Ach, die onzekerheid hebben zoveel mensen. Ik ben er ook nooit een held in geweest, ik ben er alleen altijd wat relaxter in geweest omdat het om de een of andere manier steeds wel weer vanzelf goed kwam zonder dat ik actief op zoek moest of enge dingen moest doen zoals bellenquote:Op woensdag 21 april 2010 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar leuk voor jou dat je ook eens ziet wat er in sommige mannenhoofden rondgaat, al hoop ik bij god dat anderen er wat beter mee omgaan dan ik.
Geen datum geprikt?quote:Op donderdag 22 april 2010 08:31 schreef TAV74 het volgende:
Wat ik wel vind: waarom heb je niet een datum geprikt man??
gewoon zo gekocht dat je een reden had om weer te gaan shoppen.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:27 schreef Laydina het volgende:
[..]
Half in nieuw gekleed, want het meeste kan ik niet aan, want ik heb er niks om op aan te trekken
En verder ben ik blij met m'n nieuwe jasjeMaar er moet nog meer kleding komen
en schoenen
Dat niet eensquote:Op donderdag 22 april 2010 08:53 schreef cybermans het volgende:
[..]
gewoon zo gekocht dat je een reden had om weer te gaan shoppen.
Goeie vraag, maar dat was nadat ik de situatie had ingeschat niet praktisch:quote:Op donderdag 22 april 2010 08:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wat ik wel vind: waarom heb je niet een datum geprikt man??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn interpretatie, en ik denk dat ik goed zit.
Het gevoel wat bij mij zelf overheerste was meer: 'Leuk dat ze zo laat nog terugbelt, leuk dat ze zo enthousiast klinkt, aangezien ik haar elke week zie moet ik nu niet overhaasten en later gewoon nog even een kans maken als ik dat wil'.
Ik heb nu ook niet echt meer die spanning van gister, want toen ging ik er half van uit dat ze nooit meer terug zou bellen en dat ze er compleet spijt van had dat ze mij haar telefoonnummer heeft gegeven, maar dat is echt niet zo. Eigenlijk voel ik me best relaxed nu.
Nu durf ik beter, omdat ik het idee heb dat ze het leuk vind dat ik bel.quote:Op donderdag 22 april 2010 08:33 schreef Laydina het volgende:
[..]
Geen datum geprikt?![]()
dan moet hij nog een keer bellen?
Confidence through competence
Hm, okquote:Op donderdag 22 april 2010 09:02 schreef Laydina het volgende:
Maar klinkt goed.
Al zou ik die bel interpretatie op de fiets, interpreteren als (Als ik naar mezelf kijk tenmisnte) ik zit toch op de fiets, moest toch nog bellen, dus doe ik dat nu maar
Het is altijd een goed teken als een telefoongesprek lekker loopt. Het zegt namelijk veelquote:Op donderdag 22 april 2010 09:04 schreef Stereotomy het volgende:
Ik bedacht me gisteravond in bed dat ik voornamelijk erg opgelucht was dat ze niet kil of afstandelijk klonk over de telefoon, maar gemeend enthousiast en welwillend. Ik denk dat dat bij mij 75% van de spanning wegnam.
Ze zei al eerder dat ze nooit bij een toneelvereniging zou willen omdat ze absoluut niet kan acteren, dus mja.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:11 schreef Laydina het volgende:
[..]
Het is altijd een goed teken als een telefoongesprek lekker loopt. Het zegt namelijk veel
Ik ben niet onzeker! Ik ben... ehhhh... Ach laat ook maar.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; wat leuk!!Blijf vertellen over hoe het vordert alsjeblieft. Ik vind het stiekem erg leuk om ook eens de gedachten van een jongen te kunnen lezen die onzeker is. Dat zie ik dus haast nooit. (ik heb alleen maar stoere patsers met porsches, bmw's enzo leren kennen terwijl ik echt niks om auto's of macho's geef, maar ja.. dat wereldje waar ik in zat had niet meer soeps dan dat).
Dus blijf alles in detail vertellen, vind ik leuk!!
Dat scheelt wel ja, dat je haar ook nog gewoon ziet los van de afspraken. Altijd handig om het contact warm te houdenquote:Op donderdag 22 april 2010 09:13 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, dit is een gevalletje 'interessant, maar niet interessant genoeg om mijn leven er nu meteen voor om te gooien'. En gelijk heeft ze. Ik zie haar elke dinsdag tot aan juli nog, dus er komen nog genoeg mogelijkheden mochten die nog nodig zijn.
ik ken mensen die áls ze iemand vinden ze er dan juist voor gaan en het contact met al hun scharrels steeds minder laten worden totdat zij vanzelf langzaam doorhebben dat ze niet meer interessant genoeg zijn. Zo laf en slecht...quote:Op donderdag 22 april 2010 09:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker! Ik ben... ehhhh... Ach laat ook maar.
Laten we zeggen dat ik beter ben in een goede relatie spannend houden en in stand houden, dan de allereerste fase van 'aantrekkingskracht' en daten met vrouwen.
Ken mensen die andersom doen: liggen elk weekend met een andere vrouw in bed, maar als ze net die ene tegenkomen die ze echt interessant vinden, ze niet langer dan een week een relatie in stand kunnen houden.En dan naar mij toekomen voor relatieadvies
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker! Ik ben... ehhhh... Ach laat ook maar.
Laten we zeggen dat ik beter ben in een goede relatie spannend houden en in stand houden, dan de allereerste fase van 'aantrekkingskracht' en daten met vrouwen.
Ik persoonlijk zou contact wel een klein beetje laten verminderen maar nog wel in stand houden. Contact vebreken is zo zinloos. Daarom ben ik steeds langer bezig op 1 januari met de beste wensen smsjesquote:Op donderdag 22 april 2010 09:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ken mensen die áls ze iemand vinden ze er dan juist voor gaan en het contact met al hun scharrels steeds minder laten worden totdat zij vanzelf langzaam doorhebben dat ze niet meer interessant genoeg zijn. Zo laf en slecht...
Ik vind het slecht dat je niet aan je scharrels zou vertellen dát ze scharrels zijn... da's gewoon liegen.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik ken mensen die áls ze iemand vinden ze er dan juist voor gaan en het contact met al hun scharrels steeds minder laten worden totdat zij vanzelf langzaam doorhebben dat ze niet meer interessant genoeg zijn. Zo laf en slecht...
Ik geloof echter wel dat mensen zichzelf wel aan kunnen leren beter te worden op dat soort gebieden. Maar daarvoor moet je dus mensen ontmoeten, nummers vragen (ondanks de spanning), bellen (ondanks de spanning), daten (ondanks de spanning), rinse and repeat.quote:
Nee, maar dan wordt het ook pas echt eng, als je een relatie wilt opbouwen moet je jezelf bloot geven en het riscio nemen gekwetst te worden als het mis gaat. Dan ben je al snel niet meer de stoere man die je wilt spelen in de kroeg.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ken mensen die andersom doen: liggen elk weekend met een andere vrouw in bed, maar als ze net die ene tegenkomen die ze echt interessant vinden, ze niet langer dan een week een relatie in stand kunnen houden.En dan naar mij toekomen voor relatieadvies
Kom gezellig kletsen met je CUL SC vriendjesquote:Op donderdag 22 april 2010 09:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Aargh waarom is mij gevoel toch altijd goed mbt mensen die zich niet aan afspraken houden? muts met wie ik de paper schrijf is 20minuten later en dan zal ze ipv 13uur vast om 11 ofzo al weg moeten, ik haat het zo![]()
Handelsmerk.quote:Op donderdag 22 april 2010 09:49 schreef SeaOfLove het volgende:
lieve steer, wat maak je het jezelf weer moeilijk
Waar?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:01 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Alhoewel ik je eigenlijk ook een verschrikkelijk harde schop wil geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |