Had ook gekunnenquote:Op donderdag 22 april 2010 21:37 schreef Sounddragon het volgende:
Ghehe, apart
Ik hang fietsen ook meestal op, maar dan met een haak aan het voorwiel, bandjes tegen de muur zeg maar![]()
Is een stuk makkelijker ophangen; aanrijden, ding op achterwiel, tegen de muur, stukje omhoogduwen en hopla..![]()
Grappig ook dat ze er speciale steunen voor verkopen.
quote:Op donderdag 22 april 2010 21:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen; auto's hebben TLC nodig, en geen ragbeurt waarbij de helft van het vuil blijft zitten, en alle niet 200% vastzittende delen van je auto worden geamputeerd![]()
Als je hem met de hand wast en afzeemt, is er geen plekje op je auto wat je niet ziet. Wasstraatauto's worden vaak 'ineens' afgekeurd op een rotte dorpel, en iemand die met de hand wast weet dat natuurlijk allang, en als je autoliefhebber bent, heb je dat dan ook allang laten fiksen voor een paar tientjes bij de spuiter om de hoek![]()
Uiteraard moet iedereen heeeelemaal zelf weten wat ie met zijn auto doet, maar IK VIND wassen een essentieel onderdeel van het onderhoud, wat bijna iedereen eigenlijk wel zelf kan..
Mits je niet in zo'n kutdorp woont waar het niet mag en waar ze nog handhaven ook
Hee, het is een BX he ! Die staat vaak genoeg op de brug wegens defecten om ook de roest te kunnen zien vorderen. EN ik was het kreng niet vaak, maar als ik hem was gebeurt het goed: hogedrukspuit er op (waarbij ik ook de motorruimte schoon spuit incl. motor) en de onderkant + alle roosters etc.. Dat wordt dan gecomplementeerd met de meest uitgebreide wasbeurt in de wasstraat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ik weet het.. gekocht in een hebbehebbe bui in een periode dat ik teveel geld had..quote:Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef Anne het volgende:
Zonde!
Maar eigenlijk mag ik dat niet zeggen.
Ik heb laatst 2 fietsen (normale + racefiets) weggegeven, die heb ik denk ik ook 3x gebruikt in de 8 jaar dat ik ze heb gehad..
En dan weer 10 jaar laten staanquote:Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik weet het.. gekocht in een hebbehebbe bui in een periode dat ik teveel geld had..![]()
Maar ooit, heb ik niks meer om handen, en dan strip ik hem en wordt 'ie mooier en beter als nieuw
quote:Op donderdag 22 april 2010 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk dat ik hem aan de muur hang
Gewoon terugbuigen joh sissyquote:Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef Dingest het volgende:
Wat een grappenmaker, die ANWB-man. Zegt-ie dat ik gewoon het stuurslot terug kan hangen, blijkt dat hij die beugel die bovenlangs gaat compleet verbogen heeft. Dat past dus niet meer, en verbuigen lukt ook niet...
Voorlopig maar even zonder stuurslot dan, heb nu het startslot aan de stuurstang gehangen met tapeEnige twee nadelen is dat de behuizing er niet om terug kan en dat de sleutel dus niet in het slot kan blijven.
Anderzijds boeit dat niet zoveel: ik kan er weer meer rijden en de auto kan wel weer gewoon op slot.
Vragen is makkelijker als nadenkenquote:Op donderdag 22 april 2010 23:50 schreef Dingest het volgende:
[..]
M'n 121, waar ik al maanden over loop te zeuren. Lees je de andere posts in de SC wel eens?
Wat voor auto rijd je dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 23:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Bweh de vogelstront was best hardnekkig.. Maar nu is mijn voorruit weer poepvrij
.. Tenminste toen ik m op de parkeerplaats wegzette
, mogelijk morgen dus weer ondergescheten.
Citroën AXquote:
Er zal vast wel ergens zo'n plaatje te vinden zijn, daar heb ik nog niet naar gekeken. Misschien dat ik die nog ongeschonden uit de oude 121 kan halen; ik heb niet zo'n haast als hij had. Het probleem is ook dat het ding met bouten vastzitten die ontworpen zijn om er niet uitgedraaid te kunnen worden (anti-diefstal), vandaar dat er kennelijk wat geweld bij komt kijken om zo'n stuurslot er (snel) af te tikken.quote:Op donderdag 22 april 2010 23:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vragen is makkelijker als nadenken![]()
Maar dan heeft ie aardig geweld gepleegd; is het nog wel te repafiksen ?? of moet je nu zo blijven rijden ??
Nagels (die ik amper/niet hebquote:Op donderdag 22 april 2010 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
Voor vogelshit op je ruiten heb je heeeel mooie schrapmesjes van stanley.. op je lak zou ik iets anders proberen
Eéntoer bouten kunnen in principe alleen maar vast inderdaad, maar ik vraag me af hoe ze dat bij de dealer zouden doen als je hem daar neerzet; zij moeten hem toch los kunnen maken zou je denken.. kun je ze niet domweg afflexen en dan normale erin ?? (flexen IN de auto is wel een drama trouwensquote:Op donderdag 22 april 2010 23:58 schreef Dingest het volgende:
[..]
Er zal vast wel ergens zo'n plaatje te vinden zijn, daar heb ik nog niet naar gekeken. Misschien dat ik die nog ongeschonden uit de oude 121 kan halen; ik heb niet zo'n haast als hij had. Het probleem is ook dat het ding met bouten vastzitten die ontworpen zijn om er niet uitgedraaid te kunnen worden (anti-diefstal), vandaar dat er kennelijk wat geweld bij komt kijken om zo'n stuurslot er (snel) af te tikken.
Maar dit is echt de minste van de problemen en het boeit mij niet zo extreem veel, het staat alleen niet zo netjes
Dan moet je het met een gieter doen, en niet met de tuinslangquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nagels (die ik amper/niet heb) werkte ook wel.. En goed boenen met een spons en water
.. Gelijk ruitensproeiervloeistof proberen af te vullen, maar het schuimt als de ziekte voor die vol is
Een axquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nagels (die ik amper/niet heb) werkte ook wel.. En goed boenen met een spons en water
.. Gelijk ruitensproeiervloeistof proberen af te vullen, maar het schuimt als de ziekte voor die vol is
Wat ik dacht? Goedkoop, goedkoop om te hebben en goedkoop om te rijden.. Dus goedkoopquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:07 schreef invine het volgende:
[..]
Een axwat dacht je toen je die kocht
![]()
Maar rustig gieten is de oplossing, of gewoon kant en klare kopen die schuimt ook wat minder.
Stond nog zomerspul van mijn pa in de schuur.. Dus daar ging al 4 liter van inquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb nog 10 liter wintermix in de schuur staan, die wordt gewoon 50% verdund hoor; het vriest niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
O, die boutjes heeft hij er wel uit gekregen, met veel geweldquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Eéntoer bouten kunnen in principe alleen maar vast inderdaad, maar ik vraag me af hoe ze dat bij de dealer zouden doen als je hem daar neerzet; zij moeten hem toch los kunnen maken zou je denken.. kun je ze niet domweg afflexen en dan normale erin ?? (flexen IN de auto is wel een drama trouwens)
Misschien eens informeren bij de dealer ? volgens mij moet er wel een foefje zijn om die zut weer los te draaien op een normale manier
Doet es een plaatje van het item ?? gaat niet bestaat niet in mijn woordenboekquote:Op vrijdag 23 april 2010 00:15 schreef Dingest het volgende:
[..]
O, die boutjes heeft hij er wel uit gekregen, met veel geweldMet een pennetje heeft hij er inkepingen in getikt zodat hij er met een tangetje grip op had. En kennelijk heeft hij daarbij dat afdekplaatje voor over de stang heen, dat van dik ijzer is gemaakt, verbogen waardoor het nu niet meer past. Ik heb er al met de hamer wat stevige tikken op gegeven, maar meebuigen lijkt het niet te willen.
Ik neem aan dat een garage een andere aanpak heeft, ook omdat er meer de tijd voor hebbenDit was een tijdelijk noodoplossing om het los te krijgen.
Oh, en ik heb meteen een setje ring/steeksleutels en een ringsleutel 13 met een verstelbare kop mee besteld, kan ik hopelijk aan de slag met het demonteren van de Saab.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
In de Chevy gaat zelfs 6 liter geloof ik..
Scenic van mijn ouders ook zoiets geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
Prettig; in de Astra heb ik 2½ liter volgens mij, die moest je in de winter soms om de dag vullenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:19 schreef invine het volgende:
[..]
Scenic van mijn ouders ook zoiets geloof ik
quote:Op vrijdag 23 april 2010 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
In de Chevy gaat zelfs 6 liter geloof ik..
Zegt niks in de Alfa 155 en mn 156 gaat ook al 5,5 liter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ik heb een adresje, maar die raadt me slechts alleen V8 POWEEEUUUH aan, bied maar wat leuks aan hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 14:58 schreef Sounddragon het volgende:
Ghehe, ik heb ook al 3 dagen vette jatten; het wagenpark heeft iets van een simultaan staking georganiseerd![]()
Ga je het zelf doen of zoek je een adresje ??
Sja.. het kost in allebei de gevallen geld, dus wat dat betreft zal het elkaar niet veel ontlopen; de vraag is meer of je voor dat geld liever een gereviseerde (ik neem aaan dat hij dan meteen helemaal gaat) L6 hebt en de auto origineel houdt, of een gebruikte V8 voor een bak geld (want: jij wilt een 327, en die zijn zeldzaamachtig voor normale prijzenquote:Op zaterdag 24 april 2010 15:46 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Ik heb een adresje, maar die raadt me slechts alleen V8 POWEEEUUUH aan, bied maar wat leuks aan hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SD heeft net de Astra weer eens aangetrapt; de buren zitten nu nog rustig in de tuin, maar zometeen gaan Ome Alpine en Tante Rockford even 'in gesprek'; kennen jullie deze NOG nog nog ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sja.. het kost in allebei de gevallen geld, dus wat dat betreft zal het elkaar niet veel ontlopen; de vraag is meer of je voor dat geld liever een gereviseerde (ik neem aaan dat hij dan meteen helemaal gaat) L6 hebt en de auto origineel houdt, of een gebruikte V8 voor een bak geld (want: jij wilt een 327, en die zijn zeldzaamachtig voor normale prijzen)
Dilemma's dilemma's
Hey Jarhead!, ging je me nou adresjes aanbieden of gaan we discussieren over hoe of wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SD heeft net de Astra weer eens aangetrapt; de buren zitten nu nog rustig in de tuin, maar zometeen gaan Ome Alpine en Tante Rockford even 'in gesprek'; kennen jullie deze NOG nog nog ??![]()
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
Wat voor auto?quote:Op zaterdag 24 april 2010 16:53 schreef Gierigesloeber het volgende:
Jeej, eerste auto gekochtHeb mijn rijbewijs alleen nog niet, donderdag mag ik die ophalen hoop ik
topquote:Op donderdag 22 april 2010 18:21 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx: startkaart elfstedentocht is binnen, we starten tussen 0830-0900
quote:Op zaterdag 24 april 2010 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was niet met de Lada op vakantie gegaan, bang dat ie stuk zou gaan...
30 uur gewacht in Geislingen-Kirchen-Hausen, 130 km ten zuiden van Stuttgart, tot de Audi weer heel wasgelukkig had het hotel goede Schnitzels
Ach, we zaten langs de autobahn, je wilt niet weten hoeveel fotos ik heb gemaaktquote:Op zaterdag 24 april 2010 19:28 schreef lipje het volgende:
[..]
Ga dan ook niet in zo'n afgetrapte ouwelullenbak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |