Donderdag wel, vrijdag waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 26 april 2010 12:54 schreef sbientje het volgende:
Denk dat er donderdag niet bezorgd wordt, verder wel lijkt me.. Weet het overigens niet zeker..
Dan heb jij nog redelijk mazzel, ik begin om 6.30quote:Op maandag 26 april 2010 12:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Donderdag wel, vrijdag waarschijnlijk niet.
Ik moet zaterdag gewoon om 9:15 beginnen
Ik ga er nog met half uurtje onderdoor 6:00 uur beginnen zaterdagquote:Op maandag 26 april 2010 14:04 schreef Taneli het volgende:
[..]
Dan heb jij nog redelijk mazzel, ik begin om 6.30
Ik begin vrijwel altijd om 6:00 uur op zaterdag maar ben om 5:55 uur al aanwezigquote:Op maandag 26 april 2010 14:28 schreef Bartjes het volgende:
[..]
Ik ga er nog met half uurtje onderdoor 6:00 uur beginnen zaterdagwie bied er meer
![]()
Ik begin ook iedere zaterdag om 6.00 uur of 5.30 maar van vroeg klaar zijn komt dan meestal niets. Ik ben zaterdags algemene reserve, dus veel oplossen en zieken vervangen. Dus vaak tot 11.00 uur binnen dienst en dan nog een wijk van een uurtje of twee wegbrengen. Als je dan om 11 uur ook kan beginnen met post lopen is dat nog niet zo erg, maar voordat ik meestal in de wijk ben is het al 11.30quote:Op maandag 26 april 2010 15:02 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik begin vrijwel altijd om 6:00 uur op zaterdag maar ben om 5:55 uur al aanwezig![]()
Vind het trouwens wel relaxt om op zaterdag om 6:00 te beginnen omdat je dan ook lekker vroeg klaar bent.
Moet morgen ook om 6:00 uur beginnen.
Ah, ik ben meestal van 6-12(.30) bezigquote:Op maandag 26 april 2010 15:15 schreef Bartjes het volgende:
[..]
Ik begin ook iedere zaterdag om 6.00 uur of 5.30 maar van vroeg klaar zijn komt dan meestal niets. Ik ben zaterdags algemene reserve, dus veel oplossen en zieken vervangen. Dus vaak tot 11.00 uur binnen dienst en dan nog een wijk van een uurtje of twee wegbrengen. Als je dan om 11 uur ook kan beginnen met post lopen is dat nog niet zo erg, maar voordat ik meestal in de wijk ben is het al 11.30
Ik zie het altijd zo: de zaterdag heb ik voor het werk ingeroosterd en hoe meer uren je draait hoe meer je verdient. Dus wat mij betreft werk ik elke week van een uurtje of 07:30 tot 16:00 - 17:00.quote:Op maandag 26 april 2010 15:15 schreef Bartjes het volgende:
[..]
Ik begin ook iedere zaterdag om 6.00 uur of 5.30 maar van vroeg klaar zijn komt dan meestal niets. Ik ben zaterdags algemene reserve, dus veel oplossen en zieken vervangen. Dus vaak tot 11.00 uur binnen dienst en dan nog een wijk van een uurtje of twee wegbrengen. Als je dan om 11 uur ook kan beginnen met post lopen is dat nog niet zo erg, maar voordat ik meestal in de wijk ben is het al 11.30
Ik ben natuurlijk begonnen als zaterdagbesteller, maar sinds ik ben gestopt met m'n studie werk ik ook 5 dagen doordeweeks. Nu zie ik zaterdag als een soort rustdag, waarbij ik het liefst alleen 's ochtends werk en de middag in m'n bed doorbrengquote:Op maandag 26 april 2010 16:27 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Dat zie ik wel vaker hier in het topic, dat veel mensen er tegen op zien om extra te werken of om laat te beginnen met bestellen enzo, terwijl het toch juist iets goeds is om ( extra ) geld te verdienen?
Boos kijken en klagen. Meestal werkt dat wel als ik dat doequote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn hele code gaat over 3 weken naar een ander team. Officieel gezien, weet ik nog van nietsBen benieuwd wanneer de officiële mededeling komt dan.
Ook ben ik benieuwd of mijn nieuwe teamcoach de uren wel gaat uitbetalen die je werkt.
Stel je voor; er staat bijvoorbeeld voor jouw voorbereiding 2 uur, maar je doet er elke keer 3 uur over en je kunt de verloren tijd niet inhalen met het lopen van je wijk.
En je teamcoach zegt dat die 2 uur gewoon de norm is wat men moet halen en hij moet zich daar aan vasthouden... Maar niemand haalt die norm, wat zouden jullie dan doen?
Ik zou aan collega's die dezelfde dienst ook geregeld draaien vragen of ze hier ook last van hebben. Als dit zo blijkt te zijn zou ik aan al die collega's vragen of ze samen met mij een klacht willen indienen bij de teamcoach.quote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn hele code gaat over 3 weken naar een ander team. Officieel gezien, weet ik nog van nietsBen benieuwd wanneer de officiële mededeling komt dan.
Ook ben ik benieuwd of mijn nieuwe teamcoach de uren wel gaat uitbetalen die je werkt.
Stel je voor; er staat bijvoorbeeld voor jouw voorbereiding 2 uur, maar je doet er elke keer 3 uur over en je kunt de verloren tijd niet inhalen met het lopen van je wijk.
En je teamcoach zegt dat die 2 uur gewoon de norm is wat men moet halen en hij moet zich daar aan vasthouden... Maar niemand haalt die norm, wat zouden jullie dan doen?
Tot nu toe heeft dat ook nog gewerkt bij mijquote:Op maandag 26 april 2010 16:54 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Boos kijken en klagen. Meestal werkt dat wel als ik dat doe![]()
Dan is dat bij jullie best nog wel goed geregeld joh... Ik zie hier de teamcoaces geen extra werk verrichtenquote:Op maandag 26 april 2010 16:59 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik zou aan collega's die dezelfde dienst ook geregeld draaien vragen of ze hier ook last van hebben. Als dit zo blijkt te zijn zou ik aan al die collega's vragen of ze samen met mij een klacht willen indienen bij de teamcoach.
Aan de andere kant lijkt het mij dat zoiets bij ons niet zo snel zou gebeuren. Ze nemen elk jaar de tijd op hoe lang de diensten ( en dienstonderdelen ) duren en de teamcoaches gaan zelf ook weleens mee, dus bij ons worden de tijden best goed gecontroleerd en bijgehouden.
Op zich ben ik ook niet vies van een beetje extra werk, anders kunnen ze je ook geen algemeen reserve maken hè.quote:Op maandag 26 april 2010 16:27 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik zie het altijd zo: de zaterdag heb ik voor het werk ingeroosterd en hoe meer uren je draait hoe meer je verdient. Dus wat mij betreft werk ik elke week van een uurtje of 07:30 tot 16:00 - 17:00.
Dat zie ik wel vaker hier in het topic, dat veel mensen er tegen op zien om extra te werken of om laat te beginnen met bestellen enzo, terwijl het toch juist iets goeds is om ( extra ) geld te verdienen?
In vakanties is dit bij mij in het begin weleens doorgeslagen, heb toen geregeld weken van 50-60 uur gedraaid en dat is dan weer het andere uiterste, haha.Aanstaand zomer heb ik sowieso wat vrije daagjes en weken opgenomen en heb ik me niet opgegeven voor collectiewerk, want vooral dat laatste maakte het meestal wel vrij zwaar. Heb je net een werkdag erop zitten van bijv. 07:30 tot 14:00-15:00 en dan moet je om 16:00 weer aan de bak voor de buslichting.
Heb je inderdaad gelijk in.quote:Op maandag 26 april 2010 17:02 schreef Bartjes het volgende:
[..]
Op zich ben ik ook niet vies van een beetje extra werk, anders kunnen ze je ook geen algemeen reserve maken hè.En weken van 50 uur heb ik ook wel gemaakt. En net wat je zegt 's avonds in de collectie is ook erg zwaar. Vooral als je een dienst hebt waar je om 20.30 het pand afsluit en de volgende ochtend om 6.00 uur weer present bent.
Maar van 6.00 tot 14.00 is ongeveer de max. voor mij. anders ben je ook om 22.00 uur afgemat op zaterdag. Is ook een soort bescherming tegen mezelf dat ik als reserve dat je niet alles op me neem en veel te veel werk![]()
Dat hebben ze bij ons een paar weken geleden nog gedaan. Er was zelfs een teamcoach overcompleet die ze een paar weken extra aanhielden om de diensttijden te meten enzo voordat ie naar een andere vestiging werd overgeplaatst.quote:Op maandag 26 april 2010 17:01 schreef Jojoortje het volgende:
Dan is dat bij jullie best nog wel goed geregeld joh... Ik zie hier de teamcoaces geen extra werk verrichten
Wij hebben zo'n logboek waar je dat soort dingen kunt melden. Of er daadwerkelijk ook wat mee gedaan wordt, weet ik eigenlijk niet. Sinds ik tegenwoordig postverdeler ben, heb ik altijd wel een uitloop van minimaal een uur. Dan schrijf ik gewoon op het rooster de tijden die ik daadwerkelijk gewerkt heb en tot nu toe heb ik dat altijd uitbetaald gekregen.quote:Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef Jojoortje het volgende:
Yeehaaaaaaquote:Op maandag 26 april 2010 19:10 schreef CHEVHB het volgende:
Had vandaag 2 nieuwe wijken.. ging goeeeeeeeeeeeed!
quote:Op maandag 26 april 2010 19:41 schreef Deezertje het volgende:
Komende weken elke week wel een officiële dag vrij (Konninginnedag, 5 mei, Hemelvaart, Pinksteren etc.)
Omgquote:Op maandag 26 april 2010 19:41 schreef Deezertje het volgende:
Komende weken elke week wel een officiële dag vrij (Konninginnedag, 5 mei, Hemelvaart, Pinksteren etc.)
Natuurlijk niet, dan kunnen ze de kennisgeving toch niet controleren op postcode en huisnummer.quote:Op maandag 26 april 2010 10:19 schreef Troeta het volgende:
[..]
Met een oranje sticker over het adres heen?
dan mag het officieel niet, staat bij ons ontslag voor..quote:Op maandag 26 april 2010 20:00 schreef TokenW het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dan kunnen ze de kennisgeving toch niet controleren op postcode en huisnummer.
Op die fiets, dat deed ik alleen bij het Arnold Spoelplein, sinds de Chroomstraat breng ik alles terug naar een depot (100 meter van mijn huis af).quote:Op maandag 26 april 2010 20:37 schreef Troeta het volgende:
[..]
dan mag het officieel niet, staat bij ons ontslag voor..
En een oranje sticker is heel normaal hoor, staat het adres op van de Gobalkamer Chroomstraat in jouw geval. Sticker kan er ook zo afgehaald worden.
Er was iets wat me toch tegen hield.. hahaquote:Op maandag 26 april 2010 19:11 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Yeehaaaaaa![]()
Wacht...jij ging toch stoppen bij tnt?
Haha ik had allang geantwoord hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:50 schreef MissSpooky het volgende:
Je hebt een sms!
En: een warm voetenbadje
En je had je er nog wel zo op verheugd om in die T5 te rijden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:25 schreef rub3n het volgende:
Zo even rondje Collectie doen. Ben benieuwd of de T5 er nu een keer staat. De gene wiens route om 14:45 begint pakt telkens de T5!!!!
'k Heb mijn korte broek maar aan gedaan!
Whutquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha ik had allang geantwoord hoor![]()
En kom dat voetenbadje maar klaarmaken voor me
Blijkbaar, en mn smsje was vet lang dus beter komtie wel ff door anders is al die moeite voor niksquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:42 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Whutzit m'n mobiele nou sms'jes te weigeren ofzo
Ik twijfel over Dokkum/Drachten/Bergum of daar wel alles overeenkomt. Ik weet niet waar bijvoorbeeld het kantoor in Kollum onder valt.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef Viper86 het volgende:
Ik heb hier een lijstje met alle streekpostcodes van Nederland gevonden op de website van TNT:
http://www.tntpost.nl/zak(...)streekpostcodes.aspx
Weet iemand of deze codes overeenkomen met de bestelgebieden van alle bestel / vbgkantoren?
Voor mijn gebied klopt het in ieder geval wel.
Ben hier wel benieuwd naar.
Dat is wel vreemd inderdaad.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik twijfel over Dokkum/Drachten/Bergum of daar wel alles overeenkomt. Ik weet niet waar bijvoorbeeld het kantoor in Kollum onder valt.
Bij mij klopt het ook wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef Viper86 het volgende:
Ik heb hier een lijstje met alle streekpostcodes van Nederland gevonden op de website van TNT:
Weet iemand of deze codes overeenkomen met de bestelgebieden van alle bestel / vbgkantoren?
Bij ons niet, 1111-1115 valt onder ons altidj gezellige kantoortje Diemen en niet onder Amsterdamquote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef Viper86 het volgende:
De Makro stond iig klaar voor morgen, dus dat scheeltquote:Op woensdag 28 april 2010 14:39 schreef Jojoortje het volgende:
Hier klopt het ook
De dag na Koninginnedag; was dat niet altijd heul veul post?
Alweer Makro ja?quote:Op woensdag 28 april 2010 16:24 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
De Makro stond iig klaar voor morgen, dus dat scheelt
Zonder prijs te geven in welk gebied ik werk, kan ik wel zeggen dat het niet allemaal klopt. Zo zie ik dat "mijn" dorpje nog steeds apart vermeld wordt, terwijl we al weer enige jaren terug in een groot kantoor zijn samengevoegd. Maar ik zie ook een aantal dorpen die nog wel een eigen vestiging hebben, maar volgens dit overzicht al wel zouden zijn geannexeerd.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef Viper86 het volgende:
Pfff...vandaag 4 uur HAH lopen steken voor morgenquote:Op woensdag 28 april 2010 17:39 schreef xxiessiexx het volgende:
In ieder geval geen HAH morgen hier dus dat scheelt
Daar hebben wij de sociale werkplaats voor. Van urenlang hah stapelen word je een beetje simpel. Gelukkig zijn die lui al simpel, dat scheelt (en levensgevaarlijk met de automatische palletheffer, btw).quote:Op woensdag 28 april 2010 19:12 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Pfff...vandaag 4 uur HAH lopen steken voor morgenHet lijkt er hier op dat morgen de laatste dag voor de apocalyps is...ze verwachten iig een behoorlijke drukte met o.a. ook de Makro idd.
Hmm hier is ook nog een apart kamertje ervoor. Moet ook wel eens (zelden eigenlijk) meehelpen en ik voel m'n iq dan ook dalen jaquote:Op woensdag 28 april 2010 20:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Daar hebben wij de sociale werkplaats voor. Van urenlang hah stapelen word je een beetje simpel. Gelukkig zijn die lui al simpel, dat scheelt (en levensgevaarlijk met de automatische palletheffer, btw).
Werk je in Zwolle? Wat is dat Zwolle kantoor @#$@#$ groot zeg!quote:
We waren vandaag met 15 man HAH aan het zettenquote:Op woensdag 28 april 2010 20:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Daar hebben wij de sociale werkplaats voor. Van urenlang hah stapelen word je een beetje simpel. Gelukkig zijn die lui al simpel, dat scheelt (en levensgevaarlijk met de automatische palletheffer, btw).
Wij hebben ook een apart kamertje. Voorheen zat iedereen met z'n gezicht naar een blinde muur te staren, nu zit je voor een raam met een meter daarachter....een houten schuttingquote:Op woensdag 28 april 2010 20:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hmm hier is ook nog een apart kamertje ervoor. Moet ook wel eens (zelden eigenlijk) meehelpen en ik voel m'n iq dan ook dalen ja
Hebben jullie het over HAH vouwen?quote:Op woensdag 28 april 2010 21:06 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
We waren vandaag met 15 man HAH aan het zetten
[..]
Wij hebben ook een apart kamertje. Voorheen zat iedereen met z'n gezicht naar een blinde muur te staren, nu zit je voor een raam met een meter daarachter....een houten schuttingMaar het is idd zaaddodend werk ja.
Dan begrijp ik die lijst ook niet helemaal.. Het is op deze manier dus niet echt een complete en juiste lijst... Wat heb je er dan aan.quote:Op woensdag 28 april 2010 18:01 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Zonder prijs te geven in welk gebied ik werk, kan ik wel zeggen dat het niet allemaal klopt. Zo zie ik dat "mijn" dorpje nog steeds apart vermeld wordt, terwijl we al weer enige jaren terug in een groot kantoor zijn samengevoegd. Maar ik zie ook een aantal dorpen die nog wel een eigen vestiging hebben, maar volgens dit overzicht al wel zouden zijn geannexeerd.
We krijgen gewoon in uren uitbetaald.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:18 schreef Jojoortje het volgende:
Krijgen jullie ook per wijk HAH vouwen betaald? Of gewoon het aantal uur wat je aan het vouwen bent?
Ja dáár heb ik dan geen last vanquote:Op woensdag 28 april 2010 21:06 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Wij hebben ook een apart kamertje. Voorheen zat iedereen met z'n gezicht naar een blinde muur te staren, nu zit je voor een raam met een meter daarachter....een houten schuttingMaar het is idd zaaddodend werk ja.
quote:Op woensdag 28 april 2010 23:21 schreef gelestipjes het volgende:
Bij ons was ik de enige, ook niet erg gezellig, 5,5 uur hah zetten in je eentje
Ja en dan verwachten ze bij ons dat je het laatste uurtje ook nog alles snel kan zetten.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:21 schreef gelestipjes het volgende:
Bij ons was ik de enige, ook niet erg gezellig, 5,5 uur hah zetten in je eentje
Ik heb het ook een aantal keer voor enkele wijken moeten doen. Het is echt niet mijn ding. Zeker niet als je drie folders in elkaar moet draaien.quote:Op woensdag 28 april 2010 23:49 schreef seventhseagulll het volgende:
Één keer HAH gevouwen en nooit meer. Ik kon er écht niet mee omgaan.
ik denk niet dat er mensen zijn die het uberhaupt leuk vindenquote:Op woensdag 28 april 2010 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb het ook een aantal keer voor enkele wijken moeten doen. Het is echt niet mijn ding. Zeker niet als je drie folders in elkaar moet draaien.
Herkenbaar, kwam om half 8 binnen en men was nog aan het vossen... maar ff een handje geholpen. Alle gidsen, Makro en de hele handel was er vandaag, scenario voor zaterdag is iig rustig.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef ftt1989 het volgende:
wat was het vandaag hels druk, heb van 6 uur vanochtend tot net gewerkt en we moesten echt keihard bikkelen om nog een beetje volgens het schema te werken.
dan had ik ook nog is een kutwijk met kut huis aan huisdus dat schoot ook niet op.
zo dat is eruit
Wat de hell is datquote:
Gewoon een toeter tochquote:Op donderdag 29 april 2010 21:39 schreef TokenW het volgende:
[..]
Zo'n Zuid-AFrikaanse blaaspijp (dacht dat ie Vuvuzela heet).
Volgens Intranet zouden alle medewerkers zo'n toeter krijgen.quote:
Ik zat net tegen m'n moeder te vertellen dat sommige TNT medewerkers een toeter hadden gekregen. Zegt ze: 'Goed dat jij er geen één hebt want ik had hem meteen door midden gebroken'quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Diegene die die toeters gisteren op de werkvloer introduceerde, mag van mij ontslag krijgenIedereen moest wel ff op dat ding blazen hier.
Bij ons hebben trouwens alleen de postbezorgers zo'n toeter gehad.
Niet zeuren? Moest net 4 uur op en zo weer door naar TNT.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:39 schreef Ohrpolster. het volgende:
Niet zo zeuren, echte kerels staan er gewoon weer morgen. (Oké ik heb makkelijk praten, weinig uitgevoerd vandaag maar mag dan ook weer om 5.00 beginnen).
4 uur?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 06:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Niet zeuren? Moest net 4 uur op en zo weer door naar TNT.
Ja hij loopt ook nog een krantenwijkquote:
Slippers? Geen stortregen daaro?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:59 schreef MissSpooky het volgende:
Tja, postbodes zijn te min tegenwoordig om tegen te praten.
Ik heb m'n toeterEn ik heb me weer eens kapot gelachen op 't depot
Boh, ik had vandaag m'n nieuwe schoentjes aan onder 't mom van:laat ik ze 'ns lekker inlopen. Shiiiiit hé, mijn kleine teentjes hadden 't niet meerDalijk de wijk even afmaken om m'n slippers.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat kuiken weer geel want ik kan er niet aan wennen![]()
Yepquote:
Een vuvuzela bedoel je?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Yep
Ik heb trouwens zo'n oranje ding weet niet meer hoe die heet. Maar je kan er amper goed in praten
Ja, hoe blaas je er die 130dB uit?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:10 schreef Taneli het volgende:
[..]
Een vuvuzela bedoel je?![]()
Ik heb er inmiddels drie![]()
Lekker relaxed dagje vandaag, weinig post en alleen de C1000 zorgde er weer voor dat ik net na 12-en thuis was.Was overigens wel grappig dat iedereen die vanmorgen om half 7 of half 8 moest beginnen even brak op kantoor verscheen
Je moet er ook niet in pratenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Yep
Ik heb trouwens zo'n oranje ding weet niet meer hoe die heet. Maar je kan er amper goed in praten
Waarschijnlijk wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:23 schreef gelebeer het volgende:
Vraagje: ik heb vandaag een verjaardagskaart op de bus gedaan voor m'n vriendin die op maandag jarig is. De buslichting is zondag voor 17:00, komt de kaart dan nog op maandag aan?
Nou het is er half uit, het zit nog steeds op mijn huid op mijn kop. Maarja, gaat er morgen wel uit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:39 schreef MissSpooky het volgende:
Gewoon carnavalhaarverf? Dat hoort er na een wasbeurt wel uit te zijn.
Haha dat heb ik ook wel eens gedaan bij een vriendin, wist niet dat het van afstand moestquote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:30 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nou het is er half uit, het zit nog steeds op mijn huid op mijn kop. Maarja, gaat er morgen wel uit.
Ja was gewoon zo'n cheap oranje haarlak middel van de Action maar mijn vrienden hadden te dicht op mijn hoofd gespoten en niet van afstand
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:22 schreef SevD het volgende:
Ik heb (gelukkig) echt helemaal geen kloot uitgevoerd vandaag
Ach, dat is toch nou juist leukquote:Op zondag 2 mei 2010 16:01 schreef Linker_Onderlip het volgende:
[..]
Hier was het ook echt een lome dag gisteren. Veel van ons waren in een melige bui en in combinatie met die toeters leverde dat niet echt een positieve bijdrage voor de productiviteit. We hebben serieus meer dan drie uur besteed aan ouwehoeren, eten, roken, en allerlei varianten van spellen die je kan doen met een toeter en een elastieken bal
Temp. max 14 graden deze weekquote:Op zondag 2 mei 2010 19:56 schreef xxiessiexx het volgende:
Hoop dat het de rest van de week iets beter weer is
De verlofuren worden gewoon uitbetaalt en je moet de maand na de maand dat je opzegt in principe nog werken, tenzij ze bereid zijn je contract eerder te laten beëindigen.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:05 schreef betaware het volgende:
Hallo, ik ben van plan om ontslag te nemen, na 2.5 jaar (bijna) iedere zaterdag aanwezig. De laatste tijd wordt er zo krankzinnig veel gesjoemeld met de uren, en deze worden mij niet uitbetaald terwijl ik ze wel gewerkt heb, dus daar ben ik nu echt klaar mee.
Telkens van die praatjes v. d. Teamcoach dat we maar klantgericht moeten werken. Nou, als ik aan het Vossen ben, en voor de postbussen staat 6.00u - 7.00u dan werk ik dat ook, geen minuut meer. Laatst werd ik gedwongen toch tot 7.30 uur door te werken, met het commentaar "ja dat betalen we wel uit" wat dus nooit gebeurd is, en dit gebeurt zeker wel vaker. er staat dan doodleuk skenario rustig terwijl iedereen gewoon langer bezig is. Genoeg collegas bij mijn vestiging die de mond niet open durven te trekken, maar ik laat mij niet bedonderen (surry dit must er uvun uit)
Nu heb ik nog een vraag. Ik heb de afgelopen jaren heel wat verlofuren opgebouwd. Wat gebeurt daarmee als ik nu ontslag neem? worden die uitbetaald of is het bijvoorbeeld tactischer om die uren eerst op te nemen? Ik weet namelijk niet hoe dat systeem werkt. Hoe snel werkt het ontslag? Moet ik eerst nog een maand doorwerken of geldt het meteen?
Gisteren was er geen TC en postbode + aanwezig, dus ik kon hier niet naar vragen.
Alvast bedankt, en verder wens ik de andere TNT ers nog veel succes.
Dan heb jij zeker ook zaterdag altijd veel Agrarische bladen zoals ik?quote:Op maandag 3 mei 2010 03:02 schreef rub3n het volgende:
Ik moet deze hele week mijn "zaterdag-boerenwijk" rijden en daarnaast mijn vaste collectie late diensten. Werk zo'n 50uur komende week. Blij dat 5 mei er tussen zit. Bijna 60 uur was me iets teveel geworden haha.
Opzich wel lekker zoveel werken.
Nu maar slapen. Morgen om 12u tot 18u15. Die boerenwijk is op maandag echt heerlijk. De complete hoeveelheid post voor die wijk is gelijk aan de zaterdagpost voor 2 boerderijen haha.
Normaal 4,5 uur rijden; op maandag 2 uur ofzo.
ja dat zijn er echt niet normaal veel. Maar die gooien wel lekker in opzich. En als voordeel tijdens het rijden. Je hebt wel makkelijk de post per adres te pakken.quote:Op maandag 3 mei 2010 06:56 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dan heb jij zeker ook zaterdag altijd veel Agrarische bladen zoals ik?
Veel succes iig deze week!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |