Ja, totdat er een Steer-alike achter jou aanzit, ben je mooi klaar mee.quote:Op woensdag 21 april 2010 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Steer ik vind jou zo aandoenlijk met vrouwen![]()
haha dat valt best mee tochquote:Op woensdag 21 april 2010 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, totdat er een Steer-alike achter jou aanzit, ben je mooi klaar mee.
You don't wanna try babe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn de mooiste telefoontjes![]()
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:03 schreef Stereotomy het volgende:
En aan iedereen: bedankt voor jullie goede adviezen, en golfer ik hoop dat je je flink vermaakt hebt
insinueer je nou dat er in Steer ook een playboy verborgen zit?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
Je begint mij al aardig kennen, he?![]()
ik was tot mijn 25ste ook echt nog niet zo'n player hoor en herken best wel wat van jouw twijfels
* Stereotomy haalt het tijdschrift onder zijn shirt vandaanquote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
insinueer je nou dat er in Steer ook een playboy verborgen zit?![]()
Kijk stereo eens de man zijnquote:Op woensdag 21 april 2010 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy haalt het tijdschrift onder zijn shirt vandaan
quote:Op woensdag 21 april 2010 23:24 schreef Isabeau het volgende:
insinueer je nou dat er in Steer ook een playboy verborgen zit?![]()
Groot? Jij?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kijk naar je grote voorbeeld, Borisz!
Zei Lein niet ooit iets over wel kroelen, niet ketsen jongens? Daar denk ik aan bij een bunnyquote:
Ooitquote:Op woensdag 21 april 2010 23:30 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Broisz wanneer ga jij aan de vrouw !?!?
wat jammer, wrom nie?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Ooit. Als ik iemand tegen kom enzo. Ben niet actief opzoek
.
Omdat actief zoeken meestal toch mislukt?quote:
QFTquote:Op woensdag 21 april 2010 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat actief zoeken meestal toch mislukt?
ook een goed puntquote:Op woensdag 21 april 2010 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat actief zoeken meestal toch mislukt?
Ik heb wel eens rondgekeken op van die datingsites, maar ik vond het zo triest. Ik werd er zelf ook een beetje triest vanquote:
Mwah, ik zou niet iets triest noemen wat voor veel mensen goed werkt en een langdurige, mooie relatie oplevert.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens rondgekeken op van die datingsites, maar ik vond het zo triest. Ik werd er zelf ook een beetje triest vanIneens ga je 'eisen' bedenken, terwijl die plots allemaal van tafel gaan als je de juiste klik met iemand hebt. En dat kan op de meest onverwachte plaatsen gebeuren
Heb geen haast en heb ook niet de behoefte om actief te zoeken. Ik doe niet aan internetdaten of naar de kroeg gaan om perse iemand tegen te komen. Kom ik iemand tegen dan is dat prima maar ik zoek het niet op.quote:
Nou ja, ik vraag me af hoeveel failures er zijn tov de succesverhalen van dat actief zoeken. Ik ken namelijk ook vrouwen die al heel veel dates hadden gehad met mannen van datingsites en dat het bijna allemaal tegenviel.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:41 schreef Stereotomy het volgende:
Mja niet mee eens. Actief internetdaten bijv. schaar ik ook onder actief zoeken, en ik ken daar succesverhalen van.
Uiteraard is het bij toeval tegenkomen van iemand, bij iemand anders die je al kende, bijvoorbeeld, passief en zal wel nog steeds vaker voorkomen.
holy crap die zin zit scheef in elkaar...
Ik heb me weleens afgevraagd of ik ooit uberhaupt mijn Meneer zou hebben ontmoet als we elkaar op een datingsite waren tegengekomen; ik denk eigenlijk van nietquote:Op woensdag 21 april 2010 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb wel eens rondgekeken op van die datingsites, maar ik vond het zo triest. Ik werd er zelf ook een beetje triest vanIneens ga je 'eisen' bedenken, terwijl die plots allemaal van tafel gaan als je de juiste klik met iemand hebt. En dat kan op de meest onverwachte plaatsen gebeuren
Ik vind wat dat betreft 'take me out' echt een kut show (ook al vind ik het stiekem heel leuk)quote:Op woensdag 21 april 2010 23:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mja, is wel perceptie van je omgeving idd.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik vraag me af hoeveel failures er zijn tov de succesverhalen van dat actief zoeken. Ik ken namelijk ook vrouwen die al heel veel dates hadden gehad met mannen van datingsites en dat het bijna allemaal tegenviel.
Naja, vele goeie dingen zijn ook niet gebeurt zonder veel faalen voorafgaande. Dat hoort er denk ik wel een beetje bij.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ik vraag me af hoeveel failures er zijn tov de succesverhalen van dat actief zoeken. Ik ken namelijk ook vrouwen die al heel veel dates hadden gehad met mannen van datingsites en dat het bijna allemaal tegenviel.
En vaak ook hoe jonger de vrouw hoe groter en onrealistischer de eisenlijstquote:Op woensdag 21 april 2010 23:45 schreef Braamyo het volgende:
Ik vind wat dat betreft 'take me out' echt een kut show (ook al vind ik het stiekem heel leuk)
Al die vrouwen met van die wazige eisen, 40000 euro per jaar verdienenminimaal 3x komen per avond
mooie auto etc etc etc
Ik heb een collega die echt de leukste verhalen vertelt over haar internetdates. Daarbij kan ze dat ook nog eens heel grappig brengen, dus heb regelmatig in een deuk gelegen over de bizarre mannen die ze al is tegengekomen.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:47 schreef borisz het volgende:
Pa heeft wel succes gehad via internet. Maar ik ken ook iemand die heeft zoveel internetdates gehad dat is inmiddels niet meer te tellen
. Al heeft ze nu wel succes en een kindje
.
relaties kunnen op de raarste plekken ontstaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 23:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En vaak ook hoe jonger de vrouw hoe groter en onrealistischer de eisenlijst![]()
En er zijn ongetwijfeld succesverhalen, SteerIk bedoel, fok is dan wel geen datingsites, maar hier zijn ook heel veel relaties ontstaan en heel veel baby'tjes uit geboren
Ik heb van haar ook wel eens wat gehoord. Van een piloot met centen teveel t/m een vrachtwagenchauffeur. Gelukkig heeft ze nu iemand die goed bij haar past en een goede vent isquote:Op woensdag 21 april 2010 23:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een collega die echt de leukste verhalen vertelt over haar internetdates. Daarbij kan ze dat ook nog eens heel grappig brengen, dus heb regelmatig in een deuk gelegen over de bizarre mannen die ze al is tegengekomen.
Whoei, mijn relatie theorie slaat kant en walquote:Op woensdag 21 april 2010 23:56 schreef LieLie het volgende:
eens met braam! zowel over waar relaties ontstaan als de statistieken
Die heb ik ookquote:Op woensdag 21 april 2010 23:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een collega die echt de leukste verhalen vertelt over haar internetdates. Daarbij kan ze dat ook nog eens heel grappig brengen, dus heb regelmatig in een deuk gelegen over de bizarre mannen die ze al is tegengekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |