ik denk niet dat er mensen zijn die het uberhaupt leuk vindenquote:Op woensdag 28 april 2010 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik heb het ook een aantal keer voor enkele wijken moeten doen. Het is echt niet mijn ding. Zeker niet als je drie folders in elkaar moet draaien.
Herkenbaar, kwam om half 8 binnen en men was nog aan het vossen... maar ff een handje geholpen. Alle gidsen, Makro en de hele handel was er vandaag, scenario voor zaterdag is iig rustig.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:42 schreef ftt1989 het volgende:
wat was het vandaag hels druk, heb van 6 uur vanochtend tot net gewerkt en we moesten echt keihard bikkelen om nog een beetje volgens het schema te werken.
dan had ik ook nog is een kutwijk met kut huis aan huisdus dat schoot ook niet op.
zo dat is eruit
Wat de hell is datquote:
Gewoon een toeter tochquote:Op donderdag 29 april 2010 21:39 schreef TokenW het volgende:
[..]
Zo'n Zuid-AFrikaanse blaaspijp (dacht dat ie Vuvuzela heet).
Volgens Intranet zouden alle medewerkers zo'n toeter krijgen.quote:
Ik zat net tegen m'n moeder te vertellen dat sommige TNT medewerkers een toeter hadden gekregen. Zegt ze: 'Goed dat jij er geen één hebt want ik had hem meteen door midden gebroken'quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:34 schreef Linker_Onderlip het volgende:
Diegene die die toeters gisteren op de werkvloer introduceerde, mag van mij ontslag krijgenIedereen moest wel ff op dat ding blazen hier.
Bij ons hebben trouwens alleen de postbezorgers zo'n toeter gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |