Reageer dan gewoon niet.quote:Op maandag 19 april 2010 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
Als je verkouden bent, en al het snot in je bakkes omhoog haalt. Zo klinkt turks in mijn oren
*knorfffff*
Een vleugje russisch erdoorheen?quote:Op maandag 19 april 2010 19:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En dit? Vinden jullie dit wel meer op het Koreaans lijken?
*Video verwisselt, deze is beter.
quote:Op maandag 19 april 2010 20:20 schreef Lespaulspelert het volgende:
Iemand met een hazenlip die een hete aardappel in zijn mond heeft en hem graag wil uitspugen, maar dat pas mag als hij de bijbel achterstevoren heeft voorgelezen.
Kan. Maar wij maken die ü helemaal niet zo lang.quote:Op maandag 19 april 2010 20:43 schreef DerUberMensch het volgende:
Ik heb een behoorlijke hekel aan de "ü" in het turks. Atatúúúúrk.Walgelijk.
quote:Op maandag 19 april 2010 20:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kan. Maar wij maken die ü helemaal niet zo lang.
quote:Op maandag 19 april 2010 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zeg het is, wat is er aan de hand?
quote:Op maandag 19 april 2010 20:50 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zeg het is eens, wat is er aan de hand?
Wtf, sorry maar jij bent echt zielig bezig.quote:
Debiel, die 'nazi' was gewoon een grap.quote:Op maandag 19 april 2010 21:04 schreef Blocko het volgende:
[..]
Wtf, sorry maar jij bent echt zielig bezig.
Iedereen die ook maar negatief is over de klank van de turkse taal krijgt van jou gelijk al eenreactie...
Ik ben trouwens opgegroeid met Turks, kan dan ook niet echt een heel goede mening geven in dit topic, zal wel niet tot de groep behoren die je met dit topic wilt bereiken...
Eh, volgens mij ben jij hier de trol? Met je burkanist onderschriftdingapparaat.quote:
Verder alles goed?quote:Op maandag 19 april 2010 21:13 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Eh, volgens mij ben jij hier de trol? Met je burkanist onderschriftdingapparaat.![]()
dikkat fahişe
Hèhè..quote:Op maandag 19 april 2010 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
Mods, sluit dit topic maar. Het gaat echt nergens meer over.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |