O sorry, EENquote:
quote:Op maandag 19 april 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry, EEN
Haha, nee... I did not have sexual intercourse with THE boyfriend of Murm!
Hoe reageerde hij daarop dan?quote:Op maandag 19 april 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
En ik natuurlijk tegen hem: Ja, maar inmiddels ben ik verliefd op een ander. En die is sinds kort single. Woont in Duitsland, maar komt wel eens naar Brabant. Een geoloog os het. Hij houdt van mijn hart van steen!
aah mooi zoquote:Op maandag 19 april 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O sorry, EEN
Haha, nee... I did not have sexual intercourse with THE boyfriend of Murm!
Ja ge wit oit noit nie he!quote:
Ja dat ligt er aan of El_Matador homo wordtquote:Op maandag 19 april 2010 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe reageerde hij daarop dan?
En gaat dat trouwens wat worden met die duitser?
Lees het nog eensquote:Op maandag 19 april 2010 10:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoe reageerde hij daarop dan?
En gaat dat trouwens wat worden met die duitser?
Ow die.. veel succesquote:Op maandag 19 april 2010 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Ja dat ligt er aan of El_Matador homo wordt
quote:Op maandag 19 april 2010 10:19 schreef Ang3l het volgende:
En ik natuurlijk tegen hem: Ja, maar inmiddels ben ik verliefd op een ander. En die is sinds kort single. Woont in Duitsland, maar komt wel eens naar Brabant. Een geoloog is het. Hij houdt van mijn hart van steen!
I was kiddingquote:
Momentje en hij zit er in.quote:Op maandag 19 april 2010 10:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
WTF, ik schakel ff in en gelijk een nicht aan me reet.
Klinkt dreigend...quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 10:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
WTF, ik schakel ff in en gelijk een nicht aan me reet.
Gewaagd, zo maar toegeven dat je met lange frans hebt 'gehangen'quote:Op maandag 19 april 2010 10:25 schreef rival het volgende:
[..]
nog meer weekend zou ik niet overleven
maar ik heb wel al lange frans zijn hasj opgerookt
De hamvraagquote:Op maandag 19 april 2010 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewaagd, zo maar toegeven dat je met lange frans hebt 'gehangen'
hij was ook op de verjaardag van een goede vriendin van mij, keek wel ff raar op toen ik en binnen zag lopenquote:Op maandag 19 april 2010 10:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gewaagd, zo maar toegeven dat je met lange frans hebt 'gehangen'
Daggutnie.quote:
ik was vrijdag zo bezopen geraakt dat ik zondagmorgen nog mijn rijbewijs zou kwijtraken als ik had moeten blazenquote:
Hoe war oew weekend?quote:
Hier is het helemaal grijs hoor.quote:
Gelukkig?!quote:
Idd. Heerlijk hardgelopen in het zonnetjequote:Op maandag 19 april 2010 10:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hier is het helemaal grijs hoor.![]()
Gister was het mooi.
De vrijdag wel, de zaterdag deels (schilderij o.a. voor knuffelmeisje gemaakt) en gisteren was een heftige maar mooie dag. Onze laatste dag echt samen. We blijven elkaar zeker zien en spreken, maar het was zeg maar afscheid.quote:Op maandag 19 april 2010 10:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe war oew weekend?
Hedde oew gedachte 'n bietje kenne verzette?
Plaatje?quote:Op maandag 19 april 2010 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb potverdrieandubbeltjes niet een nieuwe geel/wit/zwarte bermuda met bloemetjes gekocht voor niks
I know I want something, but I just don't know what.quote:
Wel iets moois van gemaakt dusquote:Op maandag 19 april 2010 10:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De vrijdag wel, de zaterdag deels (schilderij o.a. voor knuffelmeisje gemaakt) en gisteren was een heftige maar mooie dag. Onze laatste dag echt samen. We blijven elkaar zeker zien en spreken, maar het was zeg maar afscheid.![]()
![]()
![]()
Even geen drank natuurlijkquote:
Zeker.quote:
quote:Op maandag 19 april 2010 10:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Plaatje?![]()
En rustig maar hoor, die mag je echt wel aan
Is dat een miami zwembroek?quote:
Dat is een Las Vegas Golden Nugget zwembroek die ik hoopte morgenavond met een cocktail in mijn hand aan hoopte te hebben.quote:
O ja, om mee door de haaienbak te roetsjen!quote:Op maandag 19 april 2010 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is een Las Vegas Golden Nugget zwembroek die ik hoopte morgenavond met een cocktail in mijn hand aan hoopte te hebben.
Ooh dat soort bermuda's zijn tof (ik heb alleen het hekel aan het woord bermuda, maar korte broek klinkt ook sufquote:
Ja datquote:Op maandag 19 april 2010 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, om mee door de haaienbak te roetsjen!
Hahaha, Ik hoop dat je er niet zo lang last van hebt als ik, de vorige keer dat ik echt echt echt echt verschrikkelijk dronken wasquote:
Ja idd, mee eens. Perry noemt het een boardshort. Klinkt wel weer iets coolerquote:Op maandag 19 april 2010 10:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh dat soort bermuda's zijn tof (ik heb alleen het hekel aan het woord bermuda, maar korte broek klinkt ook suf)
Beter inderdaadquote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef stbabylon het volgende:
Ja idd, mee eens. Perry noemt het een boardshort. Klinkt wel weer iets cooler
Nee, leg uitquote:Op maandag 19 april 2010 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Bij bermuda denk ik ook niet echt aan iets wat het water in kan. Of nou ja, alles kan het water in, dat dan weer wel, maar je snapt me
Maar elke korte broek een zwembroek noemen is ook weer zo watquote:Op maandag 19 april 2010 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Bij bermuda denk ik ook niet echt aan iets wat het water in kan. Of nou ja, alles kan het water in, dat dan weer wel, maar je snapt me
WTF.quote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha, Ik hoop dat je er niet zo lang last van hebt als ik, de vorige keer dat ik echt echt echt echt verschrikkelijk dronken was(Was begin januari en had er 2 weken geleden nog last van
)
Oranjeboom zeker?quote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
Hahaha, Ik hoop dat je er niet zo lang last van hebt als ik, de vorige keer dat ik echt echt echt echt verschrikkelijk dronken was(Was begin januari en had er 2 weken geleden nog last van
)
Nee maar dat was toch wel echt een zwembroekquote:Op maandag 19 april 2010 10:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maar elke korte broek een zwembroek noemen is ook weer zo wat
haha nee zo erg was het niet, zaterdag lekker aan het knuffelen geweest met de pot en savonds kon ik alweer etenquote:Op maandag 19 april 2010 10:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
)
Jaquote:Op maandag 19 april 2010 10:48 schreef RealZeus het volgende:
WTF.Twee weken geleden nog last van een drankgelag van drie maanden terug??
Hahaha, nee heul veul becardi limon cola lightquote:
Ik zag hetquote:Op maandag 19 april 2010 10:53 schreef Ang3l het volgende:
Nee maar dat was toch wel echt een zwembroek
Waarom niet? Als het een leuk nummer is maakt het toch niet uit of het NL is?quote:Op maandag 19 april 2010 10:56 schreef Ang3l het volgende:
Laat me los, laat me leveeeeeeen
Waarom vind ik een NL nr leuk?
Da's wel heel erg, Nouk.quote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
JaGewoon nog steeds geen zin hebben in een borrel
![]()
[..]
Gezelligquote:Op maandag 19 april 2010 10:55 schreef rival het volgende:
haha nee zo erg was het niet, zaterdag lekker aan het knuffelen geweest met de pot en savonds kon ik alweer eten
Ik was dan ook echt heel erg dronken, RZquote:Op maandag 19 april 2010 11:01 schreef RealZeus het volgende:
Da's wel heel erg, Nouk.
Ik heb het wel eens dat ik de week daarna zoiets heb van:"Nou, vandaag maar even niet.", maar drie maanden na dato.
Rip! Weet niet of je "De Gelukkige Huisvrouw" zou willen kijken, maar ik vond 'm echt heel leuk/goed. Verhaal is leuk verteld en er zaten echt leuke grapjes in.quote:Op maandag 19 april 2010 10:59 schreef Ripley het volgende:
Klopt, maar vaak vind ik de NL muziek in de top 40 wat.... eh... te oerhollands zegmaarquote:Op maandag 19 april 2010 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het een leuk nummer is maakt het toch niet uit of het NL is?
Heb hem gister gezien en vond hem ook goedquote:Op maandag 19 april 2010 11:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rip! Weet niet of je "De Gelukkige Huisvrouw" zou willen kijken, maar ik vond 'm echt heel leuk/goed. Verhaal is leuk verteld en er zaten echt leuke grapjes in.
Sommige nummers schaam je je gewoon voorquote:Op maandag 19 april 2010 10:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Waarom niet? Als het een leuk nummer is maakt het toch niet uit of het NL is?
liep je ook in pak met een backpack?quote:Op maandag 19 april 2010 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was dan ook echt heel erg dronken, RZ
Ja, vond ik ookquote:Op maandag 19 april 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
Heb hem gister gezien en vond hem ook goed
Aan het einde wat aan het afzwakken, maar desalniettemin (mijn lievelingswoord) mooi.
En ook net genoeg sarcastische humor erin om het drama wat te verlichten
Nee, maar genoeg andere dingen gedaan waar ik me nog voor schaamquote:
Ik heb nogal een hekel aan Heleen van Royen. Ik sla 'm even over denk ikquote:Op maandag 19 april 2010 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb hem gister gezien en vond hem ook goed
Aan het einde wat aan het afzwakken, maar desalniettemin (mijn lievelingswoord) mooi.
En ook net genoeg sarcastische humor erin om het drama wat te verlichten
lolquote:Op maandag 19 april 2010 11:07 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig woon je niet in Rusland
[ afbeelding ]
dat doe jij toch elk weekend? :pquote:Op maandag 19 april 2010 11:10 schreef Nouk84 het volgende:
Nee, maar genoeg andere dingen gedaan waar ik me nog voor schaam
Nee, alleen met een borrel op. En die heb ik dit weekend niet op, op die ene shooter naquote:
Amen!quote:Op maandag 19 april 2010 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nogal een hekel aan Heleen van Royen. Ik sla 'm even over denk ik
Ik vind 'r echt vre-se-lijk.quote:Op maandag 19 april 2010 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
Heleen van Rooyen, ik vind dat echt een geil wijf
Echt?quote:Op maandag 19 april 2010 11:11 schreef Nouk84 het volgende:
Heleen van Rooyen, ik vind dat echt een geil wijf
Ik ook hoorquote:Op maandag 19 april 2010 11:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb nogal een hekel aan Heleen van Royen. Ik sla 'm even over denk ik
Ja zo met d'r semi-stoute poes en d'r man in de playboy en zoquote:Op maandag 19 april 2010 11:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind het een iets te oude aandachstgeile tuthola die zich profileert als "stout". Net zoiets als van die vrouwen die zichzelf "lekker gek" noemen
Ja echt. Die stem, geweldigquote:Op maandag 19 april 2010 11:13 schreef Ripley het volgende:
Echt?
Ik vind het een iets te oude aandachstgeile tuthola die zich profileert als "stout". Net zoiets als van die vrouwen die zichzelf "lekker gek" noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Dat is wel een goed passende omschrijving.quote:Op maandag 19 april 2010 11:13 schreef Ripley het volgende:
Ik vind het een iets te oude aandachstgeile tuthola die zich profileert als "stout".
quote:Op maandag 19 april 2010 11:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja echt. Die stem, geweldigEn ik vind d'r ook mooi
![]()
Ik hoor dat van meer mensen.. Lekker gek term is verschrikkelijk, evenals stout. Maar bij Heleen van Rooyen past het wel.Seriously? Ik vond die playboyshoot ook bijzonder ongeil eigenlijk, met die bananentietjes, dat strohaar en Ton in zijn blote jodokus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
quote:Op maandag 19 april 2010 11:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo met d'r semi-stoute poes en d'r man in de playboy en zo
Nee, ze mag bij mij op 1 hoop met Connie en Daphne. Blergh. Gooise geiten.
ja wij waren in pak naar het feest gegaan, lekker gladjesquote:
Die vol in het leven staat, maar ook graag weleens met een rosééééééééééééééétje op de bank zit?quote:
Ik heb die foto's denk ik niet gezien danquote:Op maandag 19 april 2010 11:16 schreef Ripley het volgende:
Seriously? Ik vond die playboyshoot ook bijzonder ongeil eigenlijk, met die bananentietjes, dat strohaar en Ton in zijn blote jodokus.
Haha, heb je 'm ook weer teruggegeven, of dat niet?quote:Op maandag 19 april 2010 11:17 schreef rival het volgende:
ja wij waren in pak naar het feest gegaan, lekker gladjes
en in de loop Van de avond was ik "ineens" in het bezit van een backpack.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |