nou en? net of dat alleen mooi is?quote:Op donderdag 22 april 2010 15:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
omdat dit jaar een wasbordje niet haalbaar is
true, maar ben er zelf gewoon nu totaal niet tevreden over.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:30 schreef Windigo het volgende:
[..]
Alsof alleen wasbordjes mooi kunnen zijn
overgespierde (bodybuilding) vrouwenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
precies. van die overgespierde mannen
Ja daar hou ik ook helemaal niet van. Ik heb nog nooit een man met wasbordje gezien die ik aantrekkelijk vond.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo die mag er best wezenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou en? net of dat alleen mooi is?
sterker nog, ik heb er niets mee..
ja op Ryan Reynoldsmaar das alleen kijkmateriaal.
irl houd ik niet van die harde spieren enzo..
gelukkig heb ik wat meer kleurquote:Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nou en? net of dat alleen mooi is?
sterker nog, ik heb er niets mee..
ja op Ryan Reynoldsmaar das alleen kijkmateriaal.
irl houd ik niet van die harde spieren enzo..
overgespierd nee.quote:Op donderdag 22 april 2010 15:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik had ooit vroeger een jongen gedate die best mager was (dunne benen en schouder), met een wasbordje.. vond het niet mooiquote:Op donderdag 22 april 2010 15:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja daar hou ik ook helemaal niet van. Ik heb nog nooit een man met wasbordje gezien die ik aantrekkelijk vond.
top toch, niks mis meequote:Op donderdag 22 april 2010 15:36 schreef z80 het volgende:
[..]
overgespierd nee.
maar mijn wasbordje wil ik graag weer terug.
begin is er, maar om het meer duidelijk te krijgen zou ik moeten gaan lijnen.
en dat doe ik niet. wil wel kunnen eten wat ik wil en wanneer ik wil.
Mager (ja mager, niet slank) vind ik dan weer mooi, maar da's denk ik een kwestie van opposites attractquote:Op donderdag 22 april 2010 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik had ooit vroeger een jongen gedate die best mager was (dunne benen en schouder), met een wasbordje.. vond het niet mooi. Maar hou sowieso niet van magere mannen. Een beetje slank mag wel, maar hij moet breder zijn dan ik
ik weet dat ik eigenlijk niks mag zeggen maar ik ben bang dat ik magere jongens breekquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mager (ja mager, niet slank) vind ik dan weer mooi, maar da's denk ik een kwestie van opposites attractIk heb nu pas een vriendje met ''normale'' verhoudingen, hiervoor wogen mn partners altijd zo'n 20 kilo minder dan ik. Maar mager betekend nog niet dat iemand een wasbordje heeft, de jongens die ik kende waren gewoon érg dun.
dat idee heb ik dus ook met hele dunne damesquote:Op donderdag 22 april 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet dat ik eigenlijk niks mag zeggen maar ik ben bang dat ik magere jongens breek
Mja, het is min of meer zo gelopen. Ik ben ook wel blij dat ik bij mn huidige vriendje niet bang hoef te zijn dat ik hem breekquote:Op donderdag 22 april 2010 15:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik weet dat ik eigenlijk niks mag zeggen maar ik ben bang dat ik magere jongens breek
Zo lief dat je ouders nog immer zo goed voor je zorgenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mooi middagdutje
Mijn papa kwam een fiets brengenMet 2 mandjes
![]()
moest even teruglezen, las ineens iets over goed voor je zorgen...quote:Op donderdag 22 april 2010 15:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn papa kwam een fiets brengenMet 2 mandjes
![]()
beter tochquote:Op donderdag 22 april 2010 15:44 schreef Windigo het volgende:
[..]
Mja, het is min of meer zo gelopen. Ik ben ook wel blij dat ik bij mn huidige vriendje niet bang hoef te zijn dat ik hem breek
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:49 schreef TAV74 het volgende:
wasbordjes... laatste keer dat ik daar echt flink in de buurt zat is toch al gauw zo'n 15 jaar geleden vrees ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mis je niks doorquote:Op donderdag 22 april 2010 15:49 schreef TAV74 het volgende:
wasbordjes... laatste keer dat ik daar echt flink in de buurt zat is toch al gauw zo'n 15 jaar geleden vrees ik.
quote:Op donderdag 22 april 2010 15:50 schreef cybermans het volgende:
[..]Mwoah, het is sinds ik het bier voor een deel ingeruild heb voor Whisky en weer wat vaker train acceptabel, maar een wasbord is het bij lange na niet.... Als ik ook zie hoeveel ik trainde in de tijd dat ik daar in de buurt zat wordt het dat ook nooit meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mis het overigens niets hoor, zo lang het maar geen ontzettende bierbuik wordt vind ik het prima. Ben eerder blij dat ik niet meer zo mager ben als toen.
[ Bericht 4% gewijzigd door TAV74 op 22-04-2010 15:59:50 ]"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Mja, ik vind ze vaak leuk, waarschijnlijk omdat ik zelf niet erg mager ben zegmaarquote:Op donderdag 22 april 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beter toch![]()
wel grappig, ik hoor niet veel dames meer die echt op mager vallen
dat laatste moet je hem niet al te vaak vertellen, blijftie goed zijn best doenquote:Op donderdag 22 april 2010 15:54 schreef DarkElf het volgende:
ik val niet op een bepaald soort man, een man heeft aantrekkingskracht of niet. en of hij nu mager is, gespierd of 20 kilo te zwaar heeft daar niets mee te maken
ik val op uitstraling en een bepaalde soort dominantie (een bepaalde arrogantie (niet te verwarren met verwaandheid/opgeblazen lucht of patserig gedrag, dat zijn echt afknappers) , en mits niet verkeerd gebruikt en verdiend is) .. gemixt met galantheid, beetje ouderwetse insteek en oh ja ik wil graag een man die grappig is, veel weet en intelligent is en die mij natuurlijk op een voetstuk zet.
Oh wacht ik heb hem al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |