quote:Op maandag 26 april 2010 19:41 schreef Deezertje het volgende:
Komende weken elke week wel een officiële dag vrij (Konninginnedag, 5 mei, Hemelvaart, Pinksteren etc.)
Omgquote:Op maandag 26 april 2010 19:41 schreef Deezertje het volgende:
Komende weken elke week wel een officiële dag vrij (Konninginnedag, 5 mei, Hemelvaart, Pinksteren etc.)
Natuurlijk niet, dan kunnen ze de kennisgeving toch niet controleren op postcode en huisnummer.quote:Op maandag 26 april 2010 10:19 schreef Troeta het volgende:
[..]
Met een oranje sticker over het adres heen?
dan mag het officieel niet, staat bij ons ontslag voor..quote:Op maandag 26 april 2010 20:00 schreef TokenW het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, dan kunnen ze de kennisgeving toch niet controleren op postcode en huisnummer.
Op die fiets, dat deed ik alleen bij het Arnold Spoelplein, sinds de Chroomstraat breng ik alles terug naar een depot (100 meter van mijn huis af).quote:Op maandag 26 april 2010 20:37 schreef Troeta het volgende:
[..]
dan mag het officieel niet, staat bij ons ontslag voor..
En een oranje sticker is heel normaal hoor, staat het adres op van de Gobalkamer Chroomstraat in jouw geval. Sticker kan er ook zo afgehaald worden.
Er was iets wat me toch tegen hield.. hahaquote:Op maandag 26 april 2010 19:11 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Yeehaaaaaa![]()
Wacht...jij ging toch stoppen bij tnt?
Haha ik had allang geantwoord hoorquote:Op dinsdag 27 april 2010 14:50 schreef MissSpooky het volgende:
Je hebt een sms!
En: een warm voetenbadje
En je had je er nog wel zo op verheugd om in die T5 te rijden.quote:Op dinsdag 27 april 2010 15:25 schreef rub3n het volgende:
Zo even rondje Collectie doen. Ben benieuwd of de T5 er nu een keer staat. De gene wiens route om 14:45 begint pakt telkens de T5!!!!
'k Heb mijn korte broek maar aan gedaan!
Whutquote:Op dinsdag 27 april 2010 15:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha ik had allang geantwoord hoor![]()
En kom dat voetenbadje maar klaarmaken voor me
Blijkbaar, en mn smsje was vet lang dus beter komtie wel ff door anders is al die moeite voor niksquote:Op dinsdag 27 april 2010 18:42 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Whutzit m'n mobiele nou sms'jes te weigeren ofzo
Ik twijfel over Dokkum/Drachten/Bergum of daar wel alles overeenkomt. Ik weet niet waar bijvoorbeeld het kantoor in Kollum onder valt.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef Viper86 het volgende:
Ik heb hier een lijstje met alle streekpostcodes van Nederland gevonden op de website van TNT:
http://www.tntpost.nl/zak(...)streekpostcodes.aspx
Weet iemand of deze codes overeenkomen met de bestelgebieden van alle bestel / vbgkantoren?
Voor mijn gebied klopt het in ieder geval wel.
Ben hier wel benieuwd naar.
Dat is wel vreemd inderdaad.quote:Op woensdag 28 april 2010 13:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik twijfel over Dokkum/Drachten/Bergum of daar wel alles overeenkomt. Ik weet niet waar bijvoorbeeld het kantoor in Kollum onder valt.
Bij mij klopt het ook wel.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef Viper86 het volgende:
Ik heb hier een lijstje met alle streekpostcodes van Nederland gevonden op de website van TNT:
Weet iemand of deze codes overeenkomen met de bestelgebieden van alle bestel / vbgkantoren?
Bij ons niet, 1111-1115 valt onder ons altidj gezellige kantoortje Diemen en niet onder Amsterdamquote:Op woensdag 28 april 2010 12:59 schreef Viper86 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |