Nee, het is echt een vaag verhaal. Hij was eerst aan het rondrennen in de tuin maar toen hij moe werd verstopte hij zich achter zo'n grote bloempot. Opeens begon hij tegen de muur op te klimmen, toen gaf ik die bloempot een hele harde schop zodat de muis tegen de muur werd geplet.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Heb je hem even met een moker platgeslagen of zo?
Weet je wat het ergste was. Je zag zijn pootje aan de zijkant van de bloempot nog even naspartelen. Echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:52 schreef IHVK het volgende:
Zolang je hem maat met 1 klap heb gedood.
Hoewel ik als ontleder geen recht van spreken heb.
Maar waarom? Als hij nou binnen zou zijn geweest, maar buitenquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, het is echt een vaag verhaal. Hij was eerst aan het rondrennen in de tuin maar toen hij moe werd verstopte hij zich achter zo'n grote bloempot. Opeens begon hij tegen de muur op te klimmen, toen gaf ik die bloempot een hele harde schop zodat de muis tegen de muur werd geplet.
Ja, weet ik veel. Ik was bang dat 'ie naar binnen zou komen.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar waarom? Als hij nou binnen zou zijn geweest, maar buiten?
als de mogelijkheid krijgen kruipen ze zo naar binnen hè.quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar waarom? Als hij nou binnen zou zijn geweest, maar buiten?
Whehehequote:Op vrijdag 23 april 2010 10:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Ik was bang dat 'ie naar binnen zou komen.
Eensquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik begrijp die aversie van vrouwen (en bijbehorend hyperactief gedrag) tegen muizen niet.
Kijk dan hoe lief:
[ afbeelding ]
Dan zijn ze niet meer zo schattig hèquote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, ik begrijp het ook wel, wij hadden in ons huis ook wel eens een muis. En zo'n beest kan veel schade doen als je een paar maanden niet thuis bent. Alle pakken in onze voorraadkast kapot, televisiekabels doorgebeten, matrassen in stukken...
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ach, ik begrijp het ook wel, wij hadden in ons huis ook wel eens een muis. En zo'n beest kan veel schade doen als je een paar maanden niet thuis bent. Alle pakken in onze voorraadkast kapot, televisiekabels doorgebeten, matrassen in stukken...
Ook al geen soep van gemaakt.quote:Op vrijdag 23 april 2010 11:03 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel, ik heb hem in een kartonnen doos gevangen en buiten losgelaten. Ik respecteer mijn vijanden.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 10:45 schreef Bortecinem het volgende:
Willen jullie mijn vermoorde muis zien?
[ afbeelding ]
Gisterenavond voelde ik me opeens mega schuldig, ik moest bijna huilen. Ik ben soms echt een mietje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 april 2010 12:25 schreef Julis het volgende:
Oh, en Çocuk Bayramınız kutlu olsun.
Yhaa dogru diyonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Seninkidee Kutlu olsun
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |