Hahaha serieus?quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:41 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En wat te denken van met de handrem bijremmen, om maar eens iets te noemen.
Loze dreigementen, al was het maar vanwege het "opzegverbod tijdens ziekte", je mag iemand niet ontslaan wegens ziekte, en al helemaal niet op staande voet. Ze mogen je natuurlijk wel ontslaan als je je ten onrechte hebt ziek gemeld, maar intussen gewoon een kater hebt.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:09 schreef Dionysiou het volgende:
TNT word een dictatuur hier..
We kregen allen de mededeling dat ziekmeldingen op 1 mei niet worden aangenomen en dat je gewoon moet komen, anders volgt er per direct een ontslag. Per mail van een van de hoge piefen van het hoofdkantoor.
TNT mag dit natuurlijk niet zomaar doen, tis alleen maar dreigen en gezeur![]()
Wij krijgen een huisbezoek als men zich ziek meldt op 1 meiquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:09 schreef Dionysiou het volgende:
TNT word een dictatuur hier..
We kregen allen de mededeling dat ziekmeldingen op 1 mei niet worden aangenomen en dat je gewoon moet komen, anders volgt er per direct een ontslag. Per mail van een van de hoge piefen van het hoofdkantoor.
TNT mag dit natuurlijk niet zomaar doen, tis alleen maar dreigen en gezeur![]()
30 april Koninginnedag gekkiequote:Op zaterdag 24 april 2010 16:14 schreef xxiessiexx het volgende:
Wat is er 1 mei dan?![]()
Wij moesten 15 mei allemaal aanwezig zijn want dan wordt het kantoor weer heringericht.
Lol, hier is de Koninginnenach populairder dus slapen ze uit op 30 aprilquote:Op zaterdag 24 april 2010 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
30 april Koninginnedag gekkieDus veel pilsen en los gaan.
Ja hier ook hoor, maar overdag 30 april is het ook een zuipfestijnquote:Op zaterdag 24 april 2010 17:05 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Lol, hier is de Koninginnenach populairder dus slapen ze uit op 30 aprilVandaar dat ik t ff niet wist
Met een pakketje heb ik vorige week net zolang doorgepropt totdat het paste. Moest ff 2 millimeter krimpen.quote:Op zaterdag 24 april 2010 15:04 schreef MissSpooky het volgende:
Buh, zit hier opgescheept met twee pakketjes die niet door de brievenbus passen (en lui zijn niet thuis) en een aangetekende. De man was wel thuis, maar z'n vrouw was er net vandoor met zijn papieren.Naja, ik ga over een uurtje nog eens, het is toch achterom hier.
Verder echt een top dag gehad! Heb me kapot gelachen op 't depot (mijn collega's) en toen ik aant lopen was kwam ik nog een collega (van mijn leeftijd) tegen en daar heb ik iets van een half uur à 3 kwartier mee zitten praten.
Verder geen HAH en heerlijk zonnetje.
ja, en dat ding van de DELA ofzo? en ook nog mailing van singelveste... in die huurhuizenbuurt van mij tikte dat mooi aan..quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:24 schreef gelebeer het volgende:
@SBientje
Het was idd heel erg druk, maar ja, wij hadden natuurlijk ook nog de NAC-mailing
bij het bejaardenhuis in mijn wijkquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:33 schreef gelebeer het volgende:
Ja, het leek wel of ieder huis zo'n ding van DELA had
Keine von beidenquote:Op zaterdag 24 april 2010 20:38 schreef sbientje het volgende:
[..]
bij het bejaardenhuis in mijn wijkecht gewoon een hele stapel van die dingen haha...
werk jij nou trouwens bij slingerweg of voorerf??
Wie weigert dat? Je teamcoach? Dan zou ik toch even contact opnemen met je vestigingsmanager, want je hebt er recht op om die gegevens in te zien. En zeker als ze inzage weigeren zou ik er extra achteraan zitten, want dan hebben ze vast zitten rotzooien met die uren.quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:21 schreef Deezertje het volgende:
Ze weigeren een uitdraai van de Harmony te maken voor mij![]()
![]()
Haha not possible, het is zo'n bol-pakket en ongeveer dit formaat brievenbus:quote:Op zaterdag 24 april 2010 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Met een pakketje heb ik vorige week net zolang doorgepropt totdat het paste. Moest ff 2 millimeter krimpen.
@Xxiessiex: een collega deed het voor. Zelf nog maar 1x toegepast
idd ja! is zo irri! die bol pakketten. heb ook altijd het idee dat er helemaal niets inzit.. Zelfde met die reuze-enveloppen waar 'niet vouwen' opstaat. Hoe denk je dat ik die in de bus krijg dan?quote:Op zondag 25 april 2010 11:53 schreef Dionysiou het volgende:
Die Bol.com pakketten zijn echt hatelijk ja. Passen ook nooit in die sorteervakken.
En 9 van de 10x moet je inderdaad aanbellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |