Het is ook geen oplichting! En waarom zou FOK! roomser dan de paus moeten zijn?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:20 schreef BrandX het volgende:
Hoi Maanvis
Ik heb eens gekeken waar je over valt, en ik moet toch concluderen dat Symphonic nergens onnodig heeft geslot. En wellicht is fraude niet het goede woord, maar een vorm van oplichting is het toch zeker in dat 99ct games topicHet is doelbewust een bedrijf schade proberen toe te brengen terwijl je weet dat er ergens een fout is gemaakt. En daar werkt FOK! simpelweg niet aan mee, heeft het ook nooit gedaan
.
Dus het is tijdelijk? Mooi. Vandaar ook dat het me op vielquote:Voor wat betreft de opgelost-slotje-topics: daarvoor hanteren we de stelregel dat het vanzelf wegzakt. Doch momenteel wordt dusdanig gebaggerd na en rondom het opgelost zijn, dat we even wat strenger zijn. In KLB wordt opgetreden met als gevolg dat users elders hun 'heil' c.q. 'uitlaatklep' proberen te vinden. We willen voorkomen dat GC een soort verkapte KLB-bagger wordt. De reguliere GC users (zoals jij bijv.) weten dat we op zich heel coulant en makkelijk zijn, maar het moet niet zo zijn dat dit soort zaken overhand gaan krijgen.
Nouja jij bent meestal wel relaxed met slottenquote:We zitten er wellicht dus wat korter op dan normaal, dat we bij relatief beginnende bagger al slotten. Sym valt jou nu gewoon op omdat ik de afgelopen week te weinig tijd heb gehad (en komende week helaas ook) overdag mee te kijken en dus mee te slotten, anders had ik er ook de nodige op mijn conto gehad.
Nouja GC is niet mijn favo forum dus zoveel weet ik er ook niet van. Maar iig bedankt voor je uitgebreide reactiequote:En ik ga er graag van uit dat je inmiddels aardig weet hoe ik (en HW en Sym overigens ook) GC mod(den), dus dat je ook weet dat het onze gewoonte niet is om te slotten.
Thanks. Ben het wel met haar eens dat er veel offtopic geneuzel tussen staat trouwens.quote:
Bedankt!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:13 schreef Symphonic het volgende:
Topic is opgeschoond en weer open.
Dus als je je reaktie mist: klopt
quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:16 schreef Rookert het volgende:
Huismoeder verplicht tot eenmanszaak?
>WGR
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:14 schreef kanovinnie het volgende:
Ik zoek een bierlaars
Zit reclame te maken en topics te kicken.
als je goed gelezen hebt, zie je dat het topic is gesloten na ruggespraak.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Beetje klok-klepel verhaal, het slot op Hulp bij kopen van een luchtdrukpistool gezocht. ....
Luchtdrukwapens zijn verboden indien ze op een bestaand wapen lijken, niet zozeer wanneer ze er voor een leek (Symphonic, in dit geval) er "echt" uitzien. Er moet een bepaald type vuurwapen zijn dat qua uiterlijk identiek of moeilijk te onderscheiden is van het luchtwapen. Dan is het wapen in eerste instantie nog niet eens illegaal: Dat is pas zodra hij op de lijst van de wapenwet komt. http://www.infopolitie.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=520&Itemid=26 Die lijst dus. Er staan redelijk wat Crosmans tussen die in NEderland niet mogen, maar niet die van TS (Die oa. hier: http://www.target-master.nl/index.php?cPath=2036_2802_2809 gewoon legaal te bestellen is).
Er is ook geen enkel vuurwapen wat op die crossman lijkt. Dus het slotje is misschien ietwat overbodig - zeker omdat het om advies en niet om een aankoop gaat.
topic is wegquote:Op zondag 27 juni 2010 18:38 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Maxima wil scheiden
Voor de prullenbak.
opgelost door HWquote:Op dinsdag 29 juni 2010 18:08 schreef j95 het volgende:
MacbookPro 13'' goed?
Is dit misschien iets dat beter past in DIG? Wellicht zijn er daar ook meer mensen met ervaringen enzo. Leuk topic verder
donequote:Op woensdag 30 juni 2010 22:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan een modje de TT van [GRTDOJW 716] Mwoah aanpassen naar: [GRTDOJW 716]
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
FOK!STOK door Nederland #110 Borne (Boertie)
Black Hand en anderen lopen alleen maar te trollen, en het doel van het topic te vern**ken, kunnen hun geen ban krijgen?
ik zal morgen de boel eens goed doorlezenquote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
Black Hand en anderen lopen alleen maar te trollen, en het doel van het topic te vern**ken, kunnen hun geen ban krijgen?
doe maar een tijdelijk slotje anders.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal morgen de boel eens goed doorlezen
Eens.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:49 schreef klausmeister het volgende:
[..]
doe maar een tijdelijk slotje anders.
Kan je niet lezen ofzoquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
Doe er wat aan, het zijn ze; van het VBL forum..
quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal morgen de boel eens goed doorlezen
ik zou zeggen: neem eens een kijkje in dat topic en kijk hoe een ooit mooi spel verneukt wordt.quote:
Ik snap dat het irritant is, maar mods hebben (echt waar!) ook een leven. Ze zullen er echt wel maatregelen naar treffen hoorquote:Op woensdag 30 juni 2010 23:07 schreef klausmeister het volgende:
[..]
ik zou zeggen: neem eens een kijkje in dat topic en kijk hoe een ooit mooi spel verneukt wordt.
ik begrijp dat er tijdgebrek is, maar plaats dan op z'n minst alvast een slotje AUB.
ok, ik zal geduld hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2010 23:12 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik snap dat het irritant is, maar mods hebben (echt waar!) ook een leven. Ze zullen er echt wel maatregelen naar treffen hoor.
topic is doorgelezen, heb wat mensen gepm-d, heb wat achter de schermen geplaatst.quote:Op woensdag 30 juni 2010 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 17:16 schreef j95 het volgende:
Best een leuk topic, misschien een shopje naar TV?
Hoe zit het eigenlijk met radiozenders op dit tijdstip?
Dank jequote:Op donderdag 8 juli 2010 09:18 schreef Maanvis het volgende:
BrandX, bij deze een compliment voor je kordate optreden.
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waarom is dat topic over dat nieuwe Thema gesloten?
En waarom is dat Thema weer weg? Ik vond hem wel lekker overzichtelijk.. zover ik kon zien in die 3 minuten
Ja en het antwoord op mijn tweede vraag?quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat het een heel dom inhoudsloos topic was natuurlijk.; .
quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja en het antwoord op mijn tweede vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |