!!Blijf vertellen over hoe het vordert alsjeblieft. Ik vind het stiekem erg leuk om ook eens de gedachten van een jongen te kunnen lezen die onzeker is. Dat zie ik dus haast nooit. (ik heb alleen maar stoere patsers met porsches, bmw's enzo leren kennen terwijl ik echt niks om auto's of macho's geef, maar ja.. dat wereldje waar ik in zat had niet meer soeps dan dat).
Dus blijf alles in detail vertellen, vind ik leuk!!
Dat scheelt wel ja, dat je haar ook nog gewoon ziet los van de afspraken. Altijd handig om het contact warm te houdenquote:Op donderdag 22 april 2010 09:13 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, dit is een gevalletje 'interessant, maar niet interessant genoeg om mijn leven er nu meteen voor om te gooien'. En gelijk heeft ze. Ik zie haar elke dinsdag tot aan juli nog, dus er komen nog genoeg mogelijkheden mochten die nog nodig zijn.
ik ken mensen die áls ze iemand vinden ze er dan juist voor gaan en het contact met al hun scharrels steeds minder laten worden totdat zij vanzelf langzaam doorhebben dat ze niet meer interessant genoeg zijn. Zo laf en slecht...quote:Op donderdag 22 april 2010 09:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker! Ik ben... ehhhh... Ach laat ook maar.
Laten we zeggen dat ik beter ben in een goede relatie spannend houden en in stand houden, dan de allereerste fase van 'aantrekkingskracht' en daten met vrouwen.
Ken mensen die andersom doen: liggen elk weekend met een andere vrouw in bed, maar als ze net die ene tegenkomen die ze echt interessant vinden, ze niet langer dan een week een relatie in stand kunnen houden.En dan naar mij toekomen voor relatieadvies
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker! Ik ben... ehhhh... Ach laat ook maar.
Laten we zeggen dat ik beter ben in een goede relatie spannend houden en in stand houden, dan de allereerste fase van 'aantrekkingskracht' en daten met vrouwen.
Ik persoonlijk zou contact wel een klein beetje laten verminderen maar nog wel in stand houden. Contact vebreken is zo zinloos. Daarom ben ik steeds langer bezig op 1 januari met de beste wensen smsjesquote:Op donderdag 22 april 2010 09:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ken mensen die áls ze iemand vinden ze er dan juist voor gaan en het contact met al hun scharrels steeds minder laten worden totdat zij vanzelf langzaam doorhebben dat ze niet meer interessant genoeg zijn. Zo laf en slecht...
Ik vind het slecht dat je niet aan je scharrels zou vertellen dát ze scharrels zijn... da's gewoon liegen.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ken mensen die áls ze iemand vinden ze er dan juist voor gaan en het contact met al hun scharrels steeds minder laten worden totdat zij vanzelf langzaam doorhebben dat ze niet meer interessant genoeg zijn. Zo laf en slecht...
Ik geloof echter wel dat mensen zichzelf wel aan kunnen leren beter te worden op dat soort gebieden. Maar daarvoor moet je dus mensen ontmoeten, nummers vragen (ondanks de spanning), bellen (ondanks de spanning), daten (ondanks de spanning), rinse and repeat.quote:
Nee, maar dan wordt het ook pas echt eng, als je een relatie wilt opbouwen moet je jezelf bloot geven en het riscio nemen gekwetst te worden als het mis gaat. Dan ben je al snel niet meer de stoere man die je wilt spelen in de kroeg.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ken mensen die andersom doen: liggen elk weekend met een andere vrouw in bed, maar als ze net die ene tegenkomen die ze echt interessant vinden, ze niet langer dan een week een relatie in stand kunnen houden.En dan naar mij toekomen voor relatieadvies
Kom gezellig kletsen met je CUL SC vriendjesquote:Op donderdag 22 april 2010 09:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Aargh waarom is mij gevoel toch altijd goed mbt mensen die zich niet aan afspraken houden? muts met wie ik de paper schrijf is 20minuten later en dan zal ze ipv 13uur vast om 11 ofzo al weg moeten, ik haat het zo![]()
Handelsmerk.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:49 schreef SeaOfLove het volgende:
lieve steer, wat maak je het jezelf weer moeilijk
Waar?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Alhoewel ik je eigenlijk ook een verschrikkelijk harde schop wil geven
smaakt het?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom gezellig kletsen met je CUL SC vriendjesIk ben nu lekker ontbijt aan het wegwerken
Tortellini met rucola en buffelmozzarella, AH excellent bonus
ok danquote:
wat heb jij toch met billen?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
onder je reet. gewoon date opzetten jij!
Steer voert gewoon een heel toneelstuk opquote:Op donderdag 22 april 2010 10:14 schreef cybermans het volgende:
@steer tijd om even het sprookjes boek van milou te snaaien:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)tje-slapen-gaan.html
ja hoor eigenlijk wel. ga een beetje in huis rommelen vandaag en nog even de stoofpot afmaken (lekker eten vanavond dus) ... zonnetje schijnt dus dat voelt ook goed.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok danvoel je je goed vandaag?
okiquote:Op donderdag 22 april 2010 10:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hoor eigenlijk wel. ga een beetje in huis rommelen vandaag en nog even de stoofpot afmaken (lekker eten vanavond dus) ... zonnetje schijnt dus dat voelt ook goed.
en hoe is het met jou? gerustgesteld door je zussen dus das mooi.
1001 nachten, Scheherazadequote:Op donderdag 22 april 2010 10:14 schreef cybermans het volgende:
@steer tijd om even het sprookjes boek van milou te snaaien:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)tje-slapen-gaan.html
Komt goed.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
onder je reet. gewoon date opzetten jij!
Mja, zelfbeeld oppoetsen staat nog 'in progress'quote:Op donderdag 22 april 2010 10:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tegen iets waar die onzekerheid van jou mee verdwijnt. je bent zo'n leuke man
goed dat alles weer goedgekomen isquote:Op donderdag 22 april 2010 10:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oki
ja heb lekker geslapen en was gisteren gewoon gezellig en direct werd me verteld dat ze verkeerd dingen hadden opgepakt van een andere zus. is gelijk uit de wereld geholpen. toen gezellig gekookt en daarna hebben ze m'n rastavlechtjes eruit gehaald.. en er viel net zoveel haar uit als dat ik bij de kapper er zo'n 7cm af laat knippen![]()
gelukkig heb ik nog steeds haar
Kom meeten de volgende keer als je weer wat opgeknapt bent.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:05 schreef DarkElf het volgende:
steer, ik vind je lieftis leuk om te lezen idd
bbq meet bij G en B als die gehouden wordt en als we kunnen was een optiequote:Op donderdag 22 april 2010 10:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom meeten de volgende keer als je weer wat opgeknapt bent.
Als dat 'm niet wordt, organiseer ik wel een BBQ-meetquote:Op donderdag 22 april 2010 10:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bbq meet bij G en B als die gehouden wordt en als we kunnen was een optie
gezelligquote:Op donderdag 22 april 2010 10:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als dat 'm niet wordt, organiseer ik wel een BBQ-meetKleinschalig, dat wel
gezellig! laat B&G maar een datum prikkenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bbq meet bij G en B als die gehouden wordt en als we kunnen was een optie
ja ik heb dat ookquote:Op donderdag 22 april 2010 11:04 schreef Laydina het volgende:
Ik vraag wel eens of iemand een leuk verhaaltje wil vertellen voor het slapen gaan
maar ze willen nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:23 schreef cybermans het volgende:in je kingsize logeerbed in je villaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
vreetzakquote:Op donderdag 22 april 2010 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
chocopinda deel 3 (slot): mn baas heeft ze opgegeten![]()
wat heb ik hiervan geleerd; nooit meer te grote monsters vragen uit gulzigheid
nououquote:Op donderdag 22 april 2010 11:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vreetzak
heb dat ook met suikerpinda's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nouou![]()
oh suikerpinda's, kan ik ook misselijk van worden. Gelukkig al jaren niet meer gegetengroot verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mjah dan moet ik wel even eerst de loterij winnen. Voorlopig gewoon appartementjequote:Op donderdag 22 april 2010 11:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in je kingsize logeerbed in je villa
ja ik ontkom er moeilijk aan in een nootjesfabriekquote:
quote:Je sterft nog een keer in eenvoud op een bedje van relativering
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:34 schreef cybermans het volgende:
[..]
mjah dan moet ik wel even eerst de loterij winnen. Voorlopig gewoon appartementje
Nee haring in aardbeiensausquote:Op donderdag 22 april 2010 11:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, heb weer wat eetlust terug
[..]
Chocodip haring?
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef TAV74 het volgende:
LOL, leuk compliment. collega mailt net een reactie op een stuk dat ik geschreven heb, als compliment voor mijn nuchtere analyses en to-the-point schrijfstijl en adviezen:
[..]
LOL, leuk compliment. collega mailt net een reactie op een stuk dat ik geschreven heb, als compliment voor mijn nuchtere analyses en to-the-point schrijfstijl en adviezen:
[..]
[..]
[..]
waarom zou ik dat vergeten, ga het alleen niet elke 2 tellen opvoeren want dan ben ik een enge stalkerquote:Op donderdag 22 april 2010 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bijna vergeten.
ik heb nog een etentje tegoed![]()
hoopte jij wel hè dat ik dat zou vergeten
En stiekem geniet je daar best van he mits die collega ok isquote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef Laydina het volgende:
Ik liep daarnet even mee met een collega om hem in te loggen. Kom ik op zijn kantoor ga zitten. Heb weer een rok aan.. collega van hem doet iets.. en zegt "dat heeft ze niet gezien he?! "
ik tegen mijn collega " wat deed ie"
Bleek ie onder het bureau te kruipen/kijken
Graag gedaanquote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks, ben officieel misselijk nu
[..]
katjang pedis?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik ontkom er moeilijk aan in een nootjesfabriek
waarom denk je dat dames voor gaan (zeker bij steile trappen)quote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef Laydina het volgende:
Ik liep daarnet even mee met een collega om hem in te loggen. Kom ik op zijn kantoor ga zitten. Heb weer een rok aan.. collega van hem doet iets.. en zegt "dat heeft ze niet gezien he?! "
ik tegen mijn collega " wat deed ie"
Bleek ie onder het bureau te kruipen/kijken
we zijn toch gewoon galant?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
waarom denk je dat dames voor gaan (zeker bij stijle trappen)
Ik vind het vooral grappigquote:Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En stiekem geniet je daar best van he mits die collega ok is
Zo stijl is gelukkig die trap niet bij mij thuisquote:Op donderdag 22 april 2010 11:40 schreef cybermans het volgende:
waarom denk je dat dames voor gaan (zeker bij stijle trappen)
eh, Katjang Pedis heet niet zo omdat ze alleen die nootjes maken hèquote:Op donderdag 22 april 2010 11:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daar kan ik zo een grote zak van op
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:44 schreef DarkElf het volgende:
stijle trap?
sorry weet dat er her en der wat dyslexie heerst maar een stijle trap?
fixedquote:Op donderdag 22 april 2010 11:44 schreef DarkElf het volgende:
stijle trap?
sorry weet dat er her en der wat dyslexie heerst maar een stijle trap?
ohhhhhquote:
had het alleen over het type nootjesquote:Op donderdag 22 april 2010 11:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eh, Katjang Pedis heet niet zo omdat ze alleen die nootjes maken hè
weer teveel gesnoept?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
blegh ik ben (weer) misselijk.. toch nog niet helemaal over van gisteren. hopelijk gauw want ik zit hier nog wel ff
nee. gisteren had ik het al heel koud en spierpijn en misselijk. dus het griepje zit me nog ff te stokenquote:
Is dat weer een user of moet ik nu wel echt op teletekst gaan kijkenquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is dat weer een user of moet ik nu wel echt op teletekst gaan kijken
Drie letters BHV. Ofwel Brussel-Halle-Vilvoorde Zie --> http://nos.nl/artikel/151693-wat-is-bhv.htmlquote:
Anderhalf jaarquote:Op donderdag 22 april 2010 12:21 schreef DarkElf het volgende:
hoe lang hebben ze het uitgehouden? een jaar?
wel beide tracks tegelijk doen he.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:01 schreef Braamyo het volgende:
hallo mensen, eet smakelijk allemaal![]()
Deze morgen track breken en alles aan dat pleuris ding moest vervangen worden, echt enorm zwaar langdurig rot werk. Staan we met 8 man op dat ding te hannessen en het schiet nog niet op![]()
Naja, einde van de dag is al weer in zich en morgen WEEEEKKKEEEEENNNNDDDDD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Lekkah eten DE, weer een grote sterke meid wordenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:24 schreef DarkElf het volgende:
pannekoekeneentje met bruine suiker en eentje met abrikozenjam.
ik heb het tot anderhalf gered. maar wel lekker hoor.
en snap echt dat mensen mix in een pakje kopen of erger nog, in zo een fles.
zelf beslag maken is heel makkelijk en veel goedkoper.
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:33 schreef z80 het volgende:
[..]
wel beide tracks tegelijk doen he.![]()
hoeft het voertuig maar 1 keer naar voren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop, ik hoop echt, dat je dit als geintje bedoelde, in welk geval:![]()
![]()
uitleg voor burgers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een track is ookwel een rupsband![]()
de mr werkt thuis vandaag dus die heeft al opquote:Op donderdag 22 april 2010 12:34 schreef Braamyo het volgende:
Maarem, de Mr. Heeft dus wat lekkers als hij straks thuiskomt ?
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
de mr werkt thuis vandaag dus die heeft al op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]![]()
groetjes aan hem trouwens, heb hem niet meer op fok gezien sinds jij beter benthij komt idd zelden op fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar snapte dat t vreemd zou zijn als ik zomaar zou verdwijnen wekenlang dus daarom kwam hij hier af en toe langs .
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
op tijd naar bed en een warm bad nemenquote:Op donderdag 22 april 2010 11:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee. gisteren had ik het al heel koud en spierpijn en misselijk. dus het griepje zit me nog ff te stoken
de mr isquote:Op donderdag 22 april 2010 12:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hij komt idd zelden op fokmaar snapte dat t vreemd zou zijn als ik zomaar zou verdwijnen wekenlang dus daarom kwam hij hier af en toe langs .
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:37 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik hoop, ik hoop echt, dat je dit als geintje bedoelde, in welk geval:![]()
![]()
uitleg voor burgers.is 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een track is ookwel een rupsband![]()
niet genoeg?
en als je beide tracks er afhaalt op een betonplaat met een extra ypr in de buurt is het alleen maar lachen.
het geintje in het veld was veel leuker.
in het mulle zand, en de extra ypr kon er niet recht voor/achter gezet worden.
dit geintje heeft bijna een dag geduurd voordat de ypr weer kon rijden.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
ik heb geen bad helaas. maar ga op tijd naar bed.. voel me alleen slapquote:Op donderdag 22 april 2010 12:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
op tijd naar bed en een warm bad nemen
ok top! geniet dan maar van vandaag, lekker ontspannen! en hou zondag een rustmoment om van het weer te genietenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Paper af en ingeleverd, rest van de dag relaxen en morgen en t weekend n paper voor maandag afmaken én dan tijd om aan scriptie te beginnen
dat wil ik ook nog een keer maken. lijkt me zo ontzettend lekker! nog nooit gegeten neequote:Op donderdag 22 april 2010 13:12 schreef cybermans het volgende:
Damn ik zag net dat recept in cheesecake topic![]()
volgens mij ga ik even met me ouders regelen dat ik dat ga maken van het weekend. Vinden ze vast heel erg
(van het weekend dus even bij me ouders langs)
goed warm slapenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik heb geen bad helaas. maar ga op tijd naar bed.. voel me alleen slap
ik slaap nog steeds onder dubbel dekbed, is dat goed?quote:
wat fijn!!! lekker zeg!!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:37 schreef MissHobje het volgende:
Nog maar 1 dagen dan een week vakantie
pannekoekenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
broodje kipfilet met ei, kippesoep en een bak sla.
jij weer lekkers gemaakt?
geniet van je vrije tijd dan nog evenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Paper af en ingeleverd, rest van de dag relaxen en morgen en t weekend n paper voor maandag afmaken én dan tijd om aan scriptie te beginnen
4 pannenkoeken, we waren met zijn tweetjes.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
helemaal beslag gemaakt voor 2 pannenkoeken?
ik doe er ook een beetje suiker doorheenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
4 pannenkoeken, we waren met zijn tweetjes.
en dat is zo gemaakt hoor: melk, ei, bloem, beetje zout en wat bakpoeder en klaar.
wat is er aan de hand?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Laydina het volgende:
Grr weinig geld voor opleidingenGedoe ook altijd
Ik wil eigenlijk enkele opleidingen volgen en certificering doen. Maar door de toekomstgerichtheid van de organisatie en bezuinigingen is daar weinig ruimte voorquote:
oh bah.. willen ze ook snijden in het bedrijf?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk enkele opleidingen volgen en certificering doen. Maar door de toekomstgerichtheid van de organisatie en bezuinigingen is daar weinig ruimte voor![]()
![]()
Moet nu even 2/3 weken even afwachten hoe dat gaat met die toekomstgerichtheid en wie daarin een rol krijgen (misschien kleine kans vor mij) en dan zou het goed zijn. Zo niet, dan moet ik even kijken hoe en wat ikzelf verder wil
bekend probleem.quote:Op donderdag 22 april 2010 14:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk enkele opleidingen volgen en certificering doen. Maar door de toekomstgerichtheid van de organisatie en bezuinigingen is daar weinig ruimte voor![]()
![]()
Moet nu even 2/3 weken even afwachten hoe dat gaat met die toekomstgerichtheid en wie daarin een rol krijgen (misschien kleine kans vor mij) en dan zou het goed zijn. Zo niet, dan moet ik even kijken hoe en wat ikzelf verder wil
Doen we maar ik wil het verder per PMquote:Op donderdag 22 april 2010 10:54 schreef Den_Haag het volgende:
gezellig! laat B&G maar een datum prikken
Dat doen ze wel zo af en toe. Maar 2012 is een keyjaar voor ons. Al ben ik niet bang dat ze mij eruit gaan snijden. Alleen is de vraag in hoeverre ik hier zelf wil blijven als er niks/weinig veranderdquote:Op donderdag 22 april 2010 14:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh bah.. willen ze ook snijden in het bedrijf?
Lastig is datquote:Op donderdag 22 april 2010 14:14 schreef z80 het volgende:
bekend probleem.
hier is het ook het zelfde liedje.
je moet wel bij blijven, maar we hebben er geen geld voor over.
natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 14:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Doen we maar ik wil het verder per PM
balen is dat altijd. Heb nu dit jaar voor het eerst gezeur over mijn studie-budget. Voorgaande twee jaren niet. Helaas voor hun is mijn contract glashelderquote:Op donderdag 22 april 2010 13:43 schreef Laydina het volgende:
Grr weinig geld voor opleidingenGedoe ook altijd
Dat scheeltquote:Op donderdag 22 april 2010 14:25 schreef Den_Haag het volgende:
balen is dat altijd. Heb nu dit jaar voor het eerst gezeur over mijn studie-budget. Voorgaande twee jaren niet. Helaas voor hun is mijn contract glashelder
ooh, ik wist niet dat je studie aansloot bij het bedrijf waar je werkt! lekker dat je het niet hoeft te betalen...quote:Op donderdag 22 april 2010 14:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
balen is dat altijd. Heb nu dit jaar voor het eerst gezeur over mijn studie-budget. Voorgaande twee jaren niet. Helaas voor hun is mijn contract glashelder
ik kan deze opleiding niet zelf betalenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh, ik wist niet dat je studie aansloot bij het bedrijf waar je werkt! lekker dat je het niet hoeft te betalen...
een hbo muziektechniek opleiding wil mijn werk vast niet betalen
verdien je niet genoeg met hockey?quote:Op donderdag 22 april 2010 14:30 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik kan deze opleiding niet zelf betalen
cheesecake maken?quote:
goed plan maar welk badquote:Op donderdag 22 april 2010 14:37 schreef cybermans het volgende:
[..]
cheesecake maken?
een leuk huisje voor me vinden in Utrecht (dichtbij station, appartement, geen kanaleneiland)
In bad gaan relaxed met een boek?
ja ik probeer te minderen qua geld uitgevenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
naar de stad, lekker rustig nu. of schoonmaken
Dat kost alleen maar geldquote:Op donderdag 22 april 2010 14:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
verdien je niet genoeg met hockey?
ja goed plan ik ga eerst even 3uur met de treinquote:Op donderdag 22 april 2010 14:46 schreef cybermans het volgende:
[..]
paps & mams niets in de aanbieding?
hah! daar had ik nog even niet aan gedachtquote:Op donderdag 22 april 2010 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja goed plan ik ga eerst even 3uur met de trein
jeeejquote:Op donderdag 22 april 2010 14:52 schreef cybermans het volgende:
[..]
hah! daar had ik nog even niet aan gedacht
Als ik over een poosje een bad heb dan ben je welkom om er een poos in te liggen hoor
Mooi middagdutjequote:Op donderdag 22 april 2010 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
Sodeju, net ff ogen dichtgedaan op bed en 2 uur geslapen
ff alle stress eruit
Nu ff studeren en dan aan het eind van de middag weer ff zwemmen. ben echt goed bezig: mijn slimfit shirt blijkt helemaal niet so slim meer te zijn
,met bloemetjes?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi middagdutje
Mijn papa kwam een fiets brengenMet 2 mandjes
![]()
tennis ook helaasquote:Op donderdag 22 april 2010 14:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat kost alleen maar geld
en best veel ook
lekker!! wil ik ook wel, slapenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
Sodeju, net ff ogen dichtgedaan op bed en 2 uur geslapen
ff alle stress eruit
Nu ff studeren en dan aan het eind van de middag weer ff zwemmen. ben echt goed bezig: mijn slimfit shirt blijkt helemaal niet so slim meer te zijn
De mandjes zijn gewoon zwart draadstaalquote:
daar kun je toch bloemetjes doorheen weven/prikkenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De mandjes zijn gewoon zwart draadstaal
Ja dat staat echt leukquote:Op donderdag 22 april 2010 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar kun je toch bloemetjes doorheen weven/prikken
krijg je gewoon een nieuwe fiets van je paps?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De mandjes zijn gewoon zwart draadstaal
natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef cybermans het volgende:
[..]
![]()
ik ben graag jurylid bij de Miss Fok Wet T-shirt
DH jij ook?
ja ho eens evenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef cybermans het volgende:
[..]
![]()
ik ben graag jurylid bij de Miss Fok Wet T-shirt
DH jij ook?
Hmm. Misschien wel een leuk idee voor de verandering!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ho eens even![]()
Steer is een jongeman dus ik had het over een Mr Fok Wet T-Shirt contest
ga ik niet aan mee doenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ho eens even![]()
In ruil voor je opleiding, moet je dan een meerjarig contract tekenen bij je bedrijf? Want zij willen ook wat van je terug natuurlijk...quote:Op donderdag 22 april 2010 14:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat kost alleen maar geld
en best veel ook
Geen goed plan.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ho eens even![]()
truequote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In ruil voor je opleiding, moet je dan een meerjarig contract tekenen bij je bedrijf? Want zij willen ook wat van je terug natuurlijk...
het lijken de vrouwen van fok wel![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In ruil voor je opleiding, moet je dan een meerjarig contract tekenen bij je bedrijf? Want zij willen ook wat van je terug natuurlijk...
het lijken de vrouwen van fok wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
nou en, hoeft nietquote:Op donderdag 22 april 2010 15:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
omdat dit jaar een wasbordje niet haalbaar is
idd dat is het nog het minst een issue voor werkgevers. Die paar duizend euro is een groot bedrag voor jou maar voor een bedrijf is het redelijk peanuts en waarschijnlijk kunnen ze het nog belastingtechnische goedkoop doen omdat het onder opleiding valtquote:Op donderdag 22 april 2010 15:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
true
moet na de studie 2 jaar blijven. maar dat wordt wel afgekocht door een andere werkgever indien nodig.
Alsof alleen wasbordjes mooi kunnen zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 15:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
precies. van die overgespierde mannenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Alsof alleen wasbordjes mooi kunnen zijn
het is iets meer dan een paar duizend euro deze opleidingquote:Op donderdag 22 april 2010 15:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
idd dat is het nog het minst een issue voor werkgevers. Die paar duizend euro is een groot bedrag voor jou maar voor een bedrijf is het redelijk peanuts en waarschijnlijk kunnen ze het nog belastingtechnische goedkoop doen omdat het onder opleiding valt
nou en? net of dat alleen mooi is?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
true, maar ben er zelf gewoon nu totaal niet tevreden over.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Alsof alleen wasbordjes mooi kunnen zijn
overgespierde (bodybuilding) vrouwenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies. van die overgespierde mannen
Ja daar hou ik ook helemaal niet van. Ik heb nog nooit een man met wasbordje gezien die ik aantrekkelijk vond.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo die mag er best wezenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou en? net of dat alleen mooi is?
sterker nog, ik heb er niets mee..
ja op Ryan Reynoldsmaar das alleen kijkmateriaal.
irl houd ik niet van die harde spieren enzo..
gelukkig heb ik wat meer kleurquote:Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou en? net of dat alleen mooi is?
sterker nog, ik heb er niets mee..
ja op Ryan Reynoldsmaar das alleen kijkmateriaal.
irl houd ik niet van die harde spieren enzo..
overgespierd nee.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik had ooit vroeger een jongen gedate die best mager was (dunne benen en schouder), met een wasbordje.. vond het niet mooiquote:Op donderdag 22 april 2010 15:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja daar hou ik ook helemaal niet van. Ik heb nog nooit een man met wasbordje gezien die ik aantrekkelijk vond.
top toch, niks mis meequote:Op donderdag 22 april 2010 15:36 schreef z80 het volgende:
[..]
overgespierd nee.
maar mijn wasbordje wil ik graag weer terug.
begin is er, maar om het meer duidelijk te krijgen zou ik moeten gaan lijnen.
en dat doe ik niet. wil wel kunnen eten wat ik wil en wanneer ik wil.
Mager (ja mager, niet slank) vind ik dan weer mooi, maar da's denk ik een kwestie van opposites attractquote:Op donderdag 22 april 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik had ooit vroeger een jongen gedate die best mager was (dunne benen en schouder), met een wasbordje.. vond het niet mooi. Maar hou sowieso niet van magere mannen. Een beetje slank mag wel, maar hij moet breder zijn dan ik
ik weet dat ik eigenlijk niks mag zeggen maar ik ben bang dat ik magere jongens breekquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mager (ja mager, niet slank) vind ik dan weer mooi, maar da's denk ik een kwestie van opposites attractIk heb nu pas een vriendje met ''normale'' verhoudingen, hiervoor wogen mn partners altijd zo'n 20 kilo minder dan ik. Maar mager betekend nog niet dat iemand een wasbordje heeft, de jongens die ik kende waren gewoon érg dun.
dat idee heb ik dus ook met hele dunne damesquote:Op donderdag 22 april 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet dat ik eigenlijk niks mag zeggen maar ik ben bang dat ik magere jongens breek
Mja, het is min of meer zo gelopen. Ik ben ook wel blij dat ik bij mn huidige vriendje niet bang hoef te zijn dat ik hem breekquote:Op donderdag 22 april 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet dat ik eigenlijk niks mag zeggen maar ik ben bang dat ik magere jongens breek
Zo lief dat je ouders nog immer zo goed voor je zorgenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi middagdutje
![]()
moest even teruglezen, las ineens iets over goed voor je zorgen...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
beter tochquote:Op donderdag 22 april 2010 15:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, het is min of meer zo gelopen. Ik ben ook wel blij dat ik bij mn huidige vriendje niet bang hoef te zijn dat ik hem breek
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:49 schreef TAV74 het volgende:
wasbordjes... laatste keer dat ik daar echt flink in de buurt zat is toch al gauw zo'n 15 jaar geleden vrees ik.
Mis je niks doorquote:Op donderdag 22 april 2010 15:49 schreef TAV74 het volgende:
wasbordjes... laatste keer dat ik daar echt flink in de buurt zat is toch al gauw zo'n 15 jaar geleden vrees ik.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:50 schreef cybermans het volgende:
[..]Mwoah, het is sinds ik het bier voor een deel ingeruild heb voor Whisky en weer wat vaker train acceptabel, maar een wasbord is het bij lange na niet.... Als ik ook zie hoeveel ik trainde in de tijd dat ik daar in de buurt zat wordt het dat ook nooit meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis het overigens niets hoor, zo lang het maar geen ontzettende bierbuik wordt vind ik het prima. Ben eerder blij dat ik niet meer zo mager ben als toen.
[ Bericht 4% gewijzigd door TAV74 op 22-04-2010 15:59:50 ]"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Mja, ik vind ze vaak leuk, waarschijnlijk omdat ik zelf niet erg mager ben zegmaarquote:Op donderdag 22 april 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beter toch![]()
wel grappig, ik hoor niet veel dames meer die echt op mager vallen
dat laatste moet je hem niet al te vaak vertellen, blijftie goed zijn best doenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
ik val niet op een bepaald soort man, een man heeft aantrekkingskracht of niet. en of hij nu mager is, gespierd of 20 kilo te zwaar heeft daar niets mee te maken
ik val op uitstraling en een bepaalde soort dominantie (een bepaalde arrogantie (niet te verwarren met verwaandheid/opgeblazen lucht of patserig gedrag, dat zijn echt afknappers) , en mits niet verkeerd gebruikt en verdiend is) .. gemixt met galantheid, beetje ouderwetse insteek en oh ja ik wil graag een man die grappig is, veel weet en intelligent is en die mij natuurlijk op een voetstuk zet.
Oh wacht ik heb hem al
Dan hoop ik dat hij 1.40m wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |