ik vroeg jou niets. nice try though.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:12 schreef barthol het volgende:
[..]
Jij hoeft dat ook niet te begrijpen, het is je zaak niet. Het gaat je heulegaar niets aan. Iemand heeft te maken met de keuringsarts en de arbeidsdeskundige. Die behoren oordeelkundig te zijn, worden ze ook voor betaald. Verder kan een behandelend arts wat in de melk te brokkelen hebben, of een bedrijfsarts.
Kwestie van autoriteit en competenties wie oordeelkundig wordt geacht,
Tjee, toen ik afgekeurd werd, (geef toe dat het lang geleden is) was het dus zelfs helemaal niet relevant wat ik er zelf van vond. Niet relevant hoe ik er zelf over oordeelde als direkt betrokkene.
Weet ik, maar ik zei wel watquote:Op donderdag 29 april 2010 01:15 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik vroeg jou niets. nice try though.
Je probeert een antwoord voor iemand anders te geven. Dat is niet netjes plus weet je niet hoe hij hier tegenaan kijkt.quote:
Ik heb ook nooit beweerd dat ik netjes ben, weet wel zeker dat ik eigenwijs ben, (daar ben ik voor afgekeurd)quote:Op donderdag 29 april 2010 01:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je probeert een antwoord voor iemand anders te geven. Dat is niet netjes
dan kun je nog prima vuilnis rapen. voor eigenwijsheid afgekeurd worden... hopelijk is dat moeilijker dan dat jij het doet klinken he.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:26 schreef barthol het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat ik netjes ben, weet wel zeker dat ik eigenwijs ben, (daar ben ik voor afgekeurd)
Ja ik kan prima vuilnis rapen, doe ik ook als niemand anders het doet, of anderen er te beroerd voor zijn.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dan kun je nog prima vuilnis rapen. voor eigenwijsheid afgekeurd worden... hopelijk is dat moeilijker dan dat jij het doet klinken he.
maar je vind afgekeurd thuiszitten leuker? ik kan me daar niets bij voorstellen.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:33 schreef barthol het volgende:
[..]
Ja ik kan prima vuilnis rapen, doe ik ook als niemand anders het doet, of anderen er te beroerd voor zijn.
Ik kan nog veel meer dan dat.
Nee, ik vind afgekeurd thuiszitten niet leuker, Blijf ook niet stil thuiszitten. Maar dat maakt nog niet dat ik goedgekeurd word. Ik schijn tegen mezelf beschermd te moeten worden, Kan zeggen wat ik wil wat ik kan, maar ik heb een aantekening van "geen ziekteinzicht" en dat maakt dat het niet serieus wordt genomen.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maar je vind afgekeurd thuiszitten leuker? ik kan me daar niets bij voorstellen.
ik ken je case niet. je zult het jezelf of je omgeving wel onmogelijk maken misschien.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:45 schreef barthol het volgende:
[..]
Nee, ik vind afgekeurd thuiszitten niet leuker, Blijf ook niet stil thuiszitten. Maar dat maakt nog niet dat ik goedgekeurd word. Ik schijn tegen mezelf beschermd te moeten worden, Kan zeggen wat ik wil wat ik kan, maar ik heb een aantekening van "geen ziekteinzicht" en dat maakt dat het niet serieus wordt genomen.
En als ik het dan maar laat zien, dan hoorde ik dat ik moest stoppen met mezelf te bewijzen, en dat ik mijn afkeuring eens moest leren accepteren. "Hij kent zijn grenzen niet" dat was ook zo'n leuke.
Ach ik denk dat het wel meevalt dat ik het m'n omgeving zou onmogelijk maken,quote:Op donderdag 29 april 2010 01:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ken je case niet. je zult het jezelf of je omgeving wel onmogelijk maken misschien.
normaal heb ik wel zoiets vannuh, screw them, als ik het wil wil ik het.
De niet-werkenden worden steeds vaker gezien als de paria's van de 21e eeuw. Het lijkt me ietwat gemakkelijk om iemand naar een reden uitkering te vragen en hem vervolgens te vertellen dat hij gewoon kan werken. De beste stuurlui staan vaak aan wal.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Je probeert een antwoord voor iemand anders te geven. Dat is niet netjes plus weet je niet hoe hij hier tegenaan kijkt.
Schenkstroop, ik ben nog steeds nieuwsgierig![]()
Ik snap niet dat je je daar niet zo in interesseert... Als iemand onterecht in de WIA/WAO zit dan betekent dat dat er minder geld is om ook jouw uitkering te betalen.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:12 schreef barthol het volgende:
[..]
Jij hoeft dat ook niet te begrijpen, het is je zaak niet. Het gaat je heulegaar niets aan.
Iemand heeft te maken met de keuringsarts en de arbeidsdeskundige. Die behoren oordeelkundig te zijn, worden ze ook voor betaald. Verder kan een behandelend arts wat in de melk te brokkelen hebben, of een bedrijfsarts. Kwestie van autoriteit en competenties wie oordeelkundig wordt geacht,
Tjee, toen ik afgekeurd werd, (geef toe dat het lang geleden is) was het dus zelfs helemaal niet relevant wat ik er zelf van vond. Niet relevant hoe ik er zelf over oordeelde als direkt betrokkene.
Ben jij niet herkeurd dan, een jaar of 2 geleden? Toen is toch iedereen tot 46 jaar herkeurd!quote:Op donderdag 29 april 2010 01:12 schreef barthol het volgende:
[..]
Jij hoeft dat ook niet te begrijpen, het is je zaak niet. Het gaat je heulegaar niets aan.
Iemand heeft te maken met de keuringsarts en de arbeidsdeskundige. Die behoren oordeelkundig te zijn, worden ze ook voor betaald. Verder kan een behandelend arts wat in de melk te brokkelen hebben, of een bedrijfsarts. Kwestie van autoriteit en competenties wie oordeelkundig wordt geacht,
Maanvis, soms gaat het helemaal niet over geld. Soms zijn er belangrijker dingen dan geld.quote:Op donderdag 29 april 2010 08:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je je daar niet zo in interesseert... Als iemand onterecht in de WIA/WAO zit dan betekent dat dat er minder geld is om ook jouw uitkering te betalen.
Ik heb wel de eenmalige herbeoordeling van 1996 meegemaakt. Maar daar was al bij voorbaat besloten dat ik afgekeurd bleef. En na die tijd ben ik naast telefonisch contact, ook nog twee keer op eigen initiatief bij het UWV verschenen. De eerste keer omdat ik zelf een herkeuring had aangevraagd, en een tweede keer (ook op eigen aanvraag) nog een gesprek met de VA en de AD tegelijkertijd, bij een gelegenheid waarin ik ook de bijverdiensten van dat jaar opgaf en toelichtte. Ben daarna ook nog een keertje op het matje geroepen door de GGZ vanweger m'n reintegratie activiteiten waar ze het niet mee eens waren.quote:Op donderdag 29 april 2010 09:41 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben jij niet herkeurd dan, een jaar of 2 geleden? Toen is toch iedereen tot 46 jaar herkeurd!
MAAR dat zijn WEL de gevallen die tot onbegrip lijden. We betalen belasting voor iemand met een teer huidje? Daar bestaat die afkeer uit, omdat er dus mensen zijn de ledematen missen die wel werken. En als het UVW je nergens kwijt kan als schoonmaker of fabrieksarbeider, moeten ze beter hun best doen daar.quote:Op donderdag 29 april 2010 01:12 schreef barthol het volgende:
[..]
Weet je, begrip verwachten van die verschrikkelijke Calimero's is een onbegonnen zaak. Die kijken alleen maar met argusogen naar anderen, zijn altijd aan het vergelijken, zijn bang dat ze tekort komen en zien overal onrechtvaardigeid. Voelen zich altijd het slachtoffer, en het gras is in hun ogen overal groener.quote:Op donderdag 29 april 2010 14:49 schreef Yreal het volgende:
[..]
MAAR dat zijn WEL de gevallen die tot onbegrip lijden. We betalen belasting voor iemand met een teer huidje? Daar bestaat die afkeer uit, omdat er dus mensen zijn de ledematen missen die wel werken. En als het UVW je nergens kwijt kan als schoonmaker of fabrieksarbeider, moeten ze beter hun best doen daar.
Ik ook, ga me ook nergens meer lopen verdedigen.quote:Op donderdag 29 april 2010 15:32 schreef barthol het volgende:
Weet je, ik ben zo'n geval dat tot onbegrip leidt.
da's ook niet nodig want niemand valt je aan, niet in dit topique of in het vorige. en als dat toch je indruk was dan moet je iets doen aan je perceptie of het verhaal zelf van het begin goed uitleggen.quote:Op donderdag 29 april 2010 17:39 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ook, ga me ook nergens meer lopen verdedigen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |