Ook gek, wij hoeven de aangetekenden niet zelf te bezorgen op zaterdag. (wat ik overigens helemáál niet erg vindquote:Op zondag 25 april 2010 08:37 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Haha not possible, het is zo'n bol-pakket en ongeveer dit formaat brievenbus: [ afbeelding ]
Aangetekende btw bezorgd nu, alleen dat briefje wat getekend moet worden kreeg ik niet kwijt, het depot was al dichtNaja, maandag nog eens langsgaan dan.
wij helaas wel. Moet regelmatig terug...quote:Op zondag 25 april 2010 12:30 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ook gek, wij hoeven de aangetekenden niet zelf te bezorgen op zaterdag. (wat ik overigens helemáál niet erg vind)
Ik moet sowieso altijd terugquote:Op zondag 25 april 2010 12:32 schreef sbientje het volgende:
[..]
wij helaas wel. Moet regelmatig terug...
ja ik eigenlijk ook iedere week hahaha, zit altijd wel een foutje tussen..quote:Op zondag 25 april 2010 12:34 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik moet sowieso altijd terugTijd opschrijven en brommer en fout gesorteerde post terugbrengen
kan ja, maar ik moet gewoon naar school doordeweek, dus dan kan dat nietquote:Op zondag 25 april 2010 15:16 schreef rub3n het volgende:
Och foutgesorteerde post kun je ook maandag terug brengen toch.
(Zolang het geen rouwkaarten of dagbladen ofzo zijn)
Ik moet ook altijd terug, mijn auto terugbrengen en fiets ophalen olé!
Gisteren hier heel veel post. Was om 5 uur terug in Kampen op de vestiging. (Normaal 16:10 ofzo).
Ik zou het maar niks vinden, andermans post een weekend in huis hebbenquote:Op zondag 25 april 2010 19:38 schreef sbientje het volgende:
[..]
kan ja, maar ik moet gewoon naar school doordeweek, dus dan kan dat niet
Mag toch ook niet?quote:Op zondag 25 april 2010 19:43 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik zou het maar niks vinden, andermans post een weekend in huis hebben
Nooit van gehoord. Ik doe het altijd wel, want anders is het pas dinsdag dat het opgehaald wordt en woensdag pas verwerkt is. Dat is wel erg laat.quote:Op zondag 25 april 2010 20:00 schreef Troeta het volgende:
Nee, mag zeker niet...en ik zou het ook maar niet in de rode brievenbus doen, want dat word tegenwoordig ook gecontroleerd!
Bij ons werden 3 jaar de reistijden terug naar de vestiging niet meer vergoed en werd gezegd dat op zaterdag je alles(inclusief pakketjes met kennisgevingstickers) in de rode bus gegooid moesten worden.quote:Op zondag 25 april 2010 19:49 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mag toch ook niet?
Meen dat iemand hier is ontslagen daarvoor
dat laatste vind ik wel wat slordig...quote:Op zondag 25 april 2010 21:21 schreef TokenW het volgende:
[..]
Bij ons werden 3 jaar de reistijden terug naar de vestiging niet meer vergoed en werd gezegd dat op zaterdag je alles(inclusief pakketjes met kennisgevingstickers) in de rode bus gegooid moesten worden.
Het was eerder lastig, zeker met die bol.com pakketjes. Dat en dat mensen je altijd erg vreemd aan keken, was wel vervelend.quote:Op zondag 25 april 2010 21:24 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat laatste vind ik wel wat slordig...
Als ik nou echt geen tijd had zou ik zo'n foutbezorgde brief misschien wel in de bus mikken...
Pakketjes met kennisgevingstickers in de rode bus? Past dat wel dan?quote:Op zondag 25 april 2010 21:21 schreef TokenW het volgende:
[..]
Bij ons werden 3 jaar de reistijden terug naar de vestiging niet meer vergoed en werd gezegd dat op zaterdag je alles(inclusief pakketjes met kennisgevingstickers) in de rode bus gegooid moesten worden.
Gewoon het formaat wat aan passenquote:Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Pakketjes met kennisgevingstickers in de rode bus? Past dat wel dan?
Ik stap direct met mijn rechtervoet er helemaal in, links voor de stoel, daarna doe ik de linkervoet op het instapje om vervolgens mezelf op de stoel te "gooien", waarbij ik ook mijn armen gebruik.quote:Op vrijdag 23 april 2010 13:12 schreef rub3n het volgende:
[..]
Mja ik ben vrij dik. Ik weet niet, misschien stap ik raar in. In de Ford Transit stapte ik altijd in met mijn linker voet op de drempel en dan mijn rechtervoet er achterlangs en huppa! Maar hier stoot ik dan met mijn rechterknie dus tegen die middenconsole aan! Haha, ik zal wel iets fout doen.
Hoe stap jij in die VW Transporter?
Beter dat jou vestiging geen autodiensten krijgt.quote:Op zondag 25 april 2010 22:14 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik neem altijd een aanloop en duik dan hoofd voorover in de auto.
Het zou wel handig zijn want bij m'n brommer lig ik nu telkens aan de andere kant op de grond.quote:Op zondag 25 april 2010 22:25 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Beter dat jou vestiging geen autodiensten krijgt.
Met een oranje sticker over het adres heen?quote:Op zondag 25 april 2010 21:21 schreef TokenW het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 april 2010 22:14 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik neem altijd een aanloop en duik dan hoofd voorover in de auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |