quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Omdat wij veel Lahmacuns maken.quote:Op maandag 19 april 2010 21:23 schreef Rookert het volgende:
Waarom hebben alle Turken een pizzapan?
Inhalig volk
C'est la vie.quote:Op maandag 19 april 2010 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe klinkt Turks voor jullie?
Waarom zijn sommige mensen zo dom?
Dit is wel fok, hè. Grappen horen d'rbij.quote:Op maandag 19 april 2010 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe klinkt Turks voor jullie?
Waarom zijn sommige mensen zo dom?
Veel succes en beterschap alvast.quote:Op maandag 19 april 2010 21:30 schreef maartjeh het volgende:
Ik kom nog even hallo zeggen voordat ik morgen onder het mes ga. Ben superzenuwachtig dus ga nu lekker relaxen en daarna slapen.![]()
Tot over een paar dagen!
Inderdaad. Dit toont maar weer eens aan hoe snel Turken op hun teentjes zijn getrapt. Vechten?quote:Op maandag 19 april 2010 21:30 schreef IHVK het volgende:
Trouwens, als je vraagt hoe Nederlands klinkt zeggen mensen ook kotsen. /care
Succes. En tot over een paar dagjes!quote:Op maandag 19 april 2010 21:30 schreef maartjeh het volgende:
Ik kom nog even hallo zeggen voordat ik morgen onder het mes ga. Ben superzenuwachtig dus ga nu lekker relaxen en daarna slapen.![]()
Tot over een paar dagen!
quote:Op maandag 19 april 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit toont maar weer eens aan hoe snel Turken op hun teentjes zijn getrapt. Vechten?
Volgens mij welquote:Op maandag 19 april 2010 21:28 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, heb je een welkoop/boerenbond in de buurt?
Komt allemaal goed en ga lekker slapen, dat gaat je de komende dagen ook wel lukkenquote:Op maandag 19 april 2010 21:30 schreef maartjeh het volgende:
Tot over een paar dagen!
Saol Bortecinem!quote:Op maandag 19 april 2010 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Veel succes en beterschap alvast.![]()
Trusten.
Hahaha dat is waar!quote:Op maandag 19 april 2010 21:30 schreef IHVK het volgende:
Trouwens, als je vraagt hoe Nederlands klinkt zeggen mensen ook kotsen. /care
Dankjewel IHVK!quote:
Nou, ik heb liever dat 't stormt en regent als ik in bed lig, dan slaap ik veel beter.quote:Op maandag 19 april 2010 21:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Komt allemaal goed en ga lekker slapen, dat gaat je de komende dagen ook wel lukkenAls je weer terug bent wordt het net weer 18 graden of warmer, dus goed getimed, tot dan
Ja ik ook, maar misschien kan je dan weer naar buiten ofzo, maar misschien was dat ijdele hoopquote:Op maandag 19 april 2010 21:34 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nou, ik heb liever dat 't stormt en regent als ik in bed lig, dan slaap ik veel beter.Maar dankjewel en tot over een paar dagen!
Nee, ik mag een week niet naar buiten.quote:Op maandag 19 april 2010 21:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar misschien kan je dan weer naar buiten ofzo, maar misschien was dat ijdele hoop
Ohquote:Op maandag 19 april 2010 21:38 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Nee, ik mag een week niet naar buiten.![]()
Ik ga nog even wat eten nu, morgenochtend om 06.00 mag ik nog één beschuitje en daarna niets meer, terwijl ik me pas 13.oo moet melden. Wat denken die mensen?! Dat ik wel een dag op 1 lullig beschuitje kan leven?
Ga ik doen. Annem zegt net dat we chocoladecake hebben.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 21:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh![]()
Lekker bunkeren nu, nuchter zijn is het kutste naast de operatie zelf
Same here.quote:Op maandag 19 april 2010 21:41 schreef Ayca het volgende:
Ik word de laatste tijd zo zwak/duizelig als ik aan bloed enz. denkdat had ik vroeger nooit, vreemd
Zie TTquote:Op maandag 19 april 2010 21:43 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Same here.
Ik kan niet meer tegen bloed, naalden en ziekenhuizen.
Wat moet dat moet Rookertquote:Op maandag 19 april 2010 21:50 schreef Rookert het volgende:
Maar wel om te moorden?![]()
AIVD leest mee hoor
Omdat die film serieus tof is, heb hem zaterdag gezienquote:
Beterschap en snel beter worden hee!!quote:Op maandag 19 april 2010 21:41 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ga ik doen. Annem zegt net dat we chocoladecake hebben.![]()
![]()
![]()
[..]
Ga ik doen hahaha.![]()
Jongens, ik ben er vandoor. Ik ga eten.![]()
Tot snel!
Saol! Ik ga m'n best doen.quote:Op maandag 19 april 2010 23:01 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Beterschap en snel beter worden hee!!
Evel bir zaman icinde..quote:
Ik vind vooral dat tweede liedje leukquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Twee goeie liedjes voor vanavond:
Die tweede moet je wel met een goeie subwoofer of koptelefoon luisteren.
Ja, ik hoorde het van mijn broertjequote:
Oh, yeahquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Natuurkunde is veel nuttiger dan voetbal kijken.
Qftquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Natuurkunde is veel nuttiger dan voetbal kijken.
Of vernietigenquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Met natuurkunde kun je de wereld verbeteren.
Dat is hoog.quote:Op dinsdag 20 april 2010 23:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat dacht ik ook, en toch kreeg ik een 8/9 voor NTK voor mijn eindexamen. Het kan dus wel.
Ah, okquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:08 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik deed een ander soort diploma, wij mochten naast twee verplichte vakken 3 Higher Level en 3 Standard Level vakken kiezen.
En? Dat kon ze toen ook halen hoorquote:Op dinsdag 20 april 2010 23:24 schreef Rookert het volgende:
En Bilmi haalt nu wél hoge cijfers...
quote:
ik heb geen natuurkundequote:Op woensdag 21 april 2010 10:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik denk dat Allah inderdaad wil dat jij de hele avond wiskunde en natuurkunde leert.
Waar heb je het over?quote:Op woensdag 21 april 2010 09:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat weet je best![]()
![]()
vandaag inshaallah weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gecmis olsunquote:
Ik ben niet schoolziekquote:
Natuurkunde verkiezen boven Barca - Interquote:Op dinsdag 20 april 2010 22:42 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik hoorde het van mijn broertje.
Ik heb de wedstrijd niet gekeken. Ik was bezig met natuurkunde (![]()
![]()
) leren. Ik snap er nog steeds niet veel van
.
Es tut mir Leeeeid?!quote:Op woensdag 21 april 2010 16:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Natuurkunde verkiezen boven Barca - Inter
Ga dan alleen het tweede en lever een briefje in voor het zevende.. als je alleen het zevende gaat, komt het over alsof je wilde uitslapen (of wil je dat ook?)quote:Op donderdag 22 april 2010 00:35 schreef Ayca het volgende:
Morgen alleen 2e en 7e uur lesdat wordt dus of nog langer uitslapen of na het 2e naar huis.. Hmm misschien ga ik wel helemaal niet, ik zie wel
Ben je nou pas wakker dan?quote:Op donderdag 22 april 2010 12:12 schreef Ayca het volgende:
Wtf ik zie net dat iemand mijn wekker heeft uitgedaan en weer aangedaan want hij knippert op 00:13 vet vaagmaar 13 min. geleden was er niemand thuis
of ik heb het zelf gedaan? of er is een geest in huis
![]()
Ik heb me iig verslapen_
Was jaquote:Op donderdag 22 april 2010 12:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar je bent/was ziek? Dan mag het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2010 12:23:29 ]
Maar dat gebeurt nooitquote:Op donderdag 22 april 2010 12:23 schreef Turquaz52 het volgende:
Stroom uitgevallen misschien een logische verklaring..?
Dank je.quote:
quote:Op donderdag 22 april 2010 12:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Was janu alleen nog last van mijn keel maar dat gaat wel over
![]()
Beterschap WikHet gaat om het ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.
Komt door de Aswolken, die vliegen nu boven je huis, daarom ben je nu ook ziekquote:
Die aswolken verpesten ook alles!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Komt door de Aswolken, die vliegen nu boven je huis, daarom ben je nu ook ziek
Jaaquote:Op donderdag 22 april 2010 12:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ayca, wil je nog het recept voor de pizzapan pizza?
Ga naar de boerenbond, koop daar meel voor witbrood van Soezie (of soezie suprema plus ofzo), en zout en gist als je dat niet in huis hebt.quote:
Als ze daar Italiaanse type 00 bloem verkopen, dan wel. Die van soezie is geen Italiaanse meel, maar komt er wel in de buurt.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:10 schreef Ayca het volgende:
Oehmoet dat perse van de boerenbond? kan ik het niet gewoon in de supermarkt halen?
Geen idee..quote:Op donderdag 22 april 2010 13:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ze daar Italiaanse type 00 bloem verkopen, dan wel. Die van soezie is geen Italiaanse meel, maar komt er wel in de buurt.
Dat lijkt me logisch jaquote:Op donderdag 22 april 2010 13:17 schreef Bortecinem het volgende:
Je moet trouwens de oven en de pizzapan pas voorvervarmen nadat het deeg 24 uur heeft gerezen, niet daarvoor.
Dude, je vader heeft een pizzaria toch?quote:Op donderdag 22 april 2010 13:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Geen idee..ik zal wel even kijken
en anders aan mijn vader vragen of hij wat bij de groothandel kan kopen (daar zullen ze het vast wel hebben toch?
)
Dat is het eerste wat ik dacht toen ik het lasquote:Op donderdag 22 april 2010 13:17 schreef Bortecinem het volgende:
Je moet trouwens de oven en de pizzapan pas voorvervarmen nadat het deeg 24 uur heeft gerezen, niet daarvoor.
Sorryquote:Op donderdag 22 april 2010 13:36 schreef Turquaz52 het volgende:
Cuus niet zo veel zeuren jij zeurpiet
Niet stressen, krijg je rimpels van... Ga ma weer leren jijquote:Op donderdag 22 april 2010 13:39 schreef Julis het volgende:
[..]
Sorry. Maar dat komt door de stress
, denk ik
.
Ik ga om twee uur beginnenquote:Op donderdag 22 april 2010 13:40 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Niet stressen, krijg je rimpels van... Ga ma weer leren jij![]()
Ik ben weg, Doeii
Hey er was echt een stroomuitval!quote:Op donderdag 22 april 2010 12:32 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Komt door de Aswolken, die vliegen nu boven je huis, daarom ben je nu ook ziek
De volgende keer dat ik een muis vermoord zal ik er soep van maken.quote:
Pakistan had ook meteen als enige land Noord-Cyprus herkend, maar werd als ik me niet vergis teruggefloten door de VS.quote:Op donderdag 22 april 2010 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De volgende keer dat ik een muis vermoord zal ik er soep van maken.
Btw, wisten jullie dat Pakistan Armenie niet erkent?![]()
quote:In feite erkenden ook Bangladesh en Pakistan al heel snel de Turkse Republiek van Noord-Cyprus, maar onder druk van vooral de Verenigde Staten moesten ze hun erkenning weer intrekken.
Wat is daar de bron van trouwens.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
Ja dat van Cyprus wist ik, maar dat ze Armenie als land niet erkennen is best grappig.
In Duitsland maken ze lekker Alexander kebab.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:06 schreef hamzter9 het volgende:
ik heb zin in een Alexander op zijn Turks
ikke maake menschen daudquote:Op donderdag 22 april 2010 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Is die hamzter niet een kloon van hoe heet hij ook alweer? Trifko of zo?
En Trifko is volgens mij weer een kloon van Erotica nog wat volgens mij.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Is die hamzter niet een kloon van hoe heet hij ook alweer? Trifko of zo?
Een persoon die soortgelijke topics als hamzter opende.quote:
Ik lust Egyptische kebab RAWquote:Op donderdag 22 april 2010 19:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een persoon die soortgelijke topics als hamzter opende.
Kijk maar eens in zijn postgeschiedenis.
nee effe serieus.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:30 schreef IHVK het volgende:
Nee Rookert komt uit Jemen, wik is een Libanees.
Zei ik Syrier? Ik bedoelde Pakistaan.quote:Op donderdag 22 april 2010 19:44 schreef hamzter9 het volgende:
Syrische wijven zijn geil netals die blonde wijf van die ene topic, Bortecinem weetz wat ik bedoelz..
![]()
demi giz...
Pakistaanse chicks hebben natte poes die naar kerrie smaaktquote:Op donderdag 22 april 2010 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zei ik Syrier? Ik bedoelde Pakistaan.
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zei ik Syrier? Ik bedoelde Pakistaan.
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:50 schreef IHVK het volgende:
Man ga naar de hoeren ofzo, met je seksuele frustratie.
naber fistik, wanneer ga je weer naaktpics naar me sturenquote:
Orospu cocugu...quote:Op donderdag 22 april 2010 19:54 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
naber fistik, wanneer ga je weer naaktpics naar me sturen, die andere beginnen onderhand te vervelen..
he wikwakka zeg even eerlijk waar je vandaan komt, want ik wil namelijk een arabische chick trouwen..quote:
wat ben je voor afkomst?????quote:Op donderdag 22 april 2010 19:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ben niet Arabisch én geen chick. Toch nog trouwen?
quote:Op donderdag 22 april 2010 19:56 schreef hamzter9 het volgende:
[..]
eerste ben jij, tweede ben ik
als je met mij trouwt heet je van je achternaam Orospu-Cocugu
Waar ben je dan ik zie je niet.quote:Op donderdag 22 april 2010 20:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik in een Winner Taco:
[ afbeelding ]
Wegwezenquote:Op donderdag 22 april 2010 22:50 schreef Julis het volgende:
[..]
Whehehe![]()
. Dit is te droog, sorry.
Eindelijk heb je een UI.
quote:
ik moet alles en mag nietsquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
nee ik moet niets ik mag alles en jij?
bedankt nog voor chatroulette
hi
hi where are you from
poland
whats your name beauty
i hate polish people
why
because you're ugly
Nee, het is echt een vaag verhaal. Hij was eerst aan het rondrennen in de tuin maar toen hij moe werd verstopte hij zich achter zo'n grote bloempot. Opeens begon hij tegen de muur op te klimmen, toen gaf ik die bloempot een hele harde schop zodat de muis tegen de muur werd geplet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Heb je hem even met een moker platgeslagen of zo?
Weet je wat het ergste was. Je zag zijn pootje aan de zijkant van de bloempot nog even naspartelen. Echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:52 schreef IHVK het volgende:
Zolang je hem maat met 1 klap heb gedood.
Hoewel ik als ontleder geen recht van spreken heb.
Maar waarom? Als hij nou binnen zou zijn geweest, maar buitenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, het is echt een vaag verhaal. Hij was eerst aan het rondrennen in de tuin maar toen hij moe werd verstopte hij zich achter zo'n grote bloempot. Opeens begon hij tegen de muur op te klimmen, toen gaf ik die bloempot een hele harde schop zodat de muis tegen de muur werd geplet.
Ja, weet ik veel. Ik was bang dat 'ie naar binnen zou komen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar waarom? Als hij nou binnen zou zijn geweest, maar buiten?
als de mogelijkheid krijgen kruipen ze zo naar binnen hè.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar waarom? Als hij nou binnen zou zijn geweest, maar buiten?
Whehehequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Ik was bang dat 'ie naar binnen zou komen.
Eensquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik begrijp die aversie van vrouwen (en bijbehorend hyperactief gedrag) tegen muizen niet.
Kijk dan hoe lief:
[ afbeelding ]
Dan zijn ze niet meer zo schattig hèquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, ik begrijp het ook wel, wij hadden in ons huis ook wel eens een muis. En zo'n beest kan veel schade doen als je een paar maanden niet thuis bent. Alle pakken in onze voorraadkast kapot, televisiekabels doorgebeten, matrassen in stukken...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, ik begrijp het ook wel, wij hadden in ons huis ook wel eens een muis. En zo'n beest kan veel schade doen als je een paar maanden niet thuis bent. Alle pakken in onze voorraadkast kapot, televisiekabels doorgebeten, matrassen in stukken...
Ook al geen soep van gemaakt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel, ik heb hem in een kartonnen doos gevangen en buiten losgelaten. Ik respecteer mijn vijanden.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:45 schreef Bortecinem het volgende:
Willen jullie mijn vermoorde muis zien?
[ afbeelding ]
Gisterenavond voelde ik me opeens mega schuldig, ik moest bijna huilen. Ik ben soms echt een mietje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:25 schreef Julis het volgende:
Oh, en Çocuk Bayramınız kutlu olsun.
Yhaa dogru diyonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Seninkidee Kutlu olsun
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:De eerste moderne staat die een kinderdag invoerde was Turkije, onder Mustafa Kemal Atatürk in 1920.
Gecmis olsunquote:
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:25 schreef Julis het volgende:
Oh, en Çocuk Bayramınız kutlu olsun.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet dat we er ook maar iets aan doen![]()
![]()
Ja.quote:Op vrijdag 23 april 2010 15:25 schreef ujjain het volgende:
Zijn Turken afstammelingen van het Ottomaanse Rijk?
Ik las worstelingen en vroeg me af of dat nou wel zo kindvriendelijk was.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja.
Wij gaan kinderdag zondag vieren, voorstellingen enzo.
Dit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 16:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoe ging het? En hoe gaat het nu? Vertel
Auchquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef Ayca het volgende:
*BOEM* *PATS* *PATS* en zie mij onderaan de trap liggen.
Haha.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik las worstelingen en vroeg me af of dat nou wel zo kindvriendelijk was.
Gecmis olsun.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:04 schreef Ayca het volgende:
*BOEM* *PATS* *PATS* en zie mij onderaan de trap liggen.
Gut, (sommige) moslims toch!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:41 schreef msnk het volgende:
http://news.blogs.cnn.com(...)ng-muslims/?on.cnn=1!
Gelukkig welquote:Op vrijdag 23 april 2010 17:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Dit.
[..]
Auch. Het gaat voor de rest wel goed met je
?
It's alive!!!quote:Op vrijdag 23 april 2010 18:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Ieuw... die platte muis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |