abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:21:55 #101
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80643475
Nee dan moet ik uitbrakken
I`m not weird. I`m limited edition.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 april 2010 @ 19:26:49 #102
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_80643641
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:16 schreef mijsje het volgende:
Ik zou persoonlijk alsnog voor de gehaakte schouderband gaan. vind ik leuker dan de hengsels denk ik. ik zou de schouderband dan wel voeren, zodat het niet zo gaat lubberen... succes!
zou ik ook doen ja

hier issie gevoerd met zo'n neksleutelhanger, lekker stevig
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_80643750
Leuke tassen Trui en Yppy! Vind ze heel erg mooi!
Ik denk dat ik een gehaakt hengsel het mooiste vind Trui, vind de overgang van felle kleurtjes naar houten handvat niet zo. Daarbij vind ik het altijd wel handig als je een tas om je schouder kunt hangen, maar dat ben ik dan hè
Die kat in de zak! Haha Erg leuk, hij heeft lieve oogjes
Ik schiet de laatste dagen niet zo erg op met haakwerk, druk op het werk en dan bij thuiskomst te moe of geen zin om te haken Snap niet hoe dat nou kan, het is juist zo leuk!
Dit weekend anders maar eens wat mee naar buiten nemen als k in de tuin van het beloofde lekkere weer ga genieten
pi_80646169
ik heb geprobeerd een paar van die squares te maken met die schattige bloemetjes... dit is het resultaat:

ik heb de paarse gemaakt zonder extra losse tussen de bloemblaadjes, en de roze met extra losse tussen de bloemblaadjes. ik heb bij de roze ook de bloemblaadjes gemaakt zoals de rand eromheen, maar bij de paarse heb ik 3 onafgemaakte stokjes, en dan met 1 keer draad-over ga ik door alle 3 de lussen van de onafgemaakte stokjes heen, zodat ik 1 breed geheel krijg van 3 stokjes... snap je me nog?...
maar goed, ik vind de paarse nog het mooist en het dichtste bij die van jou Trui...
ik vind het hele lieve squares. ik ga die onthouden voor een babydekentje ofzo...
  vrijdag 23 april 2010 @ 20:27:43 #105
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80646230
Ik denk dat we het maar niet moeten doen..zondag. Wel jammer maar ik vind het toch een beetje zonde..zeker omdat er toch niet zoveel dames zouden komen.
Wellicht kunnen we het doorschuiven naar een andere keer, een zaterdagmiddag ofzo?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 23 april 2010 @ 20:58:52 #106
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_80647633
Heb ik eindelijk weer tijd om een avondje te haken, tas van Isa is bijna klaar, maar ik wil er nog twee bloemen op maken, ligt mn bloemenboek ergens in een doos, en weet ik niet waar

zometeen maar eens kijken of ik dan misschien wat aan het vest van mams kan doen ofzo
Today is life -

Dale Carnegie
pi_80648861
Hmm, jammer hoor, ik had wel zin in zondag.
Zaterdagmiddagen, hmm, ik heb 1 mei en 22 mei nog open.
Roept u maar!
  vrijdag 23 april 2010 @ 21:52:21 #108
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_80650335
oooooh die hexagon-tas!!!

Die wil ik ook maken! Maar dan voor achter mijn rolstoel *morgen gelijk beginnen gaat*
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
  vrijdag 23 april 2010 @ 23:00:59 #109
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80653583
TF, ik kan me er wel in vinden hoor, al had ik er ook wel zin in om lekker even in je tuin te vertoeven zondag. maar misschien toch beter om de meeting te bewaren tot een moment dat er meer mensen kunnen?

mijsje, de 'bubble stitch' bedoel je toch? die heb ik ook toegepast voor de witte blaadjes, ik heb zowel de driedubbele als 'gewone' dubbele gebruikt (zoals lucy van attic24 in haar eerste toer van de summer garden GS'jes doet). bij de driedubbele kwam ik wat in de knel met de buitenste toer: die werd wat te krap waardoor het geen mooi vierkantje meer werd. bij de gewone dubbele (2 van die onafgemaakte stokjes samengehaakt dus) gaat dat beter. maar dan zijn 't weer minder duidelijke blaadjes. een en ander hangt vast ook af van de dikte van mijn garen. ik vind die van jou er wel erg netjes uitzien hoor!

mandarijn, ik wist niet dat je in een rolstoel zat!
in de haak.
pi_80657141
dat is precies de steek die ik bedoel. die heb ik bij die gs-jes inderdaad gedaan met een driedubbele voor de witte bloemblaadjes, en bij m'n volgende gs (die is een stuk groter, is ook een nagemaakte gs) heb ik een dubbele gedaan.
dit is 'm:

op ravelry was de eigenlijke pagina van het patroon niet meer op het internet, maar ik wilde hem toch proberen. ik heb hem dus van de foto nagemaakt. het kan zeker zijn dat ik het iets anders heb gedaan dan de bedoeling was, maar ik vind hem evengoed wel mooi zo
en ik heb een nieuwe manier van aanhechten waardoor ik geen 3 lossen meer heb als eerste stokje, maar meteen met een stokje kan beginnen. maar dat laat ik wel zien als ik weer op een haakmeet kom, want dat kan ik niet goed uitleggen...
maar voor nu
pi_80658356
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 21:52 schreef manda-rijn het volgende:
oooooh die hexagon-tas!!!

Die wil ik ook maken! Maar dan voor achter mijn rolstoel *morgen gelijk beginnen gaat*
Zit je nu definitief in een rolstoel? Ik moet maandag naar de ergo hopelijk voor silversplints... kan al een week niet haken

Jammer hoor TF, maar volgende keer beter Kunnen je kinderen niet ook leren haken?
  zaterdag 24 april 2010 @ 09:38:38 #112
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80661486
Mijn kinderen kunnen breien..aan haken willen ze niet beginnen
Die GS met die bloemetjes Dat wordt een van m`n volgende projecten
pi_80663357
Leuke bloem-gsjes!

gister met een vriendin naar de hobbywinkel geweest, wat nieuwe bolletjes gehaald (mijn groen is bijna op, maar was er daar niet en bij hobbydoos ook al niet....) en spontaan besloot ze dat ze ook wel wilde leren haken, maar ging eerst van zpagetti een sjaal breien (met zelf geknutselde naalden met 2cm doorsnee )
  zaterdag 24 april 2010 @ 12:28:26 #114
279296 manda-rijn
Citrus reticulata
pi_80664548
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 01:10 schreef Inu het volgende:

[..]

Zit je nu definitief in een rolstoel? Ik moet maandag naar de ergo hopelijk voor silversplints... kan al een week niet haken

Jammer hoor TF, maar volgende keer beter Kunnen je kinderen niet ook leren haken?
Voor lange afstanden zit ik wel in een rolstoel. Eigenlijk moet ik alles >30m. in een rolstoel, maar dat vertik ik.

Net nieuw haakkatoen gehaald voor mijn tas. Maar mén wat is dat mens altijd chagerijnig Deze keer moest ik opschieten, volgens haar, want ze moest eten! Hoezo klantvriendelijk
man.da.rijn de; -en 3 m,v kleine, oranje citrusvrucht
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 24 april 2010 @ 14:46:31 #115
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_80667819
k heb nu garen van t merk on-line, ook erg fijn

daarvan hebben ze ook garen wat heel erg lijkt op catania
Today is life -

Dale Carnegie
  zaterdag 24 april 2010 @ 15:29:17 #116
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80668528
mandarijn, 30meter is wel vrij kort inderdaad... mag ik vragen wat er precies aan scheelt, dan? en haha je zou toch uit protest al niet meer naar die winkel gaan zeg. ik ben mezelf net op de lapjesmarkt (utrecht) te buiten gegaan voor voering voor de tassen en heb ook modilaine nog even aangedaan... naja, we kunnen weer vooruit zal ik maar zeggen...

taartjesfee, ik vind het al superknap dat je kinderen kunnen breien!

[ Bericht 0% gewijzigd door trui op 24-04-2010 15:52:34 ]
in de haak.
pi_80668626
Heb een aantal bollen Phildar Aviso gehaald (wit en blauw) voor een mooie Lavender Bunny en/of een baby-mutsje, en vanmiddag bij de Wibra een lading Saskia (vind ik niet het allermooist en fijnst haken, maar om mee te beginnen voor de GS-jes en golfjesdekens eerst wel prima).

Verder bij Hand Made Heaven (winkel waar je in wil wonen!) nog een paar afgeprijsde bollen phildar katoen en daar ook even met Zpagetti gehaakt...vrees dat ook dat op het projectenlijstje staat!
[i]Als je iets loslaat heb je 2 handen om iets aan te pakken[/i]
pi_80668714
Pfft, wat een stom mens, dat je op moet schieten omdat zij wil eten Wil ze liever niks verkopen ofzo.. Zo ga je toch niet met je klanten om zeg!
Die bloemetjes GS-jes zijn trouwens echt schattig!
Lijnloos, ik weet niet welk katoen je nodig hebt maar misschien vind je bij Koekeridoo! wat je zoekt.
Ze hebben daar zulke mooie kleurtjes Catania, precies de kleurtjes die ze bij de plaatselijke handwerkwinkel hier niet hebben Vorige week appeltjes groen, aqua blauw en 2 hele mooie kleurtjes rose besteld
Ik verwacht binnenkort ook nog een paar haak boekjes uit Japan, maar die zullen door de aswolk wel een beetje vertraagd zijn
pi_80668907
Thanks, ik zal daar ook eens checken... Gaat om Catania idd, licht-mos-groen... Niet echt een heel spannende kleur, maar wel ok voor mijn upje.
pi_80669077
Ze hebben wel aardig wat verschillende kleurtjes Catania groen geloof ik
Hoop dat ze de goede hebben!
Haha Trui, dat zeg ik ook altijd tegen mezelf als ik weer eens een beetje veel gekocht heb
  zaterdag 24 april 2010 @ 16:04:41 #121
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80669217
lijnloos, weet je zeker dat je mosgroen moet hebben? ik vind het zo donker. ik zie daar ook 'legergroen', dat lijkt me meer in de buurt komen van je plaatje?
in de haak.
pi_80669641
Klopt, het is licht-mosgroen (212) .... Bij hobbydoos, maar das dus idd legergroen bij koekiroo of zo. Es' ff checken!
  zaterdag 24 april 2010 @ 21:31:36 #123
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_80677622
Meedoepost

Ik heb al een konijn af die meteen door mijn zoon is geclaimed en ben nu met mijn eerste gs'je bezig. Ben alleen wel zo eigenwijs om meteen iets moeilijks uit te zoeken, en zit daardoor nu ff 'vast'. Vanavond of morgen maar eens goed kijken wat ze bedoelen en dan ga ik er weer mee verder.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zaterdag 24 april 2010 @ 21:32:36 #124
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_80677652
oeh leuk saffier! welk patroon heb je gekozen??

mijsje ik ben benieuwd naar je 1e stokje truc!
in de haak.
pi_80677779
Daar is Saffiertje eindelijk!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')