Ik ook en m'n huisgenoten gaan nu friet halenquote:Op maandag 19 april 2010 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
Snacktrekterwijl ik eigenlijk moet gaan koken, maar daar heb ik al helemáál geen zin in...
maar... je kunt toch na 6 uur nog wel koken? of zeg ik nu iets heel geksquote:Op maandag 19 april 2010 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb gisteren al afhaal Chinees gegetenMet Tjap Tjoy inderdaad!
Maar het zal wel iets afhaligs worden ja
Wel lieve TT!![]()
Je zegt niks geks maar ik moet om 8 uur @ Sportschule zijn!quote:Op maandag 19 april 2010 17:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar... je kunt toch na 6 uur nog wel koken? of zeg ik nu iets heel geks
Nee. Alleen pedagogiek, vakdidactiek en studieloopbaanbegeleiding. En drama heb ik ook gehad.quote:Op maandag 19 april 2010 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey Vik, krijg jij ook vakinhoudelijke vakken?
quote:Op maandag 19 april 2010 17:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar... je vriend en zijn gast kunnen toch na 6 uur nog wel gezellig samen koken? of zeg ik nu iets heel geks
Vacatures zoeken is echt een frustrerende aangelegenheid met een studieachtergrond in de letterenquote:Op maandag 19 april 2010 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ahw Maria, irritant is dat he!!! Ik heb het heel vaak gehaden ook vaak een te laag saldo trouwens
Goed, ik ga mezelf van de bank schoppen, heb weer een ernstig slechte bui. En tot overmaat van ramp ben ik op de tenenkrommend slechte site van het cwi naar vacatures gaan zoekenZijn er natuurlijk niet, maar nu ben ik er zo chagrijnig van geworden dat ik helemaal geen werk meer wil zoeken
Ik wil een kind
Ik weet echt niets meer van dat ontleden allemaal.quote:Op maandag 19 april 2010 17:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Alleen pedagogiek, vakdidactiek en studieloopbaanbegeleiding. En drama heb ik ook gehad.
Er wordt wel van je verwacht dat je het allemaal wel een beetje weet, maar mijn ervaring is dat je veel zult moeten opfrissen. Op de universiteit doen we immers niet aan ontleden zoals ze dat op de middelbare school doen en dat doen ze op het HBO dus wel.
Is het echt zo afgebakend bij jou? Een baan, of een kind?quote:Op maandag 19 april 2010 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ahw Maria, irritant is dat he!!! Ik heb het heel vaak gehaden ook vaak een te laag saldo trouwens
Goed, ik ga mezelf van de bank schoppen, heb weer een ernstig slechte bui. En tot overmaat van ramp ben ik op de tenenkrommend slechte site van het cwi naar vacatures gaan zoekenZijn er natuurlijk niet, maar nu ben ik er zo chagrijnig van geworden dat ik helemaal geen werk meer wil zoeken
Ik wil een kind
Nee, eigenlijk is het niet zo afgebakend... ik zou het liefst tijdens een zwangerschap en daarna ook willen werken. Alleen de focus ligt nu op werk moeten zoeken en stiekem een kind willen, en ik wil die focus heel graag verschuivenquote:Op maandag 19 april 2010 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het echt zo afgebakend bij jou? Een baan, of een kind?
Edit: ik bedoel: wat ga je dan doen als het een half jaar duurt voor je zwanger bent, of tijdens de zwangerschap?
De vacatures op die site bestaan vaker niet dan wel.quote:Op maandag 19 april 2010 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
En tot overmaat van ramp ben ik op de tenenkrommend slechte site van het cwi naar vacatures gaan zoekenZijn er natuurlijk niet, maar nu ben ik er zo chagrijnig van geworden dat ik helemaal geen werk meer wil zoeken
Ik wil een kind
Wil je vriend dan (nog) niet dat je de focus niet kan verschuiven?quote:Op maandag 19 april 2010 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, eigenlijk is het niet zo afgebakend... ik zou het liefst tijdens een zwangerschap en daarna ook willen werken. Alleen de focus ligt nu op werk moeten zoeken en stiekem een kind willen, en ik wil die focus heel graag verschuiven
Je bent soms echt een wijf.quote:Op maandag 19 april 2010 18:03 schreef neen het volgende:
M'n huisgenoot heeft nieuwe schoenen, beter dan z'n oude nike air max classic/bootschoenen, hij heeft geloof ik ook een paar week een vriendin maar ontkend een verband tussen het hebben van een vriendin en nieuwe schoenen.
Ik weet wel beter natuurlijk.
Haha lolquote:Op maandag 19 april 2010 17:35 schreef P.F het volgende:
Mijn buurmeisje met h&m bestelling was een fokster uit het h&m topic!!!!
Somsquote:Op maandag 19 april 2010 18:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je bent soms echt een wijf.
Maar bezig zijn met zwanger worden is toch geen fulltime baan?quote:Op maandag 19 april 2010 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is het niet zo afgebakend... ik zou het liefst tijdens een zwangerschap en daarna ook willen werken. Alleen de focus ligt nu op werk moeten zoeken en stiekem een kind willen, en ik wil die focus heel graag verschuiven
Blegh, moeilijk...
Ik nietquote:Op maandag 19 april 2010 18:29 schreef neen het volgende:
![]()
'Vrouwen liegen over gewicht op datingsites'
Kijk maar in het H&M topic!quote:
En wel over meer dingen.quote:Op maandag 19 april 2010 18:29 schreef neen het volgende:![]()
'Vrouwen liegen over gewicht op datingsites'
Ja ik was ookquote:Op maandag 19 april 2010 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kijk maar in het H&M topic!![]()
PF was al helemaal aan de gang met ""-smilies en toen bleek dat meisje ook te fokken
Eten wordt: loempiaaa. Met restje nasi
Nee, maar zij wist al wie ik was sinds ze daar woontquote:
Ik heb het ook eens meegemaakt met een werkgroep bij m'n vorige studie. Ik wist niet wat me overkwam!quote:
Ik zou zeggen, lees maar terugquote:Op maandag 19 april 2010 18:48 schreef P.F het volgende:
Ik zit heel hard te denken of ik veel gênante dingen heb gepost!
Nee over mijzelf natuurlijk!quote:Op maandag 19 april 2010 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees maar terugHet was iig niet allemaal even complimenteus, zeg maar!
Er zitten veggies in mn loempiaBen ik iig niet compleet gefaald
Ja, maar daarentegen is weigeren ook weer zo bot. Niet van het slechtste uitgaanquote:Op maandag 19 april 2010 18:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee over mijzelf natuurlijk!
Dat ze een fokker is neemt natuurlijk niet weg dat het niet handig is om een pakketje aan te nemen als je het hele weekend weg bent..
quote:Op maandag 19 april 2010 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar daarentegen is weigeren ook weer zo bot. Niet van het slechtste uitgaan
Oh dat heb ik allemaal niet gelezen johquote:Op maandag 19 april 2010 18:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb toch steeds gezegd dat het vast hartstikke lief bedoeld was, maar dat het niet handig is als je het hele weekend weg bent (was de 1e poging) en dat ik het nooit zou doen voor iemand die ik nog nooit gezien had.
Maar goed ze kende mij al wel!
Ik heb wel gezegd dat het niet gemeen bedoeld was tegen haar persoonlijk hoor
Hahahaha, ja! Ik las dat nog even overdag op mijn werk. Al die namen er ook gewoon bijquote:Op maandag 19 april 2010 18:56 schreef P.F het volgende:
Ik bedoel, hoe toevallig is dat dan![]()
Maar wie weet posten de mensen van het koor ook op fok en krijgen we nog meer akward situations!
Ja maar het is niet duidelijk of dat meisje al echt wist wie PF was of pas echt erachter kwam na het lezen van haar post. Maargoed, waarschijnlijk het eerstequote:Op maandag 19 april 2010 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kijk maar in het H&M topic!![]()
PF was al helemaal aan de gang met ""-smilies en toen bleek dat meisje ook te fokken
Eten wordt: loempiaaa. Met restje nasi
Ze wist het sinds ze hier kwam wonen, heb het net aan haar gevraagd.quote:Op maandag 19 april 2010 18:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja maar het is niet duidelijk of dat meisje al echt wist wie PF was of pas echt erachter kwam na het lezen van haar post. Maargoed, waarschijnlijk het eerste
O, dat weet ik allemaal nietquote:Op maandag 19 april 2010 18:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
En wel over meer dingen.
Maar sowieso, datingsites.
Haha oeh dat is raar!quote:Op maandag 19 april 2010 18:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, maar zij wist al wie ik was sinds ze daar woont![]()
Maar dan zegt ze vandaag pas dat ze naast mij woont
Ja hequote:
Oh, ze heeft die ene baan gekregen waarvoor ze had gesolliciteerd?quote:
Nicequote:Op maandag 19 april 2010 19:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Valt mee hè? Als ik nog trek heb, is er nog wel ijs in de vriezer though.
Oh die is bijna net zo lekker als de mijne!!!quote:Op maandag 19 april 2010 19:22 schreef P.F het volgende:
Aaaaah daar is Co!!!!
Gefeliciteeerd!
[ afbeelding ]
Oh hierbij dan alsnog: Gefelicidingustquote:
De wodkaquote:Op maandag 19 april 2010 19:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh die is bijna net zo lekker als de mijne!!!Thanks!!!
Wat een heerlijke planning weer.quote:Op maandag 19 april 2010 19:16 schreef neen het volgende:
O ja! Vandaag had ik dus ook een les met uitleg over het grootste faalding studieloopbaanbegeleiding. Hebben die lui gewoon al die gesprekken geplanned op de dag dat het Nederlands elftal tegen Denemarken moet! Ik ga maar eens bekijken of de rest van het WK niet is volgeroosterd.
Ik heb al gezegd dat ik dan niet van de partij benweten ze dat ook meteen.
Geloof me, het is nodigquote:Op maandag 19 april 2010 19:24 schreef Goodbye het volgende:
Wat heb jij keurige lijstjes de laatste tijd Ewelina
Dat vráágt niet om foto's, dat KRIJST om foto's!quote:Op maandag 19 april 2010 19:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh die is bijna net zo lekker als de mijne!!!Thanks!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op maandag 19 april 2010 19:26 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wat een heerlijke planning weer.Maar het kan nog een stuk erger. Ik had mijn diploma uitreiking van de havo op de avond van Nederland - Italië in de halve finale van het EK 2000. Uiteraard ben ik daar niet heen gegaan, maar achteraf hoorde ik dat ik één van de weinigen was die niet was gegaan. Sowieso vind ik dat ze op scholen een jaaroverzicht moeten hebben met daarop de data van grote sportevenementen, zodat ze alles daar omheen kunnen plannen.
Ik weet hoe hij er uitziet en meer zeg ik nietquote:Op maandag 19 april 2010 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat vráágt niet om foto's, dat KRIJST om foto's!
Balen is dat hè, ik heb ook teveel spek gekweektquote:
Ik schrok me de pleuris.quote:Op maandag 19 april 2010 19:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Balen is dat hè, ik heb ook teveel spek gekweekt
Waar merkte je het aan dan?quote:
Toen mijn moeder (hoogzwanger van mij) met mijn vader trouwde in juni '88 ging de helft alleen naar de receptie omdat Nederland speelde.quote:Op maandag 19 april 2010 19:26 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wat een heerlijke planning weer.Maar het kan nog een stuk erger. Ik had mijn diploma uitreiking van de havo op de avond van Nederland - Italië in de halve finale van het EK 2000. Uiteraard ben ik daar niet heen gegaan, maar achteraf hoorde ik dat ik één van de weinigen was die niet was gegaan. Sowieso vind ik dat ze op scholen een jaaroverzicht
moeten hebben met daarop de data van grote sportevenementen, zodat ze alles daar omheen kunnen plannen.
Kleding en de weegschaal.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 19:28 schreef Syrena het volgende:
Oh en aan het stappen heb ik wel drie nieuwe Hyvesvriendinnen overgehoudenEn we gaan een keer met alle dames naar de sauna.
Jaja, mijn grenzen worden wel verlegd in 2010. Ook al drie keer autoweg gereden de afgelopen twee weken.Weet je wie mij aan jou doet denken? Die Kiki van die reclame van TelfortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zooooo die moet een beurt hebben zegquote:Op maandag 19 april 2010 19:32 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Weet je wie mij aan jou doet denken? Die Kiki van die reclame van Telfort
De combinatie niet opletten, geen weegschaal, weinig beweging en heel veel stress. Denk eigenlijk dat vooral de factor geen weegschaal hebben de belangrijkste was, had ik eerder een waarschuwing gehad. Ik heb wel aan m'n ex gevraagd of ik dikker was geworden, maar dan antwoordde hij dus van nietquote:Op maandag 19 april 2010 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk die paar 'mannen' hier
Hoe komt dat zo Ewelina, teveel laten lopen??
Idem hier, zo balen als je kleding niet goed zit!quote:
Oeeeh, nu is het voorbestemd om te tongenquote:Op maandag 19 april 2010 19:34 schreef Merel het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn diplomauitreiking op dezelfde avond was als die van de_nachtwacht!
Syrena zelf ook zegt ze netquote:Op maandag 19 april 2010 19:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zooooo die moet een beurt hebben zeg![]()
Als ik moest tongen met iedereen die op dezelfde dag diploma-uitreking had, dan, uh...quote:Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Oeeeh, nu is het voorbestemd om te tongen
Het is gewoon te klein, dus ik heb een hoop nieuwe kleding gekochtquote:Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Idem hier, zo balen als je kleding niet goed zit!
Nee man geen sletje, meer een te gereformeerd meisjequote:Op maandag 19 april 2010 19:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zie hem echt NET voorbijkomen
Kiki is een gierig hebberig sletjeee
Nee joh, doneer al je maat 36 aan mijquote:Op maandag 19 april 2010 19:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is gewoon te klein, dus ik heb een hoop nieuwe kleding gekocht![]()
Ik denk dat -als het zo doorgaat- ik over een maand wel weer in mijn oude kleding pas. Ik fiets naar m'n werk nu, dat scheelt erg veel (ruim een uur fietsen per dag) en van beweging val ik altijd snel af.
Neeeeeeeeeeeeeeee dat zei ik niet. Het moet wel een beetje een lekkere dude zijn he.quote:Op maandag 19 april 2010 19:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Syrena zelf ook zegt ze net :p
Grapjequote:Op maandag 19 april 2010 19:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee man geen sletje, meer een te gereformeerd meisje
Ik heb nog een roze kokerrok in de aanbiedingquote:
Beetje action in bed moet er wel zijn tochquote:Op maandag 19 april 2010 19:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee dat zei ik niet. Het moet wel een beetje een lekkere dude zijn he.
Niet alles in mijn leven hoeft van Action-kwaliteit te zijn![]()
Foto's! Roze kokerrok klinkt op zich wel oké, als hij van matte stof isquote:Op maandag 19 april 2010 19:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb nog een roze kokerrok in de aanbieding![]()
Ik heb wel een jurkje wat je van me over mag nemen, zelfs als ik maat 36 heb is ie net wat te krap.
Nee, het is dat satijnen dingquote:Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Foto's! Roze kokerrok klinkt op zich wel oké, als hij van matte stof is!
Ik heb nog wel veel in maat 38/40/42 van toen ik groter was en dacht dat ik groter was
Ik denk dat hij zelfs voor mij niet gaat werkenquote:Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, het is dat satijnen dingMiskoop.
Je krijgt er anders wel een fantastische kont in.quote:Op maandag 19 april 2010 19:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelfs voor mij niet gaat werken!
Ik wist er ook niks meer van, hoor, maar ik heb me er weer in verdiept en nu gaat het steeds beter.quote:Op maandag 19 april 2010 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet echt niets meer van dat ontleden allemaal.. Maar ik ga er maar vanuit dat als ik het toen begreep, ik het nu ook wel weer zal gaan begrijpen.
Ik heb er zin in en vind het spannend tegelijk.. Ik krijg wel veel 'Oh, dat vind ik nu net iets voor jou!" te horen. Ik vraag me dan af of ze dat zeggen omdat ze me echt geschikt vinden, of gewoon omdat ik nogal bazig kan zijn.
.
Was het nog wel leuk dan? Want die wedstrijd hebben ze verloren.quote:Op maandag 19 april 2010 19:34 schreef Merel het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn diplomauitreiking op dezelfde avond was als die van de_nachtwacht!
Dat is wel behoorlijk asociaal. Bij mijn uitreiking had ik alleen mezelf er mee. Maar goed, dat hadden ze ook wel kunnen zien aankomen. Bij een trouwerij waar ik was tijdens het WK van 2006 werd gewoon rekening gehouden met de wedstrijd en heeft iedereen samen gekeken.quote:Op maandag 19 april 2010 19:31 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Toen mijn moeder (hoogzwanger van mij) met mijn vader trouwde in juni '88 ging de helft alleen naar de receptie omdat Nederland speelde.
Losers.
Maar nu moet ik uiteraard ook alles zien
Mijn familie is ook asoquote:Op maandag 19 april 2010 19:50 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat is wel behoorlijk asociaal. Bij mijn uitreiking had ik alleen mezelf er mee. Maar goed, dat hadden ze ook wel kunnen zien aankomen. Bij een trouwerij waar ik was tijdens het WK van 2006 werd gewoon rekening gehouden met de wedstrijd en heeft iedereen samen gekeken.
Ik zit met lange tanden aan het laatste restje lasagne. Nu heb ik vier keer lasagne gehad sinds donderdagquote:
Ik vijf keer, dus niet zeuren.quote:Op maandag 19 april 2010 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit met lange tanden aan het laatste restje lasagne. Nu heb ik vier keer lasagne gehad sinds donderdag
quote:Op maandag 19 april 2010 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Mijn broer trouwde in 2006 toen Nederland moest spelen en toen hebben ze de receptie een dag later gedaan en hebben we op de trouwdag zelf in het vakantiepark waar we zaten een grote tv neergezet op een veldje en zijn daar met z'n allen gaan kijken.
Wat een toevalquote:Op maandag 19 april 2010 19:50 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat is wel behoorlijk asociaal. Bij mijn uitreiking had ik alleen mezelf er mee. Maar goed, dat hadden ze ook wel kunnen zien aankomen. Bij een trouwerij waar ik was tijdens het WK van 2006 werd gewoon rekening gehouden met de wedstrijd en heeft iedereen samen gekeken.
Mijn vrienden zouden dan de bruid in elkaar slaan zodat het wordt uigesteldquote:Op maandag 19 april 2010 19:59 schreef P.F het volgende:
Als iemand voetbal zou kijken tijdens mijn trouwerij dan krab ik zijn/haar ogen er uit![]()
![]()
Voetbal
O dat had ik nog niet eens gelezenquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:03 schreef Merel het volgende:
Ik zou dus echt voordat ik m'n trouwdatum zou plannen eerst even kijken of er die dag geen belangrijke wedstrijd was
Ja goed dat je zo net gegeten hebt vandaag!quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:03 schreef Merel het volgende:
Ik zou dus echt voordat ik m'n trouwdatum zou plannen eerst even kijken of er die dag geen belangrijke wedstrijd was
Dat jaquote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef P.F het volgende:
Ik hoef geen mensen op mijn trouwerij die liever naar een voetbalwedstrijd kijken (niet eens er heen gaan) dus op zich hebben we sowieso geen probleem
!
Sindsdien nooit meer iets gewonnenquote:Op maandag 19 april 2010 20:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Mja ik zou dat met mijn familie ook wel doen ja, maar m'n moeder vond het blijkbaar wel kunnen.
Verder is het natuurlijk geen toeval dat ik in het jaar geboren ben dat Nederland kampioen werd
Na 25 juni 1988?quote:Op maandag 19 april 2010 20:19 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Er is daarna nooit meer zo iets moois gebeurd
Haha ik snap hetquote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja goed dat je zo net gegeten hebt vandaag!Wat dat betreft helpt dit topic wel als stok achter de deur.
Behalve als je hier al te lang komt, zoals ik, dan vreet je gewoon door of je hier nou post of niet
Dat dus. Ben nog aan het bijlezen, dus als de foto's intussen zijn gepost, sorry voor de spuit-11 opmerking.quote:Op maandag 19 april 2010 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat vráágt niet om foto's, dat KRIJST om foto's!
Jaquote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja goed dat je zo net gegeten hebt vandaag!Wat dat betreft helpt dit topic wel als stok achter de deur.
Behalve als je hier al te lang komt, zoals ik, dan vreet je gewoon door of je hier nou post of niet
Per dag?quote:Op maandag 19 april 2010 20:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
Normaal at ik 3 tot 4 pakjes koekjes.
Sommige koekjes zitten met zijn tweeën in een pakje... denk aan bijvoorbeeld Oreo's.quote:
Oh... dat telt niet als pakje (gelukkig maar).quote:Op maandag 19 april 2010 21:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Sommige koekjes zitten met zijn tweeën in een pakje... denk aan bijvoorbeeld Oreo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |