abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80488621

Het vorige deel: Slank #1013 - Met benen als landingsbanen!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.

[ Bericht 50% gewijzigd door conleche op 19-04-2010 17:52:08 ]
pi_80488655
Afhaal, Maria?
  maandag 19 april 2010 @ 17:43:35 #3
236335 neen
schone schijn
pi_80488659
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:40 schreef LadyBlack het volgende:
Snacktrek terwijl ik eigenlijk moet gaan koken, maar daar heb ik al helemáál geen zin in...
Ik ook en m'n huisgenoten gaan nu friet halen maar ik ga maar een ei bakken met nog wat groente wat ik van iemand ga stelen want ik heb nog veel eieren
het lijkt niet wat het is
  maandag 19 april 2010 @ 17:44:15 #4
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80488686
Ik heb gisteren al afhaal Chinees gegeten Met Tjap Tjoy inderdaad! Maar het zal wel iets afhaligs worden ja

Wel lieve TT!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 19 april 2010 @ 17:44:15 #5
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80488687
Hoi .

Tentamen ging wel goed. Eerst raakte ik een beetje in paniek, omdat ik best veel vragen in eerste instantie niet wist, maar toen ik er nog even rustig voor ging zitten (en mezelf voorhield dat ik de tijd moest nemen voor de vragen en niet m'n trein van 17:47 moest willen halen ) ging het wel goed. Ik zal zeker minimaal een 8 hebben .
Niet meer actief op Fok!
pi_80488717
TVP.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_80488740
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb gisteren al afhaal Chinees gegeten Met Tjap Tjoy inderdaad! Maar het zal wel iets afhaligs worden ja

Wel lieve TT!
maar... je kunt toch na 6 uur nog wel koken? of zeg ik nu iets heel geks
Kwak
pi_80488750
Hey Vik, krijg jij ook vakinhoudelijke vakken?
  maandag 19 april 2010 @ 17:46:35 #9
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80488776
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

maar... je kunt toch na 6 uur nog wel koken? of zeg ik nu iets heel geks
Je zegt niks geks maar ik moet om 8 uur @ Sportschule zijn!
  maandag 19 april 2010 @ 17:47:17 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80488799
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hey Vik, krijg jij ook vakinhoudelijke vakken?
Nee. Alleen pedagogiek, vakdidactiek en studieloopbaanbegeleiding. En drama heb ik ook gehad.
Er wordt wel van je verwacht dat je het allemaal wel een beetje weet, maar mijn ervaring is dat je veel zult moeten opfrissen. Op de universiteit doen we immers niet aan ontleden zoals ze dat op de middelbare school doen en dat doen ze op het HBO dus wel.
Niet meer actief op Fok!
pi_80488859
Arme Maria!
pi_80488929
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:45 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

maar... je vriend en zijn gast kunnen toch na 6 uur nog wel gezellig samen koken? of zeg ik nu iets heel geks
En dan laten ze een beetje over voor jou, voor na het sporten
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 19 april 2010 @ 17:51:44 #13
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_80488979
@DaD: vakinhoud wordt ook in de uni master (die ik ga doen) niet gegeven. dat is ook de reden dat je een bachelor en een master moet hebben in het schoolvak zelf om eraan te mogen beginnen...
Kwak
  maandag 19 april 2010 @ 17:51:52 #14
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80488987
Ahw Maria, irritant is dat he!!! Ik heb het heel vaak gehad en ook vaak een te laag saldo trouwens

Goed, ik ga mezelf van de bank schoppen, heb weer een ernstig slechte bui. En tot overmaat van ramp ben ik op de tenenkrommend slechte site van het cwi naar vacatures gaan zoeken Zijn er natuurlijk niet, maar nu ben ik er zo chagrijnig van geworden dat ik helemaal geen werk meer wil zoeken Ik wil een kind
  maandag 19 april 2010 @ 17:52:56 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_80489022
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:51 schreef LadyBlack het volgende:
Ahw Maria, irritant is dat he!!! Ik heb het heel vaak gehad en ook vaak een te laag saldo trouwens

Goed, ik ga mezelf van de bank schoppen, heb weer een ernstig slechte bui. En tot overmaat van ramp ben ik op de tenenkrommend slechte site van het cwi naar vacatures gaan zoeken Zijn er natuurlijk niet, maar nu ben ik er zo chagrijnig van geworden dat ik helemaal geen werk meer wil zoeken Ik wil een kind
Vacatures zoeken is echt een frustrerende aangelegenheid met een studieachtergrond in de letteren .

Ik ga eens naar huis. Tot half 8 .
Niet meer actief op Fok!
pi_80489076
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee. Alleen pedagogiek, vakdidactiek en studieloopbaanbegeleiding. En drama heb ik ook gehad.
Er wordt wel van je verwacht dat je het allemaal wel een beetje weet, maar mijn ervaring is dat je veel zult moeten opfrissen. Op de universiteit doen we immers niet aan ontleden zoals ze dat op de middelbare school doen en dat doen ze op het HBO dus wel.
Ik weet echt niets meer van dat ontleden allemaal. . Maar ik ga er maar vanuit dat als ik het toen begreep, ik het nu ook wel weer zal gaan begrijpen.

Ik heb er zin in en vind het spannend tegelijk. . Ik krijg wel veel 'Oh, dat vind ik nu net iets voor jou!" te horen. Ik vraag me dan af of ze dat zeggen omdat ze me echt geschikt vinden, of gewoon omdat ik nogal bazig kan zijn. .
pi_80489197
quote:

Is het echt zo afgebakend bij jou? Een baan, of een kind?
Edit: ik bedoel: wat ga je dan doen als het een half jaar duurt voor je zwanger bent, of tijdens de zwangerschap?
pi_80489250
Ik ben nog steeds in schok: Mijn buurmeisje is een fokster! Omg !
  maandag 19 april 2010 @ 18:03:45 #19
236335 neen
schone schijn
pi_80489344
M'n huisgenoot heeft nieuwe schoenen, beter dan z'n oude nike air max classic/bootschoenen, hij heeft geloof ik ook een paar week een vriendin maar ontkend een verband tussen het hebben van een vriendin en nieuwe schoenen.

Ik weet wel beter natuurlijk.
het lijkt niet wat het is
  maandag 19 april 2010 @ 18:10:26 #20
171422 LadyBlack
paint it black
pi_80489528
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is het echt zo afgebakend bij jou? Een baan, of een kind?
Edit: ik bedoel: wat ga je dan doen als het een half jaar duurt voor je zwanger bent, of tijdens de zwangerschap?
Nee, eigenlijk is het niet zo afgebakend... ik zou het liefst tijdens een zwangerschap en daarna ook willen werken. Alleen de focus ligt nu op werk moeten zoeken en stiekem een kind willen, en ik wil die focus heel graag verschuiven

Blegh, moeilijk...
pi_80489537
quote:
En tot overmaat van ramp ben ik op de tenenkrommend slechte site van het cwi naar vacatures gaan zoeken Zijn er natuurlijk niet, maar nu ben ik er zo chagrijnig van geworden dat ik helemaal geen werk meer wil zoeken Ik wil een kind
De vacatures op die site bestaan vaker niet dan wel.
Beter zoek je via Jobrapido.
En vooral websites van bedrijven langs gaan waar je wel zou willen werken.

Kinderen komen trouwens niet altijd zomaar aanwaaien, kan zo meer dan een jaar duren.
pi_80489555
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_80489587
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:10 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, eigenlijk is het niet zo afgebakend... ik zou het liefst tijdens een zwangerschap en daarna ook willen werken. Alleen de focus ligt nu op werk moeten zoeken en stiekem een kind willen, en ik wil die focus heel graag verschuiven
Wil je vriend dan (nog) niet dat je de focus niet kan verschuiven?
Het sluit elkaar niet uit. Het is niet alsof je gelijk vanaf de bevruchting aan de nieuwe baas moet vertellen dat je zwanger bent.
pi_80489610
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:03 schreef neen het volgende:
M'n huisgenoot heeft nieuwe schoenen, beter dan z'n oude nike air max classic/bootschoenen, hij heeft geloof ik ook een paar week een vriendin maar ontkend een verband tussen het hebben van een vriendin en nieuwe schoenen.

Ik weet wel beter natuurlijk.
Je bent soms echt een wijf.
pi_80489686
quote:
Op maandag 19 april 2010 17:35 schreef P.F het volgende:
Mijn buurmeisje met h&m bestelling was een fokster uit het h&m topic !!!!
Haha lol

Aaaahw Maria .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_80490110
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Je bent soms echt een wijf.
Soms ??
  maandag 19 april 2010 @ 18:29:49 #27
236335 neen
schone schijn
pi_80490211
Maar PF wist ze wie je was?
pi_80490229
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:10 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Blegh, moeilijk...
Maar bezig zijn met zwanger worden is toch geen fulltime baan? Ik bedoel: wat ga je dan in tussentijd doen met je focus? En wat als het langer duurt om zwanger te raken? Je bent nog jong, dus dat is positief, maar ik hoor in mijn omgeving toch vaak dat het best even duurt, zelfs al is er niets mis?

Misschien ben ik te 'zakelijk', maar ik krijg een beetje het idee dat je hoopt dat je met een kind de sollicitatie-akeligheid af kunt wenden
pi_80490323
quote:
Ik niet

O: Brinta
L: Twee sneetjes volkoren geroosterd met... smeerworst
T: Kop chococappucino met een mueslireep
D: Drie sneetjes volkoren met kalkoenfilet en honingmosterd
T: Yoghurt met sinaasappel- en superchemische banaansmaak
T: Een banaan van 250 gram een rechte
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 19 april 2010 @ 18:36:43 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80490460
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:30 schreef shinydiscoball het volgende:
Kijk maar in het H&M topic!

PF was al helemaal aan de gang met " "-smilies en toen bleek dat meisje ook te fokken

Eten wordt: loempiaaa. Met restje nasi
pi_80490474
Had ik al verteld dat ik geen kind meer wil?
Wel als de juiste meneer nog op tijd langs komt maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren De kleuters . 't Voelt eigenlijk wel lekker rustig in mijn hoofd nu.
pi_80490700
quote:
En wel over meer dingen.

Maar sowieso, datingsites.
  maandag 19 april 2010 @ 18:43:20 #34
331 Merel
Be here now.
pi_80490734
TVP met een felicitatie voor jarige Co en Syrena met haar nieuwe baan!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_80490763
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:36 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kijk maar in het H&M topic!

PF was al helemaal aan de gang met " "-smilies en toen bleek dat meisje ook te fokken

Eten wordt: loempiaaa. Met restje nasi
Ja ik was ook

pi_80490814

voor Maria, vervelend als alles zo in de soep loopt!

Ook vervelend zijn mensen die achter je in de rij staan al helemaal bij de kassa gaan staan als jij nog aan het inpakken bent. Heb echt moeten vragen of ze wat aan de kant wilden gaan zodat ik kon pinnen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_80490817
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:30 schreef shinydiscoball het volgende:
Nee, maar zij wist al wie ik was sinds ze daar woont

Maar dan zegt ze vandaag pas dat ze naast mij woont
pi_80490857
Ik moet op m'n nieuwe werk MSN verplicht aanzetten OMG, heb dat al zeker 10 maanden ofzo niet meer gebruikt.
pi_80490867
OMG, dat is echt mijn grootste vrees PF
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_80490902
Jaaaaa ik wist al dat er 2 fokkers in mijn blok wonen, maar ik heb volgens haar blijkbaar altijd de gordijnen open dus liep ze tijdens het verhuizen 100x langs mijn kamer en op een gegeven moment dacht ze "heeeey, die spullen ken ik...!"
pi_80490921
Ik zit heel hard te denken of ik veel gênante dingen heb gepost !
  maandag 19 april 2010 @ 18:49:24 #42
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_80490964
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:47 schreef Goodbye het volgende:
OMG, dat is echt mijn grootste vrees PF
Ik heb het ook eens meegemaakt met een werkgroep bij m'n vorige studie. Ik wist niet wat me overkwam!
Your body. Your soul. Your rituals.
  maandag 19 april 2010 @ 18:50:53 #43
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_80491037
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:48 schreef P.F het volgende:
Ik zit heel hard te denken of ik veel gênante dingen heb gepost !
Ik zou zeggen, lees maar terug Het was iig niet allemaal even complimenteus, zeg maar!

Er zitten veggies in mn loempia Ben ik iig niet compleet gefaald
pi_80491117
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, lees maar terug Het was iig niet allemaal even complimenteus, zeg maar!

Er zitten veggies in mn loempia Ben ik iig niet compleet gefaald
Nee over mijzelf natuurlijk!

Dat ze een fokker is neemt natuurlijk niet weg dat het niet handig is om een pakketje aan te nemen als je het hele weekend weg bent..
pi_80491156
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:52 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee over mijzelf natuurlijk!

Dat ze een fokker is neemt natuurlijk niet weg dat het niet handig is om een pakketje aan te nemen als je het hele weekend weg bent..
Ja, maar daarentegen is weigeren ook weer zo bot. Niet van het slechtste uitgaan
pi_80491236
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, maar daarentegen is weigeren ook weer zo bot. Niet van het slechtste uitgaan

Ik heb toch steeds gezegd dat het vast hartstikke lief bedoeld was, maar dat het niet handig is als je het hele weekend weg bent (was de 1e poging) en dat ik het nooit zou doen voor iemand die ik nog nooit gezien had.

Maar goed ze kende mij al wel !

Ik heb wel gezegd dat het niet gemeen bedoeld was tegen haar persoonlijk hoor
pi_80491248
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:55 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb toch steeds gezegd dat het vast hartstikke lief bedoeld was, maar dat het niet handig is als je het hele weekend weg bent (was de 1e poging) en dat ik het nooit zou doen voor iemand die ik nog nooit gezien had.

Maar goed ze kende mij al wel !

Ik heb wel gezegd dat het niet gemeen bedoeld was tegen haar persoonlijk hoor
Oh dat heb ik allemaal niet gelezen joh
pi_80491266
Ik bedoel, hoe toevallig is dat dan

Maar wie weet posten de mensen van het koor ook op fok en krijgen we nog meer akward situations !
pi_80491296
M'n buurjongen kende haar ook niet "of was dat dat meisje dat ALTIJJD komt klagen over de muziek" zei hij !
pi_80491332
quote:
Op maandag 19 april 2010 18:56 schreef P.F het volgende:
Ik bedoel, hoe toevallig is dat dan

Maar wie weet posten de mensen van het koor ook op fok en krijgen we nog meer akward situations !
Hahahaha, ja! Ik las dat nog even overdag op mijn werk. Al die namen er ook gewoon bij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')