quote:
Oh, adoreer jij hem om zijn skills dan?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Mannen die het homo vinden om andere mannen te adoreren om hun skills.
Mannen adoreren om hun skillsquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:09 schreef Otis2.0 het volgende:
Mannen die het homo vinden om andere mannen te adoreren om hun skills.
Het zou zo een scene uit Twilight kunnen zijn.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:12 schreef Chuck_Norris het volgende:
[ afbeelding ]
Lorik CanaWat een baas. Hier onze gewonde vriend Samir Nasri van het veld dragend
Ik heb een hekel aan voetbal en dus ook aan Gattuso. Verder heb ik een hekel aan usertjes die denken te bepalen waar ik dan wel of niet mag posten. En dus post ik hier.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:05 schreef NoelGallagher het volgende:
In dit topic mogen alleen Gattuso-fans posten.
Pas op hoor. Dadelijk word je nog bestempelt als rebels of zuurpruim.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan voetbal en dus ook aan Gattuso. Verder heb ik een hekel aan usertjes die denken te bepalen waar ik dan wel of niet mag posten. En dus post ik hier.
En nu?
Dat zou pas echt vervelend zijn!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pas op hoor. Dadelijk word je nog bestempelt als rebels of zuurpruim.
Zo he dat je dat durftquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan voetbal en dus ook aan Gattuso. Verder heb ik een hekel aan usertjes die denken te bepalen waar ik dan wel of niet mag posten. En dus post ik hier.
En nu?
Hey Emimichquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:14 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En nu?
Neem dan dit filmpje. Die gast schijt zeven kleuren man.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die stoer doen tegen Jaap Stam
Ja, die wilde ik ook, maar geen joetoeb hier mengquote:Op dinsdag 20 april 2010 13:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Neem dan dit filmpje. Die gast schijt zeven kleuren man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |