zou ik ook doen jaquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:16 schreef mijsje het volgende:
Ik zou persoonlijk alsnog voor de gehaakte schouderband gaan. vind ik leuker dan de hengsels denk ik. ik zou de schouderband dan wel voeren, zodat het niet zo gaat lubberen...succes!

Erg leuk, hij heeft lieve oogjes
 Erg leuk, hij heeft lieve oogjes  
  Snap niet hoe dat nou kan, het is juist zo leuk!
 Snap niet hoe dat nou kan, het is juist zo leuk!  

*morgen gelijk beginnen gaat*
 *morgen gelijk beginnen gaat*

dat is precies de steek die ik bedoel.
 dat is precies de steek die ik bedoel.  die heb ik bij die gs-jes inderdaad gedaan met een driedubbele voor de witte bloemblaadjes, en bij m'n volgende gs (die is een stuk groter, is ook een nagemaakte gs) heb ik een dubbele gedaan.
 die heb ik bij die gs-jes inderdaad gedaan met een driedubbele voor de witte bloemblaadjes, en bij m'n volgende gs (die is een stuk groter, is ook een nagemaakte gs) heb ik een dubbele gedaan. 

Zit je nu definitief in een rolstoel? Ik moet maandag naar de ergo hopelijk voor silversplints... kan al een week niet hakenquote:Op vrijdag 23 april 2010 21:52 schreef manda-rijn het volgende:
oooooh die hexagon-tas!!!

Die wil ik ook maken! Maar dan voor achter mijn rolstoel*morgen gelijk beginnen gaat*

Kunnen je kinderen niet ook leren haken?
 Kunnen je kinderen niet ook leren haken?  

Dat wordt een van m`n volgende projecten
 Dat wordt een van m`n volgende projecten  

)
 )

Voor lange afstanden zit ik wel in een rolstoel. Eigenlijk moet ik alles >30m. in een rolstoel, maar dat vertik ik.quote:Op zaterdag 24 april 2010 01:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Zit je nu definitief in een rolstoel? Ik moet maandag naar de ergo hopelijk voor silversplints... kan al een week niet haken
Jammer hoor TF, maar volgende keer beterKunnen je kinderen niet ook leren haken?
 Deze keer moest ik opschieten, volgens haar, want ze moest eten!  Hoezo klantvriendelijk
   Deze keer moest ik opschieten, volgens haar, want ze moest eten!  Hoezo klantvriendelijk  

ik ben mezelf net op de lapjesmarkt (utrecht) te buiten gegaan voor voering voor de tassen en heb ook modilaine nog even aangedaan...
 ik ben mezelf net op de lapjesmarkt (utrecht) te buiten gegaan voor voering voor de tassen en heb ook modilaine nog even aangedaan...  naja, we kunnen weer vooruit zal ik maar zeggen...
 naja, we kunnen weer vooruit zal ik maar zeggen... 

Wil ze liever niks verkopen ofzo.. Zo ga je toch niet met je klanten om zeg!
 Wil ze liever niks verkopen ofzo.. Zo ga je toch niet met je klanten om zeg! 
  Vorige week appeltjes groen, aqua blauw en 2 hele mooie kleurtjes rose besteld
 Vorige week appeltjes groen, aqua blauw en 2 hele mooie kleurtjes rose besteld 

en ben nu met mijn eerste gs'je bezig. Ben alleen wel zo eigenwijs om meteen iets moeilijks uit te zoeken, en zit daardoor nu ff 'vast'. Vanavond of morgen maar eens goed kijken wat ze bedoelen en dan ga ik er weer mee verder.
  en ben nu met mijn eerste gs'je bezig. Ben alleen wel zo eigenwijs om meteen iets moeilijks uit te zoeken, en zit daardoor nu ff 'vast'. Vanavond of morgen maar eens goed kijken wat ze bedoelen en dan ga ik er weer mee verder.

welk patroon heb je gekozen??
 welk patroon heb je gekozen?? 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |