SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:23 schreef cybermans het volgende:in je kingsize logeerbed in je villaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
vreetzakquote:Op donderdag 22 april 2010 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
chocopinda deel 3 (slot): mn baas heeft ze opgegeten![]()
wat heb ik hiervan geleerd; nooit meer te grote monsters vragen uit gulzigheid
nououquote:Op donderdag 22 april 2010 11:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vreetzak
heb dat ook met suikerpinda's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nouou![]()
oh suikerpinda's, kan ik ook misselijk van worden. Gelukkig al jaren niet meer gegetengroot verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mjah dan moet ik wel even eerst de loterij winnen. Voorlopig gewoon appartementjequote:Op donderdag 22 april 2010 11:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in je kingsize logeerbed in je villa
ja ik ontkom er moeilijk aan in een nootjesfabriekquote:
quote:Je sterft nog een keer in eenvoud op een bedje van relativering
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:34 schreef cybermans het volgende:
[..]
mjah dan moet ik wel even eerst de loterij winnen. Voorlopig gewoon appartementje
Nee haring in aardbeiensausquote:Op donderdag 22 april 2010 11:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, heb weer wat eetlust terug
[..]
Chocodip haring?
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef TAV74 het volgende:
LOL, leuk compliment. collega mailt net een reactie op een stuk dat ik geschreven heb, als compliment voor mijn nuchtere analyses en to-the-point schrijfstijl en adviezen:
[..]
LOL, leuk compliment. collega mailt net een reactie op een stuk dat ik geschreven heb, als compliment voor mijn nuchtere analyses en to-the-point schrijfstijl en adviezen:
[..]
[..]
[..]
waarom zou ik dat vergeten, ga het alleen niet elke 2 tellen opvoeren want dan ben ik een enge stalkerquote:Op donderdag 22 april 2010 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bijna vergeten.
ik heb nog een etentje tegoed![]()
hoopte jij wel hè dat ik dat zou vergeten
En stiekem geniet je daar best van he mits die collega ok isquote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef Laydina het volgende:
Ik liep daarnet even mee met een collega om hem in te loggen. Kom ik op zijn kantoor ga zitten. Heb weer een rok aan.. collega van hem doet iets.. en zegt "dat heeft ze niet gezien he?! "
ik tegen mijn collega " wat deed ie"
Bleek ie onder het bureau te kruipen/kijken
Graag gedaanquote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks, ben officieel misselijk nu
[..]
katjang pedis?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik ontkom er moeilijk aan in een nootjesfabriek
waarom denk je dat dames voor gaan (zeker bij steile trappen)quote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef Laydina het volgende:
Ik liep daarnet even mee met een collega om hem in te loggen. Kom ik op zijn kantoor ga zitten. Heb weer een rok aan.. collega van hem doet iets.. en zegt "dat heeft ze niet gezien he?! "
ik tegen mijn collega " wat deed ie"
Bleek ie onder het bureau te kruipen/kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |