smaakt het?quote:Op donderdag 22 april 2010 09:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom gezellig kletsen met je CUL SC vriendjesIk ben nu lekker ontbijt aan het wegwerken
Tortellini met rucola en buffelmozzarella, AH excellent bonus
ok danquote:
wat heb jij toch met billen?quote:Op donderdag 22 april 2010 10:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
onder je reet. gewoon date opzetten jij!
Steer voert gewoon een heel toneelstuk opquote:Op donderdag 22 april 2010 10:14 schreef cybermans het volgende:
@steer tijd om even het sprookjes boek van milou te snaaien:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)tje-slapen-gaan.html
ja hoor eigenlijk wel. ga een beetje in huis rommelen vandaag en nog even de stoofpot afmaken (lekker eten vanavond dus) ... zonnetje schijnt dus dat voelt ook goed.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok danvoel je je goed vandaag?
okiquote:Op donderdag 22 april 2010 10:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja hoor eigenlijk wel. ga een beetje in huis rommelen vandaag en nog even de stoofpot afmaken (lekker eten vanavond dus) ... zonnetje schijnt dus dat voelt ook goed.
en hoe is het met jou? gerustgesteld door je zussen dus das mooi.
1001 nachten, Scheherazadequote:Op donderdag 22 april 2010 10:14 schreef cybermans het volgende:
@steer tijd om even het sprookjes boek van milou te snaaien:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)tje-slapen-gaan.html
Komt goed.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:16 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
onder je reet. gewoon date opzetten jij!
Mja, zelfbeeld oppoetsen staat nog 'in progress'quote:Op donderdag 22 april 2010 10:11 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tegen iets waar die onzekerheid van jou mee verdwijnt. je bent zo'n leuke man
goed dat alles weer goedgekomen isquote:Op donderdag 22 april 2010 10:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oki
ja heb lekker geslapen en was gisteren gewoon gezellig en direct werd me verteld dat ze verkeerd dingen hadden opgepakt van een andere zus. is gelijk uit de wereld geholpen. toen gezellig gekookt en daarna hebben ze m'n rastavlechtjes eruit gehaald.. en er viel net zoveel haar uit als dat ik bij de kapper er zo'n 7cm af laat knippen![]()
gelukkig heb ik nog steeds haar
Kom meeten de volgende keer als je weer wat opgeknapt bent.quote:Op donderdag 22 april 2010 10:05 schreef DarkElf het volgende:
steer, ik vind je lieftis leuk om te lezen idd
bbq meet bij G en B als die gehouden wordt en als we kunnen was een optiequote:Op donderdag 22 april 2010 10:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Kom meeten de volgende keer als je weer wat opgeknapt bent.
Als dat 'm niet wordt, organiseer ik wel een BBQ-meetquote:Op donderdag 22 april 2010 10:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bbq meet bij G en B als die gehouden wordt en als we kunnen was een optie
gezelligquote:Op donderdag 22 april 2010 10:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als dat 'm niet wordt, organiseer ik wel een BBQ-meetKleinschalig, dat wel
gezellig! laat B&G maar een datum prikkenquote:Op donderdag 22 april 2010 10:28 schreef DarkElf het volgende:
[..]
bbq meet bij G en B als die gehouden wordt en als we kunnen was een optie
ja ik heb dat ookquote:Op donderdag 22 april 2010 11:04 schreef Laydina het volgende:
Ik vraag wel eens of iemand een leuk verhaaltje wil vertellen voor het slapen gaan
maar ze willen nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |