abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80619447
tvp
pi_80622905
Ja dat het je eigen bus is komt mij ook erg bekent voor
In de zomer heb ik het ook weleens gehad met een T5, maarja als je dan iedere dag 160 km met zo'n ding maakt is dat op zich ook niet verwonderlijk.
pi_80631148
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:48 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Stap je dan in aan de rechterzijde ofzo? Bij ons zit die console namelijk in het midden, naast het stuur.
Mja ik ben vrij dik. Ik weet niet, misschien stap ik raar in. In de Ford Transit stapte ik altijd in met mijn linker voet op de drempel en dan mijn rechtervoet er achterlangs en huppa! Maar hier stoot ik dan met mijn rechterknie dus tegen die middenconsole aan! Haha, ik zal wel iets fout doen.

Hoe stap jij in die VW Transporter?
pi_80637136
Morgen heerlijk weer, ik heb er zin in! Nu maar hopen op weinig post en geen HAH
Out for my own, to live my own way...
pi_80637262
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:46 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Dat heb je hier ook inderdaad.

Als je elke dag dezelfde dienst draait krijg je uiteindelijk wel een gevoel van: dit is "mijn auto". Dat heb ik ook wel een beetje met de renault Kangoo van mijn zaterdagdienst. Je rijd er toch elke week in voor een paar jaar en vaak ook extra in vakanties enzo.

Haal - en buslichtingritjes doe ik ook weleens. Die vind ik altijd wel leuk om te doen.
Gister nog de grote route gedaan binnen ons gebied, daar staat ook zo'n VW T5 voor. Vroeger werd die route nog met een Ford Transit gereden.
Vind / vond ze allebei wel goed rijden, alhoewel de Transit iets goedkoper aanvoelde, alsof het meer een budgetauto is ivm de T5, zeg maar.
Die T5 is bij ons wel in een iets slechtere staat dan bij jou, haha. Die dingen worden bij ons echt compleet afgeragd. Overdag wordt ie door een vrij grote dienst gebruikt waarbij ie best veel kilometers moet afleggen en 's avonds wordt ie dus nog voor de grote buslichtingsroute gebruikt die kwa tijd best strak staat, met snel optrekken en hard afremmen als gevolg.
niet goed voor de BOCO score
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_80638458
Morgen vrij ivm met een familiedag in Brabant, succes morgen met bestellen!
Soms heb je van die momenten waar je niet meer weet wat je hoort te weten zoals je naam.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 april 2010 @ 17:41:52 #82
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_80640327
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 16:10 schreef sbientje het volgende:

[..]

niet goed voor de BOCO score
hoeft niet

Met hogere snelheden door de bochten, hoge snelheden op smalle hobbelige weggetjes en met telkens vol in de vering laten duiken kun je een auto ook wel afraggen zonder dat de BOCO-score naar beneden gaat.

En wat te denken van met de handrem bijremmen, om maar eens iets te noemen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_80640564
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:41 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

hoeft niet

Met hogere snelheden door de bochten, hoge snelheden op smalle hobbelige weggetjes en met telkens vol in de vering laten duiken kun je een auto ook wel afraggen zonder dat de BOCO-score naar beneden gaat.

haha das waar Maar hard optrekken wordt toch wel gelogd volgens mij Sowieso vind ik zo'n BOCO score best onzinnig..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 23 april 2010 @ 17:58:01 #84
Maffe Fries
pi_80640876
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:49 schreef sbientje het volgende:

[..]

haha das waar Maar hard optrekken wordt toch wel gelogd volgens mij Sowieso vind ik zo'n BOCO score best onzinnig..
hard optrekken wordt ook gelogd, dus als je binnen de toeren blijft heb je er nog niets aan, want dan is alleen accelleratie laag.

Een versnellingsbak sloop je door veel en vooral heel erg snel te schakelen. Ondertussen krijgt de koppeling ook op zijn donder en het laatste zetje geef je door al voor stilstand de achteruit te kiezen. Als je dit vaak genoeg doet wordt een auto afgeragd.

Niet dat ik hier aan mee doe, maar ik schets slechts wat mogelijkheden.
pi_80640988
Alleen C1000 morgen?
pi_80641413
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:01 schreef Deezertje het volgende:
Alleen C1000 morgen?
Hier wel!
Noot noot.
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:48:26 #87
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_80642373
Morgen 21 graden lokaal. Ik heb er zin in gekkkkkkkkkkkkkkk!

Geen HAH ik hoopt.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:26:36 #88
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_80643633
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:58 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

hard optrekken wordt ook gelogd, dus als je binnen de toeren blijft heb je er nog niets aan, want dan is alleen accelleratie laag.

Een versnellingsbak sloop je door veel en vooral heel erg snel te schakelen. Ondertussen krijgt de koppeling ook op zijn donder en het laatste zetje geef je door al voor stilstand de achteruit te kiezen. Als je dit vaak genoeg doet wordt een auto afgeragd.

Niet dat ik hier aan mee doe, maar ik schets slechts wat mogelijkheden.
Oké, bedankt voor de tips. Alle forumleden die een autodienst draaien gaan opeens als een gek rijden, haha.

Nee, grapje. Ik bedoelde met afraggen niet de dingen die jij hier hebt neergezet, maar meer dat ik bijvoorbeeld niet echt op de boco let tijdens het rijden van deze buslichtingsroute. Dit heeft onder meer te maken met dat deze dienst veel te strak staat en je eigenlijk continu moet doorkarren om een beetje op tijd te zijn. Na meerdere malen door meerdere collega's dit aan de teamcoaches kenbaar te hebben gemaakt doen ze hier .. nog steeds niks aan...

Jullie hebben het nu over opzettelijk trucjes uithalen om zo snel mogelijk te kunnen rijden, dat wordt tijdens deze dienst dus niet echt niet gedaan, uiteindelijk probeer ik natuurlijk wel een beetje verantwoordelijk te rijden, heb geen zin om in de sloot te belanden ofzo. Maar aan de andere kant rijd ik dus nou ook weer niet echt langzaam en traag...

Dit is opzich wel anders tijdens de gewone autodiensten, daar ben ik altijd me veel meer bewust van de boco - scores, ik rem meestal op tijd, trek niet supersnel op etc.
Nothing is what it seems
  vrijdag 23 april 2010 @ 19:27:04 #89
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_80643653
quote:
Alleen C1000 morgen?
Hier alleen de Poiesz ( spreek uit Pois of Puis ) morgen.
Nothing is what it seems
pi_80643971
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 18:16 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hier wel!
Hier zelfs - op 1 postcodegebied (6 wijken) na - in combinatie met het Sjopze foldertje...
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
pi_80645797
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 19:26 schreef Viper86 het volgende:

Nee, grapje. Ik bedoelde met afraggen niet de dingen die jij hier hebt neergezet, maar meer dat ik bijvoorbeeld niet echt op de boco let tijdens het rijden van deze buslichtingsroute. Dit heeft onder meer te maken met dat deze dienst veel te strak staat en je eigenlijk continu moet doorkarren om een beetje op tijd te zijn. Na meerdere malen door meerdere collega's dit aan de teamcoaches kenbaar te hebben gemaakt doen ze hier .. nog steeds niks aan...

Wat ik meestal doe als de tijden van haal- of brengservice te krap staan is gewoon normaal rijden en dan maar slecht scoren op de scanlijst. Als een teamcoach dan weer eens wat te mekkeren had dat de scanlijst niet oke was gewoon aangeven dat je niet als een idioot door het verkeer gaat rijden. Het moet wel leuk blijven.
Maar zo zie je maar weer of je vernacheld de boco of je scoort vaak te laat op de scanlijst.
pi_80647309
quote:
Alleen C1000 morgen?
Sommige postcodes op onze vestiging hebben dubbel HAH morgen, de meeste echter alleen C1000.
pi_80654233
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:52 schreef TokenW het volgende:

[..]

Sommige postcodes op onze vestiging hebben dubbel HAH morgen, de meeste echter alleen C1000.
Wij C1000 en Sjopze.........
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_80657496
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 20:18 schreef Bartjes het volgende:

[..]

Wat ik meestal doe als de tijden van haal- of brengservice te krap staan is gewoon normaal rijden en dan maar slecht scoren op de scanlijst. Als een teamcoach dan weer eens wat te mekkeren had dat de scanlijst niet oke was gewoon aangeven dat je niet als een idioot door het verkeer gaat rijden. Het moet wel leuk blijven.
Maar zo zie je maar weer of je vernacheld de boco of je scoort vaak te laat op de scanlijst.
Maar te laat is erger dan de boco toch? Een tijdje geleden vertrok ik te laat (niet mijn schuld overigens) en ik moest eerst een schadeformulier invullen omdat een collega een flinke deuk in de bumper had gemaakt. Toen zei de teamleider dus meteen dat de klant veel belangrijker is en dat de schade dus na de rit wel zou komen. Persoonlijk vind ik die schade belangrijker want ik zou zomaar kunnen vergeten om die schade door te geven, en dat is toch heel zonde als dat zomaar op je naam komt. Ook kreeg een collega die al 10 jaar bij TNT werkt vandaag op zijn donder omdat hij te laat was bij een stel klanten, met andere woorden volgens mij kan je maar beter op tijd komen in plaats van op die boco te letten.
Tok.
pi_80658176
shopze?
c1000 heb ik niet in mijn wijken gelukkig, shopze geen idee wat dat is zien we dan wel. Nu bedtijd iig
pi_80660237
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 01:02 schreef sbientje het volgende:
shopze?
c1000 heb ik niet in mijn wijken gelukkig, shopze geen idee wat dat is zien we dan wel. Nu bedtijd iig
Tijd om weer naar de vestiging te gaan, Sjopze is een veels te gladde folder die rot wegpakt. Wordt door TNT zelf uitgegeven, Dacht dat het een soort TNT-webwinkel was.
  zaterdag 24 april 2010 @ 06:18:58 #97
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_80660589
We gaan er zo weer tegen aan
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_80661385
Jup, hier ook

Wampjes
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
pi_80664493
Ik geen hah maar superveel post, nu even eten en dan de straat op..
pi_80665423
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 00:34 schreef kip_zonder-kop het volgende:

[..]

Maar te laat is erger dan de boco toch? Een tijdje geleden vertrok ik te laat (niet mijn schuld overigens) en ik moest eerst een schadeformulier invullen omdat een collega een flinke deuk in de bumper had gemaakt. Toen zei de teamleider dus meteen dat de klant veel belangrijker is en dat de schade dus na de rit wel zou komen. Persoonlijk vind ik die schade belangrijker want ik zou zomaar kunnen vergeten om die schade door te geven, en dat is toch heel zonde als dat zomaar op je naam komt. Ook kreeg een collega die al 10 jaar bij TNT werkt vandaag op zijn donder omdat hij te laat was bij een stel klanten, met andere woorden volgens mij kan je maar beter op tijd komen in plaats van op die boco te letten.
Tja te laat mag ook niet nee, maar als je je echt als een idioot moet haasten dan gaat het niet hè. Het moet wel veilig blijven. Maar voor een slechte boco hoef je ook niet echt onveilig te rijden das ook waar. Als een beetje te hard remt is de score al weer slecht. Maar ik ga dus geen rare fratsen uithalen omdat een of andere planner compleet idiote afspraken met klanten heeft gemaakt.

En vandaag een heerlijk dagje gehad alleen maar binnen dienst, ideaal 11 uur al klaar.
pi_80666007
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:41 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Hahaha serieus?

Ik heb nu ook een beetje m'n vaste brommer (er staan er hier 21), want niemand pakt die van mij omdat hij altijd ingereden moet worden. Dus als je hard gas geeft dan gaat hij juist langzamer Na een tijdje is hij wel opgewarmd, maar aangezien de andere 20 brommers in een keer keihard wegschieten als je gas geeft, zijn die blijkbaar populairder.

Vandaag de C1000 en de Sjopze als HAH, pakte supergoed vast dus het liep als een trein Heerlijk zonnetje erbij (oke, was op een gegeven moment wel even heel warm). Enig minpuntje was dat m'n post van een wijk per ongeluk mee was genomen naar een depot in een ander dorp dus ik moest even met een omweg van dik 10 km naar m'n wijk rijden
pi_80668179
Buh, zit hier opgescheept met twee pakketjes die niet door de brievenbus passen (en lui zijn niet thuis) en een aangetekende. De man was wel thuis, maar z'n vrouw was er net vandoor met zijn papieren. Naja, ik ga over een uurtje nog eens, het is toch achterom hier.

Verder echt een top dag gehad! Heb me kapot gelachen op 't depot (mijn collega's ) en toen ik aant lopen was kwam ik nog een collega (van mijn leeftijd) tegen en daar heb ik iets van een half uur à 3 kwartier mee zitten praten. Verder geen HAH en heerlijk zonnetje.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  zaterdag 24 april 2010 @ 15:09:47 #103
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_80668247
TNT word een dictatuur hier..

We kregen allen de mededeling dat ziekmeldingen op 1 mei niet worden aangenomen en dat je gewoon moet komen, anders volgt er per direct een ontslag. Per mail van een van de hoge piefen van het hoofdkantoor.

TNT mag dit natuurlijk niet zomaar doen, tis alleen maar dreigen en gezeur
pi_80669262
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 15:09 schreef Dionysiou het volgende:

We kregen allen de mededeling dat ziekmeldingen op 1 mei niet worden aangenomen en dat je gewoon moet komen, anders volgt er per direct een ontslag. Per mail van een van de hoge piefen van het hoofdkantoor.

Loze dreigementen, al was het maar vanwege het "opzegverbod tijdens ziekte", je mag iemand niet ontslaan wegens ziekte, en al helemaal niet op staande voet. Ze mogen je natuurlijk wel ontslaan als je je ten onrechte hebt ziek gemeld, maar intussen gewoon een kater hebt.

Om problemen te voorkomen heb ik maar gewoon vrij genomen voor 1 mei
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_80669301
-edit wegens foutje-
pi_80669305
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 15:09 schreef Dionysiou het volgende:

Wij krijgen een huisbezoek als men zich ziek meldt op 1 mei
Noot noot.
pi_80669378
Wat is er 1 mei dan?

Wij moesten 15 mei allemaal aanwezig zijn want dan wordt het kantoor weer heringericht.
pi_80669605
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 16:14 schreef xxiessiexx het volgende:
Wat is er 1 mei dan?

Wij moesten 15 mei allemaal aanwezig zijn want dan wordt het kantoor weer heringericht.
30 april Koninginnedag gekkie Dus veel pilsen en los gaan.
Noot noot.
pi_80670447
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 16:29 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

30 april Koninginnedag gekkie Dus veel pilsen en los gaan.
Lol, hier is de Koninginnenach populairder dus slapen ze uit op 30 april Vandaar dat ik t ff niet wist
pi_80672260
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:05 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Lol, hier is de Koninginnenach populairder dus slapen ze uit op 30 april Vandaar dat ik t ff niet wist
Ja hier ook hoor, maar overdag 30 april is het ook een zuipfestijn
Noot noot.
  zaterdag 24 april 2010 @ 19:05:33 #111
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_80673616
Ja, maar bij ons wou IEDEREEN 1 mei vrij krijgen. En er kregen maar 3 mensen vrij ofzo
En dat waren niet eens de mensen die als eersten verlof hadden aangevraagd

Maarja dikke shit, ik ga gewoon naar Amsterdam.. Queensday here we come!
pi_80674166
Heerlijk daggie vandaag ondanks de 2 HAH en een redelijke hoeveelheid post.
Zometeen een feestje op onze vestiging omdat we allemaal zo hard gewerkt hebben het afgelopen jaar!
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 24 april 2010 @ 19:51:31 #113
Maffe Fries
pi_80674889
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 15:04 schreef MissSpooky het volgende:
Buh, zit hier opgescheept met twee pakketjes die niet door de brievenbus passen (en lui zijn niet thuis) en een aangetekende. De man was wel thuis, maar z'n vrouw was er net vandoor met zijn papieren. Naja, ik ga over een uurtje nog eens, het is toch achterom hier.

Verder echt een top dag gehad! Heb me kapot gelachen op 't depot (mijn collega's ) en toen ik aant lopen was kwam ik nog een collega (van mijn leeftijd) tegen en daar heb ik iets van een half uur à 3 kwartier mee zitten praten. Verder geen HAH en heerlijk zonnetje.
Met een pakketje heb ik vorige week net zolang doorgepropt totdat het paste. Moest ff 2 millimeter krimpen.

@Xxiessiex: een collega deed het voor. Zelf nog maar 1x toegepast
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 24 april 2010 @ 19:54:40 #114
Maffe Fries
pi_80674961
Excuses dat ik namen niet goed schrijf, want ik heb op mijn vrije dag aan het bier gezeten en zit nu via mijn mobiel op de site
pi_80675294
bij ons was het vandaag echt superdruk! normaal heb ik 1 nabrengzak maar nu had ik er 3 en waren ook echt stampvol allemaal.. het was wel heerlijk weer!
pi_80675765
@SBientje
Het was idd heel erg druk, maar ja, wij hadden natuurlijk ook nog de NAC-mailing
pi_80676000
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:24 schreef gelebeer het volgende:
@SBientje
Het was idd heel erg druk, maar ja, wij hadden natuurlijk ook nog de NAC-mailing
ja, en dat ding van de DELA ofzo? en ook nog mailing van singelveste... in die huurhuizenbuurt van mij tikte dat mooi aan..
pi_80676027
Ja, het leek wel of ieder huis zo'n ding van DELA had
pi_80676139
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:33 schreef gelebeer het volgende:
Ja, het leek wel of ieder huis zo'n ding van DELA had
bij het bejaardenhuis in mijn wijk echt gewoon een hele stapel van die dingen haha...

werk jij nou trouwens bij slingerweg of voorerf??
pi_80679150
Ze weigeren een uitdraai van de Harmony te maken voor mij
pi_80679200
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:38 schreef sbientje het volgende:

[..]

bij het bejaardenhuis in mijn wijk echt gewoon een hele stapel van die dingen haha...

werk jij nou trouwens bij slingerweg of voorerf??
Keine von beiden
pi_80682291
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:21 schreef Deezertje het volgende:
Ze weigeren een uitdraai van de Harmony te maken voor mij
Wie weigert dat? Je teamcoach? Dan zou ik toch even contact opnemen met je vestigingsmanager, want je hebt er recht op om die gegevens in te zien. En zeker als ze inzage weigeren zou ik er extra achteraan zitten, want dan hebben ze vast zitten rotzooien met die uren.
pi_80686994
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Met een pakketje heb ik vorige week net zolang doorgepropt totdat het paste. Moest ff 2 millimeter krimpen.

@Xxiessiex: een collega deed het voor. Zelf nog maar 1x toegepast
Haha not possible, het is zo'n bol-pakket en ongeveer dit formaat brievenbus:

Aangetekende btw bezorgd nu, alleen dat briefje wat getekend moet worden kreeg ik niet kwijt, het depot was al dicht Naja, maandag nog eens langsgaan dan.
  zondag 25 april 2010 @ 11:53:17 #124
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_80689979
Die Bol.com pakketten zijn echt hatelijk ja. Passen ook nooit in die sorteervakken.

En 9 van de 10x moet je inderdaad aanbellen.
pi_80690058
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:53 schreef Dionysiou het volgende:
Die Bol.com pakketten zijn echt hatelijk ja. Passen ook nooit in die sorteervakken.

En 9 van de 10x moet je inderdaad aanbellen.
idd ja! is zo irri! die bol pakketten. heb ook altijd het idee dat er helemaal niets inzit.. Zelfde met die reuze-enveloppen waar 'niet vouwen' opstaat. Hoe denk je dat ik die in de bus krijg dan?
pi_80690912
quote:
Op zondag 25 april 2010 08:37 schreef MissSpooky het volgende:

[..]

Haha not possible, het is zo'n bol-pakket en ongeveer dit formaat brievenbus: [ afbeelding ]

Aangetekende btw bezorgd nu, alleen dat briefje wat getekend moet worden kreeg ik niet kwijt, het depot was al dicht Naja, maandag nog eens langsgaan dan.
Ook gek, wij hoeven de aangetekenden niet zelf te bezorgen op zaterdag. (wat ik overigens helemáál niet erg vind )
pi_80690936
Soms heb ik bol.com pakketten die dikker zijn dan 3,8 cm, dat mag helemaal niet
pi_80690980
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:30 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ook gek, wij hoeven de aangetekenden niet zelf te bezorgen op zaterdag. (wat ik overigens helemáál niet erg vind )
wij helaas wel. Moet regelmatig terug...
pi_80691028
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:32 schreef sbientje het volgende:

[..]

wij helaas wel. Moet regelmatig terug...
Ik moet sowieso altijd terug Tijd opschrijven en brommer en fout gesorteerde post terugbrengen
pi_80691345
quote:
Op zondag 25 april 2010 12:34 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik moet sowieso altijd terug Tijd opschrijven en brommer en fout gesorteerde post terugbrengen
ja ik eigenlijk ook iedere week hahaha, zit altijd wel een foutje tussen..
pi_80695473
Och foutgesorteerde post kun je ook maandag terug brengen toch.

(Zolang het geen rouwkaarten of dagbladen ofzo zijn)

Ik moet ook altijd terug, mijn auto terugbrengen en fiets ophalen olé!

Gisteren hier heel veel post. Was om 5 uur terug in Kampen op de vestiging. (Normaal 16:10 ofzo).
pi_80703651
quote:
Op zondag 25 april 2010 15:16 schreef rub3n het volgende:
Och foutgesorteerde post kun je ook maandag terug brengen toch.

(Zolang het geen rouwkaarten of dagbladen ofzo zijn)

Ik moet ook altijd terug, mijn auto terugbrengen en fiets ophalen olé!

Gisteren hier heel veel post. Was om 5 uur terug in Kampen op de vestiging. (Normaal 16:10 ofzo).
kan ja, maar ik moet gewoon naar school doordeweek, dus dan kan dat niet
pi_80703845
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:38 schreef sbientje het volgende:

[..]

kan ja, maar ik moet gewoon naar school doordeweek, dus dan kan dat niet
Ik zou het maar niks vinden, andermans post een weekend in huis hebben
  zondag 25 april 2010 @ 19:49:23 #134
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_80704088
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:43 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ik zou het maar niks vinden, andermans post een weekend in huis hebben
Mag toch ook niet?
Meen dat iemand hier is ontslagen daarvoor
pi_80704619
Nee, mag zeker niet...en ik zou het ook maar niet in de rode brievenbus doen, want dat word tegenwoordig ook gecontroleerd!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 25 april 2010 @ 20:02:18 #136
Maffe Fries
pi_80704681
quote:
Op zondag 25 april 2010 20:00 schreef Troeta het volgende:
Nee, mag zeker niet...en ik zou het ook maar niet in de rode brievenbus doen, want dat word tegenwoordig ook gecontroleerd!
Nooit van gehoord. Ik doe het altijd wel, want anders is het pas dinsdag dat het opgehaald wordt en woensdag pas verwerkt is. Dat is wel erg laat.
pi_80704798
Mja hier komt sowieso elke zaterdagwerker terug naar het kantoor en anders leggen ze het wel bij een van de steunpunten neer, ze moeten immers ook van de grijze zakjes af.
pi_80707981
quote:
Op zondag 25 april 2010 19:49 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Mag toch ook niet?
Meen dat iemand hier is ontslagen daarvoor
Bij ons werden 3 jaar de reistijden terug naar de vestiging niet meer vergoed en werd gezegd dat op zaterdag je alles(inclusief pakketjes met kennisgevingstickers) in de rode bus gegooid moesten worden.
pi_80708113
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:21 schreef TokenW het volgende:

[..]

Bij ons werden 3 jaar de reistijden terug naar de vestiging niet meer vergoed en werd gezegd dat op zaterdag je alles(inclusief pakketjes met kennisgevingstickers) in de rode bus gegooid moesten worden.
dat laatste vind ik wel wat slordig...

Als ik nou echt geen tijd had zou ik zo'n foutbezorgde brief misschien wel in de bus mikken...
pi_80709483
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:24 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat laatste vind ik wel wat slordig...

Als ik nou echt geen tijd had zou ik zo'n foutbezorgde brief misschien wel in de bus mikken...
Het was eerder lastig, zeker met die bol.com pakketjes. Dat en dat mensen je altijd erg vreemd aan keken, was wel vervelend.
pi_80709650
quote:

[..]

Pakketjes met kennisgevingstickers in de rode bus? Past dat wel dan?
pi_80710212
quote:
Op zondag 25 april 2010 21:55 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Pakketjes met kennisgevingstickers in de rode bus? Past dat wel dan?
Gewoon het formaat wat aan passen
pi_80710574
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:05 schreef TokenW het volgende:

[..]

Gewoon het formaat wat aan passen
Stamp stamp
  zondag 25 april 2010 @ 22:13:41 #144
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_80710668
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 13:12 schreef rub3n het volgende:

[..]

Mja ik ben vrij dik. Ik weet niet, misschien stap ik raar in. In de Ford Transit stapte ik altijd in met mijn linker voet op de drempel en dan mijn rechtervoet er achterlangs en huppa! Maar hier stoot ik dan met mijn rechterknie dus tegen die middenconsole aan! Haha, ik zal wel iets fout doen.

Hoe stap jij in die VW Transporter?
Ik stap direct met mijn rechtervoet er helemaal in, links voor de stoel, daarna doe ik de linkervoet op het instapje om vervolgens mezelf op de stoel te "gooien", waarbij ik ook mijn armen gebruik.

Ik beschouw mezelf niet als dik, maar ik weet niet of dit een "voordeel" is of niet.

Nothing is what it seems
pi_80710703
Ik neem altijd een aanloop en duik dan hoofd voorover in de auto.

zondag 25 april 2010 @ 22:25:46 #146
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_80711329
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:14 schreef xxiessiexx het volgende:

Beter dat jou vestiging geen autodiensten krijgt.
Nothing is what it seems
pi_80711371
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:25 schreef Viper86 het volgende:

[..]

Beter dat jou vestiging geen autodiensten krijgt.
Het zou wel handig zijn want bij m'n brommer lig ik nu telkens aan de andere kant op de grond.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 25 april 2010 @ 22:29:21 #148
Maffe Fries
pi_80711505
bij die kleinere auto's is het makkelijker. eerst rechter voet in en dan links bijtrekken. gelijk links op de koppeling, zodat je direct weg kunt karren
pi_80720097
quote:

[..]

Met een oranje sticker over het adres heen?
pi_80720596
quote:
Op zondag 25 april 2010 22:14 schreef xxiessiexx het volgende:

Vlieg je er dan weer aan de andere kant uit.

Zoooo ik ben van m'n spul af. Het Bol.com pakketje vanmorgen kunnen afgeven bij het adres zelf en het briefje van de aangetekende ook kwijt, maar man, dat was een horror.
Ik had dat dus nog nooit gedaan, en 't werd me niet al te duidelijk uitgelegd. Ergo: ik was een paar dingen vergeten in te vullen. Moest ik dus vanmorgen alweer daar aanbellen om dan weer terug te fietsen naar 't depot. En die vent bij wie ik 't moest inleveren mag ik niet, en hij mij ook niet geloof ik. Hij werd helemaal boos dat ik de code van de deur "vergeten" was (veranderen ze om de paar maanden, gebruik ik nooit en de laatste code was mij nooit verteld).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')