Hard gedisst.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Opa kwakbaard, ga toch fietsen man
Iscool.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is goed, ik regel een wedstrijd waarin hij jouw directe verdediger is.
Realiseer jij je wel dat het adoreren van al die bezwete mannen op zíjn minst nogal homoachtig overkomt op de normale hetero man?quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:50 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Opa kwakbaard, ga toch fietsen man
Zegt de meneer die een hekel aan voetbal heeft.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Realiseer jij je wel dat het adoreren van al die bezwete mannen op zíjn minst nogal homoachtig overkomt op de normale hetero man?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Is goed, ik regel een wedstrijd waarin hij jouw directe verdediger is.
Onzin natuurlijk. Echte mannen adoreren voetballers.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Realiseer jij je wel dat het adoreren van al die bezwete mannen op zíjn minst nogal homoachtig overkomt op de normale hetero man?
Nee? Bij dezen dan.
Mensen die andere mensen betichten van homofilie zijn vaak zelf homofiel.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:51 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee? Bij dezen dan.
Nou, kijk, dat jij het spelletje leuk vindt daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar het ophemelen van de spelers zoals jij en die andere koorknaap hier doen, doen mij ernstig twijfelen aan je geaardheid.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zegt de meneer die een hekel aan voetbal heeft.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou, kijk, dat jij het spelletje leuk vindt daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar het ophemelen van de spelers zoals jij en die andere koorknaap hier doen, doen mij ernstig twijfelen aan je geaardheid.
Sommige spelers verdienen het om opgehemeld te worden.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou, kijk, dat jij het spelletje leuk vindt daar kan ik me nog iets bij voorstellen. Maar het ophemelen van de spelers zoals jij en die andere koorknaap hier doen, doen mij ernstig twijfelen aan je geaardheid.
En waar doe ik precies stoer? Stoer doen (en niks zijn) is precies wat jij doet in je sig. Pimpen met je bans.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:54 schreef NoelGallagher het volgende:
Opa kwakbaard doet stoer maar hij is niks
Mijn sig geeft alleen maar aan dat remlof dingen zegt die hij niet meent.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
En waar doe ik precies stoer? Stoer doen (en niks zijn) is precies wat jij doet in je sig. Pimpen met je bans.
Mwah. Homo's kunnen mij niet zoveel interesseren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:57 schreef Chriz2k het volgende:
Mannen die zich druk maken over de seksuele voorkeur van andere mannen, hoe gay.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:59 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Mwah. Homo's kunnen mij niet zoveel interesseren.
Ik heb echter wel wat moeite met gezag en dus met deze homo omdat hij mij dacht te verbieden te posten in dit topic.
Opa.Bakkebaard is geen partij en dat hij realiseert hij zich ook wel. Hij is nu enkel krampachtig aan het reageren om het reageren. Een punt maken doet hij toch niet.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:59 schreef WillFerrell het volgende:
ben ik nog op tijd voor deze SC fittie?
Geef eens antwoord op het gedeelte voor het vraagteken.quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mijn sig geeft alleen maar aan dat remlof dingen zegt die hij niet meent.
Je bent gewoon jaloers op mijn bans he? Ik wist het wel.
Je denkt dat je geweldig bent. Het druipt er gewoon van af. Opa kakbaard.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Geef eens antwoord op het gedeelte voor het vraagteken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |