O sorry, EENquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry, EEN
Haha, nee... I did not have sexual intercourse with THE boyfriend of Murm!
Hoe reageerde hij daarop dan?quote:Op maandag 19 april 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
En ik natuurlijk tegen hem: Ja, maar inmiddels ben ik verliefd op een ander. En die is sinds kort single. Woont in Duitsland, maar komt wel eens naar Brabant. Een geoloog os het. Hij houdt van mijn hart van steen!
aah mooi zoquote:Op maandag 19 april 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry, EEN
Haha, nee... I did not have sexual intercourse with THE boyfriend of Murm!
Ja ge wit oit noit nie he!quote:
Ja dat ligt er aan of El_Matador homo wordtquote:Op maandag 19 april 2010 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe reageerde hij daarop dan?
En gaat dat trouwens wat worden met die duitser?
Lees het nog eensquote:Op maandag 19 april 2010 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe reageerde hij daarop dan?
En gaat dat trouwens wat worden met die duitser?
Ow die.. veel succesquote:Op maandag 19 april 2010 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat ligt er aan of El_Matador homo wordt
quote:Op maandag 19 april 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
En ik natuurlijk tegen hem: Ja, maar inmiddels ben ik verliefd op een ander. En die is sinds kort single. Woont in Duitsland, maar komt wel eens naar Brabant. Een geoloog is het. Hij houdt van mijn hart van steen!
I was kiddingquote:
Momentje en hij zit er in.quote:Op maandag 19 april 2010 10:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
WTF, ik schakel ff in en gelijk een nicht aan me reet.
Klinkt dreigend...quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 10:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
WTF, ik schakel ff in en gelijk een nicht aan me reet.
Gewaagd, zo maar toegeven dat je met lange frans hebt 'gehangen'quote:Op maandag 19 april 2010 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
nog meer weekend zou ik niet overleven
maar ik heb wel al lange frans zijn hasj opgerookt
De hamvraagquote:Op maandag 19 april 2010 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewaagd, zo maar toegeven dat je met lange frans hebt 'gehangen'
hij was ook op de verjaardag van een goede vriendin van mij, keek wel ff raar op toen ik en binnen zag lopenquote:Op maandag 19 april 2010 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewaagd, zo maar toegeven dat je met lange frans hebt 'gehangen'
Daggutnie.quote:
ik was vrijdag zo bezopen geraakt dat ik zondagmorgen nog mijn rijbewijs zou kwijtraken als ik had moeten blazenquote:
Hoe war oew weekend?quote:
Hier is het helemaal grijs hoor.quote:
Gelukkig?!quote:
Idd. Heerlijk hardgelopen in het zonnetjequote:Op maandag 19 april 2010 10:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier is het helemaal grijs hoor.![]()
Gister was het mooi.
De vrijdag wel, de zaterdag deels (schilderij o.a. voor knuffelmeisje gemaakt) en gisteren was een heftige maar mooie dag. Onze laatste dag echt samen. We blijven elkaar zeker zien en spreken, maar het was zeg maar afscheid.quote:Op maandag 19 april 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe war oew weekend?
Hedde oew gedachte 'n bietje kenne verzette?
Plaatje?quote:Op maandag 19 april 2010 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb potverdrieandubbeltjes niet een nieuwe geel/wit/zwarte bermuda met bloemetjes gekocht voor niks
I know I want something, but I just don't know what.quote:
Wel iets moois van gemaakt dusquote:Op maandag 19 april 2010 10:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De vrijdag wel, de zaterdag deels (schilderij o.a. voor knuffelmeisje gemaakt) en gisteren was een heftige maar mooie dag. Onze laatste dag echt samen. We blijven elkaar zeker zien en spreken, maar het was zeg maar afscheid.![]()
![]()
![]()
Even geen drank natuurlijkquote:
Zeker.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Plaatje?![]()
En rustig maar hoor, die mag je echt wel aan
Is dat een miami zwembroek?quote:
Dat is een Las Vegas Golden Nugget zwembroek die ik hoopte morgenavond met een cocktail in mijn hand aan hoopte te hebben.quote:
O ja, om mee door de haaienbak te roetsjen!quote:Op maandag 19 april 2010 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is een Las Vegas Golden Nugget zwembroek die ik hoopte morgenavond met een cocktail in mijn hand aan hoopte te hebben.
Ooh dat soort bermuda's zijn tof (ik heb alleen het hekel aan het woord bermuda, maar korte broek klinkt ook sufquote:
Ja datquote:Op maandag 19 april 2010 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, om mee door de haaienbak te roetsjen!
Hahaha, Ik hoop dat je er niet zo lang last van hebt als ik, de vorige keer dat ik echt echt echt echt verschrikkelijk dronken wasquote:
Ja idd, mee eens. Perry noemt het een boardshort. Klinkt wel weer iets coolerquote:Op maandag 19 april 2010 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat soort bermuda's zijn tof (ik heb alleen het hekel aan het woord bermuda, maar korte broek klinkt ook suf)
Beter inderdaadquote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Ja idd, mee eens. Perry noemt het een boardshort. Klinkt wel weer iets cooler
Nee, leg uitquote:Op maandag 19 april 2010 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Bij bermuda denk ik ook niet echt aan iets wat het water in kan. Of nou ja, alles kan het water in, dat dan weer wel, maar je snapt me
Maar elke korte broek een zwembroek noemen is ook weer zo watquote:Op maandag 19 april 2010 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Bij bermuda denk ik ook niet echt aan iets wat het water in kan. Of nou ja, alles kan het water in, dat dan weer wel, maar je snapt me
WTF.quote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, Ik hoop dat je er niet zo lang last van hebt als ik, de vorige keer dat ik echt echt echt echt verschrikkelijk dronken was(Was begin januari en had er 2 weken geleden nog last van
)
Oranjeboom zeker?quote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
Hahaha, Ik hoop dat je er niet zo lang last van hebt als ik, de vorige keer dat ik echt echt echt echt verschrikkelijk dronken was(Was begin januari en had er 2 weken geleden nog last van
)
Nee maar dat was toch wel echt een zwembroekquote:Op maandag 19 april 2010 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar elke korte broek een zwembroek noemen is ook weer zo wat
haha nee zo erg was het niet, zaterdag lekker aan het knuffelen geweest met de pot en savonds kon ik alweer etenquote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
)
Jaquote:Op maandag 19 april 2010 10:48 schreef RealZeus het volgende:
WTF.Twee weken geleden nog last van een drankgelag van drie maanden terug??
Hahaha, nee heul veul becardi limon cola lightquote:
Ik zag hetquote:Op maandag 19 april 2010 10:53 schreef Ang3l het volgende:
Nee maar dat was toch wel echt een zwembroek
Waarom niet? Als het een leuk nummer is maakt het toch niet uit of het NL is?quote:Op maandag 19 april 2010 10:56 schreef Ang3l het volgende:
Laat me los, laat me leveeeeeeen
Waarom vind ik een NL nr leuk?
Da's wel heel erg, Nouk.quote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
JaGewoon nog steeds geen zin hebben in een borrel
![]()
[..]
Gezelligquote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef rival het volgende:
haha nee zo erg was het niet, zaterdag lekker aan het knuffelen geweest met de pot en savonds kon ik alweer eten
Ik was dan ook echt heel erg dronken, RZquote:Op maandag 19 april 2010 11:01 schreef RealZeus het volgende:
Da's wel heel erg, Nouk.
Ik heb het wel eens dat ik de week daarna zoiets heb van:"Nou, vandaag maar even niet.", maar drie maanden na dato.
Rip! Weet niet of je "De Gelukkige Huisvrouw" zou willen kijken, maar ik vond 'm echt heel leuk/goed. Verhaal is leuk verteld en er zaten echt leuke grapjes in.quote:Op maandag 19 april 2010 10:59 schreef Ripley het volgende:
Klopt, maar vaak vind ik de NL muziek in de top 40 wat.... eh... te oerhollands zegmaarquote:Op maandag 19 april 2010 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het een leuk nummer is maakt het toch niet uit of het NL is?
Heb hem gister gezien en vond hem ook goedquote:Op maandag 19 april 2010 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rip! Weet niet of je "De Gelukkige Huisvrouw" zou willen kijken, maar ik vond 'm echt heel leuk/goed. Verhaal is leuk verteld en er zaten echt leuke grapjes in.
Sommige nummers schaam je je gewoon voorquote:Op maandag 19 april 2010 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het een leuk nummer is maakt het toch niet uit of het NL is?
liep je ook in pak met een backpack?quote:Op maandag 19 april 2010 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was dan ook echt heel erg dronken, RZ
Ja, vond ik ookquote:Op maandag 19 april 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Heb hem gister gezien en vond hem ook goed
Aan het einde wat aan het afzwakken, maar desalniettemin (mijn lievelingswoord) mooi.
En ook net genoeg sarcastische humor erin om het drama wat te verlichten
Nee, maar genoeg andere dingen gedaan waar ik me nog voor schaamquote:
Ik heb nogal een hekel aan Heleen van Royen. Ik sla 'm even over denk ikquote:Op maandag 19 april 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb hem gister gezien en vond hem ook goed
Aan het einde wat aan het afzwakken, maar desalniettemin (mijn lievelingswoord) mooi.
En ook net genoeg sarcastische humor erin om het drama wat te verlichten
lolquote:Op maandag 19 april 2010 11:07 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig woon je niet in Rusland
[ afbeelding ]
dat doe jij toch elk weekend? :pquote:Op maandag 19 april 2010 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
Nee, maar genoeg andere dingen gedaan waar ik me nog voor schaam
Nee, alleen met een borrel op. En die heb ik dit weekend niet op, op die ene shooter naquote:
Amen!quote:Op maandag 19 april 2010 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nogal een hekel aan Heleen van Royen. Ik sla 'm even over denk ik
Ik vind 'r echt vre-se-lijk.quote:Op maandag 19 april 2010 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
Heleen van Rooyen, ik vind dat echt een geil wijf
Echt?quote:Op maandag 19 april 2010 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
Heleen van Rooyen, ik vind dat echt een geil wijf
Ik ook hoorquote:Op maandag 19 april 2010 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nogal een hekel aan Heleen van Royen. Ik sla 'm even over denk ik
Ja zo met d'r semi-stoute poes en d'r man in de playboy en zoquote:Op maandag 19 april 2010 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het een iets te oude aandachstgeile tuthola die zich profileert als "stout". Net zoiets als van die vrouwen die zichzelf "lekker gek" noemen
Ja echt. Die stem, geweldigquote:Op maandag 19 april 2010 11:13 schreef Ripley het volgende:
Echt?
Ik vind het een iets te oude aandachstgeile tuthola die zich profileert als "stout". Net zoiets als van die vrouwen die zichzelf "lekker gek" noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dat is wel een goed passende omschrijving.quote:Op maandag 19 april 2010 11:13 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het een iets te oude aandachstgeile tuthola die zich profileert als "stout".
quote:Op maandag 19 april 2010 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja echt. Die stem, geweldigEn ik vind d'r ook mooi
![]()
Ik hoor dat van meer mensen.. Lekker gek term is verschrikkelijk, evenals stout. Maar bij Heleen van Rooyen past het wel.Seriously? Ik vond die playboyshoot ook bijzonder ongeil eigenlijk, met die bananentietjes, dat strohaar en Ton in zijn blote jodokus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
quote:Op maandag 19 april 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo met d'r semi-stoute poes en d'r man in de playboy en zo
Nee, ze mag bij mij op 1 hoop met Connie en Daphne. Blergh. Gooise geiten.
ja wij waren in pak naar het feest gegaan, lekker gladjesquote:
Die vol in het leven staat, maar ook graag weleens met een rosééééééééééééééétje op de bank zit?quote:
Ik heb die foto's denk ik niet gezien danquote:Op maandag 19 april 2010 11:16 schreef Ripley het volgende:
Seriously? Ik vond die playboyshoot ook bijzonder ongeil eigenlijk, met die bananentietjes, dat strohaar en Ton in zijn blote jodokus.
Haha, heb je 'm ook weer teruggegeven, of dat niet?quote:Op maandag 19 april 2010 11:17 schreef rival het volgende:
ja wij waren in pak naar het feest gegaan, lekker gladjes
en in de loop Van de avond was ik "ineens" in het bezit van een backpack.
Met een roseeeeeeeeetje zit ik liever op het terrasquote:Op maandag 19 april 2010 11:17 schreef STING het volgende:
[..]
Die vol in het leven staat, maar ook graag weleens met een rosééééééééééééééétje op de bank zit?
That's mequote:
Ja dat zat ik zowel zaterdag als zondag.quote:Op maandag 19 april 2010 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Met een roseeeeeeeeetje zit ik liever op het terras
neequote:Op maandag 19 april 2010 11:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, heb je 'm ook weer teruggegeven, of dat niet?
En in de winter op de bank dus?quote:Op maandag 19 april 2010 11:20 schreef Cue_ het volgende:
ik zie et jaquote:Op maandag 19 april 2010 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
That's me
Nee. Theezakjes hangen allleen, bananentietjes hangen eerst maar floepen op het eind weer omhoogquote:
He, lekker dol doen met Kim-Lianquote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil geen beetje gekke vrouwen. Ik wil een knettergekke! Nee, Ellah Vogelaar valt buiten de prijzen.
Beetje prettig gestoord is nix mis meequote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil geen beetje gekke vrouwen. Ik wil een knettergekke! Nee, Ellah Vogelaar valt buiten de prijzen.
knettergekke? Ja tot je er 1 vind hahahaquote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef El_Matador het volgende:
Ah zo. Dank u.quote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef Ripley het volgende:
Nee. Theezakjes hangen allleen, bananentietjes hangen eerst maar floepen op het eind weer omhoog
quote:
Daar hoort een plaatje bij hoorquote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef Ripley het volgende:
Nee. Theezakjes hangen allleen, bananentietjes hangen eerst maar floepen op het eind weer omhoog
quote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van die skischansjes?quote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 april 2010 11:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee ik drink niet thuis
[..]
dat wist je toch al?
Wat handig, je bent een backpack rijker! Kun je goed gebruiken voor Italiëquote:Op maandag 19 april 2010 11:22 schreef rival het volgende:
neeik zou niet weten wie wat waar de eigenaar is ( Oké het is een Duitse man, dat is alles wat ik weet
)
maar ik ben wel zo sociaal geweest om de inhoud met alles en iedereen te delen
Wiesda?quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 11:20 schreef STING het volgende:
[..]
Nou stbaby, er is weer een gewillig slachtoffer.
Ik heb er al een aantal versleten...quote:Op maandag 19 april 2010 11:23 schreef rival het volgende:
[..]
knettergekke? Ja tot je er 1 vind hahaha
Kim-Lian van der Meijquote:Op maandag 19 april 2010 11:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wiesda?![]()
Klinkt als een spleetoog, daar val ik niet op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFWFrankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
Hmm, ist wat voor mij, denk je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zonder suiker vind ik het uberhaupt niet te zuipen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Doen jullie nou ook wel eens, als jullie in een dolle bui zijn, gewoonweg een thee MET suiker nemen?
Ik wel. Zo gek als ik ben. Hihi.
Ik drink haast nooit thee (alleen als ik ziek ben) en dan bijna altijd met suiker. Net als mijn koffie.quote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Doen jullie nou ook wel eens, als jullie in een dolle bui zijn, gewoonweg een thee MET suiker nemen?
Ik wel. Zo gek als ik ben. Hihi.
Dude, spoilers aubquote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, ist wat voor mij, denk je?
Edit: YUP!![]()
[ afbeelding ]
is die niet zwanger nu?quote:Op maandag 19 april 2010 11:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hmm, ist wat voor mij, denk je?
Edit: YUP!![]()
[ afbeelding ]
Van mij!quote:
Daar heb ik wel ervaring mee.quote:Op maandag 19 april 2010 11:28 schreef Ripley het volgende:
Ze ziet er nu iets anders uit E_M, ze heeft gisteren of zo voor de tweede keer gebigd
Nee ze was wel drachtig, maar heeft afgelopen week geworpen.quote:
Gepiept.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 11:25 schreef Ripley het volgende:
Ooh, dat is echt niet geil inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFWDeceptie
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
nee was fooi voor de taxichauffeurquote:Op maandag 19 april 2010 11:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat handig, je bent een backpack rijker! Kun je goed gebruiken voor Italië![]()
Wat lief van jeWas het een interessante inhoud?
Ik hoor het al, zo erg was je avond niet, als je alles nog weetquote:Op maandag 19 april 2010 11:29 schreef rival het volgende:
nee was fooi voor de taxichauffeur
nou een mp3 jukebox device hebben we zelf gehouden. Handig voor het strandhuisje van marc.
Verder ben ik aan het uitdelen geweest is de BK. Ik stond daar in de rij toen voelde ik mensen aan MIJN backpack zitten ( ze maakten vakjes open) toen zei ik als je zo graag wat hebben wilt nou wacht maar. Toen heb ik de tas geopend en ben alles gaan uitdelen
Mooi zoquote:
had je me zaterdagmiddag moeten vragen, toen wist ik nog niks haha. Gelukkig kon men mijn geheugen opfrissen. Noujah, gelukkigquote:Op maandag 19 april 2010 11:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoor het al, zo erg was je avond niet, als je alles nog weet
nou na een paar km begin ik dan toch echt na te denken hoorquote:Op maandag 19 april 2010 11:33 schreef Ripley het volgende:
We hebben zaterdag zonder er bij na te denken bijna 9 kilometer door amsterdam gelopen
quote:Op maandag 19 april 2010 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooi zoWant vanavond, dinsdag en vrijdag weer trainen. En zaterdag optreden.
Ow, we zagen iedere keer weer wat leuks en zo. Hier een ijsje, daar een drankje, door het park en zoquote:Op maandag 19 april 2010 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
nou na een paar km begin ik dan toch echt na te denken hoor
Lekkerquote:Op maandag 19 april 2010 11:33 schreef Ripley het volgende:
We hebben zaterdag zonder er bij na te denken bijna 9 kilometer door amsterdam gelopen
quote:Op maandag 19 april 2010 11:35 schreef rival het volgende:
had je me zaterdagmiddag moeten vragen, toen wist ik nog niks haha. Gelukkig kon men mijn geheugen opfrissen. Noujah, gelukkig
was je met lover neem ik aan?quote:Op maandag 19 april 2010 11:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, we zagen iedere keer weer wat leuks en zo. Hier een ijsje, daar een drankje, door het park en zo
Misschien maar zit je dan liever in het vliegtuig dat naar beneden pleurt, als ze het niet hadden gedaan?quote:Op maandag 19 april 2010 11:35 schreef stbabylon het volgende:
1,5 jaar naar uitkijken en dan nu dit gekut. Klote vulkaan, klote regeringen die hoogstwaarschijnlijk zwaar overdreven alles dicht gooien.
Je vliegt toch morgen pas. Een deel van de luchthavens gaat nu weer open lees ik?quote:Op maandag 19 april 2010 11:35 schreef stbabylon het volgende:
Omgeboekt naar zondag. Tenzij er in de loop van de week nog iets vrij komt, dan weer omboeken. Maat moet echt 12-5 terug zijn, dus blijven niet langer.
1,5 jaar naar uitkijken en dan nu dit gekut. Klote vulkaan, klote regeringen die hoogstwaarschijnlijk zwaar overdreven alles dicht gooien.
Ja. Ik was vrijdag en zaterdag niet zo lekker, maar lekker veel zon en buitenlucht hielp welquote:
Er is nog nooit een vliegtuig neergestort door vulkaanas, en over de hele wereld kijken ze per vlucht of die door kan gaan. Hier niet, hier gooien we gewoon half Europa op slot. Ik wil wel vliegen, de piloten willen wel vliegen, maar één of andere puisterige nerd heeft gezegd dat het heel misschien fout zou kunnen gaan.quote:Op maandag 19 april 2010 11:40 schreef Tjaapo het volgende:
Misschien maar zit je dan liever in het vliegtuig dat naar beneden pleurt, als ze het niet hadden gedaan?
Mijn vlucht van LHR naar OHA is al gecancelled. Kan me niet voorstellen dat ze de-cancellen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:41 schreef Ripley het volgende:
Je vliegt toch morgen pas. Een deel van de luchthavens gaat nu weer open lees ik?
heerlijk zo een avondquote:Op maandag 19 april 2010 11:42 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. Ik was vrijdag en zaterdag niet zo lekker, maar lekker veel zon en buitenlucht hielp wel
Oh, geen aanrader dus?quote:Op maandag 19 april 2010 11:43 schreef STING het volgende:
Vrijdag The Fountain gezien. Wat een ontzettend vage film![]()
Wel bijna. in 1982 in indonesie konden ze een vliegtuig nog net aande praat weer krijgen na een val van kilometers door vulkaanas. Ze lopen heus niet voor niks miljoenen schade op hoorquote:Op maandag 19 april 2010 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is nog nooit een vliegtuig neergestort door vulkaanas
Voor mij mag je het risico nemen, maar ik zou het zonde vinden als je ergens boven Groenland in 32114891 stukjes uiteenligt.quote:Op maandag 19 april 2010 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er is nog nooit een vliegtuig neergestort door vulkaanas, en over de hele wereld kijken ze per vlucht of die door kan gaan. Hier niet, hier gooien we gewoon half Europa op slot. Ik wil wel vliegen, de piloten willen wel vliegen, maar één of andere puisterige nerd heeft gezegd dat het heel misschien fout zou kunnen gaan.
Vaag kan erg leuk zijn maar er zijn ook grenzen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:43 schreef STING het volgende:
Denk je dat vager dan Lost Highway niet kan.quote:Op maandag 19 april 2010 11:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vaag kan erg leuk zijn maar er zijn ook grenzen.
Nou misschien vindt jij hem juist wel heel goedquote:
David Lynch is mij te veel gek om het gek zijn. Mulholland drive bijvoorbeeld: ziet er mooi uit, prima geacteerd, maar doorgeslagen in gekte.quote:Op maandag 19 april 2010 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Denk je dat vager dan Lost Highway niet kan.
Kijk je Inland Empire.![]()
David Lynch, de geniale gek.
Lost Highway ken ik dan weer niet. Ik hou wel van beetje maffe films maar ik moet niet daarna nog met 28 vraagtekens zitten.quote:Op maandag 19 april 2010 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vaag kan leuk zijn, als je er tenminste iets van snaptquote:Op maandag 19 april 2010 11:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vaag kan erg leuk zijn maar er zijn ook grenzen.
Die vloog vrijwel over de vulkaan... 28 jaar terug... Nergens anders op de wereld doen ze zo voorzichtig als Europa nu. De maatschappijen, de passagiers en de piloten willen allemaal vliegen. En niemand daarvan wil neerstorten, en toch durven ze het aan.quote:Op maandag 19 april 2010 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel bijna. in 1982 in indonesie konden ze een vliegtuig nog net aande praat weer krijgen na een val van kilometers door vulkaanas. Ze lopen heus niet voor niks miljoenen schade op hoor
Yeah, something like that.quote:Op maandag 19 april 2010 11:50 schreef STING het volgende:
[..]
Vaag kan leuk zijn, als je er tenminste iets van snapt
Idd als je dit artikel leest http://www.express.be/sec(...)niet-echt/124800.htmquote:Op maandag 19 april 2010 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wel bijna. in 1982 in indonesie konden ze een vliegtuig nog net aande praat weer krijgen na een val van kilometers door vulkaanas. Ze lopen heus niet voor niks miljoenen schade op hoor
hahaha, dan zou ik er maar niet aan beginnen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lost Highway ken ik dan weer niet. Ik hou wel van beetje maffe films maar ik moet niet daarna nog met 28 vraagtekens zitten.
Die vond ik nog aardig te behappen vergeleken met zijn andere films.quote:Op maandag 19 april 2010 11:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
David Lynch is mij te veel gek om het gek zijn. Mulholland drive bijvoorbeeld: ziet er mooi uit, prima geacteerd, maar doorgeslagen in gekte.
Elke dag komen er mensen om met de auto of fiets, daar doen we totaal niet moeilijk over. Omdat we weten dat de kans dat het ONS gebeurt vrij klein is. Nu hebben we het over dat het IEMAND gebeurt al vrij klein is.quote:Op maandag 19 april 2010 11:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor mij mag je het risico nemen, maar ik zou het zonde vinden als je ergens boven Groenland in 32114891 stukjes uiteenligt.![]()
Er is wel een vliegtuig BIJNA neergestort door vulkaanas, in 1989. Een ex-collega van me zat in dat vliegtuig, dat 8 km naar beneden "donderde" en op 2 km hoogte op miraculeuze wijze weer controle kreeg.
Ik snap dat jij snel weg wilt, maar dit is niet de manier natuurlijk.
Tja. Zuur.quote:Op maandag 19 april 2010 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die vloog vrijwel over de vulkaan... 28 jaar terug... Nergens anders op de wereld doen ze zo voorzichtig als Europa nu. De maatschappijen, de passagiers en de piloten willen allemaal vliegen. En niemand daarvan wil neerstorten, en toch durven ze het aan.
Lost Highway...zal hm proberen te onthouden, ben wel nieuwsgierig geworden.quote:Op maandag 19 april 2010 11:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
hahaha, dan zou ik er maar niet aan beginnen.
Het houdt het midden tussen een supervage droom, een Dalischilderij en een heftige paddo/LSD-trip.![]()
Hoewel Lost Highway de 15e keer met Cheese erbij een stukje duidelijker werd.
Nee, laat maar zitten. Het verhaal trekt me niet.quote:Op maandag 19 april 2010 11:49 schreef STING het volgende:
Nou misschien vindt jij hem juist wel heel goed
Ga hem misschien nog een tweede keer kijken, misschien dat ik hem dan beter snap
Wat is dat voor fatalistische houding?quote:Op maandag 19 april 2010 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Elke dag komen er mensen om met de auto of fiets, daar doen we totaal niet moeilijk over. Omdat we weten dat de kans dat het ONS gebeurt vrij klein is. Nu hebben we het over dat het IEMAND gebeurt al vrij klein is.
Reden de trams niet vanwege de aswolk?quote:Op maandag 19 april 2010 11:33 schreef Ripley het volgende:
Ik houd een lijst met "te bekijken/downloaden films" bij in mijn email. Dat werkt goed. Gisteren The Ninth Gate en What the Bleep do we Know gekeken.quote:Op maandag 19 april 2010 11:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lost Highway...zal hm proberen te onthouden, ben wel nieuwsgierig geworden.
Co Stompé was op toerneequote:Op maandag 19 april 2010 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Reden de trams niet vanwege de aswolk?
Trams in Amsterdam?quote:Op maandag 19 april 2010 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Reden de trams niet vanwege de aswolk?
Mij gaat het erom dat dat risico nauwelijks wordt vergroot als je overdag vliegt, de as vermijdt en dat soort dingen. Maar nee, Europa gooit alles dicht. Ik vind dat overdreven.quote:Op maandag 19 april 2010 11:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is dat voor fatalistische houding?![]()
Er IS een daadwerkelijk probleem in tegenstelling tot allerlei vage CO2 rotzooi waar jij zo op geilt, en nu omdat JIJ graag op vakantie wil (begrijpelijk, maar goed), moeten ineens duizenden mensen het risico op een ongeluk vergroten?![]()
quote:Op maandag 19 april 2010 11:43 schreef STING het volgende:
Je bent aswolk expert?quote:Op maandag 19 april 2010 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij gaat het erom dat dat risico nauwelijks wordt vergroot als je overdag vliegt, de as vermijdt en dat soort dingen. Maar nee, Europa gooit alles dicht. Ik vind dat overdreven.
Lekker. Nog goeie plannen voor vanmiddag?quote:
Ninth Gate heb ik ook op dvd. Prima film maar het duurde allemaal vrij lang en het einde vond ik helemaal niets (de uitvoering eigenlijk). Eerste keer dat ik hm zag vond ik hm wel heel spannendquote:Op maandag 19 april 2010 11:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik houd een lijst met "te bekijken/downloaden films" bij in mijn email. Dat werkt goed. Gisteren The Ninth Gate en What the Bleep do we Know gekeken.
De laatste was erg goed, maar een beetje te esoterisch/overtrokken. (wel iets voor jou denk ik, net als voor Babs)
De eerste (Polanski) was aardig door Depp, maar eigenlijk best een slap verhaaltje.
Inland empire schijnt voor vele Lynch-fans toch nog wele cht NET een stap TE ver te zijn. Heb hem nog niet gezien. Lost highway, mulholland drive, wild heart, twin peaks etc welquote:Op maandag 19 april 2010 11:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh, op bovenstaande punten valt er niets te klagen nee. Het zag er goed uit, goeie acteurs. Maar ik begreep er bijzonder weinig van. Althans...ik snap ergens wel wat ze willen uitbeelden, zeggen...maar ik vind het vrij ingewikkeld als ik het moet navertellen zeg maar.quote:Op maandag 19 april 2010 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
THE FOUNTAIN
![]()
![]()
![]()
De beelden (wist je dat dat allemaal organisch is? Geen enkele CGI)
De muziek (Whoooh, Clint Mansell, Requiem for a Dream)
Het verhaal
De acteurs
Nee, maar leer er wel steeds meer over, en er zijn genoeg experts die zeggen dat het meevalt. Sterker nog, er is maar één organisatie die zegt dat het wel heul gevaarlijk is.quote:
Vulkanische as bestaat uit heel scherpe gesteentefragmentjes en vooral veel glas. Dat snijdt overal doorheen. Jij wil -bewust!- het risico lopen op grote gevaren in de lucht, alleen omdat jij naar Amerika wil?quote:Op maandag 19 april 2010 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mij gaat het erom dat dat risico nauwelijks wordt vergroot als je overdag vliegt, de as vermijdt en dat soort dingen. Maar nee, Europa gooit alles dicht. Ik vind dat overdreven.
Mooi om zoveel bullshit in 1 plaatje te vangen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:58 schreef stbabylon het volgende:
E_M over CO2 gesproken, dat is wel een positief iets aan al deze rotzooi
[ afbeelding ]
Idd vaag dat ze dat niet doen zitten ze te slapenquote:Op maandag 19 april 2010 12:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vulkanische as bestaat uit heel scherpe gesteentefragmentjes en vooral veel glas. Dat snijdt overal doorheen. Jij wil -bewust!- het risico lopen op grote gevaren in de lucht, alleen omdat jij naar Amerika wil?
Ik snap jouw wil om op vakantie te gaan, maar als je helder (dus zonder aswolk) nadenkt, weet je dat het dom is om te doen.
Omvliegen zou wel kunnen, ik vind het vrij bizar dat DAT niet kan. Gewoon de UK en Noorwegen enzo mijden en zuidelijk vliegen, zoals een collega van mij donderdag deed.
En als de piloot niet wil vliegen dan? Is dat werkweigering? Kan me voorstellen dat ie het risico ook niet willen nemenquote:Op maandag 19 april 2010 11:59 schreef Godtje het volgende:
Van mij mogen ze ook vliegen hoor.
Als het iedereen zijn vrije keuze is die in het toestel stapt en als de eventuele schade aan het toestel bij de nabestaande opgehaald kunnen worden. Uiteraard ook alle rechten laten vervallen van eventuele levensverzekeringen en overige uitkeringen.
quote:Op maandag 19 april 2010 11:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, op bovenstaande punten valt er niets te klagen nee. Het zag er goed uit, goeie acteurs. Maar ik begreep er bijzonder weinig van. Althans...ik snap ergens wel wat ze willen uitbeelden, zeggen...maar ik vind het vrij ingewikkeld als ik het moet navertellen zeg maar.
Ik heb hem 2 keer gekeken. 1e keer 1,5 uur, toen trok ik het niet meer, de 2e keer helemaal. Ik heb hem thuis liggen als je hem wil lenen.quote:Op maandag 19 april 2010 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Inland empire schijnt voor vele Lynch-fans toch nog wele cht NET een stap TE ver te zijn. Heb hem nog niet gezien. Lost highway, mulholland drive, wild heart, twin peaks etc wel
Er is er vast wel eentje die wilt vliegen. En geen piloot is niet vliegen. Baby zelf laten vliegen lijkt mij al helemaal geen goed plan.quote:Op maandag 19 april 2010 12:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als de piloot niet wil vliegen dan? Is dat werkweigering? Kan me voorstellen dat ie het risico ook niet willen nemen
Naast Six Feet Under en True Blood mijn fav series of all timequote:Op maandag 19 april 2010 12:00 schreef Ripley het volgende:
Twin Peaks vond ik wel geweldig overigens
Bullshit? Is gewoon te meten hoor, wat stoot een vliegtuig uit, wat stoot die vulkaan uit. Wat dat verder betekent wordt niet gezegd. Maar dit zijn gewoon gegevens hoor.quote:Op maandag 19 april 2010 12:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi om zoveel bullshit in 1 plaatje te vangen.
Klinkt als een goed idee om de doc. te bekijken. Heb hm via download gezien dus doc. misschien online ook wel te krijgen. Want het is wel een film waar ik het fijne van wil weten: "hoe zit het nou"?quote:Op maandag 19 april 2010 12:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja dat wel. Je zou de documentaire eens moeten kijken. Erg mooi. Legt ook veel uit, plus dat je ziet hoe enorm lang dat project bezig is geweest. Was zijn droom die film te maken, eerst met Cate Blanchett en Brad Pitt. Allemaal gestopt, alles de kast in... en jaren later zonder enige CGI en met beperkt budget (de actrice is zijn vrouw
) toch nog uitgekomen.
Damn, wat een film
Death is the road to awe.
Ja. En de film en het boek en zoquote:Op maandag 19 april 2010 12:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Naast Six Feet Under en True Blood mijn fav series of all time
Echt al 3x cvolledig gezien of zo
Die zeiden zaterdag al dat ze gewoon willen vliegen.quote:Op maandag 19 april 2010 12:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
En als de piloot niet wil vliegen dan? Is dat werkweigering? Kan me voorstellen dat ie het risico ook niet willen nemen
Ja I know. Het is geen film voor zomaar ff. Bijna geen enkele Lynch.quote:Op maandag 19 april 2010 12:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb hem 2 keer gekeken. 1e keer 1,5 uur, toen trok ik het niet meer, de 2e keer helemaal. Ik heb hem thuis liggen als je hem wil lenen.
Hij is echt te bizar en ziek voor woorden. Je moet er ook de bui voor hebben om hem te kijken, geduld is een schone zaak zeg maar...
Vulkanen stoten veel meer uit dan alleen dit. Sowieso stoot de aarde van zichzelf al veel CO2 uit. Logisch; C en O zijn twee van de meest voorkomende elementen op Aarde.quote:Op maandag 19 april 2010 12:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bullshit? Is gewoon te meten hoor, wat stoot een vliegtuig uit, wat stoot die vulkaan uit. Wat dat verder betekent wordt niet gezegd. Maar dit zijn gewoon gegevens hoor.
quote:Op maandag 19 april 2010 12:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja. En de film en het boek en zoWel maanden nachtmerries van gehad, van Bob
Die vond ik zo bagger en slaapverwekkend!quote:Op maandag 19 april 2010 12:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja I know. Het is geen film voor zomaar ff. Bijna geen enkele Lynch.
Npu ja, the straight story wel![]()
Dit is wat ze hebben gemeten, over de afgelopen dagen. Dat de aarde dat sowieso doet weet ik ook wel. Maar dit komt er extra bij.quote:Op maandag 19 april 2010 12:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vulkanen stoten veel meer uit dan alleen dit. Sowieso stoot de aarde van zichzelf al veel CO2 uit. Logisch; C en O zijn twee van de meest voorkomende elementen op Aarde.
Momenteel is de eerste vlucht van amsterdam naar Parijs, dus ze doen best hun best. Ik vind het prijzenswaardig dat ze geen risico's nemen met mensenlevens, ten koste van veel materiele schade eigenlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 12:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die zeiden zaterdag al dat ze gewoon willen vliegen.
Ik ookquote:Op maandag 19 april 2010 12:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Momenteel is de eerste vlucht van amsterdam naar Parijs, dus ze doen best hun best. Ik vind het prijzenswaardig dat ze geen risico's nemen met mensenlevens, ten koste van veel materiele schade eigenlijk.
Niet mogelijk door lagere aswolk:quote:Op maandag 19 april 2010 12:01 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Idd vaag dat ze dat niet doen zitten ze te slapenofzo bij de vliegtuigmaatschappijen?
Deze vlucht (de 10de van KLM sinds zaterdag trouwens) is om nogmaals te laten zien dat er niks aan de hand is.quote:Op maandag 19 april 2010 12:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Momenteel is de eerste vlucht van amsterdam naar Parijs, dus ze doen best hun best. Ik vind het prijzenswaardig dat ze geen risico's nemen met mensenlevens, ten koste van veel materiele schade eigenlijk.
Ja het is ook wel een beetje voor meerdere dingen interpretabel.quote:Op maandag 19 april 2010 12:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Klinkt als een goed idee om de doc. te bekijken. Heb hm via download gezien dus doc. misschien online ook wel te krijgen. Want het is wel een film waar ik het fijne van wil weten: "hoe zit het nou"?
Heb op wiki daarna wel wat gelezen maar daar stond mijn hoofd niet meer naar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op maandag 19 april 2010 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het is ook wel een beetje voor meerdere dingen interpretabel.Hm, het is wel beetje gelijk aan wat op wiki stond, jij legt het alleen iets handiger uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah ja, je ziet het al...ik volgde er weinig van.![]()
truequote:Op maandag 19 april 2010 12:16 schreef Samzz het volgende:
Wat wel zonde is he, is dat alles alleen maar over de niet vliegende vliegtuigen gaat en niet over hoe het met de Ijslanders gaatVan een kennisje in IJsland heb ik gehoord dat er dieren overlijden (hun kostbarre IJslandse paarden) en ook mensen met gezondheidsproblemen kampen.
Dat vind ik eigenlijk veel belangrijker om mee te krijgen dan gestrande reizigers op Schiphol
quote:Op maandag 19 april 2010 12:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, het is wel beetje gelijk aan wat op wiki stond, jij legt het alleen iets handiger uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nah ja, je ziet het al...ik volgde er weinig van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Hehe, ik probeerde het vanmorgen aan een collega uit te leggen ja, ik moest toch ff drie keer nadenken hoe ik mezelf moest formulerenquote:Op maandag 19 april 2010 11:59 schreef vencodark het volgende:
.maar ik vind het vrij ingewikkeld als ik het moet navertellen zeg maar.
quote:Op maandag 19 april 2010 12:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]Dat laatste wat je zei was indd. wel pijnlijke sceneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auw! Wel heel droevige film eigenlijk he.
![]()
Ja precies. Ff de juiste volgorde en hoe het er nu beetje fatsoenlijk uitkomt.quote:Op maandag 19 april 2010 12:22 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, ik probeerde het vanmorgen aan een collega uit te leggen ja, ik moest toch ff drie keer nadenken hoe ik mezelf moest formuleren
Enorm.quote:Op maandag 19 april 2010 12:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat laatste wat je zei was indd. wel pijnlijke sceneAuw! Wel heel droevige film eigenlijk he.
Requiem for a dream staat op m'n ToDo lijstjequote:Op maandag 19 april 2010 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Enorm.En toch ook ergens het mooie dat de liefde alle tijd en zelfs de dood doorstaat.
Ik hou wel van die regisseur:
Requiem for a dream
The fountain
The wrestler
Heb Pi nog niet gezien
Requiem.quote:Op maandag 19 april 2010 12:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Enorm.En toch ook ergens het mooie dat de liefde alle tijd en zelfs de dood doorstaat.
Ik hou wel van die regisseur:
Requiem for a dream
The fountain
The wrestler
Heb Pi nog niet gezien
Enoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrm de primerende film.quote:Op maandag 19 april 2010 12:25 schreef STING het volgende:
[..]
Requiem for a dream staat op m'n ToDo lijstje
Hmm, deprimerende films hebben niet mijn voorkeur, maar een film goed is, is ie goedquote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Enoorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrm de primerende film.
Ik moet echt een hele aviond in revalidatie na het kijken van die film
Chickflick?quote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Requiem.Ik merkte aan de muziek en de stijl van The Fountain dat het haast wel dezelfde producer of iets dergelijks moet zijn als van Requiem. En ik herkende die ene actrice die in Requiem de moeder speelt.
Ja regisseur is Darren Aronofskyquote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Requiem.Ik merkte aan de muziek en de stijl van The Fountain dat het haast wel dezelfde producer of iets dergelijks moet zijn als van Requiem. En ik herkende die ene actrice die in Requiem de moeder speelt.
Dat is de reden dat ik hem nog niet heb gezien ja, ik trek me dat soort dingen altijd zo aanquote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Na de eerste keer dat ik hm zag was ik er ook wel van onder de indruk hoor. Wat een drama.quote:Op maandag 19 april 2010 12:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Totaaaaaaal niet.quote:
Ja je kan mij ook opvegen na die film hoorquote:Op maandag 19 april 2010 12:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat is de reden dat ik hem nog niet heb gezien ja, ik trek me dat soort dingen altijd zo aan
Weet je dat laatste wel zeker?quote:Op maandag 19 april 2010 12:31 schreef Ang3l het volgende:
Beide themesongs vind ik echt prachtig.
Die bovenste wordt heeeeeeeel vaak in trailers gebruikt (o.a. LOTR)
Het scheelt dat je wel mooi naar Jared Leto kan kijkenquote:Op maandag 19 april 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je kan mij ook opvegen na die film hoor
Maar soms is dat wel fijn. Alleen het maakt wel dat je die film niet tig keer kijkt.
Als je bv daarna gezellig uit wil gaan moet je'm niet kijken
quote:
Heb hm binnen 2 weken na de 1e keer weer gekeken, met mijn broertje toen. Die kende hm toen ook nog niet. Hij vond hm ook geweldig en het had weer indruk bij me achtergelaten.quote:Op maandag 19 april 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja je kan mij ook opvegen na die film hoor
Maar soms is dat wel fijn. Alleen het maakt wel dat je die film niet tig keer kijkt.
Als je bv daarna gezellig uit wil gaan moet je'm niet kijken
Die tijdens de hele film geen 1 keer lacht volgens mij.quote:Op maandag 19 april 2010 12:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het scheelt dat je wel mooi naar Jared Leto kan kijken
Heeft het een slecht of goed einde?quote:Op maandag 19 april 2010 12:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb hm binnen 2 weken na de 1e keer weer gekeken, met mijn broertje toen. Die kende hm toen ook nog niet. Hij vond hm ook geweldig en het had weer indruk bij me achtergelaten.
Jessquote:
Dat is waar... Maar ik vind zijn ogen zo mooiquote:Op maandag 19 april 2010 12:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die tijdens de hele film geen 1 keer lacht volgens mij.Wat een depressieve kop.
he samzziequote:Op maandag 19 april 2010 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jess
Gaat 't een beetje.. *knuffel geeft*
Ja, dat wel.quote:Op maandag 19 april 2010 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is waar... Maar ik vind zijn ogen zo mooi
Wat een domme vraag zeg, ongelooflijk.quote:
Daarvoor zijn de spoilers uitgevondenquote:Op maandag 19 april 2010 12:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet zeggen.Dan kan je net zo goed niet kijken.
Hmmmmmquote:Op maandag 19 april 2010 12:37 schreef Delan het volgende:
[..]
he samzzie, het gaat maar daar is even alles mee gezegd.
Vertel, waarom is dat een ongelooflijk domme vraag?quote:Op maandag 19 april 2010 12:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een domme vraag zeg, ongelooflijk.![]()
![]()
Net terug. Zit een broodje weg te knagen achter de compu. Tegen mijn gewoontes in, maar het is echt FOKKING koud ineens. En gisteren zo lekker!quote:
Waarom zou ik het antwoord voor hem spoileren? Hij wilt hm nog zien en als ik het einde als goed of slecht ga bestempelen, dan heeft de film zelf al weinig nut meer.quote:Op maandag 19 april 2010 12:38 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Daarvoor zijn de spoilers uitgevonden
Haha, rawrquote:Op maandag 19 april 2010 12:39 schreef vencodark het volgende:
Hij moet hm gewoon gaan zien zonder vragen te stellen.
Je kan toch niet lekker film kijken als je weet dat het slecht af gaat lopen? Dit is trouwens een voorbeeld, he.quote:Op maandag 19 april 2010 12:39 schreef STING het volgende:
[..]
Vertel, waarom is dat een ongelooflijk domme vraag?
quote:
Indd. Bij een boek moet je ook niet de laatste bladzijde gaan lezen (en bij sommige niet het proloog).quote:Op maandag 19 april 2010 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan toch niet lekker film kijken als je weet dat het slecht af gaat lopen? Dit is trouwens een voorbeeld, he.
ja ik zit hier ook met een dik fleecevest achter de computer! ja gisteren was heerlijkquote:Op maandag 19 april 2010 12:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net terug. Zit een broodje weg te knagen achter de compu. Tegen mijn gewoontes in, maar het is echt FOKKING koud ineens. En gisteren zo lekker!
Oke. Ik heb 'm nog nooit gehoord in een trailer. En ook niet in de film zelf.quote:
Ik snap het zo niet meer hoor. Een dikkere buik is ongezond maar als je als vrouw dikker bent, heb je minder kans op borstkanker...quote:Op maandag 19 april 2010 12:41 schreef El_Matador het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ans-borstkanker.html
Dat ook. En als je de titel een beetje begrijpt, is de vraag nog dommer.quote:Op maandag 19 april 2010 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan toch niet lekker film kijken als je weet dat het slecht af gaat lopen? Dit is trouwens een voorbeeld, he.
Ik ga hem deze zomer weer zienquote:
Soms ben ik niet in de mood voor films met slechte eindes.quote:Op maandag 19 april 2010 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pffff... ik heb zo'n hekel aan die dingen hequote:Op maandag 19 april 2010 12:41 schreef El_Matador het volgende:
http://www.nu.nl/gezondhe(...)ans-borstkanker.html
Voor vrouwen is het toch nooit goed.quote:Op maandag 19 april 2010 12:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik snap het zo niet meer hoor. Een dikkere buik is ongezond maar als je als vrouw dikker bent, heb je minder kans op borstkanker...
Nee de trailer alleen, ik meen van het tweede deel. Niet in de film.quote:Op maandag 19 april 2010 12:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Ik heb 'm nog nooit gehoord in een trailer. En ook niet in de film zelf.
In dat geval moet je deze film niet kijken.quote:Op maandag 19 april 2010 12:42 schreef STING het volgende:
[..]
Soms ben ik niet in de mood voor films met slechte eindes.
I knowquote:Op maandag 19 april 2010 12:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga hem deze zomer weer zien
(30 seconds to mars, zijn band, staat op Lowlands)
Indd. Persoonlijk heb ik liever iets meer, dan minder.quote:Op maandag 19 april 2010 12:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Voor vrouwen is het toch nooit goed.
Ben ik niet met je eens. Voor mij persoonlijk is er een verschil tussen wat het einde van een verhaal/film inhoudt en of de film goed/slecht eindigt. Maar ik snap jullie punt wel hoorquote:Op maandag 19 april 2010 12:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Bij een boek moet je ook niet de laatste bladzijde gaan lezen (en bij sommige niet het proloog).
Dat is uit de titel ook makkelijk op te maken, overigensquote:Op maandag 19 april 2010 12:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
In dat geval moet je deze film niet kijken.Het is geen positieve film met vlindertjes en dansende mensen ofzo.
Nah ja, ik wil het je best vertellen, al jij het echt wilt weten.quote:Op maandag 19 april 2010 12:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Voor mij persoonlijk is er een verschil tussen wat het einde van een verhaal/film inhoudt en of de film goed/slecht eindigt. Maar ik snap jullie punt wel hoor
Weet niet wat requiem betekend eigenlijk.quote:Op maandag 19 april 2010 12:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is uit de titel ook makkelijk op te maken, overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |