Mooi middagdutjequote:Op donderdag 22 april 2010 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
Sodeju, net ff ogen dichtgedaan op bed en 2 uur geslapen
ff alle stress eruit
Nu ff studeren en dan aan het eind van de middag weer ff zwemmen. ben echt goed bezig: mijn slimfit shirt blijkt helemaal niet so slim meer te zijn
,met bloemetjes?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi middagdutje
Mijn papa kwam een fiets brengenMet 2 mandjes
![]()
tennis ook helaasquote:Op donderdag 22 april 2010 14:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat kost alleen maar geld
en best veel ook
lekker!! wil ik ook wel, slapenquote:Op donderdag 22 april 2010 14:49 schreef Stereotomy het volgende:
Sodeju, net ff ogen dichtgedaan op bed en 2 uur geslapen
ff alle stress eruit
Nu ff studeren en dan aan het eind van de middag weer ff zwemmen. ben echt goed bezig: mijn slimfit shirt blijkt helemaal niet so slim meer te zijn
De mandjes zijn gewoon zwart draadstaalquote:
daar kun je toch bloemetjes doorheen weven/prikkenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De mandjes zijn gewoon zwart draadstaal
Ja dat staat echt leukquote:Op donderdag 22 april 2010 15:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar kun je toch bloemetjes doorheen weven/prikken
krijg je gewoon een nieuwe fiets van je paps?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De mandjes zijn gewoon zwart draadstaal
natuurlijkquote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef cybermans het volgende:
[..]
![]()
ik ben graag jurylid bij de Miss Fok Wet T-shirt
DH jij ook?
ja ho eens evenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:15 schreef cybermans het volgende:
[..]
![]()
ik ben graag jurylid bij de Miss Fok Wet T-shirt
DH jij ook?
Hmm. Misschien wel een leuk idee voor de verandering!quote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ho eens even![]()
Steer is een jongeman dus ik had het over een Mr Fok Wet T-Shirt contest
ga ik niet aan mee doenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ho eens even![]()
In ruil voor je opleiding, moet je dan een meerjarig contract tekenen bij je bedrijf? Want zij willen ook wat van je terug natuurlijk...quote:Op donderdag 22 april 2010 14:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dat kost alleen maar geld
en best veel ook
Geen goed plan.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ho eens even![]()
truequote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In ruil voor je opleiding, moet je dan een meerjarig contract tekenen bij je bedrijf? Want zij willen ook wat van je terug natuurlijk...
het lijken de vrouwen van fok wel![]()
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In ruil voor je opleiding, moet je dan een meerjarig contract tekenen bij je bedrijf? Want zij willen ook wat van je terug natuurlijk...
het lijken de vrouwen van fok wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
nou en, hoeft nietquote:Op donderdag 22 april 2010 15:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
omdat dit jaar een wasbordje niet haalbaar is
idd dat is het nog het minst een issue voor werkgevers. Die paar duizend euro is een groot bedrag voor jou maar voor een bedrijf is het redelijk peanuts en waarschijnlijk kunnen ze het nog belastingtechnische goedkoop doen omdat het onder opleiding valtquote:Op donderdag 22 april 2010 15:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
true
moet na de studie 2 jaar blijven. maar dat wordt wel afgekocht door een andere werkgever indien nodig.
Alsof alleen wasbordjes mooi kunnen zijnquote:Op donderdag 22 april 2010 15:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
omdat dit jaar een wasbordje niet haalbaar is
precies. van die overgespierde mannenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Alsof alleen wasbordjes mooi kunnen zijn
het is iets meer dan een paar duizend euro deze opleidingquote:Op donderdag 22 april 2010 15:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
idd dat is het nog het minst een issue voor werkgevers. Die paar duizend euro is een groot bedrag voor jou maar voor een bedrijf is het redelijk peanuts en waarschijnlijk kunnen ze het nog belastingtechnische goedkoop doen omdat het onder opleiding valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |