quote:Op maandag 19 april 2010 19:58 schreef Viking84 het volgende:
Mijn broer trouwde in 2006 toen Nederland moest spelen en toen hebben ze de receptie een dag later gedaan en hebben we op de trouwdag zelf in het vakantiepark waar we zaten een grote tv neergezet op een veldje en zijn daar met z'n allen gaan kijken.
Wat een toevalquote:Op maandag 19 april 2010 19:50 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat is wel behoorlijk asociaal. Bij mijn uitreiking had ik alleen mezelf er mee. Maar goed, dat hadden ze ook wel kunnen zien aankomen. Bij een trouwerij waar ik was tijdens het WK van 2006 werd gewoon rekening gehouden met de wedstrijd en heeft iedereen samen gekeken.
Mijn vrienden zouden dan de bruid in elkaar slaan zodat het wordt uigesteldquote:Op maandag 19 april 2010 19:59 schreef P.F het volgende:
Als iemand voetbal zou kijken tijdens mijn trouwerij dan krab ik zijn/haar ogen er uit![]()
![]()
Voetbal
O dat had ik nog niet eens gelezenquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:03 schreef Merel het volgende:
Ik zou dus echt voordat ik m'n trouwdatum zou plannen eerst even kijken of er die dag geen belangrijke wedstrijd was
Ja goed dat je zo net gegeten hebt vandaag!quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 20:03 schreef Merel het volgende:
Ik zou dus echt voordat ik m'n trouwdatum zou plannen eerst even kijken of er die dag geen belangrijke wedstrijd was
Dat jaquote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef P.F het volgende:
Ik hoef geen mensen op mijn trouwerij die liever naar een voetbalwedstrijd kijken (niet eens er heen gaan) dus op zich hebben we sowieso geen probleem
!
Sindsdien nooit meer iets gewonnenquote:Op maandag 19 april 2010 20:13 schreef shinydiscoball het volgende:
Mja ik zou dat met mijn familie ook wel doen ja, maar m'n moeder vond het blijkbaar wel kunnen.
Verder is het natuurlijk geen toeval dat ik in het jaar geboren ben dat Nederland kampioen werd
Na 25 juni 1988?quote:Op maandag 19 april 2010 20:19 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Er is daarna nooit meer zo iets moois gebeurd
Haha ik snap hetquote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja goed dat je zo net gegeten hebt vandaag!Wat dat betreft helpt dit topic wel als stok achter de deur.
Behalve als je hier al te lang komt, zoals ik, dan vreet je gewoon door of je hier nou post of niet
Dat dus. Ben nog aan het bijlezen, dus als de foto's intussen zijn gepost, sorry voor de spuit-11 opmerking.quote:Op maandag 19 april 2010 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat vráágt niet om foto's, dat KRIJST om foto's!
Jaquote:Op maandag 19 april 2010 20:06 schreef Merel het volgende:
[..]
Ja goed dat je zo net gegeten hebt vandaag!Wat dat betreft helpt dit topic wel als stok achter de deur.
Behalve als je hier al te lang komt, zoals ik, dan vreet je gewoon door of je hier nou post of niet
Per dag?quote:Op maandag 19 april 2010 20:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
Normaal at ik 3 tot 4 pakjes koekjes.
Sommige koekjes zitten met zijn tweeën in een pakje... denk aan bijvoorbeeld Oreo's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |