Wat wil je precies ?? reviseren of een complete ombouw ?? moet het een bedrijf zijn (garantie) en/of een fatsoenlijk beun ?? (ook garantie, sort off)quote:Op zaterdag 24 april 2010 17:22 schreef ellevehC86 het volgende:
[..]
Hey Jarhead!, ging je me nou adresjes aanbieden of gaan we discussieren over hoe of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
so ??quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:00 schreef 2cv het volgende:
Jongen van 26 tegen jongen van 28: "Vroeger was alles beter". Vandaag gehoord ...
Juist niet bedoel je, ik persoonlijk vind helemaal niet dat vroeger alles beter was...quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
so ??![]()
Dan heeft hij goed opgelet tijdens geschiedenisles
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:18 schreef 2cv het volgende:
Toch vond ik het wel grappig. Die uitspraak hoor je alleen van oude mannetjes.
Ik zeg het ook heel vaak tegen vriendenquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Juist niet bedoel je, ik persoonlijk vind helemaal niet dat vroeger alles beter was...
[..]
InderdaadVooral ook dat de 26jarige het tegen de 28jarige zegt
Ik had em dan echt uitgelachen, als ik die 28jarige was
Ik heb hem niet uitgelachen maar gezegd dat in mijn ogen veel dingen vooral anders zijn tegenwoordig. Wat verbeterd is zijn de sociale voorzieningen, wat verslechterd is is de bureaucratie en het voetbalgeweld. Dat is overigens heel kort door de bocht, ik weet het, maar als ik het helemaal correct op ga schrijven wordt het een opstel van 45234356234423476897890345578234 en een halve pagina.quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Juist niet bedoel je, ik persoonlijk vind helemaal niet dat vroeger alles beter was...
[..]
InderdaadVooral ook dat de 26jarige het tegen de 28jarige zegt
Ik had em dan echt uitgelachen, als ik die 28jarige was
Dat komt omdat je er niet bij wasquote:Op zaterdag 24 april 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sociale voorzieningen verbeterd ??quote:Op zaterdag 24 april 2010 21:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb hem niet uitgelachen maar gezegd dat in mijn ogen veel dingen vooral anders zijn tegenwoordig. Wat verbeterd is zijn de sociale voorzieningen, wat verslechterd is is de bureaucratie en het voetbalgeweld. Dat is overigens heel kort door de bocht, ik weet het, maar als ik het helemaal correct op ga schrijven wordt het een opstel van 45234356234423476897890345578234 en een halve pagina.
quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er niet bij was
Véélquote:Op zaterdag 24 april 2010 22:58 schreef invine het volgende:
Ok, maar wat was vroeger beter dan nu?
Je hebt nu computers, internet, mobiele telefoons en MP3-spelers.quote:
En als je werkeloos wordt of ziek/zwak/misselijk/gehandicapt bent/wordt ?quote:Op zaterdag 24 april 2010 22:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Sociale voorzieningen verbeterd ??![]()
Ik kan me nog herinneren dat ik 12 GULDEN 70 per maand betaalde aan mijn ziektekosten verzekering... nu betaal ik een ruim 10voud hiervan, en ik ben nergens meer voor verzekerd, alles zit in pakketjes![]()
Verbeterd... hou op hoor
Grijs kenteken voor particulieren?quote:
quote:Op zondag 25 april 2010 08:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen lieve mensen
Iemand hier verstand van electroshit?
Stoppen vliegen er uit
Dan was er gewoon ww, wao e.d. net als nu, alleen werd je dan niet in etappes de goot in geholpen, wat nu wel gebeurtquote:Op zondag 25 april 2010 00:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
En als je werkeloos wordt of ziek/zwak/misselijk/gehandicapt bent/wordt ?
We hebben nu toch Idols?quote:Op zondag 25 april 2010 11:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan was er gewoon ww, wao e.d. net als nu, alleen werd je dan niet in etappes de goot in geholpen, wat nu wel gebeurt![]()
Vergeet niet dat onze ouders en grootouders en overgrootouders zich de touwtyfus hebben gebeuld (toen dat nog mocht van de ARBO) en gestaakt, (toen iedereen zich dat financieel nog kon lijden) om ons sociale systeem op te bouwen, datzelfde systeem wat nu door de afgelopen 5 regeringen compleet naar de klote is geholpen en waardoor diezelfde mensen nu aan geelhonger liggen en worden weggestopt in ouwelullenpakhuizen, omdat huiszorg te duur is
![]()
We hebben een tegenwoordig een bijna ASOCIAAL sociaal systeem, en jij gaat mij nou vertellen dat alles tegenwoordig beter is ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |