Hmm, ja, klinkt bekend die knopen. Dit was mijn eerste kennismaking met Saskia garen. Het haakt wel heel prettig. Ik durfde al niet te klagen voor 1 euro per bolquote:Op woensdag 21 april 2010 11:28 schreef mijsje het volgende:
[..]
volgens mij is dat dus standaard wibra garen... bij mij is dat ook zo bij Saskia garen... en knopen ben ik er gelukkig nog niet veel tegengekomen, wel één hele knoop... (wel een kleintje, dus toen ik gewoon doorhaakte, kon je het knoopje niet meer vinden later...)
jammer dat ik over het algemeen met de auto reis... ik heb dus geen haakspullen onderweg... alleen als manlief rijdt, dan kan ik haken (als het ver genoeg weg is...)
Tuurlijk welquote:Op woensdag 21 april 2010 13:16 schreef P.F het volgende:
Mijn moeder heeft mij wel eens geprobeerd te leren breien/punniken maar daar faalde ik best wel in(ik ben links, dat scheelt ook?)
zou haken wel lukken?
Ik zou eerst beginnen met wat makelijkersquote:Op woensdag 21 april 2010 13:21 schreef P.F het volgende:
Ik wil dan namelijk wel een konijn of zo maken, of moet ik dan eerst met iets makkelijks beginnen?
ik ben begonnen met die paarse poes die jij leuk vond, ik vond t erg meevallen. zelf vind ik de tutorials op deze website superhandigquote:Op woensdag 21 april 2010 13:21 schreef P.F het volgende:
Ik wil dan namelijk wel een konijn of zo maken, of moet ik dan eerst met iets makkelijks beginnen?
Ik woon best dicht bij een filiaal in de buurt en kom er bijna elke week vlak langs.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef Troel het volgende:
Anitra, ik heb je PM gezien, maar nu Ynske aan het verhuizen is, denk ik niet dat ik nog vaak bij Pipoos kom. Maar er was hier nog iemand die daar vlakbij woonde...
ik ookquote:Op woensdag 21 april 2010 13:41 schreef Troel het volgende:
Anitra, ik heb je PM gezien, maar nu Ynske aan het verhuizen is, denk ik niet dat ik nog vaak bij Pipoos kom. Maar er was hier nog iemand die daar vlakbij woonde...
jammer dat je je vierkantjes al zover af had, want als je het deed met de manier van attic24, gaat het heel gemakkelijk en niet eens vervelend... (joinen-as-you-go...zo heb ik mijn vierkantjes ook aan elkaar gemaakt.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:56 schreef Lotteu het volgende:
Alweer een nieuwe![]()
tvp
Vanavond weer verder met vierkantjes aan elkaar haken. Ik vind dat eigenlijk rotwerk
ik gebruik die methode niet omdat ik pas aan t einde wil kijken welke vierkantjes ik waar ga doen...quote:Op woensdag 21 april 2010 14:26 schreef mijsje het volgende:
[..]
jammer dat je je vierkantjes al zover af had, want als je het deed met de manier van attic24, gaat het heel gemakkelijk en niet eens vervelend... (joinen-as-you-go...zo heb ik mijn vierkantjes ook aan elkaar gemaakt.makkelijk en mooi)
quote:Op woensdag 21 april 2010 15:04 schreef Lijnloos het volgende:
Tof Vicky!! (is dat het konijn voor Rienk?)
Ik ga vrijdag wel even voor je kijkenquote:Op woensdag 21 april 2010 14:22 schreef AnitraX het volgende:
Gil! Ik wil haaknaalden met lichtjes, want volgende deken komt zwart in. Ik zoek maten 4/4,5/5/5,5. Bertha had bij haar al gekeken en hadden die maten niet meer. Als iemand wil kijken heel graag en vast super bedankt!
Ik heb niet echt een vast patroon. Ik doe maar wat, naar gelang de potjes die ik heb en waar ze dan in moeten passen. Ze zijn ook allemaal net even anders, alhoewel ik het idee heb dat de 'bollen' wel allemaal even groot zijn. Ik ben wel van plan om de cactusjes te verkopen, het worden er erg veel.quote:Op woensdag 21 april 2010 17:09 schreef NijntjesUk het volgende:
Arual, dat cactuspatroon, kan ik dat ergens vinden? (wil er best voor betalen namelijk, vind ze zo leuk!)
Pipoos overvecht heeft alleen nog 6 en 6.5 liggen.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:22 schreef AnitraX het volgende:
Gil! Ik wil haaknaalden met lichtjes, want volgende deken komt zwart in. Ik zoek maten 4/4,5/5/5,5. Bertha had bij haar al gekeken en hadden die maten niet meer. Als iemand wil kijken heel graag en vast super bedankt!
Ik ken die manier niet.. ben ook helemaal (nog) niet goed in haken dus ik snap die dingen niet zo goedquote:Op woensdag 21 april 2010 14:26 schreef mijsje het volgende:
[..]
jammer dat je je vierkantjes al zover af had, want als je het deed met de manier van attic24, gaat het heel gemakkelijk en niet eens vervelend... (joinen-as-you-go...zo heb ik mijn vierkantjes ook aan elkaar gemaakt.makkelijk en mooi)
Hoe heb je dat roze tussen de GS-jes gemaakt? Ik ben ook met een tas bezig, ik heb ze gewoon met vasten aan elkaar geregen, maar dat van jou ziet er ook mooi uit.quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:17 schreef YPPY het volgende:
Uhm...
Inmiddels ben ik bezig met poging 3, het gaat me eens lukken![]()
[ afbeelding ]
Dat is de buitenste rand van de GS-jes, die zijn wat groter gemaakt, daarna zit het met vasten aan elkaar.quote:Op woensdag 21 april 2010 19:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe heb je dat roze tussen de GS-jes gemaakt? Ik ben ook met een tas bezig, ik heb ze gewoon met vasten aan elkaar geregen, maar dat van jou ziet er ook mooi uit.
Klopt, dat had ik ook al gezien. En volgens mij hebben ze zelfs een aantal dezelfde van de site die jij linkte. Maar dan duurder.quote:
Je kunt het toch allebei doen? Dan kan je hem vastpakken of om je schouder hangenquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:17 schreef trui het volgende:
ik heb 2 soorten houten handvaten op voorraad, en heb ze net even voor de vorm bij de tas gehouden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(sorry voor de drukke achtergrond). ik vind ze dus wat klein in verhouding tot de tas, maar ik vind die stevige mooier dan de kralen-versie. en twijfel nog steeds of ik dus niet toch maar een lekker lang schouderhengsel zal haken. ik heb zelfs nog een grote gesp die ik eraan zou kunnen maken zodat ze 'm nog kan stellen, eventueel. nu nog zoeken naar een leuk lapje voor de voering.
Hou je in!quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:34 schreef Ilske het volgende:
Ik ga waarschijnlijk vanmiddag een garenwinkel plunderen, wil iemand me heel streng toespreken dat het in het redelijke moet blijven?![]()
Ik zou persoonlijk alsnog voor de gehaakte schouderband gaan. vind ik leuker dan de hengsels denk ik. ik zou de schouderband dan wel voeren, zodat het niet zo gaat lubberen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:29 schreef trui het volgende:
ja en als je toch dekentjes wil gaan maken heb je ook echt veel nodig! (o sorry, dat is niet wat je horen wilde he.)
ik ben nu bezig met deze granny squares, voor de volgende tas.
[ afbeelding ]
zou ik ook doen jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:16 schreef mijsje het volgende:
Ik zou persoonlijk alsnog voor de gehaakte schouderband gaan. vind ik leuker dan de hengsels denk ik. ik zou de schouderband dan wel voeren, zodat het niet zo gaat lubberen...succes!
Zit je nu definitief in een rolstoel? Ik moet maandag naar de ergo hopelijk voor silversplints... kan al een week niet hakenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:52 schreef manda-rijn het volgende:
oooooh die hexagon-tas!!!![]()
![]()
![]()
Die wil ik ook maken! Maar dan voor achter mijn rolstoel*morgen gelijk beginnen gaat*
Voor lange afstanden zit ik wel in een rolstoel. Eigenlijk moet ik alles >30m. in een rolstoel, maar dat vertik ik.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Zit je nu definitief in een rolstoel? Ik moet maandag naar de ergo hopelijk voor silversplints... kan al een week niet haken
Jammer hoor TF, maar volgende keer beterKunnen je kinderen niet ook leren haken?
ehhhhhh....quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:32 schreef trui het volgende:
oeh leuk saffier!welk patroon heb je gekozen??
mijsje ik ben benieuwd naar je 1e stokje truc!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |