Ja, tuurlijk.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft daar zin inOok niet iedereen wast de auto met de hand, eigenlijk gaan al mijn vrienden altijd naar de wasstraat. Ieder zijn ding toch?
Wasstraatquote:Op woensdag 21 april 2010 08:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft daar zin inOok niet iedereen wast de auto met de hand, eigenlijk gaan al mijn vrienden altijd naar de wasstraat. Ieder zijn ding toch?
Maar ook niet iedereen is een autoliefhebber, kom je daar nu pas achter?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:26 schreef Sounddragon het volgende:
Mensen die hun auto door de wasstraat rossen mogen imho geenszins het predikaat 'autoliefhebber' dragen![]()
Spons, zeem, emmertje met sop en een tonnetje regenwater om af te spoelen
Ben ik een autoliefhebber ?quote:Op woensdag 21 april 2010 17:26 schreef Sounddragon het volgende:
Mensen die hun auto door de wasstraat rossen mogen imho geenszins het predikaat 'autoliefhebber' dragen![]()
Spons, zeem, emmertje met sop en een tonnetje regenwater om af te spoelen
En jij stopte niet om die 2cv rijder te assisteren ?quote:Op woensdag 21 april 2010 18:21 schreef Paladijn het volgende:
Met spons krijg je net zo goed krasjes
Ik zag trouwens zonet de blauwe 2cv die ik regelmatig tegenkom tussen Leeuwarden-Drachten met pech staan, evenals een lading andere voertuigen met anwb ernaast (4...). Is er een reden dat er vandaag veel wagens stuk gaan? Normaliter gebeurd dat alleen rond de eerste winter- en zomerdagen
Geen idee, je vraagstelling in de context suggereert van nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geen idee, je vraagstelling in de context suggereert van nietEn ik ros mijn auto soms door de wasstraat. Als 'ie geluk heeft ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ik vind het niet kunnen; auto's hebben TLC nodig, en geen ragbeurt waarbij de helft van het vuil blijft zitten, en alle niet 200% vastzittende delen van je auto worden geamputeerdquote:Op donderdag 22 april 2010 15:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
En ik ros mijn auto soms door de wasstraat. Als 'ie geluk heeft ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |