Can you blame him?quote:
Godskolere. Sommige mensen moet je ook alles uitleggen. Ik maak duidelijk mijn punt met meerdere motivaties. Ga mijn posts maar eens teruglezen. Doe het desnoods een paar keer wellicht begrijp je het dan wel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Opa.Bakkebaard is geen partij en dat hij realiseert hij zich ook wel. Hij is nu enkel krampachtig aan het reageren om het reageren. Een punt maken doet hij toch niet.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Je bent gewoon jaloers op mijn bans he? Ik wist het wel.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je denkt dat je geweldig bent. Het druipt er gewoon van af. Opa kakbaard.
Ik zou jouw gedrag maar eens drastisch veranderen, jongedame. Je hebt een verantwoordelijkheid. Bambi rekent op je!quote:
"verder als"quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Godskolere. Sommige mensen moet je ook alles uitleggen. Ik maak duidelijk mijn punt met meerdere motivaties. Ga mijn posts maar eens teruglezen.
De andere partij, NoelGallagher, komt niet verder als onderstaande quotes en gaat niet inhoudelijk in op mijn posts:
[..]
[..]
Mensen die inhoudelijk ingaan op opa zwakbaardquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:09 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Godskolere. Sommige mensen moet je ook alles uitleggen. Ik maak duidelijk mijn punt met meerdere motivaties. Ga mijn posts maar eens teruglezen. Doe het desnoods een paar keer wellicht begrijp je het dan wel.
De andere partij, NoelGallagher, komt niet verder als onderstaande quotes en gaat niet inhoudelijk in op mijn posts:
[..]
[..]
Ja laten we het ineens op spelling gaan gooien. Ook al zo sterk.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
"verder als"
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
'Verder als'quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja laten we het ineens op spelling gaan gooien. Ook al zo sterk.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:10 schreef Bragi het volgende:
[..]
"verder als"
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
"verder als"quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:11 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ja laten we het ineens op spelling gaan gooien. Ook al zo sterk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
'Verder als'
meowwm moafoawhofaphfahahahagahjasdfo;hs;lcjsl;a dvngcagagag;aha;sdofj;ay9t34y9pgfahd;afahhahaahahha;hao;fha;hsf;haopfhqha
quote:
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
"verder als"
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]Wanneer is het internetuurtje in het tehuis afgelopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan pas verder als iedereen is uitgelachen.quote:
Mensen proberen te raken met homo-opmerkingen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Anyway. Het is wel duidelijk hier. Het homokliekje dekt elkaar hier niet alleen in natura.
Die was al vertrokken op pagina 1 van deze thread, diklip.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:17 schreef NoelGallagher het volgende:
Opa strakbaard, de faaltrein gaat zo vertrekken. tjoek tjoek.
Check de dubbele lading in deze zin, swaquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen proberen te raken met homo-opmerkingen.![]()
Wanneer heb jij voor het laatst een chick gegeven?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Anyway. Het is wel duidelijk hier. Het homokliekje dekt elkaar hier niet alleen in natura.
Diklip? Omdat NG een neger is? Racist.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die was al vertrokken op pagina 1 van deze thread, diklip.
Nee hoor, hier is alles goed verder, als dat je interesseert tenminste.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
opa zwakbaardquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die was al vertrokken op pagina 1 van deze thread, diklip.
Gast, tief eens op met je bazengedoe. Alleen losers noemen zichzelf baas en proberen de hiėrarchie te bepalen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
Oh en Gattuso staat nog net een trapje hoger op de ladder der bazen dan ik.
baas?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, tief eens op met je bazengedoe. Alleen losers noemen zichzelf baas en proberen de hiėrarchie te bepalen.
En wat doe jij nu.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, tief eens op met je bazengedoe. Alleen losers noemen zichzelf baas en proberen de hiėrarchie te bepalen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jaloers?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:46 schreef Emimich het volgende:
De nieuwe versie van de KLB-kaste, volledig up-to-date door de enige echte Emimich. Inactieven zijn weggehaald (op een enkele baas na) en nieuwe personen zijn toegevoegd. Tevens zijn nu wijzigingen zichtbaar in posities achter de namen.![]()
Aanschouw hieronder de KLB-kaste:
Kaste 1 (De crčme de la crčme van KLB, de bazen): afcajos, Chriz2k , De_Ananas, de_boswachter, Biogarde, BaronPils, Herald, Emimich, RickoKun, Lyzio, Beauregard, Maikuuul
Kaste 2 (De achten en negens, nog geen tienen): veldmuis, Surveillance-Fiets, Biels, Viking84, BigKahuna, McFearless, 4EverBlackEyed, DutchErrorist, HenkieVdV, Tuvai.net, Repeat, NoelGallagher (-), KingOfPop (+1), MASD (-), Breathtaking (-)
Kaste 3 (Plebejers met potentie): Mikkie, servus_universitas, Chuck_Norris, Nosh, Florian_, Paramnesia, BarraCupraCuda, Tinuzzz_Talpa, Koenholio (+1), BobbyB (-), Broekpaling (-), Urquhart (-), Noorsbloed (+2), Nikmans (-), Agiath (+1), Reetveter (-), gers (-), Fha (-)
Kaste 4 (Mengelmoes van paupers): paultjuhhh, Juup©, MouzurX, Cahir, ondeugend, jordeeeh, leolinedance, rightturn, DuTank (-), Scherpkoekje (-), Juicyhill (-)
Kaste 5 (Kansloos volk): Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, postmortum, Teunebeun, Blind_Guardian, mooiboi89 (-), Sackboy (-1)
Ik oordeel vanaf de zijlijn.quote:
Op wįt precies? Zijn schaakmedailles?quote:
Emquote:
Zeg jij.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Emimich een autistische nerd is, zeker?
Goed gezien, mijn waarde.quote:
Jammer dat een aantal toffe users uit die lijst pleite zijn en we het nu moeten doen met mangeile pubertjes.quote:
whehehehehe.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik oordeel vanaf de zijlijn.
[..]
Op wįt precies? Zijn schaakmedailles?
Ik gedraag me voorbeeldig. Bambi zit op m'n vinger and could not agree more!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zou jouw gedrag maar eens drastisch veranderen, jongedame. Je hebt een verantwoordelijkheid. Bambi rekent op je!
fucking kontebonkersquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:25 schreef Bragi het volgende:
P.S.
Al die gasten die vroeger aan het slijmen waren bij Emimich en hem na zijn openbaring opeens uitlachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |