Check de dubbele lading in deze zin, swaquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen proberen te raken met homo-opmerkingen.![]()
Wanneer heb jij voor het laatst een chick gegeven?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Anyway. Het is wel duidelijk hier. Het homokliekje dekt elkaar hier niet alleen in natura.
Diklip? Omdat NG een neger is? Racist.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die was al vertrokken op pagina 1 van deze thread, diklip.
Nee hoor, hier is alles goed verder, als dat je interesseert tenminste.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:15 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Anyway. Het is wel duidelijk hier. Het homokliekje dekt elkaar hier niet alleen in natura.
opa zwakbaardquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:17 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Die was al vertrokken op pagina 1 van deze thread, diklip.
Gast, tief eens op met je bazengedoe. Alleen losers noemen zichzelf baas en proberen de hiërarchie te bepalen.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:20 schreef WillFerrell het volgende:
Oh en Gattuso staat nog net een trapje hoger op de ladder der bazen dan ik.
baas?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, tief eens op met je bazengedoe. Alleen losers noemen zichzelf baas en proberen de hiërarchie te bepalen.
En wat doe jij nu.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, tief eens op met je bazengedoe. Alleen losers noemen zichzelf baas en proberen de hiërarchie te bepalen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jaloers?quote:Op donderdag 6 november 2008 16:46 schreef Emimich het volgende:
De nieuwe versie van de KLB-kaste, volledig up-to-date door de enige echte Emimich. Inactieven zijn weggehaald (op een enkele baas na) en nieuwe personen zijn toegevoegd. Tevens zijn nu wijzigingen zichtbaar in posities achter de namen.![]()
Aanschouw hieronder de KLB-kaste:
Kaste 1 (De crème de la crème van KLB, de bazen): afcajos, Chriz2k , De_Ananas, de_boswachter, Biogarde, BaronPils, Herald, Emimich, RickoKun, Lyzio, Beauregard, Maikuuul
Kaste 2 (De achten en negens, nog geen tienen): veldmuis, Surveillance-Fiets, Biels, Viking84, BigKahuna, McFearless, 4EverBlackEyed, DutchErrorist, HenkieVdV, Tuvai.net, Repeat, NoelGallagher (-), KingOfPop (+1), MASD (-), Breathtaking (-)
Kaste 3 (Plebejers met potentie): Mikkie, servus_universitas, Chuck_Norris, Nosh, Florian_, Paramnesia, BarraCupraCuda, Tinuzzz_Talpa, Koenholio (+1), BobbyB (-), Broekpaling (-), Urquhart (-), Noorsbloed (+2), Nikmans (-), Agiath (+1), Reetveter (-), gers (-), Fha (-)
Kaste 4 (Mengelmoes van paupers): paultjuhhh, Juup©, MouzurX, Cahir, ondeugend, jordeeeh, leolinedance, rightturn, DuTank (-), Scherpkoekje (-), Juicyhill (-)
Kaste 5 (Kansloos volk): Dayuum, LinkseFrieseVegetarier, postmortum, Teunebeun, Blind_Guardian, mooiboi89 (-), Sackboy (-1)
Ik oordeel vanaf de zijlijn.quote:
Op wát precies? Zijn schaakmedailles?quote:
Emquote:
Zeg jij.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:21 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jazekerquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Alleen maar omdat Emimich een autistische nerd is, zeker?
Goed gezien, mijn waarde.quote:
Jammer dat een aantal toffe users uit die lijst pleite zijn en we het nu moeten doen met mangeile pubertjes.quote:
whehehehehe.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik oordeel vanaf de zijlijn.
[..]
Op wát precies? Zijn schaakmedailles?
Ik gedraag me voorbeeldig. Bambi zit op m'n vinger and could not agree more!quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:09 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik zou jouw gedrag maar eens drastisch veranderen, jongedame. Je hebt een verantwoordelijkheid. Bambi rekent op je!
fucking kontebonkersquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:25 schreef Bragi het volgende:
P.S.
Al die gasten die vroeger aan het slijmen waren bij Emimich en hem na zijn openbaring opeens uitlachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |