Dit is wat ik van jou denk:quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Komt die homo weer met zijn Gattuso spam.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:06 schreef Chuck_Norris het volgende:
Komt die homo weer met zijn Gattuso spam.
Crackerdecrack.quote:
quote:
Oh, adoreer jij hem om zijn skills dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Mannen die het homo vinden om andere mannen te adoreren om hun skills.
Mannen adoreren om hun skillsquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Mannen die het homo vinden om andere mannen te adoreren om hun skills.
Het zou zo een scene uit Twilight kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Lorik CanaWat een baas. Hier onze gewonde vriend Samir Nasri van het veld dragend
Ik heb een hekel aan voetbal en dus ook aan Gattuso. Verder heb ik een hekel aan usertjes die denken te bepalen waar ik dan wel of niet mag posten. En dus post ik hier.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
In dit topic mogen alleen Gattuso-fans posten.
Pas op hoor. Dadelijk word je nog bestempelt als rebels of zuurpruim.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan voetbal en dus ook aan Gattuso. Verder heb ik een hekel aan usertjes die denken te bepalen waar ik dan wel of niet mag posten. En dus post ik hier.
En nu?
Dat zou pas echt vervelend zijn!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pas op hoor. Dadelijk word je nog bestempelt als rebels of zuurpruim.
Zo he dat je dat durftquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan voetbal en dus ook aan Gattuso. Verder heb ik een hekel aan usertjes die denken te bepalen waar ik dan wel of niet mag posten. En dus post ik hier.
En nu?
Hey Emimichquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En nu?
Neem dan dit filmpje. Die gast schijt zeven kleuren man.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die stoer doen tegen Jaap Stam
Ja, die wilde ik ook, maar geen joetoeb hier mengquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Neem dan dit filmpje. Die gast schijt zeven kleuren man.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
Eboue scissor kick in de finale tegen Brazilie.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
En dan zo juichen![]()
[ afbeelding ]
Kan ik me zo aan ergeren, dat mensen zo gaan juichenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:29 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
En dan zo juichen![]()
[ afbeelding ]
Pienaars chicken dance bij de 2-2 tegen Milanquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Kan ik me zo aan ergeren, dat mensen zo gaan juichen![]()
Net als pienaar![]()
![]()
Ja, die ja.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Pienaars chicken dance bij de 2-2 tegen MilanWat een bazencelebration.
quote:
hahahaha, zie mij toch eens verschrikkelijk falenquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:36 schreef NoelGallagher het volgende:
omg het is 13:37
Falen doe jij standaard. Dat valt niemand meer op.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:37 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hahahaha, zie mij toch eens verschrikkelijk falen
Da's best een stoere foto.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Lorik CanaWat een baas. Hier onze gewonde vriend Samir Nasri van het veld dragend
Opa kwakbaard, ga toch fietsen manquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:40 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Falen doe jij standaard. Dat valt niemand meer op.
Hard gedisst.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Opa kwakbaard, ga toch fietsen man
Iscool.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is goed, ik regel een wedstrijd waarin hij jouw directe verdediger is.
Realiseer jij je wel dat het adoreren van al die bezwete mannen op zíjn minst nogal homoachtig overkomt op de normale hetero man?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Opa kwakbaard, ga toch fietsen man
Zegt de meneer die een hekel aan voetbal heeft.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Realiseer jij je wel dat het adoreren van al die bezwete mannen op zíjn minst nogal homoachtig overkomt op de normale hetero man?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is goed, ik regel een wedstrijd waarin hij jouw directe verdediger is.
Onzin natuurlijk. Echte mannen adoreren voetballers.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Realiseer jij je wel dat het adoreren van al die bezwete mannen op zíjn minst nogal homoachtig overkomt op de normale hetero man?
Nee? Bij dezen dan.
Mensen die andere mensen betichten van homofilie zijn vaak zelf homofiel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee? Bij dezen dan.
Nou, kijk, dat jij het spelletje leuk vindt daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar het ophemelen van de spelers zoals jij en die andere koorknaap hier doen, doen mij ernstig twijfelen aan je geaardheid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zegt de meneer die een hekel aan voetbal heeft.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou, kijk, dat jij het spelletje leuk vindt daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar het ophemelen van de spelers zoals jij en die andere koorknaap hier doen, doen mij ernstig twijfelen aan je geaardheid.
Sommige spelers verdienen het om opgehemeld te worden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou, kijk, dat jij het spelletje leuk vindt daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar het ophemelen van de spelers zoals jij en die andere koorknaap hier doen, doen mij ernstig twijfelen aan je geaardheid.
En waar doe ik precies stoer? Stoer doen (en niks zijn) is precies wat jij doet in je sig. Pimpen met je bans.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Opa kwakbaard doet stoer maar hij is niks
Mijn sig geeft alleen maar aan dat remlof dingen zegt die hij niet meent.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En waar doe ik precies stoer? Stoer doen (en niks zijn) is precies wat jij doet in je sig. Pimpen met je bans.
Mwah. Homo's kunnen mij niet zoveel interesseren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:57 schreef Chriz2k het volgende:
Mannen die zich druk maken over de seksuele voorkeur van andere mannen, hoe gay.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mwah. Homo's kunnen mij niet zoveel interesseren.
Ik heb echter wel wat moeite met gezag en dus met deze homo omdat hij mij dacht te verbieden te posten in dit topic.
Opa.Bakkebaard is geen partij en dat hij realiseert hij zich ook wel. Hij is nu enkel krampachtig aan het reageren om het reageren. Een punt maken doet hij toch niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:59 schreef WillFerrell het volgende:
ben ik nog op tijd voor deze SC fittie?
Geef eens antwoord op het gedeelte voor het vraagteken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn sig geeft alleen maar aan dat remlof dingen zegt die hij niet meent.
Je bent gewoon jaloers op mijn bans he? Ik wist het wel.
Je denkt dat je geweldig bent. Het druipt er gewoon van af. Opa kakbaard.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op het gedeelte voor het vraagteken.
Touché.quote:
Can you blame him?quote:
Godskolere. Sommige mensen moet je ook alles uitleggen. Ik maak duidelijk mijn punt met meerdere motivaties. Ga mijn posts maar eens teruglezen. Doe het desnoods een paar keer wellicht begrijp je het dan wel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard is geen partij en dat hij realiseert hij zich ook wel. Hij is nu enkel krampachtig aan het reageren om het reageren. Een punt maken doet hij toch niet.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Je bent gewoon jaloers op mijn bans he? Ik wist het wel.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je denkt dat je geweldig bent. Het druipt er gewoon van af. Opa kakbaard.
Ik zou jouw gedrag maar eens drastisch veranderen, jongedame. Je hebt een verantwoordelijkheid. Bambi rekent op je!quote:
"verder als"quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Godskolere. Sommige mensen moet je ook alles uitleggen. Ik maak duidelijk mijn punt met meerdere motivaties. Ga mijn posts maar eens teruglezen.
De andere partij, NoelGallagher, komt niet verder als onderstaande quotes en gaat niet inhoudelijk in op mijn posts:
[..]
[..]
Mensen die inhoudelijk ingaan op opa zwakbaardquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Godskolere. Sommige mensen moet je ook alles uitleggen. Ik maak duidelijk mijn punt met meerdere motivaties. Ga mijn posts maar eens teruglezen. Doe het desnoods een paar keer wellicht begrijp je het dan wel.
De andere partij, NoelGallagher, komt niet verder als onderstaande quotes en gaat niet inhoudelijk in op mijn posts:
[..]
[..]
Ja laten we het ineens op spelling gaan gooien. Ook al zo sterk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
"verder als"
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
'Verder als'quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja laten we het ineens op spelling gaan gooien. Ook al zo sterk.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
"verder als"
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
"verder als"quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja laten we het ineens op spelling gaan gooien. Ook al zo sterk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
'Verder als'
meowwm moafoawhofaphfahahahagahjasdfo;hs;lcjsl;a dvngcagagag;aha;sdofj;ay9t34y9pgfahd;afahhahaahahha;hao;fha;hsf;haopfhqha
quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
"verder als"
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]Wanneer is het internetuurtje in het tehuis afgelopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan pas verder als iedereen is uitgelachen.quote:
Mensen proberen te raken met homo-opmerkingen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Anyway. Het is wel duidelijk hier. Het homokliekje dekt elkaar hier niet alleen in natura.
Die was al vertrokken op pagina 1 van deze thread, diklip.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Opa strakbaard, de faaltrein gaat zo vertrekken. tjoek tjoek.
Check de dubbele lading in deze zin, swaquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen proberen te raken met homo-opmerkingen.![]()
Wanneer heb jij voor het laatst een chick gegeven?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Anyway. Het is wel duidelijk hier. Het homokliekje dekt elkaar hier niet alleen in natura.
Diklip? Omdat NG een neger is? Racist.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die was al vertrokken op pagina 1 van deze thread, diklip.
Nee hoor, hier is alles goed verder, als dat je interesseert tenminste.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
opa zwakbaardquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die was al vertrokken op pagina 1 van deze thread, diklip.
Gast, tief eens op met je bazengedoe. Alleen losers noemen zichzelf baas en proberen de hiërarchie te bepalen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
Oh en Gattuso staat nog net een trapje hoger op de ladder der bazen dan ik.
baas?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, tief eens op met je bazengedoe. Alleen losers noemen zichzelf baas en proberen de hiërarchie te bepalen.
En wat doe jij nu.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, tief eens op met je bazengedoe. Alleen losers noemen zichzelf baas en proberen de hiërarchie te bepalen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jaloers?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:46 schreef Emimich het volgende:
De nieuwe versie van de KLB-kaste, volledig up-to-date door de enige echte Emimich. Inactieven zijn weggehaald (op een enkele baas na) en nieuwe personen zijn toegevoegd. Tevens zijn nu wijzigingen zichtbaar in posities achter de namen.![]()
Aanschouw hieronder de KLB-kaste:
Kaste 1 (De crème de la crème van KLB, de bazen): afcajos, Chriz2k , De_Ananas, de_boswachter, Biogarde, BaronPils, Herald, Emimich, RickoKun, Lyzio, Beauregard, Maikuuul
Kaste 2 (De achten en negens, nog geen tienen): veldmuis, Surveillance-Fiets, Biels, Viking84, BigKahuna, McFearless, 4EverBlackEyed, DutchErrorist, HenkieVdV, Tuvai.net, Repeat, NoelGallagher (-), KingOfPop (+1), MASD (-), Breathtaking (-)
Kaste 3 (Plebejers met potentie): Mikkie, servus_universitas, Chuck_Norris, Nosh, Florian_, Paramnesia, BarraCupraCuda, Tinuzzz_Talpa, Koenholio (+1), BobbyB (-), Broekpaling (-), Urquhart (-), Noorsbloed (+2), Nikmans (-), Agiath (+1), Reetveter (-), gers (-), Fha (-)
Kaste 4 (Mengelmoes van paupers): paultjuhhh, Juup©, MouzurX, Cahir, ondeugend, jordeeeh, leolinedance, rightturn, DuTank (-), Scherpkoekje (-), Juicyhill (-)
Kaste 5 (Kansloos volk): Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, postmortum, Teunebeun, Blind_Guardian, mooiboi89 (-), Sackboy (-1)
Ik oordeel vanaf de zijlijn.quote:
Op wát precies? Zijn schaakmedailles?quote:
Emquote:
Zeg jij.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Emimich een autistische nerd is, zeker?
Goed gezien, mijn waarde.quote:
Jammer dat een aantal toffe users uit die lijst pleite zijn en we het nu moeten doen met mangeile pubertjes.quote:
whehehehehe.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik oordeel vanaf de zijlijn.
[..]
Op wát precies? Zijn schaakmedailles?
Ik gedraag me voorbeeldig. Bambi zit op m'n vinger and could not agree more!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zou jouw gedrag maar eens drastisch veranderen, jongedame. Je hebt een verantwoordelijkheid. Bambi rekent op je!
fucking kontebonkersquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:25 schreef Bragi het volgende:
P.S.
Al die gasten die vroeger aan het slijmen waren bij Emimich en hem na zijn openbaring opeens uitlachten.
Wanneer kom jij op mijn vinger zitten?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik gedraag me voorbeeldig. Bambi zit op m'n vinger and could not agree more!
Praat eens normaal!quote:
Waarom zag ik die opmerking aankomen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wanneer kom jij op mijn vinger zitten?
Brabant.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Praat eens normaal!
Oh wacht, onmogelijk, je komt uit Brabant.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
En Bambi heeft zulk mooi haar:
[ afbeelding ]
Ja, maar dat wist ik nietquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:28 schreef spiderweb1 het volgende:
Heb m'n hoofd al eens eerder laten zien Renee'tje.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
whehehequote:Op dinsdag 20 april 2010 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag die goddelijke ex/ vriendinvan je hier ook langshoppen.quote:
PIETJE!!!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Is al zeker 1.5 jaar uit ofzoquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:33 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Ik zag die goddelijke ex/ vriendinvan je hier ook langshoppen.
Heroinejunk ofzo is het nu.
De minder goed gelukte mogen dan ook geplaatst worden overigens.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:38 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maak eens zo'n foto maar dan met je parkiet.
Oh, wat jammer toch om te horen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is al zeker 1.5 jaar uit ofzo![]()
ja, die huppelt rond in de sc van PUB, maar niks boven KLB![]()
Zat net weer even op sb te kijken, en damn wat een mongols daar
Idd, m'n hart is gebrokenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:43 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Oh, wat jammer toch om te horen.
Niks boven KLB ?
http://en.wikipedia.org/wiki/KLB
![]()
![]()
Haha goeie.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De minder goed gelukte mogen dan ook geplaatst worden overigens.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:38 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maak eens zo'n foto maar dan met je parkiet.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:43 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Oh, wat jammer toch om te horen.
Niks boven KLB ?
![]()
![]()
Niet eens een Oasis(quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, m'n hart is gebroken![]()
Neeee, KLB jongen. Klaagbaak![]()
Overmorgen m'n KLB tattoo
Wat een josti ben je tochquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:53 schreef wise het volgende:
wie?
KLB is a subforum of the popular Dutch forum FOK! and is famous around the world for its slowchat topics. A lot of so called bosses post together with hot, underaged girls and moderators don't have a thing to say.
Former world chess champion Emimich also posted in the slowchat topics, but he turned out to be very ugly.
LOL
eh, niet van mijn hand hoorquote:
quote:
quote:
quote:@ wise: Wat een josti ben je toch![]()
quote:@ Bragi: Wat een boefje is het ook.
Kom maar.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad, foei Bragi. Jij verdient klapjes!
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Verschil moet er zijn. [ afbeelding ]
Dat vindt ie alleen maar lekker.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad, foei Bragi. Jij verdient klapjes!
zeker. Beetje de josti van mij afpakkenquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
[..]
Verschil moet er zijn. [ afbeelding ]
Wat? Wij zijn toch al lang vet close?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik kan Bambi niet zomaar achterlaten net nu we close aan het worden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat? Wij zijn toch al lang vet close?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:02 schreef WillFerrell het volgende:
Wat, Bragi, bazen had je wel gehad?
[ afbeelding ]
Omdat jij een hitsige SM tiener bent?quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat jij een hitsige SM tiener bent?
Mevrouw wil een vulkaan tegenhouden?quote:Ik vind een vulkaan vanaf mijn 5e al doooooooodeng
het moet stoppen maaar.... HOEE! Teleurgesteld
please stuur hulp!
xx Laura
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:10 schreef Mozy het volgende:
http://nieuws.nl.msn.com/(...)documentid=153105957
[..]
Mevrouw wil een vulkaan tegenhouden?
quote:Waarom laat Bush niet een paar ladingen botton daarheen brengen.
die gat even dicht vullen met gewapend botton en je bent er
tienerquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:10 schreef Mozy het volgende:
http://nieuws.nl.msn.com/(...)documentid=153105957
[..]
Mevrouw wil een vulkaan tegenhouden?
BOTTON.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:13 schreef Mozy het volgende:
Meneer Rachid2222 heeft een geniale oplossing voor al onze vulkaan problemen.
[..]
Ik wilde stoer doen tegenover de boysquote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:19 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
McLovin. Wat een geweldig lid der samenleving, één der opperste orde.
Kankerslim ideequote:Op dinsdag 20 april 2010 15:13 schreef Mozy het volgende:
Meneer Rachid2222 heeft een geniale oplossing voor al onze vulkaan problemen.
[..]
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik wilde stoer doen tegenover de boys.
[..]! Een voorbeeld voor ons allen.
geen idee, komt hier niet zo vaak.quote:
geen idee of hij kneus is, maar kanker is hij welquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo'n kankerkneus he, die o.us
quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:31 schreef wise het volgende:
[..]
geen idee of hij kneus is, maar kanker is hij wel
Ik kan er niet tegen als mijn vermoedens worden bevestigd.quote:
quote:
XD XD XD.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:52 schreef Mozy het volgende:
Ik ben samen met Chai fucking Justin Bieber liedjes aant zingen. #randomheid XDDDDDD
okquote:Op dinsdag 20 april 2010 15:52 schreef Mozy het volgende:
Ik ben samen met Chai fucking Justin Bieber liedjes aant zingen. #randomheid XDDDDDD
Jawel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Of had jij die Wiki niet gemaakt en speelt de SC weer mindtricks met mij.
Wat is matte nagellak?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:01 schreef wolvendagen het volgende:
Ik heb eindelijk matte nagellak gevonden, mocht het nou net zo zijn dat ik geen geld bij me had.
Hey, All.quote:
Nagellak zonder glans?quote:
Leuk, joh, Koninginnedag vieren in A'dam.quote:In alle stadsdelen van Amsterdam leggen de vuilnismannen vanaf 30 april namelijk een week lang het werk neer.
Ook in Utrecht en Den Haag willen de reiniginsdiensten het werk neerleggen op Koninginnedag.
De stakingen zijn onderdeel van landelijke acties van ambtenaren voor meer loon. De komende dagen beslist de gemeente of ze de staking via de rechter gaat proberen te verbieden.
Wie draagt er nou nagellak zonder glansquote:
Sowieso, nagellak.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie draagt er nou nagellak zonder glans?
Ja wd, I get it. Maar dan nog, waarom zou je dat dragen?
sowieso naar A'dam gaanquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Leuk, joh, Koninginnedag vieren in A'dam.
Je bent dom.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je probeerde mij te corrigeren op het gebruik van 'baas' en de fuck doe jij op de Wiki.
Vrouwen en hun constante neiging om zichzelf mooi te maken. Doe gewoon normaal!quote:
Van nature ben ik lelijk, kan ik het helpenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:06 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vrouwen en hun constante neiging om zichzelf mooi te maken. Doe gewoon normaal!
quote:
quote:Justin Bieber liedjes aant zingen. #randomheid XDDDDDD
Wat een verschrikkelijke teringbende gaat dat worden. En deze boi gaat daar aan bijdragenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Leuk, joh, Koninginnedag vieren in A'dam.
Ik ook, trek ik me toch ook niks van aan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Van nature ben ik lelijk, kan ik het helpen.
Omdat het een supermooie kleur was.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wie draagt er nou nagellak zonder glans?
Ja wd, I get it. Maar dan nog, waarom zou je dat dragen?
Ik ben d'r.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:08 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke teringbende gaat dat worden. En deze boi gaat daar aan bijdragen
Ik hoop nog met een toffe fokkert te smoken in A'dam
Je snapt het niet hequote:Op dinsdag 20 april 2010 16:05 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je probeerde mij te corrigeren op het gebruik van 'baas' en de fuck doe jij op de Wiki.
Jij bent degene die de wiki-tekst uiterst serieus neemt en niet inziet met wat voor insteek het is geschreven.quote:
quote:
En deze opperbaas zegeviert wederom.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij bent degene die de wiki-tekst uiterst serieus neemt en niet inziet met wat voor insteek het is geschreven.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
En deze opperbaas zegeviert wederom.
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik ga pauperen als een malle daar.
Godver WF, je lijkt wel een wijf. Je post net zo onsamenhangend.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
dude, jij kunt jezelf geen opperbaas noemenquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Ja slaap lekker baby.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Zo en nu pitten tot 10 17:15 uur. dada.
Serieus kun je dat zo een uurtje?quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef wolvendagen het volgende:
Zo en nu pitten tot 10 17:15 uur. dada.
Jij zegt wel vaak "baas" en dat soort woorden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Waar is het wel tantoe spang dan, want in heb nog nooit een feestje gevierd in A'dam.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar niet bij museumplein ofzo, dat is echt te faal
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Godver WF, je lijkt wel een wijf. Je post net zo onsamenhangend.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dude, jij kunt jezelf geen opperbaas noemen![]()
Wij wel.
Gewoon zijstraatje waar een dj uit het raam draaitquote:Op dinsdag 20 april 2010 16:12 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Waar is het wel tantoe spang dan, want in heb nog nooit een feestje gevierd in A'dam.
Daarvoor ga je wel helemaal naar A'dam inderdaad.quote:Op dinsdag 20 april 2010 16:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Gewoon zijstraatje waar een dj uit het raam draait
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |