abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80612767
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:37 schreef Sounddragon het volgende:
Ghehe, apart
Ik hang fietsen ook meestal op, maar dan met een haak aan het voorwiel, bandjes tegen de muur zeg maar
Is een stuk makkelijker ophangen; aanrijden, ding op achterwiel, tegen de muur, stukje omhoogduwen en hopla..

Grappig ook dat ze er speciale steunen voor verkopen.
Had ook gekunnen .
We hebben nog zo'n takel voor aan het plafond, maar dat vond ik onhandig (mijn auto moet er ook nog inkunnen!), dus dat is alleen voor het 'sleutelen'.
  donderdag 22 april 2010 @ 21:54:31 #102
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80613468
Takel duurt te lang idd, dat doe je 3 keer, en dan flikker je hem weer gewoon in de hoek

Ik ben een fietsbarbaar; mijn fiets staat al 10 jaar buiten in de tuin, en is 3 maanden gebruikt denk ik; alleen het frame en de 5 spaaks alu gietwielen zijn nog te redden vrees ik, de rest is prut, roest en verteerd
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_80613660
Zonde!

Maar eigenlijk mag ik dat niet zeggen.
Ik heb laatst 2 fietsen (normale + racefiets) weggegeven, die heb ik denk ik ook 3x gebruikt in de 8 jaar dat ik ze heb gehad.

.
  donderdag 22 april 2010 @ 22:15:56 #104
182073 invine
blablabla etc.
pi_80614362
Ik heb net mijn fiets helemaal gerestaureerd.. nouja meer gewoon zwart gespoten (incl. velgen) en het achterspatbord weer vastgezet want alle bouten op 1 na waren doorgeroest
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
  † In Memoriam † donderdag 22 april 2010 @ 22:31:39 #105
25682 2cv
Niet subtiel
pi_80615008
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:08 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik vind het niet kunnen; auto's hebben TLC nodig, en geen ragbeurt waarbij de helft van het vuil blijft zitten, en alle niet 200% vastzittende delen van je auto worden geamputeerd
Als je hem met de hand wast en afzeemt, is er geen plekje op je auto wat je niet ziet. Wasstraatauto's worden vaak 'ineens' afgekeurd op een rotte dorpel, en iemand die met de hand wast weet dat natuurlijk allang, en als je autoliefhebber bent, heb je dat dan ook allang laten fiksen voor een paar tientjes bij de spuiter om de hoek

Uiteraard moet iedereen heeeelemaal zelf weten wat ie met zijn auto doet, maar IK VIND wassen een essentieel onderdeel van het onderhoud, wat bijna iedereen eigenlijk wel zelf kan..
Mits je niet in zo'n kutdorp woont waar het niet mag en waar ze nog handhaven ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hee, het is een BX he ! Die staat vaak genoeg op de brug wegens defecten om ook de roest te kunnen zien vorderen. EN ik was het kreng niet vaak, maar als ik hem was gebeurt het goed: hogedrukspuit er op (waarbij ik ook de motorruimte schoon spuit incl. motor) en de onderkant + alle roosters etc.. Dat wordt dan gecomplementeerd met de meest uitgebreide wasbeurt in de wasstraat.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  donderdag 22 april 2010 @ 22:32:32 #106
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80615041
quote:
Op donderdag 22 april 2010 21:59 schreef Anne het volgende:
Zonde!

Maar eigenlijk mag ik dat niet zeggen.
Ik heb laatst 2 fietsen (normale + racefiets) weggegeven, die heb ik denk ik ook 3x gebruikt in de 8 jaar dat ik ze heb gehad.

.
Ik weet het.. gekocht in een hebbehebbe bui in een periode dat ik teveel geld had..

Maar ooit, heb ik niks meer om handen, en dan strip ik hem en wordt 'ie mooier en beter als nieuw
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_80615098
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:32 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ik weet het.. gekocht in een hebbehebbe bui in een periode dat ik teveel geld had..

Maar ooit, heb ik niks meer om handen, en dan strip ik hem en wordt 'ie mooier en beter als nieuw
En dan weer 10 jaar laten staan .
  donderdag 22 april 2010 @ 22:35:31 #108
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80615168
Ik denk dat ik hem aan de muur hang
pi_80615198
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
Ik denk dat ik hem aan de muur hang
.

10 jaar laten hangen dus!
  donderdag 22 april 2010 @ 22:48:01 #110
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80615655
Gaat misschien nog wel 10 jaar duren voor ik eraan begin

Belangrijke dingen eerst;

Op de foto niet heel goed te zien, maar ze zijn best een beetje blauwachtig
pi_80615936
Wat een grappenmaker, die ANWB-man. Zegt-ie dat ik gewoon het stuurslot terug kan hangen, blijkt dat hij die beugel die bovenlangs gaat compleet verbogen heeft. Dat past dus niet meer, en verbuigen lukt ook niet...
Voorlopig maar even zonder stuurslot dan, heb nu het startslot aan de stuurstang gehangen met tape Enige twee nadelen is dat de behuizing er niet om terug kan en dat de sleutel dus niet in het slot kan blijven.

Anderzijds boeit dat niet zoveel: ik kan er weer meer rijden en de auto kan wel weer gewoon op slot.
  donderdag 22 april 2010 @ 23:05:34 #112
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80616397
quote:
Op donderdag 22 april 2010 22:55 schreef Dingest het volgende:
Wat een grappenmaker, die ANWB-man. Zegt-ie dat ik gewoon het stuurslot terug kan hangen, blijkt dat hij die beugel die bovenlangs gaat compleet verbogen heeft. Dat past dus niet meer, en verbuigen lukt ook niet...
Voorlopig maar even zonder stuurslot dan, heb nu het startslot aan de stuurstang gehangen met tape Enige twee nadelen is dat de behuizing er niet om terug kan en dat de sleutel dus niet in het slot kan blijven.

Anderzijds boeit dat niet zoveel: ik kan er weer meer rijden en de auto kan wel weer gewoon op slot.
Gewoon terugbuigen joh sissy

Wat had je ermee uitgespookt dan, dat hij hem zo heeft gemolestreerd ??
pi_80616859
In de juiste vorm terugbuigen gaat echt niet lukken; da's gewoon een brok ijzer, geen plaatstaal wat verbogen is.
Sleutel was afgebroken, dus om thuis te komen is het stuurslot eraf gesloopt.
  donderdag 22 april 2010 @ 23:41:44 #114
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80617638
Klinkt heftig; wat voor auto ??
pi_80617689
Bweh de vogelstront was best hardnekkig .. Maar nu is mijn voorruit weer poepvrij .. Tenminste toen ik m op de parkeerplaats wegzette , mogelijk morgen dus weer ondergescheten.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80617946
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:41 schreef Sounddragon het volgende:
Klinkt heftig; wat voor auto ??
M'n 121, waar ik al maanden over loop te zeuren. Lees je de andere posts in de SC wel eens?
  donderdag 22 april 2010 @ 23:53:47 #117
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80618046
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:50 schreef Dingest het volgende:

[..]

M'n 121, waar ik al maanden over loop te zeuren. Lees je de andere posts in de SC wel eens?
Vragen is makkelijker als nadenken

Maar dan heeft ie aardig geweld gepleegd; is het nog wel te repafiksen ?? of moet je nu zo blijven rijden ??
  donderdag 22 april 2010 @ 23:56:25 #118
182073 invine
blablabla etc.
pi_80618129
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:43 schreef Sjoegerd het volgende:
Bweh de vogelstront was best hardnekkig .. Maar nu is mijn voorruit weer poepvrij .. Tenminste toen ik m op de parkeerplaats wegzette , mogelijk morgen dus weer ondergescheten.
Wat voor auto rijd je dan?
pi_80618159
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:56 schreef invine het volgende:

[..]

Wat voor auto rijd je dan?
Citroën AX .. Ook nog eens wit
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_80618212
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Vragen is makkelijker als nadenken

Maar dan heeft ie aardig geweld gepleegd; is het nog wel te repafiksen ?? of moet je nu zo blijven rijden ??
Er zal vast wel ergens zo'n plaatje te vinden zijn, daar heb ik nog niet naar gekeken. Misschien dat ik die nog ongeschonden uit de oude 121 kan halen; ik heb niet zo'n haast als hij had. Het probleem is ook dat het ding met bouten vastzitten die ontworpen zijn om er niet uitgedraaid te kunnen worden (anti-diefstal), vandaar dat er kennelijk wat geweld bij komt kijken om zo'n stuurslot er (snel) af te tikken.
Maar dit is echt de minste van de problemen en het boeit mij niet zo extreem veel, het staat alleen niet zo netjes
  donderdag 22 april 2010 @ 23:59:18 #121
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80618219
Voor vogelshit op je ruiten heb je heeeel mooie schrapmesjes van stanley.. op je lak zou ik iets anders proberen
pi_80618304
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:59 schreef Sounddragon het volgende:
Voor vogelshit op je ruiten heb je heeeel mooie schrapmesjes van stanley.. op je lak zou ik iets anders proberen
Nagels (die ik amper/niet heb ) werkte ook wel.. En goed boenen met een spons en water .. Gelijk ruitensproeiervloeistof proberen af te vullen, maar het schuimt als de ziekte voor die vol is
  vrijdag 23 april 2010 @ 00:04:08 #123
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80618363
quote:
Op donderdag 22 april 2010 23:58 schreef Dingest het volgende:

[..]

Er zal vast wel ergens zo'n plaatje te vinden zijn, daar heb ik nog niet naar gekeken. Misschien dat ik die nog ongeschonden uit de oude 121 kan halen; ik heb niet zo'n haast als hij had. Het probleem is ook dat het ding met bouten vastzitten die ontworpen zijn om er niet uitgedraaid te kunnen worden (anti-diefstal), vandaar dat er kennelijk wat geweld bij komt kijken om zo'n stuurslot er (snel) af te tikken.
Maar dit is echt de minste van de problemen en het boeit mij niet zo extreem veel, het staat alleen niet zo netjes
Eéntoer bouten kunnen in principe alleen maar vast inderdaad, maar ik vraag me af hoe ze dat bij de dealer zouden doen als je hem daar neerzet; zij moeten hem toch los kunnen maken zou je denken.. kun je ze niet domweg afflexen en dan normale erin ?? (flexen IN de auto is wel een drama trouwens )
Misschien eens informeren bij de dealer ? volgens mij moet er wel een foefje zijn om die zut weer los te draaien op een normale manier
  vrijdag 23 april 2010 @ 00:06:35 #124
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80618430
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Nagels (die ik amper/niet heb ) werkte ook wel.. En goed boenen met een spons en water .. Gelijk ruitensproeiervloeistof proberen af te vullen, maar het schuimt als de ziekte voor die vol is
Dan moet je het met een gieter doen, en niet met de tuinslang
  vrijdag 23 april 2010 @ 00:07:13 #125
182073 invine
blablabla etc.
pi_80618461
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:01 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Een ax wat dacht je toen je die kocht

Maar rustig gieten is de oplossing, of gewoon kant en klare kopen die schuimt ook wat minder.
pi_80618519
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:07 schreef invine het volgende:

[..]

Een ax wat dacht je toen je die kocht

Maar rustig gieten is de oplossing, of gewoon kant en klare kopen die schuimt ook wat minder.
Wat ik dacht? Goedkoop, goedkoop om te hebben en goedkoop om te rijden.. Dus goedkoop . En hij valt me totaal niet tegen

En dit is kant en klaar spul, en rustig gieten werkt ook niet echt
  vrijdag 23 april 2010 @ 00:09:28 #127
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80618549
Ik heb nog 10 liter wintermix in de schuur staan, die wordt gewoon 50% verdund hoor; het vriest niet meer
pi_80618574
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:09 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb nog 10 liter wintermix in de schuur staan, die wordt gewoon 50% verdund hoor; het vriest niet meer
Stond nog zomerspul van mijn pa in de schuur.. Dus daar ging al 4 liter van in
  vrijdag 23 april 2010 @ 00:14:10 #129
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80618682
In de Chevy gaat zelfs 6 liter geloof ik..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80618712
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:04 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Eéntoer bouten kunnen in principe alleen maar vast inderdaad, maar ik vraag me af hoe ze dat bij de dealer zouden doen als je hem daar neerzet; zij moeten hem toch los kunnen maken zou je denken.. kun je ze niet domweg afflexen en dan normale erin ?? (flexen IN de auto is wel een drama trouwens )
Misschien eens informeren bij de dealer ? volgens mij moet er wel een foefje zijn om die zut weer los te draaien op een normale manier
O, die boutjes heeft hij er wel uit gekregen, met veel geweld Met een pennetje heeft hij er inkepingen in getikt zodat hij er met een tangetje grip op had. En kennelijk heeft hij daarbij dat afdekplaatje voor over de stang heen, dat van dik ijzer is gemaakt, verbogen waardoor het nu niet meer past. Ik heb er al met de hamer wat stevige tikken op gegeven, maar meebuigen lijkt het niet te willen.

Ik neem aan dat een garage een andere aanpak heeft, ook omdat er meer de tijd voor hebben Dit was een tijdelijk noodoplossing om het los te krijgen.

Oh, en ik heb meteen een setje ring/steeksleutels en een ringsleutel 13 met een verstelbare kop mee besteld, kan ik hopelijk aan de slag met het demonteren van de Saab.
  vrijdag 23 april 2010 @ 00:51:33 #131
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80619603
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:15 schreef Dingest het volgende:

[..]

O, die boutjes heeft hij er wel uit gekregen, met veel geweld Met een pennetje heeft hij er inkepingen in getikt zodat hij er met een tangetje grip op had. En kennelijk heeft hij daarbij dat afdekplaatje voor over de stang heen, dat van dik ijzer is gemaakt, verbogen waardoor het nu niet meer past. Ik heb er al met de hamer wat stevige tikken op gegeven, maar meebuigen lijkt het niet te willen.

Ik neem aan dat een garage een andere aanpak heeft, ook omdat er meer de tijd voor hebben Dit was een tijdelijk noodoplossing om het los te krijgen.

Oh, en ik heb meteen een setje ring/steeksleutels en een ringsleutel 13 met een verstelbare kop mee besteld, kan ik hopelijk aan de slag met het demonteren van de Saab.
Doet es een plaatje van het item ?? gaat niet bestaat niet in mijn woordenboek

Ik hoop wel dat je nog een ratelsetje of andere sleutels bij hebt ?? het is wel prettig als je alles dubbel hebt; er wil nog wel eens wat meedraaien
pi_80620908
Ik heb net even in de oude 121 gekeken: het zou wel eens kunnen dat ik dat stukje de verkeerde kant probeer op te buigen Komt omdat hij de ene op kant logischer lijkt, want dan lijkt het meer op een afdeksel. Maar hij moet andersom en dan liggen de koppen van de schroeven er erg diep in, wat het natuurlijk moeilijker maakt om ze eruit te schroeven. Die andere kant op buigen lukt, met een schroevendraaier als hefboom, misschien wel. Dus dat probeer ik morgen eerst even.

Ik heb zelfs 2 simpele ratelsetjes, en daar ben ik een heel eind mee gekomen in het verleden. Maar voor de koppelingscilinders heb ik een gebogen kop nodig, anders kom ik er niet bij. En het was maar 3 euro meer voor een simpel steek-/dopsleutels omdat dan de verzendkosten vervielen
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:19:32 #133
182073 invine
blablabla etc.
pi_80624982
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
SPOILER
Scenic van mijn ouders ook zoiets geloof ik
  vrijdag 23 april 2010 @ 10:48:24 #134
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80625950
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 10:19 schreef invine het volgende:

[..]

Scenic van mijn ouders ook zoiets geloof ik
Prettig; in de Astra heb ik 2½ liter volgens mij, die moest je in de winter soms om de dag vullen

Zometeen even wat nieuw Brembo ijzer oppikken voor de Benz; mijn bezigheid voor vandaag
pi_80630548
quote:
Op vrijdag 23 april 2010 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
SPOILER
Zegt niks in de Alfa 155 en mn 156 gaat ook al 5,5 liter.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_80630579
ohja, 156 is apk goed gekeurd, ga em ff ophalen, wassen, foto's maken en op Marktplaats knallen
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_80632234
O, zo te zien heeft KPN de snelheid omhoog gegooid. Nu met 800 kb/s torrents binnentrekken ipv 400 kb/s (niet dat ik dat te langzaam vond)
pi_80635397
Zo, het stuurslot zit er weer. Zelfs met diezelfde schroeven Alleen ik was zo slim om een deel van het tellerhuis los te schroeven zodat ik iets meer ruimte had om te werken.
Hij zit niet zo extreem strak als voorheen, maar het zit wel goed vast. Alleen een lichte speling van een paar millimeter als het stuurslot erop tikt, al gebruik ik dat volgens mij al niet zo heel vaak.
  vrijdag 23 april 2010 @ 18:06:24 #139
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_80641110
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_80667530
Nu is het mijn beurt voor pittig onderhoud

krukaslager piept als een gestoorde

[ Bericht 0% gewijzigd door ellevehC86 op 24-04-2010 14:40:51 ]
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  zaterdag 24 april 2010 @ 14:58:56 #141
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80668081
Ghehe, ik heb ook al 3 dagen vette jatten; het wagenpark heeft iets van een simultaan staking georganiseerd

Ga je het zelf doen of zoek je een adresje ??
pi_80668866
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 14:58 schreef Sounddragon het volgende:
Ghehe, ik heb ook al 3 dagen vette jatten; het wagenpark heeft iets van een simultaan staking georganiseerd

Ga je het zelf doen of zoek je een adresje ??
Ik heb een adresje, maar die raadt me slechts alleen V8 POWEEEUUUH aan, bied maar wat leuks aan hoor
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
  zaterdag 24 april 2010 @ 16:53:58 #143
185423 Gierigesloeber
Maar als ik nou
pi_80670136
Jeej, eerste auto gekocht Heb mijn rijbewijs alleen nog niet, donderdag mag ik die ophalen hoop ik
  zaterdag 24 april 2010 @ 17:05:30 #144
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_80670444
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 15:46 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Ik heb een adresje, maar die raadt me slechts alleen V8 POWEEEUUUH aan, bied maar wat leuks aan hoor
Sja.. het kost in allebei de gevallen geld, dus wat dat betreft zal het elkaar niet veel ontlopen; de vraag is meer of je voor dat geld liever een gereviseerde (ik neem aaan dat hij dan meteen helemaal gaat) L6 hebt en de auto origineel houdt, of een gebruikte V8 voor een bak geld (want: jij wilt een 327, en die zijn zeldzaamachtig voor normale prijzen )

Dilemma's dilemma's
SPOILER
SD heeft net de Astra weer eens aangetrapt; de buren zitten nu nog rustig in de tuin, maar zometeen gaan Ome Alpine en Tante Rockford even 'in gesprek'; kennen jullie deze NOG nog nog ??
pi_80670905
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 17:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Sja.. het kost in allebei de gevallen geld, dus wat dat betreft zal het elkaar niet veel ontlopen; de vraag is meer of je voor dat geld liever een gereviseerde (ik neem aaan dat hij dan meteen helemaal gaat) L6 hebt en de auto origineel houdt, of een gebruikte V8 voor een bak geld (want: jij wilt een 327, en die zijn zeldzaamachtig voor normale prijzen )

Dilemma's dilemma's
SPOILER
SD heeft net de Astra weer eens aangetrapt; de buren zitten nu nog rustig in de tuin, maar zometeen gaan Ome Alpine en Tante Rockford even 'in gesprek'; kennen jullie deze NOG nog nog ??

Hey Jarhead!, ging je me nou adresjes aanbieden of gaan we discussieren over hoe of wat?
pi_80670922
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 16:53 schreef Gierigesloeber het volgende:
Jeej, eerste auto gekocht Heb mijn rijbewijs alleen nog niet, donderdag mag ik die ophalen hoop ik
Wat voor auto?
pi_80673215
Ik was niet met de Lada op vakantie gegaan, bang dat ie stuk zou gaan...

30 uur gewacht in Geislingen-Kirchen-Hausen, 130 km ten zuiden van Stuttgart, tot de Audi weer heel was gelukkig had het hotel goede Schnitzels
pi_80673281
quote:
Op donderdag 22 april 2010 18:21 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx: startkaart elfstedentocht is binnen, we starten tussen 0830-0900
  zaterdag 24 april 2010 @ 19:28:20 #149
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_80674239
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 18:50 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik was niet met de Lada op vakantie gegaan, bang dat ie stuk zou gaan...

30 uur gewacht in Geislingen-Kirchen-Hausen, 130 km ten zuiden van Stuttgart, tot de Audi weer heel was gelukkig had het hotel goede Schnitzels

Ga dan ook niet in zo'n afgetrapte ouwelullenbak
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_80674912
quote:
Op zaterdag 24 april 2010 19:28 schreef lipje het volgende:

[..]

Ga dan ook niet in zo'n afgetrapte ouwelullenbak
Ach, we zaten langs de autobahn, je wilt niet weten hoeveel fotos ik heb gemaakt en er stond een GAZ in het dorp

En t ging wel rap.. we reden 220 toen hij er mee op hield letterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')