Ja maar het is niet duidelijk of dat meisje al echt wist wie PF was of pas echt erachter kwam na het lezen van haar post. Maargoed, waarschijnlijk het eerstequote:Op maandag 19 april 2010 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kijk maar in het H&M topic!![]()
PF was al helemaal aan de gang met ""-smilies en toen bleek dat meisje ook te fokken
Eten wordt: loempiaaa. Met restje nasi
Ze wist het sinds ze hier kwam wonen, heb het net aan haar gevraagd.quote:Op maandag 19 april 2010 18:57 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ja maar het is niet duidelijk of dat meisje al echt wist wie PF was of pas echt erachter kwam na het lezen van haar post. Maargoed, waarschijnlijk het eerste
O, dat weet ik allemaal nietquote:Op maandag 19 april 2010 18:42 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
En wel over meer dingen.
Maar sowieso, datingsites.
Haha oeh dat is raar!quote:Op maandag 19 april 2010 18:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee, maar zij wist al wie ik was sinds ze daar woont![]()
Maar dan zegt ze vandaag pas dat ze naast mij woont
Ja hequote:
Oh, ze heeft die ene baan gekregen waarvoor ze had gesolliciteerd?quote:
Nicequote:Op maandag 19 april 2010 19:22 schreef conleche het volgende:
[..]
Valt mee hè? Als ik nog trek heb, is er nog wel ijs in de vriezer though.
Oh die is bijna net zo lekker als de mijne!!!quote:Op maandag 19 april 2010 19:22 schreef P.F het volgende:
Aaaaah daar is Co!!!!
Gefeliciteeerd!
[ afbeelding ]
Oh hierbij dan alsnog: Gefelicidingustquote:
De wodkaquote:Op maandag 19 april 2010 19:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh die is bijna net zo lekker als de mijne!!!Thanks!!!
Wat een heerlijke planning weer.quote:Op maandag 19 april 2010 19:16 schreef neen het volgende:
O ja! Vandaag had ik dus ook een les met uitleg over het grootste faalding studieloopbaanbegeleiding. Hebben die lui gewoon al die gesprekken geplanned op de dag dat het Nederlands elftal tegen Denemarken moet! Ik ga maar eens bekijken of de rest van het WK niet is volgeroosterd.
Ik heb al gezegd dat ik dan niet van de partij benweten ze dat ook meteen.
Geloof me, het is nodigquote:Op maandag 19 april 2010 19:24 schreef Goodbye het volgende:
Wat heb jij keurige lijstjes de laatste tijd Ewelina
Dat vráágt niet om foto's, dat KRIJST om foto's!quote:Op maandag 19 april 2010 19:23 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh die is bijna net zo lekker als de mijne!!!Thanks!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op maandag 19 april 2010 19:26 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wat een heerlijke planning weer.Maar het kan nog een stuk erger. Ik had mijn diploma uitreiking van de havo op de avond van Nederland - Italië in de halve finale van het EK 2000. Uiteraard ben ik daar niet heen gegaan, maar achteraf hoorde ik dat ik één van de weinigen was die niet was gegaan. Sowieso vind ik dat ze op scholen een jaaroverzicht moeten hebben met daarop de data van grote sportevenementen, zodat ze alles daar omheen kunnen plannen.
Ik weet hoe hij er uitziet en meer zeg ik nietquote:Op maandag 19 april 2010 19:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat vráágt niet om foto's, dat KRIJST om foto's!
Balen is dat hè, ik heb ook teveel spek gekweektquote:
Ik schrok me de pleuris.quote:Op maandag 19 april 2010 19:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Balen is dat hè, ik heb ook teveel spek gekweekt
Waar merkte je het aan dan?quote:
Toen mijn moeder (hoogzwanger van mij) met mijn vader trouwde in juni '88 ging de helft alleen naar de receptie omdat Nederland speelde.quote:Op maandag 19 april 2010 19:26 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Wat een heerlijke planning weer.Maar het kan nog een stuk erger. Ik had mijn diploma uitreiking van de havo op de avond van Nederland - Italië in de halve finale van het EK 2000. Uiteraard ben ik daar niet heen gegaan, maar achteraf hoorde ik dat ik één van de weinigen was die niet was gegaan. Sowieso vind ik dat ze op scholen een jaaroverzicht
moeten hebben met daarop de data van grote sportevenementen, zodat ze alles daar omheen kunnen plannen.
Kleding en de weegschaal.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 19:28 schreef Syrena het volgende:
Oh en aan het stappen heb ik wel drie nieuwe Hyvesvriendinnen overgehoudenEn we gaan een keer met alle dames naar de sauna.
Jaja, mijn grenzen worden wel verlegd in 2010. Ook al drie keer autoweg gereden de afgelopen twee weken.Weet je wie mij aan jou doet denken? Die Kiki van die reclame van TelfortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zooooo die moet een beurt hebben zegquote:Op maandag 19 april 2010 19:32 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Weet je wie mij aan jou doet denken? Die Kiki van die reclame van Telfort
De combinatie niet opletten, geen weegschaal, weinig beweging en heel veel stress. Denk eigenlijk dat vooral de factor geen weegschaal hebben de belangrijkste was, had ik eerder een waarschuwing gehad. Ik heb wel aan m'n ex gevraagd of ik dikker was geworden, maar dan antwoordde hij dus van nietquote:Op maandag 19 april 2010 19:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Heerlijk die paar 'mannen' hier
Hoe komt dat zo Ewelina, teveel laten lopen??
Idem hier, zo balen als je kleding niet goed zit!quote:
Oeeeh, nu is het voorbestemd om te tongenquote:Op maandag 19 april 2010 19:34 schreef Merel het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn diplomauitreiking op dezelfde avond was als die van de_nachtwacht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |