smaakt het?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom gezellig kletsen met je CUL SC vriendjesIk ben nu lekker ontbijt aan het wegwerken
Tortellini met rucola en buffelmozzarella, AH excellent bonus
ok danquote:
wat heb jij toch met billen?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
onder je reet. gewoon date opzetten jij!
Steer voert gewoon een heel toneelstuk opquote:Op donderdag 22 april 2010 10:14 schreef cybermans het volgende:
@steer tijd om even het sprookjes boek van milou te snaaien:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)tje-slapen-gaan.html
ja hoor eigenlijk wel. ga een beetje in huis rommelen vandaag en nog even de stoofpot afmaken (lekker eten vanavond dus) ... zonnetje schijnt dus dat voelt ook goed.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok danvoel je je goed vandaag?
okiquote:Op donderdag 22 april 2010 10:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hoor eigenlijk wel. ga een beetje in huis rommelen vandaag en nog even de stoofpot afmaken (lekker eten vanavond dus) ... zonnetje schijnt dus dat voelt ook goed.
en hoe is het met jou? gerustgesteld door je zussen dus das mooi.
1001 nachten, Scheherazadequote:Op donderdag 22 april 2010 10:14 schreef cybermans het volgende:
@steer tijd om even het sprookjes boek van milou te snaaien:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)tje-slapen-gaan.html
Komt goed.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
onder je reet. gewoon date opzetten jij!
Mja, zelfbeeld oppoetsen staat nog 'in progress'quote:Op donderdag 22 april 2010 10:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tegen iets waar die onzekerheid van jou mee verdwijnt. je bent zo'n leuke man
goed dat alles weer goedgekomen isquote:Op donderdag 22 april 2010 10:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oki
ja heb lekker geslapen en was gisteren gewoon gezellig en direct werd me verteld dat ze verkeerd dingen hadden opgepakt van een andere zus. is gelijk uit de wereld geholpen. toen gezellig gekookt en daarna hebben ze m'n rastavlechtjes eruit gehaald.. en er viel net zoveel haar uit als dat ik bij de kapper er zo'n 7cm af laat knippen![]()
gelukkig heb ik nog steeds haar
Kom meeten de volgende keer als je weer wat opgeknapt bent.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:05 schreef DarkElf het volgende:
steer, ik vind je lieftis leuk om te lezen idd
bbq meet bij G en B als die gehouden wordt en als we kunnen was een optiequote:Op donderdag 22 april 2010 10:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom meeten de volgende keer als je weer wat opgeknapt bent.
Als dat 'm niet wordt, organiseer ik wel een BBQ-meetquote:Op donderdag 22 april 2010 10:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bbq meet bij G en B als die gehouden wordt en als we kunnen was een optie
gezelligquote:Op donderdag 22 april 2010 10:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als dat 'm niet wordt, organiseer ik wel een BBQ-meetKleinschalig, dat wel
gezellig! laat B&G maar een datum prikkenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bbq meet bij G en B als die gehouden wordt en als we kunnen was een optie
ja ik heb dat ookquote:Op donderdag 22 april 2010 11:04 schreef Laydina het volgende:
Ik vraag wel eens of iemand een leuk verhaaltje wil vertellen voor het slapen gaan
maar ze willen nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:23 schreef cybermans het volgende:in je kingsize logeerbed in je villaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
vreetzakquote:Op donderdag 22 april 2010 10:59 schreef FutureFairytale het volgende:
chocopinda deel 3 (slot): mn baas heeft ze opgegeten![]()
wat heb ik hiervan geleerd; nooit meer te grote monsters vragen uit gulzigheid
nououquote:Op donderdag 22 april 2010 11:25 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vreetzak
heb dat ook met suikerpinda's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nouou![]()
oh suikerpinda's, kan ik ook misselijk van worden. Gelukkig al jaren niet meer gegetengroot verschilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mjah dan moet ik wel even eerst de loterij winnen. Voorlopig gewoon appartementjequote:Op donderdag 22 april 2010 11:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
in je kingsize logeerbed in je villa
ja ik ontkom er moeilijk aan in een nootjesfabriekquote:
quote:Je sterft nog een keer in eenvoud op een bedje van relativering
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:34 schreef cybermans het volgende:
[..]
mjah dan moet ik wel even eerst de loterij winnen. Voorlopig gewoon appartementje
Nee haring in aardbeiensausquote:Op donderdag 22 april 2010 11:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, heb weer wat eetlust terug
[..]
Chocodip haring?
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef TAV74 het volgende:
LOL, leuk compliment. collega mailt net een reactie op een stuk dat ik geschreven heb, als compliment voor mijn nuchtere analyses en to-the-point schrijfstijl en adviezen:
[..]
LOL, leuk compliment. collega mailt net een reactie op een stuk dat ik geschreven heb, als compliment voor mijn nuchtere analyses en to-the-point schrijfstijl en adviezen:
[..]
[..]
[..]
waarom zou ik dat vergeten, ga het alleen niet elke 2 tellen opvoeren want dan ben ik een enge stalkerquote:Op donderdag 22 april 2010 11:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bijna vergeten.
ik heb nog een etentje tegoed![]()
hoopte jij wel hè dat ik dat zou vergeten
En stiekem geniet je daar best van he mits die collega ok isquote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef Laydina het volgende:
Ik liep daarnet even mee met een collega om hem in te loggen. Kom ik op zijn kantoor ga zitten. Heb weer een rok aan.. collega van hem doet iets.. en zegt "dat heeft ze niet gezien he?! "
ik tegen mijn collega " wat deed ie"
Bleek ie onder het bureau te kruipen/kijken
Graag gedaanquote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
thanks, ben officieel misselijk nu
[..]
katjang pedis?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ik ontkom er moeilijk aan in een nootjesfabriek
waarom denk je dat dames voor gaan (zeker bij steile trappen)quote:Op donderdag 22 april 2010 11:37 schreef Laydina het volgende:
Ik liep daarnet even mee met een collega om hem in te loggen. Kom ik op zijn kantoor ga zitten. Heb weer een rok aan.. collega van hem doet iets.. en zegt "dat heeft ze niet gezien he?! "
ik tegen mijn collega " wat deed ie"
Bleek ie onder het bureau te kruipen/kijken
we zijn toch gewoon galant?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:40 schreef cybermans het volgende:
[..]
waarom denk je dat dames voor gaan (zeker bij stijle trappen)
Ik vind het vooral grappigquote:Op donderdag 22 april 2010 11:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En stiekem geniet je daar best van he mits die collega ok is
Zo stijl is gelukkig die trap niet bij mij thuisquote:Op donderdag 22 april 2010 11:40 schreef cybermans het volgende:
waarom denk je dat dames voor gaan (zeker bij stijle trappen)
eh, Katjang Pedis heet niet zo omdat ze alleen die nootjes maken hèquote:Op donderdag 22 april 2010 11:43 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
daar kan ik zo een grote zak van op
[..]
quote:Op donderdag 22 april 2010 11:44 schreef DarkElf het volgende:
stijle trap?
sorry weet dat er her en der wat dyslexie heerst maar een stijle trap?
fixedquote:Op donderdag 22 april 2010 11:44 schreef DarkElf het volgende:
stijle trap?
sorry weet dat er her en der wat dyslexie heerst maar een stijle trap?
ohhhhhquote:
had het alleen over het type nootjesquote:Op donderdag 22 april 2010 11:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
eh, Katjang Pedis heet niet zo omdat ze alleen die nootjes maken hè
weer teveel gesnoept?quote:Op donderdag 22 april 2010 11:55 schreef FutureFairytale het volgende:
blegh ik ben (weer) misselijk.. toch nog niet helemaal over van gisteren. hopelijk gauw want ik zit hier nog wel ff
nee. gisteren had ik het al heel koud en spierpijn en misselijk. dus het griepje zit me nog ff te stokenquote:
Is dat weer een user of moet ik nu wel echt op teletekst gaan kijkenquote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is dat weer een user of moet ik nu wel echt op teletekst gaan kijken
Drie letters BHV. Ofwel Brussel-Halle-Vilvoorde Zie --> http://nos.nl/artikel/151693-wat-is-bhv.htmlquote:
Anderhalf jaarquote:Op donderdag 22 april 2010 12:21 schreef DarkElf het volgende:
hoe lang hebben ze het uitgehouden? een jaar?
wel beide tracks tegelijk doen he.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:01 schreef Braamyo het volgende:
hallo mensen, eet smakelijk allemaal![]()
Deze morgen track breken en alles aan dat pleuris ding moest vervangen worden, echt enorm zwaar langdurig rot werk. Staan we met 8 man op dat ding te hannessen en het schiet nog niet op![]()
Naja, einde van de dag is al weer in zich en morgen WEEEEKKKEEEEENNNNDDDDD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Lekkah eten DE, weer een grote sterke meid wordenquote:Op donderdag 22 april 2010 12:24 schreef DarkElf het volgende:
pannekoekeneentje met bruine suiker en eentje met abrikozenjam.
ik heb het tot anderhalf gered. maar wel lekker hoor.
en snap echt dat mensen mix in een pakje kopen of erger nog, in zo een fles.
zelf beslag maken is heel makkelijk en veel goedkoper.
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:33 schreef z80 het volgende:
[..]
wel beide tracks tegelijk doen he.![]()
hoeft het voertuig maar 1 keer naar voren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop, ik hoop echt, dat je dit als geintje bedoelde, in welk geval:![]()
![]()
uitleg voor burgers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een track is ookwel een rupsband![]()
de mr werkt thuis vandaag dus die heeft al opquote:Op donderdag 22 april 2010 12:34 schreef Braamyo het volgende:
Maarem, de Mr. Heeft dus wat lekkers als hij straks thuiskomt ?
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
de mr werkt thuis vandaag dus die heeft al op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:40 schreef Braamyo het volgende:
[..]![]()
groetjes aan hem trouwens, heb hem niet meer op fok gezien sinds jij beter benthij komt idd zelden op fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar snapte dat t vreemd zou zijn als ik zomaar zou verdwijnen wekenlang dus daarom kwam hij hier af en toe langs .
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |