Niet zeuren? Moest net 4 uur op en zo weer door naar TNT.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:39 schreef Ohrpolster. het volgende:
Niet zo zeuren, echte kerels staan er gewoon weer morgen. (Oké ik heb makkelijk praten, weinig uitgevoerd vandaag maar mag dan ook weer om 5.00 beginnen).
4 uur?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 06:19 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Niet zeuren? Moest net 4 uur op en zo weer door naar TNT.
Ja hij loopt ook nog een krantenwijkquote:
Slippers? Geen stortregen daaro?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 12:59 schreef MissSpooky het volgende:
Tja, postbodes zijn te min tegenwoordig om tegen te praten.
Ik heb m'n toeterEn ik heb me weer eens kapot gelachen op 't depot
Boh, ik had vandaag m'n nieuwe schoentjes aan onder 't mom van:laat ik ze 'ns lekker inlopen. Shiiiiit hé, mijn kleine teentjes hadden 't niet meerDalijk de wijk even afmaken om m'n slippers.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:27 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Wanneer wordt dat kuiken weer geel want ik kan er niet aan wennen![]()
Yepquote:
Een vuvuzela bedoel je?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Yep
Ik heb trouwens zo'n oranje ding weet niet meer hoe die heet. Maar je kan er amper goed in praten
Ja, hoe blaas je er die 130dB uit?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:10 schreef Taneli het volgende:
[..]
Een vuvuzela bedoel je?![]()
Ik heb er inmiddels drie![]()
Lekker relaxed dagje vandaag, weinig post en alleen de C1000 zorgde er weer voor dat ik net na 12-en thuis was.Was overigens wel grappig dat iedereen die vanmorgen om half 7 of half 8 moest beginnen even brak op kantoor verscheen
Je moet er ook niet in pratenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Yep
Ik heb trouwens zo'n oranje ding weet niet meer hoe die heet. Maar je kan er amper goed in praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |