Klopt, dat had ik ook al gezien. En volgens mij hebben ze zelfs een aantal dezelfde van de site die jij linkte. Maar dan duurder.quote:

Je kunt het toch allebei doen? Dan kan je hem vastpakken of om je schouder hangenquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:17 schreef trui het volgende:
ik heb 2 soorten houten handvaten op voorraad, en heb ze net even voor de vorm bij de tas gehouden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(sorry voor de drukke achtergrond). ik vind ze dus wat klein in verhouding tot de tas, maar ik vind die stevige mooier dan de kralen-versie. en twijfel nog steeds of ik dus niet toch maar een lekker lang schouderhengsel zal haken. ik heb zelfs nog een grote gesp die ik eraan zou kunnen maken zodat ze 'm nog kan stellen, eventueel. nu nog zoeken naar een leuk lapje voor de voering.

Hou je in!quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:34 schreef Ilske het volgende:
Ik ga waarschijnlijk vanmiddag een garenwinkel plunderen, wil iemand me heel streng toespreken dat het in het redelijke moet blijven?![]()

Ik zou persoonlijk alsnog voor de gehaakte schouderband gaan. vind ik leuker dan de hengsels denk ik. ik zou de schouderband dan wel voeren, zodat het niet zo gaat lubberen...quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:29 schreef trui het volgende:
ja en als je toch dekentjes wil gaan maken heb je ook echt veel nodig! (o sorry, dat is niet wat je horen wilde he.)
ik ben nu bezig met deze granny squares, voor de volgende tas.
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |