abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80721527
ja die codes worden om de tijd veranderd en daar komen de meeste mensen achter doordat ze aan een gesloten deur staan
pi_80721588
Precies
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_80721786
inderdaad, dat heb ik laatst ook gehad. Moest ik de teamcoach bellen om te vragen wat de code ook weer was.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 26 april 2010 @ 12:41:21 #154
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_80724163
Zo ik ben inmiddels ook twee weken aan de slag in Geldrop en het bevalt uitstekend!

Ik heb alleen even een vraagje, voordat ik ging werken bij de TNT heb ik al een voetbaltournooi afgesproken in het Hemelvaartweekend. Zijn er dagen dat er sowieso niet bezorgt wordt? Dan weet ik wanneer ik morgen even vrij moet gaan vragen

Wij kregen trouwens ook een brief thuis dat er op 1 mei geen vrij gevraagd kon worden. Ben benieuwd hoe dat zaterdag gaat
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_80724514
Denk dat er donderdag niet bezorgd wordt, verder wel lijkt me.. Weet het overigens niet zeker..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 26 april 2010 @ 12:55:08 #156
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_80724546
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:54 schreef sbientje het volgende:
Denk dat er donderdag niet bezorgd wordt, verder wel lijkt me.. Weet het overigens niet zeker..
Donderdag wel, vrijdag waarschijnlijk niet.

Ik moet zaterdag gewoon om 9:15 beginnen
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_80725947
Is het de dag na Konningedag altijd druk qua post, of is het juist de dag ervoor die donderdag?
pi_80726450
de donderdag van hemelvaart is een vrije dag ;-)
dan nog 2 dagjes werken en heb ik vakantieeeeeeeeeeee
pi_80726756
quote:
Op maandag 26 april 2010 12:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Donderdag wel, vrijdag waarschijnlijk niet.

Ik moet zaterdag gewoon om 9:15 beginnen
Dan heb jij nog redelijk mazzel, ik begin om 6.30
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_80727610
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:04 schreef Taneli het volgende:

[..]

Dan heb jij nog redelijk mazzel, ik begin om 6.30
Ik ga er nog met half uurtje onderdoor 6:00 uur beginnen zaterdag wie bied er meer
Verder wel een makkelijk dienstje, de postbode plus dienst dus eitje. Beetje hand en span diensten en een paar ritjes en om de tijd tussen de ritjes vol te krijgen een paar voorbereidingen.
pi_80728684
quote:
Op maandag 26 april 2010 14:28 schreef Bartjes het volgende:

[..]

Ik ga er nog met half uurtje onderdoor 6:00 uur beginnen zaterdag wie bied er meer
Ik begin vrijwel altijd om 6:00 uur op zaterdag maar ben om 5:55 uur al aanwezig
Vind het trouwens wel relaxt om op zaterdag om 6:00 te beginnen omdat je dan ook lekker vroeg klaar bent.
Moet morgen ook om 6:00 uur beginnen.
pi_80729112
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:02 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik begin vrijwel altijd om 6:00 uur op zaterdag maar ben om 5:55 uur al aanwezig
Vind het trouwens wel relaxt om op zaterdag om 6:00 te beginnen omdat je dan ook lekker vroeg klaar bent.
Moet morgen ook om 6:00 uur beginnen.
Ik begin ook iedere zaterdag om 6.00 uur of 5.30 maar van vroeg klaar zijn komt dan meestal niets. Ik ben zaterdags algemene reserve, dus veel oplossen en zieken vervangen. Dus vaak tot 11.00 uur binnen dienst en dan nog een wijk van een uurtje of twee wegbrengen. Als je dan om 11 uur ook kan beginnen met post lopen is dat nog niet zo erg, maar voordat ik meestal in de wijk ben is het al 11.30
pi_80729370
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:15 schreef Bartjes het volgende:

[..]

Ik begin ook iedere zaterdag om 6.00 uur of 5.30 maar van vroeg klaar zijn komt dan meestal niets. Ik ben zaterdags algemene reserve, dus veel oplossen en zieken vervangen. Dus vaak tot 11.00 uur binnen dienst en dan nog een wijk van een uurtje of twee wegbrengen. Als je dan om 11 uur ook kan beginnen met post lopen is dat nog niet zo erg, maar voordat ik meestal in de wijk ben is het al 11.30
Ah, ik ben meestal van 6-12(.30) bezig
  maandag 26 april 2010 @ 16:27:48 #164
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_80731598
quote:
Op maandag 26 april 2010 15:15 schreef Bartjes het volgende:

[..]

Ik zie het altijd zo: de zaterdag heb ik voor het werk ingeroosterd en hoe meer uren je draait hoe meer je verdient. Dus wat mij betreft werk ik elke week van een uurtje of 07:30 tot 16:00 - 17:00.

Dat zie ik wel vaker hier in het topic, dat veel mensen er tegen op zien om extra te werken of om laat te beginnen met bestellen enzo, terwijl het toch juist iets goeds is om ( extra ) geld te verdienen?

In vakanties is dit bij mij in het begin weleens doorgeslagen, heb toen geregeld weken van 50-60 uur gedraaid en dat is dan weer het andere uiterste, haha. Aanstaand zomer heb ik sowieso wat vrije daagjes en weken opgenomen en heb ik me niet opgegeven voor collectiewerk, want vooral dat laatste maakte het meestal wel vrij zwaar. Heb je net een werkdag erop zitten van bijv. 07:30 tot 14:00-15:00 en dan moet je om 16:00 weer aan de bak voor de buslichting.

[ Bericht 0% gewijzigd door Viper86 op 26-04-2010 16:33:43 ]
Nothing is what it seems
pi_80731846
Mijn hele code gaat over 3 weken naar een ander team. Officieel gezien, weet ik nog van niets Ben benieuwd wanneer de officiële mededeling komt dan.

Ook ben ik benieuwd of mijn nieuwe teamcoach de uren wel gaat uitbetalen die je werkt.
Stel je voor; er staat bijvoorbeeld voor jouw voorbereiding 2 uur, maar je doet er elke keer 3 uur over en je kunt de verloren tijd niet inhalen met het lopen van je wijk.

En je teamcoach zegt dat die 2 uur gewoon de norm is wat men moet halen en hij moet zich daar aan vasthouden... Maar niemand haalt die norm, wat zouden jullie dan doen?
Noot noot.
pi_80732566
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:27 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Dat zie ik wel vaker hier in het topic, dat veel mensen er tegen op zien om extra te werken of om laat te beginnen met bestellen enzo, terwijl het toch juist iets goeds is om ( extra ) geld te verdienen?
Ik ben natuurlijk begonnen als zaterdagbesteller, maar sinds ik ben gestopt met m'n studie werk ik ook 5 dagen doordeweeks. Nu zie ik zaterdag als een soort rustdag, waarbij ik het liefst alleen 's ochtends werk en de middag in m'n bed doorbreng Aangezien ik de laatste tijd bijna elke ochtend heel vroeg begin heb ik die zaterdagmiddag echt even nodig. En verder is het een afwijking van mij dat ik het liefst zo vroeg mogelijk begin en daardoor lekker voor koffietijd (15.00 uur) thuis ben
pi_80732601
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:34 schreef Jojoortje het volgende:
Mijn hele code gaat over 3 weken naar een ander team. Officieel gezien, weet ik nog van niets Ben benieuwd wanneer de officiële mededeling komt dan.

Ook ben ik benieuwd of mijn nieuwe teamcoach de uren wel gaat uitbetalen die je werkt.
Stel je voor; er staat bijvoorbeeld voor jouw voorbereiding 2 uur, maar je doet er elke keer 3 uur over en je kunt de verloren tijd niet inhalen met het lopen van je wijk.

En je teamcoach zegt dat die 2 uur gewoon de norm is wat men moet halen en hij moet zich daar aan vasthouden... Maar niemand haalt die norm, wat zouden jullie dan doen?
Boos kijken en klagen. Meestal werkt dat wel als ik dat doe
  maandag 26 april 2010 @ 16:59:07 #168
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_80732733
quote:

Ik zou aan collega's die dezelfde dienst ook geregeld draaien vragen of ze hier ook last van hebben. Als dit zo blijkt te zijn zou ik aan al die collega's vragen of ze samen met mij een klacht willen indienen bij de teamcoach.

Aan de andere kant lijkt het mij dat zoiets bij ons niet zo snel zou gebeuren. Ze nemen elk jaar de tijd op hoe lang de diensten ( en dienstonderdelen ) duren en de teamcoaches gaan zelf ook weleens mee, dus bij ons worden de tijden best goed gecontroleerd en bijgehouden.
Nothing is what it seems
pi_80732812
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:54 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Boos kijken en klagen. Meestal werkt dat wel als ik dat doe
Tot nu toe heeft dat ook nog gewerkt bij mij Kan me er zo aan ergeren als ik mijn uren niet gewoon uitbetaald krijg...
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:59 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ik zou aan collega's die dezelfde dienst ook geregeld draaien vragen of ze hier ook last van hebben. Als dit zo blijkt te zijn zou ik aan al die collega's vragen of ze samen met mij een klacht willen indienen bij de teamcoach.

Aan de andere kant lijkt het mij dat zoiets bij ons niet zo snel zou gebeuren. Ze nemen elk jaar de tijd op hoe lang de diensten ( en dienstonderdelen ) duren en de teamcoaches gaan zelf ook weleens mee, dus bij ons worden de tijden best goed gecontroleerd en bijgehouden.
Dan is dat bij jullie best nog wel goed geregeld joh... Ik zie hier de teamcoaces geen extra werk verrichten
Noot noot.
pi_80732843
quote:
Op maandag 26 april 2010 16:27 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Ik zie het altijd zo: de zaterdag heb ik voor het werk ingeroosterd en hoe meer uren je draait hoe meer je verdient. Dus wat mij betreft werk ik elke week van een uurtje of 07:30 tot 16:00 - 17:00.

In vakanties is dit bij mij in het begin weleens doorgeslagen, heb toen geregeld weken van 50-60 uur gedraaid en dat is dan weer het andere uiterste, haha. Aanstaand zomer heb ik sowieso wat vrije daagjes en weken opgenomen en heb ik me niet opgegeven voor collectiewerk, want vooral dat laatste maakte het meestal wel vrij zwaar. Heb je net een werkdag erop zitten van bijv. 07:30 tot 14:00-15:00 en dan moet je om 16:00 weer aan de bak voor de buslichting.
Op zich ben ik ook niet vies van een beetje extra werk, anders kunnen ze je ook geen algemeen reserve maken hè. En weken van 50 uur heb ik ook wel gemaakt. En net wat je zegt 's avonds in de collectie is ook erg zwaar. Vooral als je een dienst hebt waar je om 20.30 het pand afsluit en de volgende ochtend om 6.00 uur weer present bent.

Maar van 6.00 tot 14.00 is ongeveer de max. voor mij. anders ben je ook om 22.00 uur afgemat op zaterdag. Is ook een soort bescherming tegen mezelf dat ik als reserve dat ik niet alles op me neem en veel te veel werk

[ Bericht 2% gewijzigd door Bartjes op 26-04-2010 17:07:40 ]
  maandag 26 april 2010 @ 17:08:49 #171
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_80733081
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:02 schreef Bartjes het volgende:

[..]

Op zich ben ik ook niet vies van een beetje extra werk, anders kunnen ze je ook geen algemeen reserve maken hè. En weken van 50 uur heb ik ook wel gemaakt. En net wat je zegt 's avonds in de collectie is ook erg zwaar. Vooral als je een dienst hebt waar je om 20.30 het pand afsluit en de volgende ochtend om 6.00 uur weer present bent.

Maar van 6.00 tot 14.00 is ongeveer de max. voor mij. anders ben je ook om 22.00 uur afgemat op zaterdag. Is ook een soort bescherming tegen mezelf dat ik als reserve dat je niet alles op me neem en veel te veel werk
Heb je inderdaad gelijk in.

Ikzelf werk dus voornamelijk alleen op de zaterdag, doordeweeks heb ik niet zoveel extra tijd wegens schoolwerkzaamheden enzo. Dus dan wil ik op de zaterdag zoveel mogelijk profiteren met werken.

In vakanties ligt dit wel weer anders, net als bij jou denk ik.
Nothing is what it seems
  maandag 26 april 2010 @ 17:16:54 #172
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_80733382
quote:
Op maandag 26 april 2010 17:01 schreef Jojoortje het volgende:
Dan is dat bij jullie best nog wel goed geregeld joh... Ik zie hier de teamcoaces geen extra werk verrichten
Dat hebben ze bij ons een paar weken geleden nog gedaan. Er was zelfs een teamcoach overcompleet die ze een paar weken extra aanhielden om de diensttijden te meten enzo voordat ie naar een andere vestiging werd overgeplaatst.

Maar in ieder geval succes met je dienst! Hoop dat er iets aan veranderd kan worden.
Nothing is what it seems
pi_80735546
quote:

Wij hebben zo'n logboek waar je dat soort dingen kunt melden. Of er daadwerkelijk ook wat mee gedaan wordt, weet ik eigenlijk niet. Sinds ik tegenwoordig postverdeler ben, heb ik altijd wel een uitloop van minimaal een uur. Dan schrijf ik gewoon op het rooster de tijden die ik daadwerkelijk gewerkt heb en tot nu toe heb ik dat altijd uitbetaald gekregen.
signatuurloos
  maandag 26 april 2010 @ 19:10:40 #174
256787 CHEVHB
Ik besloot dat ik alles kon
pi_80737126
Had vandaag 2 nieuwe wijken.. ging goeeeeeeeeeeeed!
pi_80737188
quote:
Op maandag 26 april 2010 19:10 schreef CHEVHB het volgende:
Had vandaag 2 nieuwe wijken.. ging goeeeeeeeeeeeed!
Yeehaaaaaa
Wacht...jij ging toch stoppen bij tnt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')