Bij mij ook.quote:Op donderdag 22 april 2010 12:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb ook ING, maar het staat er al lang op.
En het is meer dan verwacht
Periode staat boven je loonstrookje. Af en toe is dat van 5 weken.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:05 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Bij mij ook.![]()
@Jojoortje: 5 weken? Volgens mij altijd de periode tussen ( ongeveer ) de 22ste van de ene maand en de 22ste van de maand erop. Dus dat is de ene maand iets meer dan in een andere maand.
Oke.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Periode staat boven je loonstrookje. Af en toe is dat van 5 weken.
Zo herkenbaar dit. Dat heb ik in het begin ook gehad, maar nu zorg ik er wekelijks voor dat ik mijn uren controleer, anders naaien zij mij ook. Ook al is het maar een uurtje, ik heb dat uurtje wel gewerkt! Bitches!quote:Op donderdag 22 april 2010 13:57 schreef rub3n het volgende:
Ik heb weer veels te weinig loon. Prutsers. Ze hadden mijn contract (dat 13 maart afliep) te laat verlengd. Met als gevolg dat ik 2 weken niet op de planning stond maar wel werkte.
Zou allemaal goedkomen volgens mij teamcoach. Niet dus. Hij heeft de uren van die 2 weken vergeten bij de week dat ik wel weer werkte op te tellen. Huppa zo honderden euro's minder. Kan ik weer huuruitstel ofzo gaan aanvragen.
Ik controleer het ook elke week.quote:Op donderdag 22 april 2010 16:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit. Dat heb ik in het begin ook gehad, maar nu zorg ik er wekelijks voor dat ik mijn uren controleer, anders naaien zij mij ook. Ook al is het maar een uurtje, ik heb dat uurtje wel gewerkt! Bitches!
Ik moet elke zaterdag toch het kantoor afsluiten, dus dan kopieer ik de harmonyuitdraai altijd even. Thuis zet ik mijn gewerkte uren altijd in een excel - tabel en die vergelijk ik dan weer met dat kopietje van harmony.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:47 schreef rub3n het volgende:
Mja, elke week controleren is een goede. Maar het schiet er vaak bij in!Maar dan nog, 33 uur missen. Ik heb het idee dat hun teamcoaches niet beseffen hoe afhankelijk sommigen van hun "bijbaan" kunnen zijn.
Dionysiou heeft al 0,0 euro gekregenquote:
Hebben jullie allemaal een eigen bus / auto ofzo?quote:
Ik rijd elke dag dezelfde dienst (Haalrit 2 in Kampen) en daar staat deze auto standaard voor klaar. Ik rijd er dus 5 dagen per week in. Overdag "is de bus van een ander". Maar tussen 16:10 en 18:30 is de bus van MIJ! En mij alleen!quote:Op donderdag 22 april 2010 20:11 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Hebben jullie allemaal een eigen bus / auto ofzo?![]()
Bij ons heb je bij elke dienst een vaste auto en niet een eigen auto die je overal voor gebruikt, zeg maar.
Herkenbare bus.quote:
Dat heb je hier ook inderdaad.quote:Op donderdag 22 april 2010 21:08 schreef rub3n het volgende:
[..]
Ik rijd elke dag dezelfde dienst (Haalrit 2 in Kampen) en daar staat deze auto standaard voor klaar. Ik rijd er dus 5 dagen per week in. Overdag "is de bus van een ander". Maar tussen 16:10 en 18:30 is de bus van MIJ! En mij alleen!
Stap je dan in aan de rechterzijde ofzo? Bij ons zit die console namelijk in het midden, naast het stuur.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:19 schreef rub3n het volgende:
Ik vind "de zit" een stuk krapper dan de Ford Transit die ik had. Ik stoot telkens bij het instappen mijn knie aan de "versnellingspook console". Mja, komt door mijn omvang haha!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |