Nee. Moet ik dit nog uitleggen?quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kun je je geschiedenis aub hier posten zodat we daar wel over kunnen oordelen?
Dat hoeft toch helemaal niet. Jij bent hem niet nog mij en omgekeerd. Dat jij maar een paar cent kwijt bent aan het "sponsoren van alle uikeringstrekkers" alsof je daar helemaal krom voor moet liggen. En alle andere nutteloze oevrheidsuitgaven daar zeg je helemaal niks over. Geeft jouw geen recht om een geschiedenis te eisen van 1 enkele persoon. Jij onderhoudt hem niet persoonlijk.Je bent volgens mij nog meer kwijt aan wegen-tol-auto-benzine-parkeer-boete-verzekerings-belasting.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kun je je geschiedenis aub hier posten zodat we daar wel over kunnen oordelen?
Het punt is dat ie alle posts hier zich persoonlijk aantrekt, en elke oplossing die aangedragen wordt afslaat en afkraakt, terwijl anderen daar juist mee geholpen kunnen zijn. Door negatief over deze oplossingen te posten terwijl ze niet direct aan hem gericht zijn, krijgen anderen wellicht een negatieve indruk van deze oplossingen, en daar is dus niemand mee geholpen. Dat mondt al snel uit in persoonlijke discussies waar het gissen wordt naar de redenen van Echtgaaf om zo negatief te zijn.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:33 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Dat hoeft toch helemaal niet. Jij bent hem niet nog mij en omgekeerd. Dat jij maar een paar cent kwijt bent aan het "sponsoren van alle uikeringstrekkers" alsof je daar helemaal krom voor moet liggen. En alle andere nutteloze oevrheidsuitgaven daar zeg je helemaal niks over. Geeft jouw geen recht om een geschiedenis te eisen van 1 enkele persoon. Jij onderhoudt hem niet persoonlijk namelijk.
Kraak dan ook eens niet alles af wat hier gezegd wordt! Dit is een topique om mensen in de WAO/WAjong/WIA te helpen, dus ik snap niet waarom je zo negatief over alles moet doen! Het lijkt wel alsof je niet WILT dat mensen in dezelfde situatie als waarin jij zit, weer aan het werk gaan!quote:
Je zou eens beter moeten lezen. Begin daar eens mee. Wat heb ik gezegd over Sempron2400? Ik wil niks liever dat de jongen gewoon lekker aan werk is.( Net zoals iedere ander individu al dan niet met een beperking. ) Met datgene waarvoor hij is opgeleid. Ik ben maar wat blij voor hem, en ik hoop dat hij het duurzaam gaat redden..... Maar het gevalletje sempron is echter niet de maat der dingen als het om deze problematiek gaat. Nogmaals het ene gevalletje is het andere niet. Dus gooi niet alles op een hoop.quote:Op vrijdag 23 april 2010 22:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Kraak dan ook eens niet alles af wat hier gezegd wordt! Dit is een topique om mensen in de WAO/WAjong/WIA te helpen, dus ik snap niet waarom je zo negatief over alles moet doen! Het lijkt wel alsof je niet WILT dat mensen in dezelfde situatie als waarin jij zit, weer aan het werk gaan!
Ik hoop dat Arie de Timmerman met plezier werkt, en in zijn vak groeit, een toekomst ermee opbouwt, en niet op gegeven moment door ziekte of handicaps geveld wordt en in en uitkering terecht komt, en dat hij zo fier op zijn werk is dat hij niet in Calimero complexen vervalt, en denkt dat het gras in een uitkeringafhankelijkheid groener is.quote:Op zaterdag 24 april 2010 14:50 schreef Yreal het volgende:
en waarom heeft een wajonger meer recht op dat geld dan arie de timmerman? Als er dan toch extra geld naar de minima gaat, geef het dan aan de mensen die werken voor hun minimum loon. Die verdienen het imo meer dan de mensen die het niet doen
Neen, ik was druk aan het werk. En wat doe jij zoal op een dag? Klagen op een forum?quote:Op woensdag 28 april 2010 11:30 schreef EchtGaaf het volgende:
Gebash is ten einde. TS heeft geen lol meer klaarblijkelijk.
quote:Op woensdag 28 april 2010 18:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil echt wel werken. Ik kijk zo jaloers naar mensen met een gezonde mooie huid en verder niet veel aan het handje. De mogelijkheden die ze hebben joh. Als zij in mijn uitkerings-situatie zouden staan. Ik begrijp je komt niet zomaar in een Wajong terecht. maar dan zijn er wel mogelijkheden hoor. Al is het maar afentoe zwartwerk. Heb je het ook weer iets breder in het leven.
Nou mij moet je niet laten schoonmaken hoor.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Loop het eerste beste uitzendbureau in en ga schoonmaken
als je dat niet kunt faal je wel kankerhard
Niet als je nieteens kan zien wat je nou eigenlijk doet.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:51 schreef Yreal het volgende:
elke randebiel kan schoonmaak middel in een plee mieteren en stofzuigen
Als je in een rolstoel zit bijvoorbeeldquote:Op woensdag 28 april 2010 23:51 schreef Yreal het volgende:
elke randebiel kan schoonmaak middel in een plee mieteren en stofzuigen
Waarom kun jij niet werken door een cosmetisch huidprobleempje? Ik ken mensen zonder arm die gewoon werken of studeren.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik wil echt wel werken. Ik kijk zo jaloers naar mensen met een gezonde mooie huid en verder niet veel aan het handje. De mogelijkheden die ze hebben joh. Als zij in mijn uitkerings-situatie zouden staan. Ik begrijp je komt niet zomaar in een Wajong terecht. maar dan zijn er wel mogelijkheden hoor. Al is het maar afentoe zwartwerk. Heb je het ook weer iets breder in het leven.
jij bent wajonger omdat je een huidprobleem hebt? wil je er wat meer over vertellen want ik begrijp het niet helemaal.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:33 schreef Schenkstroop het volgende:
Jij hoeft dat ook niet te begrijpen, het is je zaak niet. Het gaat je heulegaar niets aan.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:58 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
..... wil je er wat meer over vertellen want ik begrijp het niet helemaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |