Ik ook en m'n huisgenoten gaan nu friet halenquote:Op maandag 19 april 2010 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
Snacktrekterwijl ik eigenlijk moet gaan koken, maar daar heb ik al helemáál geen zin in...
maar... je kunt toch na 6 uur nog wel koken? of zeg ik nu iets heel geksquote:Op maandag 19 april 2010 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb gisteren al afhaal Chinees gegetenMet Tjap Tjoy inderdaad!
Maar het zal wel iets afhaligs worden ja
Wel lieve TT!![]()
Je zegt niks geks maar ik moet om 8 uur @ Sportschule zijn!quote:Op maandag 19 april 2010 17:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar... je kunt toch na 6 uur nog wel koken? of zeg ik nu iets heel geks
Nee. Alleen pedagogiek, vakdidactiek en studieloopbaanbegeleiding. En drama heb ik ook gehad.quote:Op maandag 19 april 2010 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey Vik, krijg jij ook vakinhoudelijke vakken?
quote:Op maandag 19 april 2010 17:45 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
maar... je vriend en zijn gast kunnen toch na 6 uur nog wel gezellig samen koken? of zeg ik nu iets heel geks
Vacatures zoeken is echt een frustrerende aangelegenheid met een studieachtergrond in de letterenquote:Op maandag 19 april 2010 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ahw Maria, irritant is dat he!!! Ik heb het heel vaak gehaden ook vaak een te laag saldo trouwens
Goed, ik ga mezelf van de bank schoppen, heb weer een ernstig slechte bui. En tot overmaat van ramp ben ik op de tenenkrommend slechte site van het cwi naar vacatures gaan zoekenZijn er natuurlijk niet, maar nu ben ik er zo chagrijnig van geworden dat ik helemaal geen werk meer wil zoeken
Ik wil een kind
Ik weet echt niets meer van dat ontleden allemaal.quote:Op maandag 19 april 2010 17:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Alleen pedagogiek, vakdidactiek en studieloopbaanbegeleiding. En drama heb ik ook gehad.
Er wordt wel van je verwacht dat je het allemaal wel een beetje weet, maar mijn ervaring is dat je veel zult moeten opfrissen. Op de universiteit doen we immers niet aan ontleden zoals ze dat op de middelbare school doen en dat doen ze op het HBO dus wel.
Is het echt zo afgebakend bij jou? Een baan, of een kind?quote:Op maandag 19 april 2010 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ahw Maria, irritant is dat he!!! Ik heb het heel vaak gehaden ook vaak een te laag saldo trouwens
Goed, ik ga mezelf van de bank schoppen, heb weer een ernstig slechte bui. En tot overmaat van ramp ben ik op de tenenkrommend slechte site van het cwi naar vacatures gaan zoekenZijn er natuurlijk niet, maar nu ben ik er zo chagrijnig van geworden dat ik helemaal geen werk meer wil zoeken
Ik wil een kind
Nee, eigenlijk is het niet zo afgebakend... ik zou het liefst tijdens een zwangerschap en daarna ook willen werken. Alleen de focus ligt nu op werk moeten zoeken en stiekem een kind willen, en ik wil die focus heel graag verschuivenquote:Op maandag 19 april 2010 17:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het echt zo afgebakend bij jou? Een baan, of een kind?
Edit: ik bedoel: wat ga je dan doen als het een half jaar duurt voor je zwanger bent, of tijdens de zwangerschap?
De vacatures op die site bestaan vaker niet dan wel.quote:Op maandag 19 april 2010 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
En tot overmaat van ramp ben ik op de tenenkrommend slechte site van het cwi naar vacatures gaan zoekenZijn er natuurlijk niet, maar nu ben ik er zo chagrijnig van geworden dat ik helemaal geen werk meer wil zoeken
Ik wil een kind
Wil je vriend dan (nog) niet dat je de focus niet kan verschuiven?quote:Op maandag 19 april 2010 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, eigenlijk is het niet zo afgebakend... ik zou het liefst tijdens een zwangerschap en daarna ook willen werken. Alleen de focus ligt nu op werk moeten zoeken en stiekem een kind willen, en ik wil die focus heel graag verschuiven
Je bent soms echt een wijf.quote:Op maandag 19 april 2010 18:03 schreef neen het volgende:
M'n huisgenoot heeft nieuwe schoenen, beter dan z'n oude nike air max classic/bootschoenen, hij heeft geloof ik ook een paar week een vriendin maar ontkend een verband tussen het hebben van een vriendin en nieuwe schoenen.
Ik weet wel beter natuurlijk.
Haha lolquote:Op maandag 19 april 2010 17:35 schreef P.F het volgende:
Mijn buurmeisje met h&m bestelling was een fokster uit het h&m topic!!!!
Somsquote:Op maandag 19 april 2010 18:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je bent soms echt een wijf.
Maar bezig zijn met zwanger worden is toch geen fulltime baan?quote:Op maandag 19 april 2010 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk is het niet zo afgebakend... ik zou het liefst tijdens een zwangerschap en daarna ook willen werken. Alleen de focus ligt nu op werk moeten zoeken en stiekem een kind willen, en ik wil die focus heel graag verschuiven
Blegh, moeilijk...
Ik nietquote:Op maandag 19 april 2010 18:29 schreef neen het volgende:
![]()
'Vrouwen liegen over gewicht op datingsites'
Kijk maar in het H&M topic!quote:
En wel over meer dingen.quote:Op maandag 19 april 2010 18:29 schreef neen het volgende:![]()
'Vrouwen liegen over gewicht op datingsites'
Ja ik was ookquote:Op maandag 19 april 2010 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kijk maar in het H&M topic!![]()
PF was al helemaal aan de gang met ""-smilies en toen bleek dat meisje ook te fokken
Eten wordt: loempiaaa. Met restje nasi
Nee, maar zij wist al wie ik was sinds ze daar woontquote:
Ik heb het ook eens meegemaakt met een werkgroep bij m'n vorige studie. Ik wist niet wat me overkwam!quote:
Ik zou zeggen, lees maar terugquote:Op maandag 19 april 2010 18:48 schreef P.F het volgende:
Ik zit heel hard te denken of ik veel gênante dingen heb gepost!
Nee over mijzelf natuurlijk!quote:Op maandag 19 april 2010 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees maar terugHet was iig niet allemaal even complimenteus, zeg maar!
Er zitten veggies in mn loempiaBen ik iig niet compleet gefaald
Ja, maar daarentegen is weigeren ook weer zo bot. Niet van het slechtste uitgaanquote:Op maandag 19 april 2010 18:52 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee over mijzelf natuurlijk!
Dat ze een fokker is neemt natuurlijk niet weg dat het niet handig is om een pakketje aan te nemen als je het hele weekend weg bent..
quote:Op maandag 19 april 2010 18:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar daarentegen is weigeren ook weer zo bot. Niet van het slechtste uitgaan
Oh dat heb ik allemaal niet gelezen johquote:Op maandag 19 april 2010 18:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb toch steeds gezegd dat het vast hartstikke lief bedoeld was, maar dat het niet handig is als je het hele weekend weg bent (was de 1e poging) en dat ik het nooit zou doen voor iemand die ik nog nooit gezien had.
Maar goed ze kende mij al wel!
Ik heb wel gezegd dat het niet gemeen bedoeld was tegen haar persoonlijk hoor
Hahahaha, ja! Ik las dat nog even overdag op mijn werk. Al die namen er ook gewoon bijquote:Op maandag 19 april 2010 18:56 schreef P.F het volgende:
Ik bedoel, hoe toevallig is dat dan![]()
Maar wie weet posten de mensen van het koor ook op fok en krijgen we nog meer akward situations!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |