Wat wil je precies ?? reviseren of een complete ombouw ?? moet het een bedrijf zijn (garantie) en/of een fatsoenlijk beun ?? (ook garantie, sort off)quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:22 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hey Jarhead!, ging je me nou adresjes aanbieden of gaan we discussieren over hoe of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
so ??quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:00 schreef 2cv het volgende:
Jongen van 26 tegen jongen van 28: "Vroeger was alles beter". Vandaag gehoord ...
Juist niet bedoel je, ik persoonlijk vind helemaal niet dat vroeger alles beter was...quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
so ??![]()
Dan heeft hij goed opgelet tijdens geschiedenisles
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:18 schreef 2cv het volgende:
Toch vond ik het wel grappig. Die uitspraak hoor je alleen van oude mannetjes.
Ik zeg het ook heel vaak tegen vriendenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Juist niet bedoel je, ik persoonlijk vind helemaal niet dat vroeger alles beter was...
[..]
InderdaadVooral ook dat de 26jarige het tegen de 28jarige zegt
Ik had em dan echt uitgelachen, als ik die 28jarige was
Ik heb hem niet uitgelachen maar gezegd dat in mijn ogen veel dingen vooral anders zijn tegenwoordig. Wat verbeterd is zijn de sociale voorzieningen, wat verslechterd is is de bureaucratie en het voetbalgeweld. Dat is overigens heel kort door de bocht, ik weet het, maar als ik het helemaal correct op ga schrijven wordt het een opstel van 45234356234423476897890345578234 en een halve pagina.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Juist niet bedoel je, ik persoonlijk vind helemaal niet dat vroeger alles beter was...
[..]
InderdaadVooral ook dat de 26jarige het tegen de 28jarige zegt
Ik had em dan echt uitgelachen, als ik die 28jarige was
Dat komt omdat je er niet bij wasquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sociale voorzieningen verbeterd ??quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb hem niet uitgelachen maar gezegd dat in mijn ogen veel dingen vooral anders zijn tegenwoordig. Wat verbeterd is zijn de sociale voorzieningen, wat verslechterd is is de bureaucratie en het voetbalgeweld. Dat is overigens heel kort door de bocht, ik weet het, maar als ik het helemaal correct op ga schrijven wordt het een opstel van 45234356234423476897890345578234 en een halve pagina.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er niet bij was
Véélquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:58 schreef invine het volgende:
Ok, maar wat was vroeger beter dan nu?
Je hebt nu computers, internet, mobiele telefoons en MP3-spelers.quote:
En als je werkeloos wordt of ziek/zwak/misselijk/gehandicapt bent/wordt ?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sociale voorzieningen verbeterd ??![]()
Ik kan me nog herinneren dat ik 12 GULDEN 70 per maand betaalde aan mijn ziektekosten verzekering... nu betaal ik een ruim 10voud hiervan, en ik ben nergens meer voor verzekerd, alles zit in pakketjes![]()
Verbeterd... hou op hoor
Grijs kenteken voor particulieren?quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 08:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen
Iemand hier verstand van electroshit?
Stoppen vliegen er uit
Dan was er gewoon ww, wao e.d. net als nu, alleen werd je dan niet in etappes de goot in geholpen, wat nu wel gebeurtquote:Op zondag 25 april 2010 00:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
En als je werkeloos wordt of ziek/zwak/misselijk/gehandicapt bent/wordt ?
We hebben nu toch Idols?quote:Op zondag 25 april 2010 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan was er gewoon ww, wao e.d. net als nu, alleen werd je dan niet in etappes de goot in geholpen, wat nu wel gebeurt![]()
Vergeet niet dat onze ouders en grootouders en overgrootouders zich de touwtyfus hebben gebeuld (toen dat nog mocht van de ARBO) en gestaakt, (toen iedereen zich dat financieel nog kon lijden) om ons sociale systeem op te bouwen, datzelfde systeem wat nu door de afgelopen 5 regeringen compleet naar de klote is geholpen en waardoor diezelfde mensen nu aan geelhonger liggen en worden weggestopt in ouwelullenpakhuizen, omdat huiszorg te duur is
![]()
We hebben een tegenwoordig een bijna ASOCIAAL sociaal systeem, en jij gaat mij nou vertellen dat alles tegenwoordig beter is ??
Yeah, en fuckups with the stars enzowquote:
tuurlijkquote:Op zondag 25 april 2010 12:39 schreef Paladijn het volgende:
vroeger had je minder suicidaaltjes
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Nope, geen vochtquote:Op zondag 25 april 2010 12:26 schreef PeuRac het volgende:
@Alex, vocht in je meterkast? Wij hadden laatst lekkage (3x in 2 weken) recht boven de meterkast. Das was dus elke keer een paar uur geen stroom.
Hoe het vroeger was weet ik niet, ik was er niet bij, maar met mijn gezondheidsproblemen heb ik mij geen moment zorgen hoeven maken over zaken zoals inkomen e.d. terwijl ik toch meer dan een jaar totaal niet gewerkt heb. En ook in de toekomst zal ik (indirect) wat voordeeltjes hebben zoals het er nu uit ziet, dus mij hoor je niet klagen.quote:Op zondag 25 april 2010 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan was er gewoon ww, wao e.d. net als nu, alleen werd je dan niet in etappes de goot in geholpen, wat nu wel gebeurt![]()
Vergeet niet dat onze ouders en grootouders en overgrootouders zich de touwtyfus hebben gebeuld (toen dat nog mocht van de ARBO) en gestaakt, (toen iedereen zich dat financieel nog kon lijden) om ons sociale systeem op te bouwen, datzelfde systeem wat nu door de afgelopen 5 regeringen compleet naar de klote is geholpen en waardoor diezelfde mensen nu aan geelhonger liggen en worden weggestopt in ouwelullenpakhuizen, omdat huiszorg te duur is
![]()
We hebben een tegenwoordig een bijna ASOCIAAL sociaal systeem, en jij gaat mij nou vertellen dat alles tegenwoordig beter is ??
Ik weeg in mijn opinie ook de faktor 'maatschappij' mee; die is minstens net zo belangrijk als mijn portemonneequote:Op zondag 25 april 2010 18:27 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe het vroeger was weet ik niet, ik was er niet bij, maar met mijn gezondheidsproblemen heb ik mij geen moment zorgen hoeven maken over zaken zoals inkomen e.d. terwijl ik toch meer dan een jaar totaal niet gewerkt heb. En ook in de toekomst zal ik (indirect) wat voordeeltjes hebben zoals het er nu uit ziet, dus mij hoor je niet klagen.
Daarbij is alles ook relatief eenvoudig geregeld, zonder moeilijk gedoe. En ik kan me voorstellen dat het vroeger toch wat minder eenvoudig en soepel ging.
Pas geleden klaagde er nog iemand over het feit dat de SC ontopic was, nu dus effe nietquote:Op zondag 25 april 2010 20:27 schreef Barcaconia het volgende:
Godver, dit is een SC. Ga een boek schrijven ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat hangt ook helemaal aan het fatsoensverhaal waar onze MP het alsmaar over heeft..quote:Op zondag 25 april 2010 20:31 schreef 2cv het volgende:
Sja, toch heb je wel een punt Geluidsdraak. Met name dat afschuifsysteem.
Vroeger werden WAO gevallen beoordeeld alsof het over mensen ging; tegenwoordig pakt men het boekje erbij, en dan met als onderliggende gedachte om de financiële schade voor zichzelf zoveel mogelijk te beperken.
De wereld verandert, maar ik denk maar dat het erbij hoort; onze grootouders kwamen ter wereld tussen de T-Ford en stoomtreinen en rare fietsen en gaan dood terwijl er buiten elektrische auto's rondrijden en er megagrote vliegtuigen de hele wereld rondvliegen en computers waar ze nog steeds niets van begrijpen .. die hebben ook wel wat veranderingen moeten slikken.. het hoort er allemaal bij denk ik, maar leuk is anders.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Natuurlijk zijn er dingen beter, die pjoeter is best lachuh, en scheelt je veel tijd, en alles wordt steeds beter en luxer duhhuhquote:Op zondag 25 april 2010 21:25 schreef Dingest het volgende:
Maar dat wil niet zeggen dat 'vroeger was alles beter' ook kloptEr hoeft maar één miezerig ding nu beter te zijn dan vroeger - en dat is natuurlijk echt wel zo - dus die stelling kan uit het raam
quote:Op zondag 25 april 2010 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pas geleden klaagde er nog iemand over het feit dat de SC ontopic was, nu dus effe niet
Ik heb zelf ook gezegd dat vroeger niet alles beter, maar wel anders was. Mensen die in het voormalige communisme leefden willen daar ook terug naar toe. Maar zij herinneren (volgens de psychologen) allen de positieve dingen, niet de negatieve dingen waardoor zij feitelijk terug willen naar een communisme wat nooit bestaan heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat hangt ook helemaal aan het fatsoensverhaal waar onze MP het alsmaar over heeft..
Vroeger werden WAO gevallen beoordeeld alsof het over mensen ging; tegenwoordig pakt men het boekje erbij, en dan met als onderliggende gedachte om de financiële schade voor zichzelf zoveel mogelijk te beperken.
De wereld verandert, maar ik denk maar dat het erbij hoort; onze grootouders kwamen ter wereld tussen de T-Ford en stoomtreinen en rare fietsen en gaan dood terwijl er buiten elektrische auto's rondrijden en er megagrote vliegtuigen de hele wereld rondvliegen en computers waar ze nog steeds niets van begrijpen .. die hebben ook wel wat veranderingen moeten slikken.. het hoort er allemaal bij denk ik, maar leuk is anders.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
+1quote:Op zondag 25 april 2010 22:09 schreef Barcaconia het volgende:
Vroeger had je geen Fok! en geen Starbucks.
/stelling.
Die stelling is eigenlijk door zichzelf compleet waardeloos, want het is 'vroeger was alles beter', en lang niet alles is vatbaar voor eigen interpretatie. Er zijn genoeg dingen die de facto beter zijn. Wat meer discutabel zou zijn is de definitie van 'vroeger' - maar de stelling heeft ook geen nut op een korte tijdschaalquote:Op zondag 25 april 2010 22:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er dingen beter, die pjoeter is best lachuh, en scheelt je veel tijd, en alles wordt steeds beter en luxer duhhuh![]()
De stelling hoeft niet het raam uit, die stelling is gewoon nogal vatbaar voor interpretatie
quote:Op zondag 25 april 2010 23:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die stelling is eigenlijk door zichzelf compleet waardeloos, want het is 'vroeger was alles beter', en lang niet alles is vatbaar voor eigen interpretatie. Er zijn genoeg dingen die de facto beter zijn. Wat meer discutabel zou zijn is de definitie van 'vroeger' - maar de stelling heeft ook geen nut op een korte tijdschaal
Ja.. rot maar weer op; 2 dagen is alweer lang zatquote:Op zondag 25 april 2010 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een geneuzel hier zeg
Hoog tijd dat ik weer op vakantie ga, ben tenslotte al 2 dagen terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |