abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80666007
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 17:41 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

En wat te denken van met de handrem bijremmen, om maar eens iets te noemen.
Hahaha serieus?

Ik heb nu ook een beetje m'n vaste brommer (er staan er hier 21), want niemand pakt die van mij omdat hij altijd ingereden moet worden. Dus als je hard gas geeft dan gaat hij juist langzamer Na een tijdje is hij wel opgewarmd, maar aangezien de andere 20 brommers in een keer keihard wegschieten als je gas geeft, zijn die blijkbaar populairder.

Vandaag de C1000 en de Sjopze als HAH, pakte supergoed vast dus het liep als een trein Heerlijk zonnetje erbij (oke, was op een gegeven moment wel even heel warm). Enig minpuntje was dat m'n post van een wijk per ongeluk mee was genomen naar een depot in een ander dorp dus ik moest even met een omweg van dik 10 km naar m'n wijk rijden
pi_80668179
Buh, zit hier opgescheept met twee pakketjes die niet door de brievenbus passen (en lui zijn niet thuis) en een aangetekende. De man was wel thuis, maar z'n vrouw was er net vandoor met zijn papieren. Naja, ik ga over een uurtje nog eens, het is toch achterom hier.

Verder echt een top dag gehad! Heb me kapot gelachen op 't depot (mijn collega's ) en toen ik aant lopen was kwam ik nog een collega (van mijn leeftijd) tegen en daar heb ik iets van een half uur à 3 kwartier mee zitten praten. Verder geen HAH en heerlijk zonnetje.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  zaterdag 24 april 2010 @ 15:09:47 #103
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_80668247
TNT word een dictatuur hier..

We kregen allen de mededeling dat ziekmeldingen op 1 mei niet worden aangenomen en dat je gewoon moet komen, anders volgt er per direct een ontslag. Per mail van een van de hoge piefen van het hoofdkantoor.

TNT mag dit natuurlijk niet zomaar doen, tis alleen maar dreigen en gezeur
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_80669262
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 15:09 schreef Dionysiou het volgende:

We kregen allen de mededeling dat ziekmeldingen op 1 mei niet worden aangenomen en dat je gewoon moet komen, anders volgt er per direct een ontslag. Per mail van een van de hoge piefen van het hoofdkantoor.

Loze dreigementen, al was het maar vanwege het "opzegverbod tijdens ziekte", je mag iemand niet ontslaan wegens ziekte, en al helemaal niet op staande voet. Ze mogen je natuurlijk wel ontslaan als je je ten onrechte hebt ziek gemeld, maar intussen gewoon een kater hebt.

Om problemen te voorkomen heb ik maar gewoon vrij genomen voor 1 mei
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_80669301
-edit wegens foutje-
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_80669305
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 15:09 schreef Dionysiou het volgende:

Wij krijgen een huisbezoek als men zich ziek meldt op 1 mei
Noot noot.
pi_80669378
Wat is er 1 mei dan?

Wij moesten 15 mei allemaal aanwezig zijn want dan wordt het kantoor weer heringericht.
pi_80669605
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 16:14 schreef xxiessiexx het volgende:
Wat is er 1 mei dan?

Wij moesten 15 mei allemaal aanwezig zijn want dan wordt het kantoor weer heringericht.
30 april Koninginnedag gekkie Dus veel pilsen en los gaan.
Noot noot.
pi_80670447
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 16:29 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

30 april Koninginnedag gekkie Dus veel pilsen en los gaan.
Lol, hier is de Koninginnenach populairder dus slapen ze uit op 30 april Vandaar dat ik t ff niet wist
pi_80672260
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:05 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Lol, hier is de Koninginnenach populairder dus slapen ze uit op 30 april Vandaar dat ik t ff niet wist
Ja hier ook hoor, maar overdag 30 april is het ook een zuipfestijn
Noot noot.
  zaterdag 24 april 2010 @ 19:05:33 #111
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_80673616
Ja, maar bij ons wou IEDEREEN 1 mei vrij krijgen. En er kregen maar 3 mensen vrij ofzo
En dat waren niet eens de mensen die als eersten verlof hadden aangevraagd

Maarja dikke shit, ik ga gewoon naar Amsterdam.. Queensday here we come!
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_80674166
Heerlijk daggie vandaag ondanks de 2 HAH en een redelijke hoeveelheid post.
Zometeen een feestje op onze vestiging omdat we allemaal zo hard gewerkt hebben het afgelopen jaar!
Daar hoorden zij engelen zingen... AJAX! ***
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 24 april 2010 @ 19:51:31 #113
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_80674889
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 15:04 schreef MissSpooky het volgende:
Buh, zit hier opgescheept met twee pakketjes die niet door de brievenbus passen (en lui zijn niet thuis) en een aangetekende. De man was wel thuis, maar z'n vrouw was er net vandoor met zijn papieren. Naja, ik ga over een uurtje nog eens, het is toch achterom hier.

Verder echt een top dag gehad! Heb me kapot gelachen op 't depot (mijn collega's ) en toen ik aant lopen was kwam ik nog een collega (van mijn leeftijd) tegen en daar heb ik iets van een half uur à 3 kwartier mee zitten praten. Verder geen HAH en heerlijk zonnetje.
Met een pakketje heb ik vorige week net zolang doorgepropt totdat het paste. Moest ff 2 millimeter krimpen.

@Xxiessiex: een collega deed het voor. Zelf nog maar 1x toegepast
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 24 april 2010 @ 19:54:40 #114
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_80674961
Excuses dat ik namen niet goed schrijf, want ik heb op mijn vrije dag aan het bier gezeten en zit nu via mijn mobiel op de site
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_80675294
bij ons was het vandaag echt superdruk! normaal heb ik 1 nabrengzak maar nu had ik er 3 en waren ook echt stampvol allemaal.. het was wel heerlijk weer!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_80675765
@SBientje
Het was idd heel erg druk, maar ja, wij hadden natuurlijk ook nog de NAC-mailing
Out for my own, to live my own way...
pi_80676000
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:24 schreef gelebeer het volgende:
@SBientje
Het was idd heel erg druk, maar ja, wij hadden natuurlijk ook nog de NAC-mailing
ja, en dat ding van de DELA ofzo? en ook nog mailing van singelveste... in die huurhuizenbuurt van mij tikte dat mooi aan..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_80676027
Ja, het leek wel of ieder huis zo'n ding van DELA had
pi_80676139
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:33 schreef gelebeer het volgende:
Ja, het leek wel of ieder huis zo'n ding van DELA had
bij het bejaardenhuis in mijn wijk echt gewoon een hele stapel van die dingen haha...

werk jij nou trouwens bij slingerweg of voorerf??
pi_80679150
Ze weigeren een uitdraai van de Harmony te maken voor mij
pi_80679200
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 20:38 schreef sbientje het volgende:

[..]

bij het bejaardenhuis in mijn wijk echt gewoon een hele stapel van die dingen haha...

werk jij nou trouwens bij slingerweg of voorerf??
Keine von beiden
pi_80682291
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 22:21 schreef Deezertje het volgende:
Ze weigeren een uitdraai van de Harmony te maken voor mij
Wie weigert dat? Je teamcoach? Dan zou ik toch even contact opnemen met je vestigingsmanager, want je hebt er recht op om die gegevens in te zien. En zeker als ze inzage weigeren zou ik er extra achteraan zitten, want dan hebben ze vast zitten rotzooien met die uren.
pi_80686994
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Met een pakketje heb ik vorige week net zolang doorgepropt totdat het paste. Moest ff 2 millimeter krimpen.

@Xxiessiex: een collega deed het voor. Zelf nog maar 1x toegepast
Haha not possible, het is zo'n bol-pakket en ongeveer dit formaat brievenbus:

Aangetekende btw bezorgd nu, alleen dat briefje wat getekend moet worden kreeg ik niet kwijt, het depot was al dicht Naja, maandag nog eens langsgaan dan.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  zondag 25 april 2010 @ 11:53:17 #124
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_80689979
Die Bol.com pakketten zijn echt hatelijk ja. Passen ook nooit in die sorteervakken.

En 9 van de 10x moet je inderdaad aanbellen.
pi_80690058
quote:
Op zondag 25 april 2010 11:53 schreef Dionysiou het volgende:
Die Bol.com pakketten zijn echt hatelijk ja. Passen ook nooit in die sorteervakken.

En 9 van de 10x moet je inderdaad aanbellen.
idd ja! is zo irri! die bol pakketten. heb ook altijd het idee dat er helemaal niets inzit.. Zelfde met die reuze-enveloppen waar 'niet vouwen' opstaat. Hoe denk je dat ik die in de bus krijg dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')