Syrena zelf ook zegt ze netquote:Op maandag 19 april 2010 19:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zooooo die moet een beurt hebben zeg![]()
Als ik moest tongen met iedereen die op dezelfde dag diploma-uitreking had, dan, uh...quote:Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef P.F het volgende:
[..]
Oeeeh, nu is het voorbestemd om te tongen
Het is gewoon te klein, dus ik heb een hoop nieuwe kleding gekochtquote:Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Idem hier, zo balen als je kleding niet goed zit!
Nee man geen sletje, meer een te gereformeerd meisjequote:Op maandag 19 april 2010 19:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik zie hem echt NET voorbijkomen
Kiki is een gierig hebberig sletjeee
Nee joh, doneer al je maat 36 aan mijquote:Op maandag 19 april 2010 19:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is gewoon te klein, dus ik heb een hoop nieuwe kleding gekocht![]()
Ik denk dat -als het zo doorgaat- ik over een maand wel weer in mijn oude kleding pas. Ik fiets naar m'n werk nu, dat scheelt erg veel (ruim een uur fietsen per dag) en van beweging val ik altijd snel af.
Neeeeeeeeeeeeeeee dat zei ik niet. Het moet wel een beetje een lekkere dude zijn he.quote:Op maandag 19 april 2010 19:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Syrena zelf ook zegt ze net :p
Grapjequote:Op maandag 19 april 2010 19:37 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee man geen sletje, meer een te gereformeerd meisje
Ik heb nog een roze kokerrok in de aanbiedingquote:
Beetje action in bed moet er wel zijn tochquote:Op maandag 19 april 2010 19:38 schreef Syrena het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeee dat zei ik niet. Het moet wel een beetje een lekkere dude zijn he.
Niet alles in mijn leven hoeft van Action-kwaliteit te zijn![]()
Foto's! Roze kokerrok klinkt op zich wel oké, als hij van matte stof isquote:Op maandag 19 april 2010 19:39 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik heb nog een roze kokerrok in de aanbieding![]()
Ik heb wel een jurkje wat je van me over mag nemen, zelfs als ik maat 36 heb is ie net wat te krap.
Nee, het is dat satijnen dingquote:Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef P.F het volgende:
[..]
Foto's! Roze kokerrok klinkt op zich wel oké, als hij van matte stof is!
Ik heb nog wel veel in maat 38/40/42 van toen ik groter was en dacht dat ik groter was
Ik denk dat hij zelfs voor mij niet gaat werkenquote:Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, het is dat satijnen dingMiskoop.
Je krijgt er anders wel een fantastische kont in.quote:Op maandag 19 april 2010 19:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelfs voor mij niet gaat werken!
Ik wist er ook niks meer van, hoor, maar ik heb me er weer in verdiept en nu gaat het steeds beter.quote:Op maandag 19 april 2010 17:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik weet echt niets meer van dat ontleden allemaal.. Maar ik ga er maar vanuit dat als ik het toen begreep, ik het nu ook wel weer zal gaan begrijpen.
Ik heb er zin in en vind het spannend tegelijk.. Ik krijg wel veel 'Oh, dat vind ik nu net iets voor jou!" te horen. Ik vraag me dan af of ze dat zeggen omdat ze me echt geschikt vinden, of gewoon omdat ik nogal bazig kan zijn.
.
Was het nog wel leuk dan? Want die wedstrijd hebben ze verloren.quote:Op maandag 19 april 2010 19:34 schreef Merel het volgende:
Ik denk trouwens dat mijn diplomauitreiking op dezelfde avond was als die van de_nachtwacht!
Dat is wel behoorlijk asociaal. Bij mijn uitreiking had ik alleen mezelf er mee. Maar goed, dat hadden ze ook wel kunnen zien aankomen. Bij een trouwerij waar ik was tijdens het WK van 2006 werd gewoon rekening gehouden met de wedstrijd en heeft iedereen samen gekeken.quote:Op maandag 19 april 2010 19:31 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Toen mijn moeder (hoogzwanger van mij) met mijn vader trouwde in juni '88 ging de helft alleen naar de receptie omdat Nederland speelde.
Losers.
Maar nu moet ik uiteraard ook alles zien
Mijn familie is ook asoquote:Op maandag 19 april 2010 19:50 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Dat is wel behoorlijk asociaal. Bij mijn uitreiking had ik alleen mezelf er mee. Maar goed, dat hadden ze ook wel kunnen zien aankomen. Bij een trouwerij waar ik was tijdens het WK van 2006 werd gewoon rekening gehouden met de wedstrijd en heeft iedereen samen gekeken.
Ik zit met lange tanden aan het laatste restje lasagne. Nu heb ik vier keer lasagne gehad sinds donderdagquote:
Ik vijf keer, dus niet zeuren.quote:Op maandag 19 april 2010 19:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zit met lange tanden aan het laatste restje lasagne. Nu heb ik vier keer lasagne gehad sinds donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |